quote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, aangezien door het uitspoelen mijn mascara geweldig is uitgelopen en ik er dus uitzie als een panda
Dat hoeft nu ook weer niet hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik het al ben, zal ik het voor me houden.
Nog geen 40quote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen kwestie van begrijpend lezen, eerder een gegeven vergeten..want zo onduidelijk staat het er niet.![]()
Dus hoe oud ben je?
'Gelukkig' heb ik mezelf hier al overheen gezet en doe ik het niet meer opnieuw.quote:Op maandag 27 december 2010 21:43 schreef Yuki het volgende:
+1.
Vaak laat ik anderen gewoon niet vouwen. Laat mij maar. Anders doe ik het toch over
Nu bent ik als pittigetenliefhebber wel benieuwd wat je er dan in welke hoeveelheden doorheen hebt gemiktquote:
Sambal, ketjap, sambal, knoflook, sambal, limoen, sambalquote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu bent ik als pittigetenliefhebber wel benieuwd wat je er dan in welke hoeveelheden doorheen hebt gemikt
Sommige dingen passen gewoon niet in mijn kast als ze niet op mijn manier gevouwen zijn. Dus dan moet het wel opnieuw. En shirts wil ik ook wel soort van passend hebben...quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Gelukkig' heb ik mezelf hier al overheen gezet en doe ik het niet meer opnieuw.
Ik leg 'm wel onderop de stapel, want anders kijkt dat shirt me de hele tijd aan
Wat voor sambal?quote:Op maandag 27 december 2010 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sambal, ketjap, sambal, knoflook, sambal, limoen, sambal
Bij mij zouden de tranen over m'n gezicht lopen nuquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en een beetje visolie. En sambal![]()
Aannamesquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar wel dicht tegen aan, anders doe je zo'n uitspraak niet.
Oftewel, tussen 35-40... wowww..
Oelekquote:
Sodeju, je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sommige dingen passen gewoon niet in mijn kast als ze niet op mijn manier gevouwen zijn. Dus dan moet het wel opnieuw. En shirts wil ik ook wel soort van passend hebben...
Ik ben nog niet zover geloof ik![]()
Da's sambal voor watjesquote:
Niks daarvan, gebruik je fantasie maarquote:
Met tieten!quote:
Ik weet toch niet welke kleur het is?quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks daarvan, gebruik je fantasie maar
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenquote:
Wat ik normaal ook heb, dat hele donkerequote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met tieten!
[..]
Ik weet toch niet welke kleur het is?
Pics!quote:
Ah zoquote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ik normaal ook heb, dat hele donkere
Extra hete sambal van de Ming Kee.quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenStuur jij wat potten echte sambal op voor mij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |