Ik ben serieus.quote:Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef ecktebaas het volgende:
![]()
Wat voor een kuttopic, daarom ook in voor het slotje.
Grapjasquote:Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef ecktebaas het volgende:
Naaktfoto's van jou kunnen dit zo maken dat je alles te weten komt over onze freshe boy niels.
Ik kan tal van voorbeelden aankaarten die dit aantonen.quote:
Oke welke dan?quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik kan tal van voorbeelden aankaarten die dit aantonen.
Een lieve toch wel?quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
9611Niels heeft van Sinterklaas een hont gekregen.
Ja? Hoezo dan?quote:
Die topics heb ik nu niet achter de hand, voor voorbeelden kom in de steeg achter de bowlingbaan in Tilburg om 8 uur 's morgens dinsdag.quote:
Ik heb een foto van hem gezien, maar niet van AP dus ik weet ook niet of het waar isquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Niss het volgende:
Hij is zelfs nét iets knapper dan AP heb ik gehoord, weet niet of het waar is.
Weet niet precies, maar ik herinner me hem als een coole gozer, van KLB 1.0 nog, met Alberto enzo.quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een lieve toch wel?
[..]
Ja? Hoezo dan?
Ik ben wel benieuwd naar een foto van hem eig..quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Niss het volgende:
Hij is zelfs nét iets knapper dan AP heb ik gehoord, weet niet of het waar is.
Ohh ok! Bedankt manquote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar ik herinner me hem als een coole gozer, van KLB 1.0 nog, met Alberto enzo.
Tilburg is ver weg manquote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Die topics heb ik nu niet achter de hand, voor voorbeelden kom in de steeg achter de bowlingbaan in Tilburg om 8 uur 's morgens dinsdag.
Mag dat niet?quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Wtf, een topic over een user?
Oh hij ziet er wel aardig uit ja hehehehequote:
Nee... Het is echt een klapmongool.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag dat niet?
[..]
Oh hij ziet er wel aardig uit ja hehehehe
Ik vroeg toestemmingquote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
weet ik veel of dat mag. T is wel roddelen he.
Ohhh oke dan neem ik het terug.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee... Het is echt een klapmongool.
Haters gonna hate.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee... Het is echt een klapmongool.
ah ik was eerst verliefd op een niels. Bleek jammer genoeg toch een klootzak te zijn.quote:
Toch niet 9611Niels???quote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ah ik was eerst verliefd op een niels. Bleek jammer genoeg toch een klootzak te zijn.![]()
Nieeeeeeeels nieuws Niels Niells.
Echhhht?quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
9611Niels is de adjudant van AdvancedPower, CEO Afdeling Klotekutzooi...
Ohhh sorryquote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Nee joh, eentje van buiten fok. Ik ken deze Niels niet eens.
Dat is toch niet 1996 andersom hihihi grappigerdquote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Waarom eigenlijk 9611???????
November 1996 geboren
haha ja daarom, om ons te misleiden dat hij eigenlijk heel jong is!quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch niet 1996 andersom hihihi grappigerd
quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
haha ja daarom, om ons te misleiden dat hij eigenlijk heel jong is!![]()
want je kunt toch niet 96-11 geboren zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij soms AP ofzo?quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch niet 1996 andersom hihihi grappigerd
Lying rotsack.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ! Maar hij zei dat hij ook 18 jaar was... Hmmmm
Ik hoop niet dat hij liegt tegen me want ik denk dat ik hem wel leuk vind...quote:
Je liegtquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. Ritmo en Lakitu zijn de CFO's van het gezelschap...
quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
@ klinkerbotsing ben jij 18? en ben je wel echt een vrouw?![]()
en waarom zo nieuwsgierig naar die Niels?
Omdat ik nieuwsgierig van aard benquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
hahahahah melig. Niels ziet dit topic en denkt: boeien. Laat hun lekker over mij ouwehoeren
Deze post bestaat alleen maar uit leugensquote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik nieuwsgierig van aard benEn Niels ligt in zn bed zei hij net tegen mij dus dan geloof ik hem denk ik...
En ja ik ben echt 18,en een vrouw ja
![]()
Je kent me niet eens, haterquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Deze post bestaat alleen maar uit leugens
zoals jij?quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is een kkr kneus net zoals al die andere mongolen uit KLB en ONZ.
Wie zijn de andere mongolen dan?quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is een kkr kneus net zoals al die andere mongolen uit KLB en ONZ.
quote:
Hij ligt in zn bedquote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik nieuwsgierig van aard benEn Niels ligt in zn bed zei hij net tegen mij dus dan geloof ik hem denk ik...
En ja ik ben echt 18,en een vrouw ja
![]()
Pm.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hij ligt in zn bed![]()
hoe kan hij dat nou tegen jou hebben gezegd?
wtf...
En nu ben ik opeens een hater?quote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kent me niet eens, hater
Oh ok. Zeg, jij bent een meisje van 18? En al heel ervaren op seksueel gebied etc. of wat?quote:
Dat is geheimquote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Oh ok. Zeg, jij bent een meisje van 18? En al heel ervaren op seksueel gebied etc. of wat?
wat had die vorige link naar dat topic met nieuwsgierigheid te maken? (ik snap de link tussen dit alles en 9611niels niet)
Oke, laters dan maar. Met mij erbij had dit een heel goed topic kunnen worden, maar het mocht niet zo zijn.quote:
Jij zegt dat ik een troll ben, van mij mag je blijven hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke, laters dan maar. Met mij erbij had dit een heel goed topic kunnen worden, maar het mocht niet zo zijn.
Waarom spreken je PI en je post elkaar altijd tegen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een troll ben, van mij mag je blijven hoor
quote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Het is een goedun knul :$ hij wilde zelfs door mij gequote worden
Omdat ik die op standaard heb staan, sorry.quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom spreken je PI en je post elkaar altijd tegen?
Naja, ik ga slapen.
Jouw username is praktisch een synoniem voor glottisslag, wat staat voor een hiaat in de fonetiek!quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik wil meer te weten komen over 9611Niels en ik keek even in zijn AT en ik zag dat hij heel vaak hier post. Dus vertel mij eens iets over die 'freshe boy' zoals hij zichzelf graag noemt?
Is hij aardig? Of klachtwaardig? ()
Groetjess
Wat een onzinquote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik die op standaard heb staan, sorry.
Welterusten
Ja? Is dat verstandig?quote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Naamtopics![]()
En als je meer over hem te weten wilt komen.. ik zou zeggen spreek af?
Echt waar :$ ik zou ervoor gaan, en er dan ook echt voor gaan, meteen met hem naar bed :$ hij ligt al in bed dus dat komt goed uit danquote:
Jij bent slim ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Jouw username is praktisch een synoniem voor glottisslag, wat staat voor een hiaat in de fonetiek!
Nee, doet toch niet zo naief, natuurlijk is dat niet zo verstandig als je hem niet kent. Het enige wat jongens van 18 willen is seks en het zijn klootzakken, zeker op Fok!!!!!!!quote:
Ga jij eerst?quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Echt waar :$ ik zou ervoor gaan, en er dan ook echt voor gaan, meteen met hem naar bed :$ hij ligt al in bed dus dat komt goed uit dan
Sorryquote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo achterdochtig man
zoveelquote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat zou er fout kunnen gaan?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat zou er fout kunnen gaan?
quote:
Weet ikquote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ik ben een jongetje hoowr :$:$:$:$:
Misschien is hij morgenochtend nog open, dan maak ik hem wel goedquote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dan wordt het dus nooit een goeden topic
Ik ben niet heul naïef.. denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Vraag z'n msn, dan kan er weinig fout gaan toch![]()
Tenzij je heel naïef bent natuurlijk.. eerst zien dan geloven he
Is er een kans dat hij morgenochtend nog open is?quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Misschien is hij morgenochtend nog open, dan maak ik hem wel goed
Meneer de beer aka Pedobear?quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Waar ziet u mij voor aan? :$
Een hele grote kans.quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is er een kans dat hij morgenochtend nog open is?
Heul nietquote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meneer de beer aka Pedobear?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het ziet!
9611 Niels... ben wel eens met hem gebotst in ONZ geloof ik. Verder is het voor mij persoonlijk een vrij nietszeggende userquote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar vertel dan over Niels ofzo?
Gebotstquote:Op zondag 26 december 2010 22:48 schreef LangeJan het volgende:
[..]
9611 Niels... ben wel eens met hem gebotst in ONZ geloof ik. Verder is het voor mij persoonlijk een vrij nietszeggende user
Wel hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
Als je boven de 14 jaar bent dan maak je geen kans, ben ik bang
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Dit topic krijgt van mij het label 'wanhopig'
Sorry can't help itquote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Splutje het volgende:
TS is 18
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:K4ydHsIC1Wug-M:http://http://www.esportsea.com/global/media_preview.php?url=http://fukung.net/v/15517/pedobear-too-old.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Nah doe normaalquote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Splutje het volgende:
TS is 18
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:K4ydHsIC1Wug-M:http://http://www.esportsea.com/global/media_preview.php?url=http://fukung.net/v/15517/pedobear-too-old.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Nah doe normaalhoe oud ben jij?
20 en jijquote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Nah doe normaalhoe oud ben jij?
Zo denigrerend meteenquote:Op zondag 26 december 2010 22:56 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
[..]
ik vroeg het aan dat Splut geval.
MAAR HOE OUD BEN JIJ DAN?quote:Op zondag 26 december 2010 22:56 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Jaaaaa
ga ik niet zeggen
Hij vondt mijn garpjes niet leukquote:Op zondag 26 december 2010 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GebotstWat gebeurde er dan?
Ja, ik zou mezelf wel geven, maar dat zou ik niet jou laten doen, HA-Ha..quote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef Splutje het volgende:
Maar zouden jullie jezelf geven als je mij was?
Hoe weet je dat nou weer, ben je pot?quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, ik zou mezelf wel geven, maar dat zou ik niet jou laten doen, HA-Ha..
GOEDE POSTquote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, ik zou mezelf wel geven, maar dat zou ik niet jou laten doen, HA-Ha..
Elke vrouw is een beetje pot denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer, ben je pot?
Ga ik niet zeggen hier hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
hihi vind je hem leuk klinkerbotsing ? :$
Heteroquote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer, ben je pot?
Kijk hier heb ik nou iets aan, dankjewel manquote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Aardige knul, staat voor je klaar als je hem nodig hebt.
Ik heb wel een fobo hoorquote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hetero
maar ja, ik weet niet, misschien omdat ik niet weet hoe je eruit ziet?
Je bent blondquote:
Ok succes.quote:Op zondag 26 december 2010 23:02 schreef Splutje het volgende:
Maargoed ik ben weg, gewillige <18 meisjes regelen
Graag gedaan, maar niet echt iets voor KLB dit hè?quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik nou iets aan, dankjewel man
Hier had hij veel vrienden hoorde ik van betrouwbare bron.quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar niet echt iets voor KLB dit hè?
Ja, verscholen achter je zonnebril en van 10 m afstand, die foto. Wel leuke foto heur. maar je hebt toch blond haar of zie ik het nou verkeerd?quote:
Is je fobo foto nep?quote:
Je moet ctrl plus + doenquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, verscholen achter je zonnebril en van 10 m afstand, die foto. Wel leuke foto heur. maar je hebt toch blond haar of zie ik het nou verkeerd?
Dat zie je verkeerd, bruin haar en ik moet toch enigszins anoniem blijven hierquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, verscholen achter je zonnebril en van 10 m afstand, die foto. Wel leuke foto heur. maar je hebt toch blond haar of zie ik het nou verkeerd?
Welke kleur haar dan? en wat is je oogskleur?quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, bruin haar en ik moet toch enigszins anoniem blijven hier
En dat was echt fantastisch, of niet?quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb Niels pas ingewisseld en ik kreeg 450 euro
Bruin en blauw/groen, nu pics van jou in PMquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Welke kleur haar dan? en wat is je oogskleur?
Hey lief zijn, vertel me nu over Nielsquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken..kkr jood
Hey blijf eens ontopicquote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bruin en blauw/groen, nu pics van jou in PM
Hij is een kneusje man kijk z'n fobo, hij denkt hij is de man hier op het forum maar het is gewoon een stumperdje, net zoals AP.quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey lief zijn, vertel me nu over Niels
quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is een kneusje man kijk z'n fobo, hij denkt hij is de man hier op het forum maar het is gewoon een stumperdje, net zoals AP.
Oke later man, bedankt voor je inbreng in dit topicquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Splutje het volgende:
Maar nu ben ik echt weg, ik zie de pics wel verschijnen
Waarom verdrietig man, fuck hun.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dit waar?
[..]
Oke later man, bedankt voor je inbreng in dit topic![]()
Omdat ik nu in de war ben.quote:Op zondag 26 december 2010 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom verdrietig man, fuck hun.
Weet ik nietquote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom in de war, dacht je dat ze wat voorstellen ofzo.
Jonge, kom vechten dan, een beetje niet verschijnen op de afgesproken plek, watje.quote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom in de war, dacht je dat ze wat voorstellen ofzo.
Ga jij eerst daten en dan vertel jij hoe hij was oke?quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef sciter het volgende:
Aan zijn topics en fobo te zien lijkt Niels mij wel een toffe gozer die niet alleen een troll is als AP.
Ik zou hem daten en dan hier verslagje neerzetten (anders doet Niels het zelf wel)
Wel lief blijven oke?quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jonge, kom vechten dan, een beetje niet verschijnen op de afgesproken plek, watje.
Nee, dankje. Ik houd het wel bij zijn zondagmiddagtopicsquote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga jij eerst daten en dan vertel jij hoe hij was oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, dankje. Ik houd het wel bij zijn zondagmiddagtopicsOh oke, nou bedankt voor de info in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je nou eens foto's van jezelf hier post word je veel interessanter voor hemquote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh oke, nou bedankt voor de info in ieder geval
Ja hij wil foto's, maar ik vertrouw het niet helemaal dus ik wil eerst weten wat voor Fok!er hij is..quote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je nou eens foto's van jezelf hier post word je veel interessanter voor hem
Wij zijn wel te vertrouwen, dus post ze maar.quote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hij wil foto's, maar ik vertrouw het niet helemaal dus ik wil eerst weten wat voor Fok!er hij is..
Niet doen!!#234213!!!!!!!!!!!!1 Hij gaat het naar andere mensen sturen! Niet vertrouwen die gasten van klb en onz! Van fok sowiesoquote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hij wil foto's, maar ik vertrouw het niet helemaal dus ik wil eerst weten wat voor Fok!er hij is..
quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wij zijn wel te vertrouwen, dus post ze maar.
Omg heb jij foto's gestuurd?quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Niet doen!!#234213!!!!!!!!!!!!1 Hij gaat het naar andere mensen sturen! Niet vertrouwen die gasten van klb en onz! Van fok sowieso
Nee, zij is jaloers omdat zij niet bij het selecte groepje ''freshe fokkers'' hoortquote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg heb jij foto's gestuurd?
Hoor jij drtussen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, zij is jaloers omdat zij niet bij het selecte groepje ''freshe fokkers'' hoort
Nee, ik ben eruit gegaan om bij het ''fokkers met berelullen'' groepje te gaan.quote:
Heb jij een berelulquote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, ik ben eruit gegaan om bij het ''fokkers met berelullen'' groepje te gaan.
Was wel een leuke tijd daar
Het woord berelul is vergankelijk, maar ik ga ruim over de minimum omtrek van 15 cm om lid te kunnen worden.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Het woord berelul is vergankelijk, maar ik ga ruim over de minimum omtrek van 14 cm.
Oh oke, bedankt voor de info.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij zit er niet bij, dus ik zou het niet weten.
Nee, ik ben in het echt ook niet lid van het proletariaat. Ik zit in een hogere welstandsklasse, net als Niels overigens.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh oke, bedankt voor de info.
Heb jij in het echt ook zo'n Stalin-snor?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, ik ben in het echt ook niet lid van het proletariaat. Ik zit in een hogere welstandsklasse, net als Niels overigens.
Omdat ik Stalin op sommige punten bewonder.quote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow al die info! Heb je meer te vertellen over Niels?
Maar waarom heb je dan Stalin als UI?
Om zn Snor?quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Omdat ik Stalin op sommige punten bewonder.
Eerst pics dan geef ik pas antwoord.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik wil meer te weten komen over 9611Niels en ik keek even in zijn AT en ik zag dat hij heel vaak hier post. Dus vertel mij eens iets over die 'freshe boy' zoals hij zichzelf graag noemt?
Groetjess
Een beetje, maar meer om het feit dat hij Rusland geindustrialiseerd heeft in maar enkele vijfjaren plannen.quote:
Nee je mag geen pics vragenquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eerst pics dan geef ik pas antwoord.
Ja dat is wel knap van hemquote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Een beetje, maar meer om het feit dat hij Rusland geindustrialiseerd heeft in maar enkele vijfjaren plannen.
Waarom ben je nou zo geinteresseerd in Niels? Om zijn snor? Omdat hij je geplayed heeft op fok!?quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee je mag geen pics vragen
[..]
Ja dat is wel knap van hem
Omdat het Niels isquote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef sciter het volgende:
[..]
Waarom ben je nou zo geinteresseerd in Niels?
Nee, anders zou ik jou gaan aanbidden toch?quote:Op zondag 26 december 2010 23:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Dus niet om zijn snor of om zijn fok! playtricks?
Nee, ik heb ten eerste geen snor en ten tweede heb ik nog nooit iemand geplayed op fok!quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik jou gaan aanbidden toch?
Oh. Maar je UI heeft wel een snor en dat is wel aanbid-waardigquote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, ik heb ten eerste geen snor en ten tweede heb ik nog nooit iemand geplayed op fok!
Jouw UI is Marioquote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Maar je UI heeft wel een snor en dat is wel aanbid-waardig
Echt? Hij zei tegen mij dat hij geen player was/is ..quote:Op zondag 26 december 2010 23:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Zijn fok! alter-ego is een player.
Misschien buiten fok! om nietquote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Hij zei tegen mij dat hij geen player was/is ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Misschien buiten fok! om niet
En eckte players zeggen niet dat ze players zijnSorry voor dat gevoel, maar ik ben echt geen kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom denkt iedereen dat?
![]()
Omdat niemand serieus ingaat op mensen als 9611Niels.quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry voor dat gevoel, maar ik ben echt geen kloonWaarom denkt iedereen dat?
We pm'en ook hoorquote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef sciter het volgende:
[..]
Omdat niemand serieus ingaat op mensen als 9611Niels.
En als je Niels echt leuk vond had je hem allang gecontacteerd via pm of msn, dus het kan er erg dik opliggen.
Ik zou niet weten hoe Niels is en hoe hij eruit ziet. Maar ga ervan uit dat 90% van Fok! dikke sociaal gestoorde nerdjes zijn die niks beters te doen hebben..quote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We pm'en ook hoor![]()
![]()
En zijn er meer mensen als Niels?![]()
Wij ook?quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Niels is en hoe hij eruit ziet. Maar ga ervan uit dat 90% van Fok! dikke sociaal gestoorde nerdjes zijn die niks beters te doen hebben..
Omdat het kan denk ikquote:
Ik zie mijzelf niet als een sociaal gestoorde dikke nerd, maar dat zeggen al die nerds ook dus daar schiet je niks mee op.quote:
Waarom willen alle fokkers hier pics?!quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet als een sociaal gestoorde dikke nerd, maar dat zeggen al die nerds ook dus daar schiet je niks mee op.
Van jou weet ik het niet tenzij pics
Om te checken of ze niet met een dikke sociaal gestoorde nerd aan het praten zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom willen alle fokkers hier pics?!
Mag ik dan ook een pic van jou?quote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Om te checken of ze niet met een dikke sociaal gestoorde nerd aan het praten zijn.
Ik post principieel geen pics op fok!.quote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een pic van jou?
Echt nietquote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef new_era het volgende:
Klinkerbotsing is een kloon van 9611niels.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik post principieel geen pics op fok!.
Anders krijg ik van die fok! nerdjes die je op straat ineens aanspreken. OF mijn vrienden komen mij tegen en zien ze dat ik fokken
De mensen die wel fotos posten zijn meestal van die emo's of aandachtsgeile sma/mooiboi's.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stuurde eens een 9611Niels op en kreeg 450 euro.
Dat was echt geweldig fantastisch.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef sciter het volgende:
[..]
De mensen die wel fotos posten zijn meestal van die emo's of aandachtsgeile sma/mooiboi's.
Ik kom weleens posts tegen waarvan ik denk dat ik diegene echt ken..
Hoe was die NIels?quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stuurde eens een 9611Niels op en kreeg 450 euro.
Dat was echt geweldig.
Ik deed helemaal niets fout klapjostie. Bovendien heb ik geen flauw idee waar je het over hebt.quote:
Ja, dat komt dan weer zo zielig overquote:Op maandag 27 december 2010 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan kan je ook niet zeggen: HEY IK ZAG JOUW FOTO OP FOK! WHAHUAHUHAH
Meteen zo gemeen doenquote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niets fout klapjostie. Bovendien heb ik geen flauw idee waar je het over hebt.
Nog even he jongen en ik stuur 9611Niels op je af.
Wij snappen elkaarquote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, dat komt dan weer zo zielig over
Jawel, je faalde.quote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niets fout klapjostie. Bovendien heb ik geen flauw idee waar je het over hebt.
Nog even he jongen en ik stuur 9611Niels op je af.
Dat is mooi, dat betekent dat ik mogelijk een normaal persoon op dit forum gevonden heb.quote:
Lichtelijk arrogantquote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Vertel eens iets over zn karakter ofzo
Grapjasquote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Een beetje, maar meer om het feit dat hij Rusland geindustrialiseerd heeft in maar enkele vijfjaren plannen.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Jawel, je faalde.
[..]
Dat is mooi, dat betekent dat ik mogelijk een normaal persoon op dit forum gevonden heb.
Is dat waar?!quote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef amenth het volgende:
[..]
Lichtelijk arrogant
Heeft autisme / pdd nos
Zijn mening hangt sterk af van voorgaande posts
Vriendelijk
Hij is nog maagd
Even in een notendop, een uitgebreide beschrijving wellicht op vele aanvraag.
Hontenquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
9611Niels heeft van Sinterklaas een hont gekregen.
Hij is een haterquote:
Nielsquote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij is een hater![]()
Zelfs al zou hij PDD Nos hebben, dan gebruikt hij het tenminste om de fantasierijkste topics te openen.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Welterusten, het was prettig om een gesprek met je te voeren.
![]()
Het was geen klacht om Niels zelf, maar omdat ik hem niet zo goed ken, dus vertel eens meer over hem wil je?quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
Ik mis allemaal leuke topics vanavond, zo vaak kom ik hier al niet meer dus. En 9611Niels is een puike gebruiker. Klacht is waardeloos.
Nee maar misschien wel wat voor hont.quote:
Woest en wild als een straatkat. Gedreven bij de vrouwtjes, nieuwe paarmaatjes elke dag: op commando welteverstaan. Neemt geen blad voor de mond. Altruist. Dierenvriend. Liefhebber van sigaren en een pot bier.quote:Op maandag 27 december 2010 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was geen klacht om Niels zelf, maar omdat ik hem niet zo goed ken, dus vertel eens meer over hem wil je?
Dan lees ik het morgen want ik ga slapen
quote:Op maandag 27 december 2010 09:03 schreef Drinky het volgende:
Hij is de enige ginger die ik in me wil
ouwe vogelzoeker hangoor stierenklquote:Op maandag 27 december 2010 09:03 schreef Drinky het volgende:
Hij is de enige ginger die ik in me wil
Sommige reactiesquote:
Privé. Het is een tedere hont. Foto's op internet doen pijn aan zijn tere hartje.quote:
Awwwquote:Op maandag 27 december 2010 10:16 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Privé. Het is een tedere hont. Foto's op internet doen pijn aan zijn tere hartje.
IBTLquote:Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef ecktebaas het volgende:
![]()
Wat voor een kuttopic, daarom ook in voor het slotje.
Wellicht ergens anders in geparkeerd.quote:Op maandag 27 december 2010 11:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ze heeft een miniatuurtrekker in haar garage geparkeerd
wat een kut topicquote:
Spoorknor.quote:Op maandag 27 december 2010 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TS zit in de trein. En dit topic is gewoon uber, daarom nog open.
Dat is Nielsquote:Op maandag 27 december 2010 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang, ik zit voor het eerst in de trein. Er zit ook een enge meneer hier.
Ik wil je best troosten hoor. Gaat je wel geld kosten, uiteraard.quote:Op maandag 27 december 2010 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang, ik zit voor het eerst in de trein. Er zit ook een enge meneer hier.
Walgelijke beschuldiging.quote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. Ritmo en Lakitu zijn de CFO's van het gezelschap...
Reeksen zijn niet toegestaan.quote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die man haalde heeeeel diep adem, ik ben bang.
Komt er een deel twee ?
Nergens. Hij staat stil.quote:Op maandag 27 december 2010 12:18 schreef joppie_saus het volgende:
Waar de neuk ga je naar toe met de trein
Let's hope so.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
Ik voelde me wel vereerdquote:
Als de adjudant van AP?quote:
Dat niet, maar met jou en Ritmo in de top van Klote&Kut zitten..quote:
Ah oke. Is TS nou geefbaar of kloon?quote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat niet, maar met jou en Ritmo in de top van Klote&Kut zitten..
Ik denk dat je in de war bent met kallerbeeeseee.quote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat niet, maar met jou en Ritmo in de top van Klote&Kut zitten..
Dit is Paul, RC of APquote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Groetjess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |