Ik zie mijzelf niet als een sociaal gestoorde dikke nerd, maar dat zeggen al die nerds ook dus daar schiet je niks mee op.quote:
Waarom willen alle fokkers hier pics?!quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet als een sociaal gestoorde dikke nerd, maar dat zeggen al die nerds ook dus daar schiet je niks mee op.
Van jou weet ik het niet tenzij pics
Om te checken of ze niet met een dikke sociaal gestoorde nerd aan het praten zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom willen alle fokkers hier pics?!
Mag ik dan ook een pic van jou?quote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Om te checken of ze niet met een dikke sociaal gestoorde nerd aan het praten zijn.
Ik post principieel geen pics op fok!.quote:Op maandag 27 december 2010 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een pic van jou?
Echt nietquote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef new_era het volgende:
Klinkerbotsing is een kloon van 9611niels.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 27 december 2010 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik post principieel geen pics op fok!.
Anders krijg ik van die fok! nerdjes die je op straat ineens aanspreken. OF mijn vrienden komen mij tegen en zien ze dat ik fokken
De mensen die wel fotos posten zijn meestal van die emo's of aandachtsgeile sma/mooiboi's.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stuurde eens een 9611Niels op en kreeg 450 euro.
Dat was echt geweldig fantastisch.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef sciter het volgende:
[..]
De mensen die wel fotos posten zijn meestal van die emo's of aandachtsgeile sma/mooiboi's.
Ik kom weleens posts tegen waarvan ik denk dat ik diegene echt ken..
Hoe was die NIels?quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stuurde eens een 9611Niels op en kreeg 450 euro.
Dat was echt geweldig.
Ik deed helemaal niets fout klapjostie. Bovendien heb ik geen flauw idee waar je het over hebt.quote:
Ja, dat komt dan weer zo zielig overquote:Op maandag 27 december 2010 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan kan je ook niet zeggen: HEY IK ZAG JOUW FOTO OP FOK! WHAHUAHUHAH
Meteen zo gemeen doenquote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niets fout klapjostie. Bovendien heb ik geen flauw idee waar je het over hebt.
Nog even he jongen en ik stuur 9611Niels op je af.
Wij snappen elkaarquote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, dat komt dan weer zo zielig over
Jawel, je faalde.quote:Op maandag 27 december 2010 00:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niets fout klapjostie. Bovendien heb ik geen flauw idee waar je het over hebt.
Nog even he jongen en ik stuur 9611Niels op je af.
Dat is mooi, dat betekent dat ik mogelijk een normaal persoon op dit forum gevonden heb.quote:
Lichtelijk arrogantquote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Vertel eens iets over zn karakter ofzo
Grapjasquote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Een beetje, maar meer om het feit dat hij Rusland geindustrialiseerd heeft in maar enkele vijfjaren plannen.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Jawel, je faalde.
[..]
Dat is mooi, dat betekent dat ik mogelijk een normaal persoon op dit forum gevonden heb.
Is dat waar?!quote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef amenth het volgende:
[..]
Lichtelijk arrogant
Heeft autisme / pdd nos
Zijn mening hangt sterk af van voorgaande posts
Vriendelijk
Hij is nog maagd
Even in een notendop, een uitgebreide beschrijving wellicht op vele aanvraag.
Hontenquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
9611Niels heeft van Sinterklaas een hont gekregen.
Hij is een haterquote:
Nielsquote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij is een hater![]()
Zelfs al zou hij PDD Nos hebben, dan gebruikt hij het tenminste om de fantasierijkste topics te openen.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Welterusten, het was prettig om een gesprek met je te voeren.
![]()
Het was geen klacht om Niels zelf, maar omdat ik hem niet zo goed ken, dus vertel eens meer over hem wil je?quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
Ik mis allemaal leuke topics vanavond, zo vaak kom ik hier al niet meer dus. En 9611Niels is een puike gebruiker. Klacht is waardeloos.
Nee maar misschien wel wat voor hont.quote:
Woest en wild als een straatkat. Gedreven bij de vrouwtjes, nieuwe paarmaatjes elke dag: op commando welteverstaan. Neemt geen blad voor de mond. Altruist. Dierenvriend. Liefhebber van sigaren en een pot bier.quote:Op maandag 27 december 2010 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was geen klacht om Niels zelf, maar omdat ik hem niet zo goed ken, dus vertel eens meer over hem wil je?
Dan lees ik het morgen want ik ga slapen
quote:Op maandag 27 december 2010 09:03 schreef Drinky het volgende:
Hij is de enige ginger die ik in me wil
ouwe vogelzoeker hangoor stierenklquote:Op maandag 27 december 2010 09:03 schreef Drinky het volgende:
Hij is de enige ginger die ik in me wil
Sommige reactiesquote:
Privé. Het is een tedere hont. Foto's op internet doen pijn aan zijn tere hartje.quote:
Awwwquote:Op maandag 27 december 2010 10:16 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Privé. Het is een tedere hont. Foto's op internet doen pijn aan zijn tere hartje.
IBTLquote:Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef ecktebaas het volgende:
![]()
Wat voor een kuttopic, daarom ook in voor het slotje.
Wellicht ergens anders in geparkeerd.quote:Op maandag 27 december 2010 11:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ze heeft een miniatuurtrekker in haar garage geparkeerd
wat een kut topicquote:
Spoorknor.quote:Op maandag 27 december 2010 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TS zit in de trein. En dit topic is gewoon uber, daarom nog open.
Dat is Nielsquote:Op maandag 27 december 2010 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang, ik zit voor het eerst in de trein. Er zit ook een enge meneer hier.
Ik wil je best troosten hoor. Gaat je wel geld kosten, uiteraard.quote:Op maandag 27 december 2010 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang, ik zit voor het eerst in de trein. Er zit ook een enge meneer hier.
Walgelijke beschuldiging.quote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. Ritmo en Lakitu zijn de CFO's van het gezelschap...
Reeksen zijn niet toegestaan.quote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die man haalde heeeeel diep adem, ik ben bang.
Komt er een deel twee ?
Nergens. Hij staat stil.quote:Op maandag 27 december 2010 12:18 schreef joppie_saus het volgende:
Waar de neuk ga je naar toe met de trein
Let's hope so.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
Ik voelde me wel vereerdquote:
Als de adjudant van AP?quote:
Dat niet, maar met jou en Ritmo in de top van Klote&Kut zitten..quote:
Ah oke. Is TS nou geefbaar of kloon?quote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat niet, maar met jou en Ritmo in de top van Klote&Kut zitten..
Ik denk dat je in de war bent met kallerbeeeseee.quote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat niet, maar met jou en Ritmo in de top van Klote&Kut zitten..
Dit is Paul, RC of APquote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik wil meer te weten komen over 9611Niels en ik keek even in zijn AT en ik zag dat hij heel vaak hier post. Dus vertel mij eens iets over die 'freshe boy' zoals hij zichzelf graag noemt?
Is hij aardig? Of klachtwaardig? ()
Groetjess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |