Dat doe ik al jaren!quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
ga je ook lopen zeiken als iemand de was anders opvouwt dan jij normaal doet?
Jij bent leuker om te pesten.quote:
Je zwagerquote:Op maandag 27 december 2010 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen niemand die het verkeerd kan doen en die ik kan uitschelden
Trouwen??? Op jouw leeftijd?quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren!
Maar het is ook geen ontkennen meer aan dat ik op mijn moeder lijk.![]()
Toen mijn eerste échte vriendje bleef herhalen dat hij met me wilde trouwen, liep mijn moeder vlak daarna langs. Ik: "Kijk, zo zie ik er over 40 jaar uit. Wil je nu nog steeds met me trouwen?"
Ja!quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren!
Maar het is ook geen ontkennen meer aan dat ik op mijn moeder lijk.![]()
Toen mijn eerste échte vriendje bleef herhalen dat hij met me wilde trouwen, liep mijn moeder vlak daarna langs. Ik: "Kijk, zo zie ik er over 40 jaar uit. Wil je nu nog steeds met me trouwen?"
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploftquote:
Dat trouwen is best leuk hoorquote:
En vanaf nu kun je tegen 'm zeggen dat jij wel op jezelf durft te wonen!quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploft) krijg ik gelijk de volle laag van m'n zwager dat ik helemaal niks kan. Was als grapje bedoeld maar ik had even zin om gelijk weer weg te gaan. Heb even lopen zeiken dat hij uberhaupt niet weet hoe zo'n ding eruitziet aangezien hij een schoonmaakster heeft.
quote:
Een schoonmaakster voor een huis waar hij amper woont?quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploft) krijg ik gelijk de volle laag van m'n zwager dat ik helemaal niks kan. Was als grapje bedoeld maar ik had even zin om gelijk weer weg te gaan. Heb even lopen zeiken dat hij uberhaupt niet weet hoe zo'n ding eruitziet aangezien hij een schoonmaakster heeft.
Ja godver de waterdruk is weggevallen hier dus ik kan niet douchen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef Yuki het volgende:
Nare kou hier op m'n kamer
Toch maar ff douchen zo
Ik welquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vanaf nu kun je tegen 'm zeggen dat jij wel op jezelf durft te wonen!
Zie je!quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat trouwen is best leuk hoor
Alleen dat getrouwd zijn...![]()
Just say the magic words en je bent weer vrijgezel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Dat trouwen is best leuk hoor
Alleen dat getrouwd zijn...![]()
Ik heb bijna geen warm waterquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de waterdruk is weggevallen hier dus ik kan niet douchen.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een schoonmaakster voor een huis waar hij amper woont?
Huwelijk!quote:
trouw niet voor je 40 bentquote:
En jij ook... huilend in je bedjequote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just say the magic words en je bent weer vrijgezel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |