Leven!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik wel. Waar ik binnenkort weer eens een lekker visje in ga leggen denk ik
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxequote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb daarvoor zo'n combimagnetron dinges... met hete lucht en steamer functie
* werk vindenquote:
Ik heb geen ideequote:
Ross!quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou moet ik weer aan Friends denken
PING
My fajitas!
PING
I don't even know what thats for!
Ross
Ik heb een kookplaat en een combimagnetronquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxe
2010 zo snel mogelijk vergetenquote:
Een vervolg op je 'Tour de Singles'?quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen ideeIk weet wel wat ik wil gaan doen.
Beetje schraal hoor, maar vooruitquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een kookplaat en een combimagnetron
De Kwalitaria zit om de hoek, dus ik durf het wel aan jaquote:
Schraal!quote:
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene aspergesquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo'n ding die je nog moet ontleden voor je het kan eten... NTU
Net als m'n handenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ross!
Rachel:
I'm soooo over you.
Ross:
When were you.. eh.. under me?
Jij aan de scharrel?quote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef -Engel- het volgende:
Eerst uitslapen![]()
Een lekkere scharrel zoekenmaybe or maybe not
Was die zo succesvol dan?quote:Op maandag 27 december 2010 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vervolg op je 'Tour de Singles'?
Baas boven baasquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxe
Ze zijn mooier dan de hare?quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef L-E het volgende:
Heel raar hoor, maar serieus: mijn zus kijkt steeds naar mn tieten. Ze maakt me bang.
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 27 december 2010 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene asperges
"I'm FINE, totally FINE!"quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Nou moet ik weer aan Friends denken
PING
My fajitas!
PING
I don't even know what thats for!
Ross
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |