Gewoon je adres niet op het pakje zetten.quote:
De zoveelste.quote:
Oké, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Ming Kee zit op de Gedempte Gracht. is een restaurant, maar ook een supermarkt (achter het restaurant). Moet je echt een keer proberen
Consequences dictatequote:Op maandag 27 december 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon je adres niet op het pakje zetten.
Hun sambal is gemaakt van madam Janette lees ik zojuist.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Consequences dictate
our course of action
and it doesn't matter what's right.
It's only wrong if you get caught.
Het is vooral een ventquote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je profielfoto.
Of moet dat een of andere celeb zijn welke ik eigenlijk zou moeten kennen?
Ah, dan zit dat wel goed.quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
Hun sambal is gemaakt van madam Janette lees ik zojuist.
Dat zou wel heel oneerbaar zijn hequote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]Tool
Heeft Barb z'n adres al ge'pm't?
quote:
Vanillaquote:
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?quote:
Dan zou het geen Tour de Singles meer zijnquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?
Stevenquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Techno het volgende:
Wat doet hij in je fobo eigenlijk?![]()
[ afbeelding ]
Nog een van mijn heldenquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben heul netjesquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
W'rom? Bang dat hij je persoonlijk komt bedanken op z'n eerstvolgende Tour de Singles?
Zijn er dopingcontroles?quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou het geen Tour de Singles meer zijn
quote:
Ken weinig slechtere acteurs..quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |