Hee joh.quote:
Beweer je nu dat ik in een 3 maten te grote trouwjurk ben getrouwd?quote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is geen kunst als je 3 maatjes groter neemt.
Ligt eraan...of je op ijs gaat staan of niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, is het morgen nog steeds glad?
De hoerquote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hee joh.
Dat zei m'n klasgenootje toen we in Parijs waren en ze een veel te kort jurkje met allemaal gaten aanhad en een of andere ranzige Fransoos haar jurkje optilde.
Als nu iemand 'hee joh' zegt, zie ik dat tafereel weer voor me
Matig!quote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef ArTiC het volgende:
Janken...
Als een kind van 10 die geen Blackberry krijgt
Pics van jou in je trouwjurk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Beweer je nu dat ik in een 3 maten te grote trouwjurk ben getrouwd?
De rest as in iedereen die er al eens overheen was gegaan?quote:
Ow,,las een trouwjurk..niet m'n trouwjurk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beweer je nu dat ik in een 3 maten te grote trouwjurk ben getrouwd?
>> serverquote:
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow,,las een trouwjurk..niet m'n trouwjurk.
Maar je bent dus al getrouwd? Balen.![]()
Maar je bent dus 40+ ?
quote:
quote:
Twitterpostquote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef JoeBravo het volgende:
"The Lamb..." is weer afgelopen en van fok word ik ook niet vrolijker meer, dus back to my game
quote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en echt ook opnieuw gaan vouwen he..
zak d'r in!quote:
+1.quote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar alleen als het anders niet meer goed past als ik ander spul erbij moet proppenquote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef Yuki het volgende:
Het is zo koud op m'n kamer dat ik me niet uit wil kleden om te gaan douchen
Maargoed, ik ga me er toch aan wagen.
Tot over een kwartiertje ofzo![]()
Nee, ik en nog een meisje. Maar het was een lelijk vadsig mormel in een jurkje net boven haar kont met gaten erin, en het was duidelijk dat ze een rode onderbroek droeg.quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De rest as in iedereen die er al eens overheen was gegaan?
Wijs d'r af, snel!quote:
Waarin?quote:
Dat is kwetsendquote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrienden die denken te helpenquote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef L-E het volgende:
Wie zijn dan die anderen die jullie was vouwen? Mijn visite doet dat nooit.
Ik weet hetquote:
je doet het weerquote:
Zo klonk het welquote:
Ja nee, tegenwoordig niet meer dus.quote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef L-E het volgende:
Wie zijn dan die anderen die jullie was vouwen? Mijn visite doet dat nooit.
dat zeg ik toch, "d'r"! begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt hè?quote:
Je zegt: Trouw nooit voor je 40e.quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
"d'r" is geen officieel bestaand woord, dus het is logisch dat ik niet begrijp wat je bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, "d'r"! begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt hè?
Gelukkigquote:
En daarna zei ik iets over een weddenschapquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je zegt: Trouw nooit voor je 40e.
Kan 2 dingen betekenen: Dat jij het niet hebt gedaan, of wel hebt gedaan en mij voor een fout wil behoeden.
Picsquote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb toch maar haar nog maar eens geverfd, ik vond nog een doosje met mijn vaste kleur. Nu is het weer fijn heul donker
Heet als in pittig?quote:
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een pandaquote:
Geen kwestie van begrijpend lezen, eerder een gegeven vergeten..want zo onduidelijk staat het er niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarna zei ik iets over een weddenschap
Met symphonie orkest.quote:
pandaquote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een panda
Yupquote:
Ha Ha.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef missbehavin het volgende:Ik heb toch maar haar nog maar eens geverfd, ik vond nog een doosje met mijn vaste kleur. Nu is het weer fijn heul donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |