Dat trouwen is best leuk hoorquote:
En vanaf nu kun je tegen 'm zeggen dat jij wel op jezelf durft te wonen!quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploft) krijg ik gelijk de volle laag van m'n zwager dat ik helemaal niks kan. Was als grapje bedoeld maar ik had even zin om gelijk weer weg te gaan. Heb even lopen zeiken dat hij uberhaupt niet weet hoe zo'n ding eruitziet aangezien hij een schoonmaakster heeft.
quote:
Een schoonmaakster voor een huis waar hij amper woont?quote:Op maandag 27 december 2010 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister kom ik binnen, ik leg uit waarom ik te laat was (stofzuiger was ontploft) krijg ik gelijk de volle laag van m'n zwager dat ik helemaal niks kan. Was als grapje bedoeld maar ik had even zin om gelijk weer weg te gaan. Heb even lopen zeiken dat hij uberhaupt niet weet hoe zo'n ding eruitziet aangezien hij een schoonmaakster heeft.
Ja godver de waterdruk is weggevallen hier dus ik kan niet douchen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef Yuki het volgende:
Nare kou hier op m'n kamer
Toch maar ff douchen zo
Ik welquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vanaf nu kun je tegen 'm zeggen dat jij wel op jezelf durft te wonen!
Zie je!quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat trouwen is best leuk hoor
Alleen dat getrouwd zijn...![]()
Just say the magic words en je bent weer vrijgezel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Dat trouwen is best leuk hoor
Alleen dat getrouwd zijn...![]()
Ik heb bijna geen warm waterquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja godver de waterdruk is weggevallen hier dus ik kan niet douchen.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een schoonmaakster voor een huis waar hij amper woont?
Huwelijk!quote:
trouw niet voor je 40 bentquote:
En jij ook... huilend in je bedjequote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just say the magic words en je bent weer vrijgezel.
Engel is op zoek naar een scharrel zag ik, dus dat komt wel goed.quote:
Ach, het leven is toch al een hellend vlak, dus dit kan er ook nog wel bijquote:
Engel had jou toch afgescheept met een flauwe smoes?quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Engel is op zoek naar een scharrel zag ik, dus dat komt wel goed.
Don't worry, we zijn nooit getrouwdquote:
quote:
Hij heeft het wel goed voor elkaar he?quote:Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Nu heeft m'n zus een Fatboy gekregen. Ik wist niet eens dat ze er eentje wilde. Ja, wel dat ze die van mij gebruikte als ik er toch niet ben, vind ik prima. Maar haar kamertje is twee bij twee ofzo, dat ding past daar niet. Had hij tegen m'n moeder gezegd dat die Fatboy bij hem thuis zou komen te staan, want waar laat je zo'n enorm ding als hij niet in haar slaapkamer past?
Wat staat er op 'zijn' logeerkamer nu? Jawel, haar Fatboy.
Je moet niet zomaar opgeven natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef Yuki het volgende:
Engel had jou toch afgescheept met een flauwe smoes?
Ze kunnen beter van huis ruilen, denk ik soms.quote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goed voor elkaar he?
Komt goedquote:
Dat is net zoiets als een vegetarische hamburger... het is toch niet The real thingquote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Engel is op zoek naar een scharrel zag ik, dus dat komt wel goed.
Hij is gewoon De Parasietquote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen beter van huis ruilen, denk ik soms.
Mooie gedachte. Kan ik wel wat mee.quote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een vegetarische hamburger... het is toch niet The real thing
Bluh. Ik heb vanmiddag een groot broodje döner gegeten. Man man alsof je een 500 ponder je maag in tunnelt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik wil Pizzaof kapsalon
Hi WT
Parallel daaraan ga ik voor L-E voor de langdurige relatie.quote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Dat is net zoiets als een vegetarische hamburger... het is toch niet The real thing
Ga sowieso niet trouwen, maar om nou met een 40-jarige te trouwen? Dacht dat vrouwen een bruidsjurk wilde waar ze nog goed inpassen, en niet alles aan het lebberen is.quote:
Bikkelvrouw.quote:Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen warm watermaar ga het toch proberen.
Kan ik weer met een gerust hart slapenquote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Don't worry, we zijn nooit getrouwd![]()
[..]![]()
Joh heequote:
Daar geldt hetzelfde voor natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Parallel daaraan ga ik voor L-E voor de langdurige relatie.
Tja, als jij echt niet meer wil, wat moet ik dan?quote:
Ik wil wel een weddenschapje doen dat ik op mijn 40e nog prima strak in m'n trouwjurk pasquote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ga sowieso niet trouwen, maar om nou met een 40-jarige te trouwen? Dacht dat vrouwen een bruidsjurk wilde waar ze nog goed inpassen, en niet alles aan het lebberen is.
Does niet zo verdrietig jijquote:
Huilen in je bedje natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, als jij echt niet meer wil, wat moet ik dan?
Janken...quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, als jij echt niet meer wil, wat moet ik dan?
Is geen kunst als je 3 maatjes groter neemt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil wel een weddenschapje doen dat ik op mijn 40e nog prima strak in m'n trouwjurk pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |