quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
@ klinkerbotsing ben jij 18? en ben je wel echt een vrouw?![]()
en waarom zo nieuwsgierig naar die Niels?
Omdat ik nieuwsgierig van aard benquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
hahahahah melig. Niels ziet dit topic en denkt: boeien. Laat hun lekker over mij ouwehoeren
Deze post bestaat alleen maar uit leugensquote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik nieuwsgierig van aard benEn Niels ligt in zn bed zei hij net tegen mij dus dan geloof ik hem denk ik...
En ja ik ben echt 18,en een vrouw ja
![]()
Je kent me niet eens, haterquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Deze post bestaat alleen maar uit leugens
zoals jij?quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is een kkr kneus net zoals al die andere mongolen uit KLB en ONZ.
Wie zijn de andere mongolen dan?quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is een kkr kneus net zoals al die andere mongolen uit KLB en ONZ.
quote:
Hij ligt in zn bedquote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik nieuwsgierig van aard benEn Niels ligt in zn bed zei hij net tegen mij dus dan geloof ik hem denk ik...
En ja ik ben echt 18,en een vrouw ja
![]()
Pm.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hij ligt in zn bed![]()
hoe kan hij dat nou tegen jou hebben gezegd?
wtf...
En nu ben ik opeens een hater?quote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kent me niet eens, hater
Oh ok. Zeg, jij bent een meisje van 18? En al heel ervaren op seksueel gebied etc. of wat?quote:
Dat is geheimquote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Oh ok. Zeg, jij bent een meisje van 18? En al heel ervaren op seksueel gebied etc. of wat?
wat had die vorige link naar dat topic met nieuwsgierigheid te maken? (ik snap de link tussen dit alles en 9611niels niet)
Oke, laters dan maar. Met mij erbij had dit een heel goed topic kunnen worden, maar het mocht niet zo zijn.quote:
Jij zegt dat ik een troll ben, van mij mag je blijven hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke, laters dan maar. Met mij erbij had dit een heel goed topic kunnen worden, maar het mocht niet zo zijn.
Waarom spreken je PI en je post elkaar altijd tegen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een troll ben, van mij mag je blijven hoor
quote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Het is een goedun knul :$ hij wilde zelfs door mij gequote worden
Omdat ik die op standaard heb staan, sorry.quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom spreken je PI en je post elkaar altijd tegen?
Naja, ik ga slapen.
Jouw username is praktisch een synoniem voor glottisslag, wat staat voor een hiaat in de fonetiek!quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik wil meer te weten komen over 9611Niels en ik keek even in zijn AT en ik zag dat hij heel vaak hier post. Dus vertel mij eens iets over die 'freshe boy' zoals hij zichzelf graag noemt?
Is hij aardig? Of klachtwaardig? ()
Groetjess
Wat een onzinquote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik die op standaard heb staan, sorry.
Welterusten
Ja? Is dat verstandig?quote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Naamtopics![]()
En als je meer over hem te weten wilt komen.. ik zou zeggen spreek af?
Echt waar :$ ik zou ervoor gaan, en er dan ook echt voor gaan, meteen met hem naar bed :$ hij ligt al in bed dus dat komt goed uit danquote:
Jij bent slim ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Jouw username is praktisch een synoniem voor glottisslag, wat staat voor een hiaat in de fonetiek!
Nee, doet toch niet zo naief, natuurlijk is dat niet zo verstandig als je hem niet kent. Het enige wat jongens van 18 willen is seks en het zijn klootzakken, zeker op Fok!!!!!!!quote:
Ga jij eerst?quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Echt waar :$ ik zou ervoor gaan, en er dan ook echt voor gaan, meteen met hem naar bed :$ hij ligt al in bed dus dat komt goed uit dan
Sorryquote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo achterdochtig man
zoveelquote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat zou er fout kunnen gaan?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat zou er fout kunnen gaan?
quote:
Weet ikquote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ik ben een jongetje hoowr :$:$:$:$:
Misschien is hij morgenochtend nog open, dan maak ik hem wel goedquote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dan wordt het dus nooit een goeden topic
Ik ben niet heul naïef.. denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Vraag z'n msn, dan kan er weinig fout gaan toch![]()
Tenzij je heel naïef bent natuurlijk.. eerst zien dan geloven he
Is er een kans dat hij morgenochtend nog open is?quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Misschien is hij morgenochtend nog open, dan maak ik hem wel goed
Meneer de beer aka Pedobear?quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Waar ziet u mij voor aan? :$
Een hele grote kans.quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is er een kans dat hij morgenochtend nog open is?
Heul nietquote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meneer de beer aka Pedobear?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |