Omdat ik Stalin op sommige punten bewonder.quote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow al die info! Heb je meer te vertellen over Niels?
Maar waarom heb je dan Stalin als UI?
Om zn Snor?quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Omdat ik Stalin op sommige punten bewonder.
Eerst pics dan geef ik pas antwoord.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik wil meer te weten komen over 9611Niels en ik keek even in zijn AT en ik zag dat hij heel vaak hier post. Dus vertel mij eens iets over die 'freshe boy' zoals hij zichzelf graag noemt?
Is hij aardig? Of klachtwaardig? ()
Groetjess
Een beetje, maar meer om het feit dat hij Rusland geindustrialiseerd heeft in maar enkele vijfjaren plannen.quote:
Nee je mag geen pics vragenquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eerst pics dan geef ik pas antwoord.
Ja dat is wel knap van hemquote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Een beetje, maar meer om het feit dat hij Rusland geindustrialiseerd heeft in maar enkele vijfjaren plannen.
Waarom ben je nou zo geinteresseerd in Niels? Om zijn snor? Omdat hij je geplayed heeft op fok!?quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee je mag geen pics vragen
[..]
Ja dat is wel knap van hem
Omdat het Niels isquote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef sciter het volgende:
[..]
Waarom ben je nou zo geinteresseerd in Niels?
Nee, anders zou ik jou gaan aanbidden toch?quote:Op zondag 26 december 2010 23:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Dus niet om zijn snor of om zijn fok! playtricks?
Nee, ik heb ten eerste geen snor en ten tweede heb ik nog nooit iemand geplayed op fok!quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik jou gaan aanbidden toch?
Oh. Maar je UI heeft wel een snor en dat is wel aanbid-waardigquote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, ik heb ten eerste geen snor en ten tweede heb ik nog nooit iemand geplayed op fok!
Jouw UI is Marioquote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Maar je UI heeft wel een snor en dat is wel aanbid-waardig
Echt? Hij zei tegen mij dat hij geen player was/is ..quote:Op zondag 26 december 2010 23:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Zijn fok! alter-ego is een player.
Misschien buiten fok! om nietquote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Hij zei tegen mij dat hij geen player was/is ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Misschien buiten fok! om niet
En eckte players zeggen niet dat ze players zijnSorry voor dat gevoel, maar ik ben echt geen kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom denkt iedereen dat?
![]()
Omdat niemand serieus ingaat op mensen als 9611Niels.quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry voor dat gevoel, maar ik ben echt geen kloonWaarom denkt iedereen dat?
We pm'en ook hoorquote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef sciter het volgende:
[..]
Omdat niemand serieus ingaat op mensen als 9611Niels.
En als je Niels echt leuk vond had je hem allang gecontacteerd via pm of msn, dus het kan er erg dik opliggen.
Ik zou niet weten hoe Niels is en hoe hij eruit ziet. Maar ga ervan uit dat 90% van Fok! dikke sociaal gestoorde nerdjes zijn die niks beters te doen hebben..quote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We pm'en ook hoor![]()
![]()
En zijn er meer mensen als Niels?![]()
Wij ook?quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Niels is en hoe hij eruit ziet. Maar ga ervan uit dat 90% van Fok! dikke sociaal gestoorde nerdjes zijn die niks beters te doen hebben..
Omdat het kan denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |