Ja, ik zou mezelf wel geven, maar dat zou ik niet jou laten doen, HA-Ha..quote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef Splutje het volgende:
Maar zouden jullie jezelf geven als je mij was?
Hoe weet je dat nou weer, ben je pot?quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, ik zou mezelf wel geven, maar dat zou ik niet jou laten doen, HA-Ha..
GOEDE POSTquote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, ik zou mezelf wel geven, maar dat zou ik niet jou laten doen, HA-Ha..
Elke vrouw is een beetje pot denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer, ben je pot?
Ga ik niet zeggen hier hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
hihi vind je hem leuk klinkerbotsing ? :$
Heteroquote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer, ben je pot?
Kijk hier heb ik nou iets aan, dankjewel manquote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Aardige knul, staat voor je klaar als je hem nodig hebt.
Ik heb wel een fobo hoorquote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hetero
maar ja, ik weet niet, misschien omdat ik niet weet hoe je eruit ziet?
Je bent blondquote:
Ok succes.quote:Op zondag 26 december 2010 23:02 schreef Splutje het volgende:
Maargoed ik ben weg, gewillige <18 meisjes regelen
Graag gedaan, maar niet echt iets voor KLB dit hè?quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik nou iets aan, dankjewel man
Hier had hij veel vrienden hoorde ik van betrouwbare bron.quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar niet echt iets voor KLB dit hè?
Ja, verscholen achter je zonnebril en van 10 m afstand, die foto. Wel leuke foto heur. maar je hebt toch blond haar of zie ik het nou verkeerd?quote:
Is je fobo foto nep?quote:
Je moet ctrl plus + doenquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, verscholen achter je zonnebril en van 10 m afstand, die foto. Wel leuke foto heur. maar je hebt toch blond haar of zie ik het nou verkeerd?
Dat zie je verkeerd, bruin haar en ik moet toch enigszins anoniem blijven hierquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, verscholen achter je zonnebril en van 10 m afstand, die foto. Wel leuke foto heur. maar je hebt toch blond haar of zie ik het nou verkeerd?
Welke kleur haar dan? en wat is je oogskleur?quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, bruin haar en ik moet toch enigszins anoniem blijven hier
En dat was echt fantastisch, of niet?quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb Niels pas ingewisseld en ik kreeg 450 euro
Bruin en blauw/groen, nu pics van jou in PMquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Welke kleur haar dan? en wat is je oogskleur?
Hey lief zijn, vertel me nu over Nielsquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken..kkr jood
Hey blijf eens ontopicquote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bruin en blauw/groen, nu pics van jou in PM
Hij is een kneusje man kijk z'n fobo, hij denkt hij is de man hier op het forum maar het is gewoon een stumperdje, net zoals AP.quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey lief zijn, vertel me nu over Niels
quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is een kneusje man kijk z'n fobo, hij denkt hij is de man hier op het forum maar het is gewoon een stumperdje, net zoals AP.
Oke later man, bedankt voor je inbreng in dit topicquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Splutje het volgende:
Maar nu ben ik echt weg, ik zie de pics wel verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |