Ik zou niet durven vragenquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben geen newb. Niet naar m'n cupmaat vragen, brutale vlegel!
Maar zelf maken is dus echt niet moeilijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Das misschien beter dan hier zeuren over opsturen
Levensmiddelen mag vaak niet hequote:
Sambal maken bij Barbus op Maltaquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zelf maken is dus echt niet moeilijk.
Ming Kee zit op de Gedempte Gracht. is een restaurant, maar ook een supermarkt (achter het restaurant). Moet je echt een keer proberenquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets, maar Rawits en Madamme Janette lust ik wel.
Gewoon je adres niet op het pakje zetten.quote:
De zoveelste.quote:
Oké, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Ming Kee zit op de Gedempte Gracht. is een restaurant, maar ook een supermarkt (achter het restaurant). Moet je echt een keer proberen
Consequences dictatequote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon je adres niet op het pakje zetten.
Hun sambal is gemaakt van madam Janette lees ik zojuist.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Consequences dictate
our course of action
and it doesn't matter what's right.
It's only wrong if you get caught.
Het is vooral een ventquote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je profielfoto.
Of moet dat een of andere celeb zijn welke ik eigenlijk zou moeten kennen?
Ah, dan zit dat wel goed.quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
Hun sambal is gemaakt van madam Janette lees ik zojuist.
Dat zou wel heel oneerbaar zijn hequote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]Tool
Heeft Barb z'n adres al ge'pm't?
quote:
Vanillaquote:
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?quote:
Dan zou het geen Tour de Singles meer zijnquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?
Stevenquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Techno het volgende:
Wat doet hij in je fobo eigenlijk?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |