blckbbquote:Op zondag 26 december 2010 14:40 schreef blckbb het volgende:
GitarenGitaristen
Gitaarmuziek
Metal
Versterkers
Oude versterkers
Fender
Stratocaster
Telecasters
Buizenamps
![]()
![]()
jeuhh mijn eigen soundtrackquote:Op zondag 26 december 2010 14:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ploctones
Ik moet telkens aan dat liedje denken als ik jouw username zie
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staatquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, in de trein terug van m'n ouders weer richting huis. Best handig je mobiel gebruiken als Wifi Hotspot en dan gewoon lekker kunnen internetten
Die heb ik ook nog gehadquote:Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Fender Frontman 25R is een aanrader. Heb er altijd een hoop plezier van gehad!
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!quote:Op zondag 26 december 2010 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staat![]()
Idd, ik blijf lekker warm binnen zittenquote:Op zondag 26 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!
Co2 neutraal, een genot!quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
Maar wel cool.quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Muchachooo het volgende:
haha iemand ooit die MXR demo's gekeken? die vent die dat presenteert is écht lachwekkend
Iedereen hier wel.quote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Marshall heb ik dan weer niet zoveel meequote:
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huisquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Voxquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huis
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huis
Niks lucky, werk er hard voor...!quote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!
Dat dusquote:
dude, serieus?quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: geen idee wie "John Frusciante" is maar ik vind dit wel érg overdreven hoor...:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Cut my life into pizza. This is my plastic fork. Over heating. Heavy breathing. Don't give a fuck if its carbs that I'm eating!quote:
Als je daar nou ff een weekje eerder mee was gekomen wijsneusquote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef guitarist het volgende:
Iemand een Focusrite Saffire Pro 24 kopen? Ik ga een stapje hoger, de pro 40.
Van BYOC?quote:Op zondag 26 december 2010 20:39 schreef Muchachooo het volgende:
ik ga deze week maar eens een MXR Micro Amp clone maken
maar eerst kit bestellen, oftewel wachten totdat hij vanuit fucking USA hier is
die hebben helaas geen Micro Amp.quote:
Ik zou niet weten wat er kut is aan Firewire. Veel stabieler en kan meer data over.quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je daar nou ff een weekje eerder mee was gekomen wijsneus
Maar die draait op firewire dus dat vind ik dan weer net kut
Ja het verschil weet ik ook niet, het kutte ligt bij mij, ik wil hem ook op m'n laptop aan kunnen sluiten om mee te nemen naar de oefenruimte om drums op te nemen. En die heeft geen firewirequote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er kut is aan Firewire. Veel stabieler en kan meer data over.Sorry, had even een week eerder moeten zeggen. ;D
Hja, dan is het wel kut ja.quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het verschil weet ik ook niet, het kutte ligt bij mij, ik wil hem ook op m'n laptop aan kunnen sluiten om mee te nemen naar de oefenruimte om drums op te nemen. En die heeft geen firewire
Ja dat schiet niet op neequote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, dan is het wel kut ja.
Collega heeft laatst ook een laptop gekocht. Zonder firewire. Maar hij wil hem wel gebruiken voor audio en video doeleinden. Dan zit je voor 80% van de spullen al aan firewire vast.
veel mensen gebruiken een Mac, en die heeft standaard firewire.quote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet op nee![]()
Maar wel raar dat het zoveel via Firewire is en niet USB, want met die nieuwe USB poorten is de overdracht snelheid gelijk getrokken. En het schijnt wat stabieler te zijn maar dat zou ik niet zeker weten. Het is in ieder geval universeler
Ja dat is al het geval bij USB 2.0quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
veel mensen gebruiken een Mac, en die heeft standaard firewire.
bovendien zijn er (nog) bijna geen usb 3.0 audio interfaces...
ohquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is al het geval bij USB 2.0
Cobain.quote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik twijfel tussen deze 2 voor aan de muur in m'n kamer, of allebei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind vooral die van Hendrix gaaf
Red Hot Chilli Peppers, n00b.quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
Is dit of dit niet wat voor je? (o.i.d.). Of wil je een écht oude amp?
EDIT: geen idee wie "John Frusciante" is maar ik vind dit wel érg overdreven hoor...:
[ afbeelding ]
quote:
Ik krijg van iedereen deze 2 verschillende antwoordne, dus ik heb ze allebei maar besteldquote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind die van Hendrix zó ontzettend veel gaver...
zou ook vreemd zijn als je 3 antwoorden kreegquote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg van iedereen deze 2 verschillende antwoordne, dus ik heb ze allebei maar besteld
mail sturen of ff opbellen of dat er nog ff los bij kan geprobeerd?quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zou ook vreemd zijn als je 3 antwoorden kreeg
Oh laatste vraag. Iemand ooit naar Newtone geweest om dingen op te halen? ik ben namelijk vergeten een knop te bestellen en heb écht geen zin om nóg een losse bestelling te moeten plaatsen, dus ik vroeg me af of je dat soort dingen daar ook ter plekke kan krijgen...
nope, heb nog geen afspraak gemaakt voor ophalen (verwacht ook niet dat die mensen daar mee bezig zijn op tweede kerstdag)quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mail sturen of ff opbellen of dat er nog ff los bij kan geprobeerd?
valide punt, zo op de late zondag avondquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nope, heb nog geen afspraak gemaakt voor ophalen (verwacht ook niet dat die mensen daar mee bezig zijn op tweede kerstdag)
Een nep Hillel Slovakquote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
EDIT: geen idee wie "John Frusciante"
Fender (Frontman) lijkt me ook prima. Hou wel van het Fender geluid stiekem.quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
Is dit of dit niet wat voor je? (o.i.d.). Of wil je een écht oude amp?
[ afbeelding ]
Waarom ga je in godsnaam niet gewoon testen wat je mooi vind klinken en koop je dat. Er zijn zat fender amps die gewoon ronduit kut klinken.quote:Op maandag 27 december 2010 00:45 schreef blckbb het volgende:
Roland ST-50
[ afbeelding ]
Roland DAC
[ afbeelding ]
Fender Frontman 38watt
[ afbeelding ]
Fender PR58
[ afbeelding ]
Een of ander Yamaha ding (VR4000 ofzo)
[ afbeelding ]
Fender Frontman 15G
http://link.marktplaats.nl/405356832
En ik zoek op marktplaats verder naar een Fender amp
+ wellicht nieuwe multi-effect shizzle + eventueel een opknapgitaar = gitaaraankopen van 2011
Omdat ik dan weer een helse versterkerjacht moet openen in tig winkels waarin ze nooit alle amps hebben die je zoekt. En Youtube al een heel aardig beeld geeftquote:Op maandag 27 december 2010 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam niet gewoon testen wat je mooi vind klinken en koop je dat. Er zijn zat fender amps die gewoon ronduit kut klinken.
Nee, je kan em wel gewoon kopen, bon bewaren en terugbrengen als die niet bevaltquote:Op maandag 27 december 2010 01:01 schreef Muchachooo het volgende:
Feedback zal trouwens niet snel een pedaal meegeven naar huis om te testen of wel?
want ik wil natuurlijk alles wat ik koop het liefst testen op mijn eigen setup, en ik ga echt geen Marshall meeslepen naar de feedback voor een pedaaltje...
Mja daar kan zo'n zaak gewoon niet aan beginnen. Zeker niet voor zo'n klein lullig bedrag, kost ze alleen maar meer geld dan het oplevert.quote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef Muchachooo het volgende:
Als je bij De Gier of Haar een pedaal aan zou willen schaffen zie ik het nog wel gebeuren dat je onder borg dat pedaal mee kan nemen om te testen ofzo...
Bristol Motor Speedwayquote:Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Moet weer werken. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar
. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS
.
Een van de vele:quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand van jullie hier ervaring met zelfbouw van een gitaar? Wat is handige literatuur er voor?
Heb al veel projecten gezien op internet.
Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).quote:Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Moet weer werken. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar
. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS
.
Gewoon terugpreken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).
En hopen dat ik op de Fender Precision kan spelen(alweer!)
niet met de kit, met het pedaal wel. heb hem hier ook liggen en is gewoon goede cleanboost! leuk om je buizenversterker een extra trap onder de kont mee te geven om die lekkere drive eruit te halen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Muchachooo het volgende:
heeft er iemand trouwens ervaring met die Flower Booster kit van Newtone?
Heeft weinig nut..quote:
Het is ook zeker geen wereldreis.quote:Op maandag 27 december 2010 13:32 schreef The_Dean het volgende:
Maar als je weet dat je donderdag moet werken dan neem je toch de eerste trein terug? Dan bel je dat je door omstandigheden iets later komt en zorg je dat je er zo snel mogelijk bent. Almere Hilversum lijkt me geen wereldreis, zelfs met het OV.
Geef je baas wel gelijk, moet ik eerlijk zeggen.
Lullig voor jou, maar daar heeft je baas weinig boodschap aan, zeker als het gewoon een werkweek is. Vrije dagen vraag je eerder aan, en je meld je niet diezelfde ochtend af, zeker niet via email. Nja, ziek is ziek, maar dit is anders, en dat wist je baas ook wel. En als je wel doorfeest die dag, dan moet je mans genoeg zijn om gewoon te verschijnen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen wereldreis.
Maar het hele probleem was dat de eerste trein al om 6 uur s`ochtends ging, en ik pas om 3 uur s`nachts sliep zeg maar. En ik had m`n wekker op 9 uur gezet, maar daar sliep ik doorheen..
Dat ben ik er ook zeker mee eens.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
werk = werk en daar hoor je aanwezig te zijn, je baas heeft een punt! als je wilt feesten de avond ervoor moet je ook zo mannelijk zijn om op je werk op te komen dagen.
's avonds een vent, 's morgens een vent
Ach, zolang Tilburg in het Markermeer ligt, valt dat nog wel mee.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm die 9292 Android app is echt klote na de update.. en hij geeft nu aan dat intercity schiphol vanaf spoor 3 vertrekt terwijl ik Ãn die trein zit op spoor 5...
Nutteloze app als het allemaal niet eens klopt...
Je mag blij zijn dat je er nog werkt, grapjurk. Als een van mijn jongens dit zo zou doen dan kunnen ze maar beter direct emigreren.quote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik er ook zeker mee eens.
Maargoed, het is gebeurd, m`n baas die heeft nu zoiets van ja dit kan je niet doen als stagaire..
Maar hij klaart wel weer op, zal wel moeten(aangezien we woensdag wat nummers gaan opnemen voor Youtube)
Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoenquote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er nog werkt, grapjurk. Als een van mijn jongens dit zo zou doen dan kunnen ze maar beter direct emigreren.
Cool, ik krijg voor 2011 als het goed is ook een DD-7 binnenquote:Op maandag 27 december 2010 00:59 schreef Muchachooo het volgende:
en dan komt als het goed is deze week nog binnen:
• Boss DD-7
• DIY tap tempo switch voor dd-7
• DIY SHO
Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoen
hij komt er zelf wel achterquote:Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.
Dat snap ik wel Dean, maar dat neemt niet weg dat de baas zich wel twee keer bedenkt voordat hij iemand met een wajong ontslaatquote:Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.
Ik kom nooit met een kater want ik werk niet op zaterdag/zondagquote:Op maandag 27 december 2010 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn baas is ondertussen wel gewend dat ik zondag met een diKke kater binnen kom lopen. Maar ik ben er wel altijddat is mijn probleem niet de zijne.
Of iemand er nou gratis werkt of niet zolang je er niet op kan rekenen zijn ze je liever kwijt dan rijk.
Je moet maar wat aan je instelling doen.
Wat heb je zelf voor die marshall betaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!
En Marshall, deze is wel geinig:
Marshall Jimi Hendrix Tribute Jtm45 Incl 2X 412 Cabs
[ afbeelding ]
En ook geinig+
+
:
[ afbeelding ]
Maar Marshall zijn denk ik niet helemaal mijn type geluid en die ik heb staan is eigenlijk veel te groot voor slaap/huiskamer.
Dus als iemand nog interesse heeft in een VS265 Valvestate, doe een leuk bod!
Ik kan er over nadenken.![]()
Zo een dus:
[ afbeelding ]
Als je interesse hebt, doe een bod!quote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat heb je zelf voor die marshall betaald als ik vragen mag?
Ik heb hééél eventueel wel interesse maar dan wil ik graag weten wat je er zelf voor betaald hebtquote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, doe een bod!![]()
Nou ja, wat Dean zei. En stel, ik zou een Wajong krijgen (denk het niet, want we zijn allemaal HBO+ en met reden) en ik kan niet op hem rekenen en hij verstoort de processen, dan ben ik hem liever kwijt dan rijk voordat hij de rest van het team verstoort. Dan is het argument dat het een gratis kracht is niet valide, want een falende kracht is geen krachtquote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoen
Ik zat onderaan die prijsrange. (Reverb was/is kapot, en er komt nu een gebrom uit (buisje vervangen?)quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb hééél eventueel wel interesse maar dan wil ik graag weten wat je er zelf voor betaald hebt
Edit: zie net dat je op marktplaats al zo op 150-200 zit, dan houd het voor mij op iig
Marshall is sowieso niet geheel mijn smaak maar een goede versterker voor hardrock/ hardere rock stijlen zou ik opzich niet erg vinden
quote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat snap ik wel Dean, maar dat neemt niet weg dat de baas zich wel twee keer bedenkt voordat hij iemand met een wajong ontslaatHet kost voor hem immers niets. En dat Braddie niet op z'n werk komt opdagen is inderdaad niet goed. Hij heeft nog geluk dat hij 1-2 dagen van tevoren zich zelf af kan melden, ik moet 2-3 weken van tevoren vrij vragen. En als je hier niet komt opdagen ben je meteen opgehoepeld, zo gaat dat nu eenmaal in de maatschappij
Dus braddie heeft hier gewoon geluk mee.
Dat dus. Al kan je nog zo gratis zijn, als de baas alleen maar irritaties en zorgen/omdenken en ellende van je heeft, dan sta je echt op straat. Of je draait mee in het bedrijf, of je zoekt maar wat anders.quote:Op maandag 27 december 2010 18:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, wat Dean zei. En stel, ik zou een Wajong krijgen (denk het niet, want we zijn allemaal HBO+ en met reden) en ik kan niet op hem rekenen en hij verstoort de processen, dan ben ik hem liever kwijt dan rijk voordat hij de rest van het team verstoort. Dan is het argument dat het een gratis kracht is niet valide, want een falende kracht is geen kracht.
Maar ik praat dan ook denkend dat het alleen dit ene akkefietje isquote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Al kan je nog zo gratis zijn, als de baas alleen maar irritaties en zorgen/omdenken en ellende van je heeft, dan sta je echt op straat. Of je draait mee in het bedrijf, of je zoekt maar wat anders.
Dan zou ik hem verkopen, je hebt immers die Fender Mustang toch?quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zat onderaan die prijsrange. (Reverb was/is kapot, en er komt nu een gebrom uit (buisje vervangen?)
Marshall is denk ik ook niet geheel mijn ding, maar ik weet niet wat ik er zo mee moet. Of verkopen en geld op de rekening zetten of nog even laten staan...
Ja klopt, maar als dit wél tekenend is... zijn baas zal als het een keer voorkomt heus niet uitvallen/'preken'. Nja, of Braddie blaast het nu wat op.quote:Op maandag 27 december 2010 18:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maar ik praat dan ook denkend dat het alleen dit ene akkefietje is
[..]
Dan zou ik hem verkopen, je hebt immers die Fender Mustang toch?
Als je een vraagprijs noemt zullen er hier misschien wel wat geïnteresseerden (misschien ik wel) zijn.
Ik weet niet of Braddie nou zo'n 'iedereen haat me! boehoe!'-puber isquote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja klopt, maar als dit wél tekenend is... zijn baas zal als het een keer voorkomt heus niet uitvallen/'preken'. Nja, of Braddie blaast het nu wat op.
Succes man! Hopelijk is het watquote:
Hmmm je kan hem inderdaad wel bewaren voor als je wat beter bent, want dan wil je vanzelf wel meer dan een Fender Mustang.quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoef 'm nou niet weg. Ik moet maar 'ns wat meer gaan spelen en m'n smaak écht gaan ontdekken. Ik snap dat het irritant is voor jullie maar ik hoop dat julie dat kunnen begrijpen.
Áls ik 'm zou verkopen dan zal de vraagprijs helemaal onder die prijsrange liggen (rond de ¤150), en hou ik jullie aanbevolen.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes man! Hopelijk is het wat
Dit dus. Er is heus tolerantie tegen zulke mensen, heb bij mijn vorige baas [electronica bedrijf] ook regelmatig samengewerkt met WAJONG'ers en DSW'ers. Niet allemaal even helder, maar stuk voor stuk gedreven lui. Tot er een was die echt de kantjes er af liep. Die werkte er dan ook niet zo lang. Een baas geeft zo'n persoon een stukje verantwoordelijkheid, en als je dat keer op keer niet aankan of verputst, dan is er uiteindelijk weinig medelijden meer over.quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn vader was vroeger activiteitenbegeleider van "voormalig verslaafden" (of wat de term ervoor was). Hij leerde hen timmeren enzo, zodat ze erna aan het werk konden. Een keer had hij 5 duimstokken gekocht en de volgende dag waren er al 3 gebroken, dus tegen de derde persoon zei hij dat hij een eikel was voor het breken ervan. Toen mocht mijn vader bij het management komen, want "dat kun je toch niet zeggen". Mijn vader reageerde met "wat denk je dat er gebeurt als ze bij een timmerbedrijf gaan werken?". Doe wat er van je verwacht wordt of ga weg. De maatschappij gaat je niet eeuwig zielig vinden en ze gaan ook niet eeuwig op je wachten.
Waarom zou dat irritant voor ons zijnquote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoef 'm nou nog niet weg. Ik moet maar 'ns wat meer gaan spelen en m'n smaak écht gaan ontdekken. Ik snap dat het irritant is voor jullie maar ik hoop dat julie dat kunnen begrijpen.
Áls ik 'm zou verkopen dan zal de vraagprijs helemaal onder die prijsrange liggen (rond de ¤150), en hou ik jullie aanbevolen. (You'll be the first to know)
Jij hebt toch net een VS100 weggedaan? Die is nagenoeg hetzelfde. Of ga je alle amps bij langs die bestaan?quote:Op maandag 27 december 2010 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom zou dat irritant voor ons zijn
Het is jouw versterker, doe ermee wat je zelf wil
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij hebt toch net een VS100 weggedaan? Die is nagenoeg hetzelfde. Of ga je alle amps bij langs die bestaan?
Ah.quote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Nee, voor thuis ofzo, wellicht leuk als reparatie/studie object
Nee, niet echt..quote:Op maandag 27 december 2010 18:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik weet niet of Braddie nou zo'n 'iedereen haat me! boehoe!'-puber is.
Begin eens bij het Buma Stemra. Bandnaam al officiëel vastgelegd?quote:Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuk weekend gehad, morgen of overmorgen onze nummers binnekrijgen.
Iemand ervaring met label etc. hebben we er wat aan en we kunnen toch niet zomaar covers bij de EP opzetten?
Volgens mij had ik geen Fender PR258 maar een PR93 ofzoiets, maar als ik daar binnen een paar dagen niks meer van hoor dan ga ik voor de Fender Frontman 25Rquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah.
ey, Blckbb, hier heb je nog zo'n Fender PR 258. En nog een.
Kun je misschien ook naar kijken.
En dit setje had ik een paar jaar geleden bijna nieuw gekocht:
[ afbeelding ]
Kon ik nu vast wel beter spelen...![]()
En hoe cool is dit?:
Een mini stratje:
[ afbeelding ]
EDIT: zag op marktplaats ook de Fender Hot Rod Deluxe staan met een minimumbod van ¤450. Op de site van de aanbieder vragen ze ¤575. Just sayin'.
Daar heb ik ook nog biedingen op uitgebracht, maar ingetrokken toen ik er veel slechte reviews over las op UG. Vond via Youtube de sound van de 25R ook een stuk beter dan de 15R, plus dat op de eerste pagina al 2 mensen positieve dingen zeiden over de 25Rquote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
Heb een tijd een 15R gehad, erg fijn! Soms wel spijt van dat die weggegaan is, heel erg fijne oefenversterker.
Dan kan ik een versterkertoren op m'n kamer makenquote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Succes man, komt wel goed zo te lezen
Ik zou best willen bassenquote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef guitarist het volgende:
Pffff, eerste dag met audities met bassisten. Was erg leuk, je merkt al vrij snel wie er wel en wie er niet bij zouden passen. 2 van de 4 door naar de volgende ronde. (klinkt echt stom, volgende ronde)
Morgen nog 5 bassisten, spannend.
Gewoon Menno kiezen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef guitarist het volgende:
Pffff, eerste dag met audities met bassisten. Was erg leuk, je merkt al vrij snel wie er wel en wie er niet bij zouden passen. 2 van de 4 door naar de volgende ronde. (klinkt echt stom, volgende ronde)
Morgen nog 5 bassisten, spannend.
6.35 mm splitter ertussen en spelen via alle 4!quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan kan ik een versterkertoren op m'n kamer maken
Roland - Frontman - Crate - Volcano
Paar slokken Berenburg nemen, knap je van op.quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
6.35 mm splitter ertussen en spelen via alle 4!![]()
En die Volcano, voor die prijs zou ik 'm bijna kopen, da word ge toch blij van?
Ik denk dat ik maar horizontaal ga, klote verkoudheid...
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
6.35 mm splitter ertussen en spelen via alle 4!![]()
En die Volcano, voor die prijs zou ik 'm bijna kopen, da word ge toch blij van?
Ik denk dat ik maar horizontaal ga, klote verkoudheid...
Is die zo goed dan?quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
Nu we het over goede strats hebben... iemand interesse in een Phoenix STC-33?
Beter vind je ze niet.quote:
Echt niet.quote:
Je hebt bassisten en mislukte gitaristen, en dan merk je heel ergquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
(toegegeven, iedere gitarist kan bassen)
Klopt, zo een hadden we er vandaag ook tussen zitten. Dat is ook meteen een van de afvallers. ;Dquote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt bassisten en mislukte gitaristen, en dan merk je heel erg
Maar wel goeie potentie er tussen ?quote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Klopt, zo een hadden we er vandaag ook tussen zitten. Dat is ook meteen een van de afvallers. ;D
hmm, ik dacht een klein mini-stratje kan altijd leuk zijn. Hoeft geen Fender spul te zijn...quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen
Nja de normale formaat stratjes kan je wel kopen, nieuwe elementen erin en je hebt een prima strat.
Hmmm, is misschien wel wat voor mijn LP.quote:
Voor gitaristentopic mensen kunnen we altijd wel een speciale prijs makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, is misschien wel wat voor mijn LP.
Eerst maar eens kijken hoeveel ik over houd nadat ik een bas en zo heb.
Die line6 pod was dat een UX1 of UX2?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor gitaristentopic mensen kunnen we altijd wel een speciale prijs maken
UX1, en die is verkochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die line6 pod was dat een UX1 of UX2?
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar iets waar ik mee op kan nemen en was aan het kijken naar een UX2.
Daarom ben ik ook aan het kijken voor een UX2, die heeft dat volgens mij welquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
UX1, en die is verkocht![]()
Ik kan hem je wel aanraden, leuk ding voor zoiets voor die prijsNadeel van de UX1 is dat hij geen fantoomvoeding heeft.
Die heeft dat idd wel maar dan zit je gelijk op 200e, dan zou ik je nu die Focusrite Saffire 6 USB kunnen aanraden want die heb je voor 165 een stuk minder en dan heb je ook nog een midi ingangquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook aan het kijken voor een UX2, die heeft dat volgens mij wel
Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die heeft dat idd wel maar dan zit je gelijk op 200e, dan zou ik je nu die Focusrite Saffire 6 USB kunnen aanraden want die heb je voor 165 een stuk minder en dan heb je ook nog een midi ingang
Dat is denk ik een beetje overkill voor mij.quote:Of je koopt dat ding van Brian
Als jij zeker weet dat je ze wil is dat geen probleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.
Kan ik ook akoestisch opnemen
[..]
Dat is denk ik een beetje overkill voor mij.
Kun je die pups een week of 2 voor me vasthouden?
Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je ze wil is dat geen probleem
13e maandquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.
Die heb ik dus niet. Anders had ik nu al bij hem voor de deur gestaan.quote:
Oh oke.. Ik heb wel een 13e maand maar ik leef niet per maand maar per 4 weken op salarissen dus dan maakt dat 13e salaris niet zo gek veel uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Anders had ik nu al bij hem voor de deur gestaan.
Als je ze wil hebben mag jef het wat mij betreft ook verdeeld betalen eerst de helft en andere een maand later ofzo dat vind ik geen probleem en heb jij ze al in huisquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.
Ligt er aan wat je wil. Wil je ook nog een beetje ruimte om te groeien. 2 kanalen ter gelijke tijd opnemen is al snel te weinig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.
Kan ik ook akoestisch opnemen
[..]
Dat is denk ik een beetje overkill voor mij.
Kun je die pups een week of 2 voor me vasthouden?
Nee, verdeeld betalen is te veel gedoe. Het is voor mij ook meer een kwestie van prioriteiten stellen. Ik denk dat ik de bas dan maar even uit moet stellen tot begin volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je ze wil hebben mag jef het wat mij betreft ook verdeeld betalen eerst de helft en andere een maand later ofzo dat vind ik geen probleem en heb jij ze al in huis![]()
Ik zie dat ze nieuw rond de 160 zitten. 120 lijkt me wel een leuk bod.quote:Wat zou je er voor willen geven ?
Dat vind ik prima voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, verdeeld betalen is te veel gedoe. Het is voor mij ook meer een kwestie van prioriteiten stellen. Ik denk dat ik de bas dan maar even uit moet stellen tot begin volgend jaar.
[..]
Ik zie dat ze nieuw rond de 160 zitten. 120 lijkt me wel een leuk bod.
Ruimte om te groeien is niet nodig als je vrienden met een complete studio hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil. Wil je ook nog een beetje ruimte om te groeien. 2 kanalen ter gelijke tijd opnemen is al snel te weinig!
Ok, top. pm me je gegevens maar. Dan maak ik het geld zsm over.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vind ik prima voor jouKrijg je dat kapje nog erbij, zit je met een matchende set
Vrijdag ga ik die kant weer op. Ik denk niet dat het pakje er dan al is maar Dean moet ze er toch ook voor me in zetten. Dus ze moeten sowieso die kant op.quote:Ik vind het echt geen probleem als je het een maandje later betaald als het niet uitkomt hoorHeb het geld nu toch niet nodig. Ik moet morgen toch nog iets rihting Dean sturen, Als je daar eerder komt kan ik het ook die kant opgooien
Dat is wel ideaal jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ruimte om te groeien is niet nodig als je vrienden met een complete studio hebt
Zeker. En het is elke keer weer afwachten wat er nu weer voor nieuw spul staat.quote:
Ik zal ze meesturen dan morgen, dan zijn ze als het goed is gewoon woensdag binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ok, top. pm me je gegevens maar. Dan maak ik het geld zsm over.
[..]
Vrijdag ga ik die kant weer op. Ik denk niet dat het pakje er dan al is maar Dean moet ze er toch ook voor me in zetten. Dus ze moeten sowieso die kant op.
Die krijgt opeens een extra pakket binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef brother52 het volgende:
Nu nog even kijken of Dean vrijdag thuis is
Ja hoor, altijd welkomquote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean je pakketje gaat morgen op de post. Ik vond nog 2 stuks straphouders (dus geen straplocks dit waren de orginelen die op m'n ltd's zaten) Kan jij daar nog wat mee? Zo ja dan pleur ik ze in je pakketje mee
Wtf moet jij in Frieslandquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:25 schreef wimjongil het volgende:
ik ben in Friesland... Nog geen rare dingen gebeurd gelukkig.
Dat moet wel lukken zo denk ikquote:
mijn Marshall JVMquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, op wat welke versterker wil je hem gebruiken?
nice! wel oppassen met aanzetten, pedaal kan zo hard dat het je hele amp kan opblazen. gewoon vanaf 0 proberenquote:
Vakantie op terschelling!quote:
Ghehe ja dat is echt wennen als je voor het eerst staand gaat spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef genakt het volgende:
kwam er net achter dat ik niet staand kan spelen
dan ga ik me pols vreemd houden om freets 1 tot en met 5 ongeveer
toen ik keer dronken was ging het juist heel goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ghehe ja dat is echt wennen als je voor het eerst staand gaat spelen
heb hem nu wel laag hangen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ligt er ook aan hoelaag je hem hebt hanger. Hoger die hangt hoe makkelijker het speelt hoe gayer je eruit ziet
kan wel spelen gaat alleen klote powerchords lukken makkelijk enz dus dan pwn ik je band alsnog Mister powerchordquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar als je alleen zittend kan spelen is dat ook wel gay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:08 schreef genakt het volgende:
[..]
kan wel spelen gaat alleen klote powerchords lukken makkelijk enz dus dan pwn ik je band alsnog Mister powerchordMeer dan powerchords heb je niet nodig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar naar Brian z'n band
![]()
klopt de meest geweldig nummers bestaan uit powerchordsquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meer dan powerchords heb je niet nodig hoorKijk maar naar Brian z'n band
Nog steedsquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ik ga eens boodschappen doen en Dean z'n pakket op de post doen
Uitgeholde SG aan de muur
[ afbeelding ]
Wat probeer je te zeggen ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
Powerchords
Voor mensen die geen volledige barré akkoorden kunnen spelen
Ja dat is de grootste onzin die ik maar kan bedenken dus daarom vroeg ik af of je jezelf misschien ging corrigerenquote:
Awww maar barré akkoorden doen zoveel pijn aan mijn duimspierenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is de grootste onzin die ik maar kan bedenken dus daarom vroeg ik af of je jezelf misschien ging corrigeren
Dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Awww maar barré akkoorden doen zoveel pijn aan mijn duimspieren![]()
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Muchachooo het volgende:
is bij jullie de layout van het forum ook zo fucked up?
Vetquote:
Ik kan bijna niet zittend spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef genakt het volgende:
kwam er net achter dat ik niet staand kan spelen
dan ga ik me pols vreemd houden om freets 1 tot en met 5 ongeveer
het gaat nu wel stukken beterquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet zittend spelen
Vind je het gek met een Flying V, die zijn geloof ik niet gemaakt om zitten te bespelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, speel 100x liever staand.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Posts aanpassen op de mobiel begin ik eigenlijk maar niet aan, dan flipt de hele site.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Muchachooo het volgende:
is bij jullie de layout van het forum ook zo fucked up?
Oh, dat gaat wel hoor, gewoon in de klassieke houding. En ik speel laatste tijd voornamelijk op mijn LP, en dat gaat sowieso goed. Naja, voor zover ik het zelf kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vind je het gek met een Flying V, die zijn geloof ik niet gemaakt om zitten te bespelen
A/B switch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet even iets hebben om mijn PODxt te omzeilen.... Een soort switch dat ik kan kiezen of mijn signaal via de PODxt gaat of niet.
Wij spelen alles behalve alleen powerchords.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meer dan powerchords heb je niet nodig hoorKijk maar naar Brian z'n band
ja wat het is nou ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wij spelen alles behalve alleen powerchords.
Jullie wisselen het af met losse noten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wij spelen alles behalve alleen powerchords.
Riffjes!quote:
Boventerts of onderterts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef guitarist het volgende:
Als je tertsen en mineur7 akkoorden speelt zijn het toch geen powerchords meer?
digitech whammyquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef genakt het volgende:
wat voor effect gebruikt tom bij de solo van killing in the name off van rage against the machine ?
Mijn Blackstar is kleiner, maar is alsnog een gesleep. Ik denk dat je geen enkele goede versterker makkelijk mee neemt. Je kan voor het oefenen een kleine Vox Valvetronix (of iets vergelijkbaars) nemen en voor optredens je Valveking houden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen wat ik moet doen. Heb nu een Valveking top met een 2x12 kast. Ik wil eigenlijk wat kleiner gaat ivm met makkelijk meenemen en minder gesleep.
Een combo is een optie maar dan wel iets vets. En een eventuele andere oplossing is digitaal gaan helemaal.
Ja m'n versterker staat sowieso in het oefenhok, dus het gesleep gaat juist om naar optredens mee te nemen. Nu is het vooral het probleem met het OV als we soms geen beschikking hebben over de auto wat net kut is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mijn Blackstar is kleiner, maar is alsnog een gesleep. Ik denk dat je geen enkele goede versterker makkelijk mee neemt. Je kan voor het oefenen een kleine Vox Valvetronix (of iets vergelijkbaars) nemen en voor optredens je Valveking houden.
23 alweerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
EN HOE OUD BEN JE NU DNA ?
Congratz
Je mag mijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n versterker staat sowieso in het oefenhok, dus het gesleep gaat juist om naar optredens mee te nemen. Nu is het vooral het probleem met het OV als we soms geen beschikking hebben over de auto wat net kut is.
Ik las in de Gitarist van deze maand een artikel over dit gevaarte
[ afbeelding ]
Scheelt je weer een versterker/cabinet/flightcase met spullen. Maar ik weet niet of zoiets in verhouding staat met een leuke versterker.
Vraagprijs?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag mijn
[ afbeelding ]
wel overnemen.
Ik ga m'n Hot Rod Deluxe, Randall en dit ding weg doen.
Als je eerlijk moet zijn, is het wat zoiets, of toch meer leuk speelgoed ?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag mijn
[ afbeelding ]
wel overnemen.
Ik gebruik hem/haar als Distortion/Overdrive pedaal en meer niet dus aan mij moet je dat niet vragen hahaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je eerlijk moet zijn, is het wat zoiets, of toch meer leuk speelgoed ?
Goede vraag, geen idee.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vraagprijs?
Hoewel ik liever een niet-digitaal effectboardding heb
Op marktplaats zit het al gauw op 250 euro dus voor mij zal het 'm niet worden. Misschien wel voor Dribb0lsquote:
Misschien zit het tussen mijn oren maar ik zweer bij een goede buizenamp! Mochten er vervoersproblemen zijn dan huren we een bus in...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja m'n versterker staat sowieso in het oefenhok, dus het gesleep gaat juist om naar optredens mee te nemen. Nu is het vooral het probleem met het OV als we soms geen beschikking hebben over de auto wat net kut is.
Ik las in de Gitarist van deze maand een artikel over dit gevaarte
[ afbeelding ]
Scheelt je weer een versterker/cabinet/flightcase met spullen. Maar ik weet niet of zoiets in verhouding staat met een leuke versterker.
Met een Hotrod Deluxe misschien...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je eerlijk moet zijn, is het wat zoiets, of toch meer leuk speelgoed ?
En dan ga je alleen nog maar akoestische dingen doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag mijn
[ afbeelding ]
wel overnemen.
Ja dat heb ik dus ook, maar ik ga dus een testen of het nou echt tussen de oren zit of nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Misschien zit het tussen mijn oren maar ik zweer bij een goede buizenamp! Mochten er vervoersproblemen zijn dan huren we een bus in...
Je hebt kleine buizencombo's zoals de Hotrod Deluxe of de AC15 waar je gewoon prima mee kan rocken maar ook best mee in de trein kan..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, maar ik ga dus een testen of het nou echt tussen de oren zit of niet![]()
Vooral nu we beginnen zitten we niet met de luxe dat we even een bus kunnen huren van het geld dat we krijgen
Het belangrijkste vind ik dat hij gewoon zonder amp (dus direct op m'n speakers fatsoenlijk geluid kan produceren.
En bedankt allemaal
Yep, dat zijn ook optiesquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je hebt kleine buizencombo's zoals de Hotrod Deluxe of de AC15 waar je gewoon prima mee kan rocken maar ook best mee in de trein kan..
Donderdagquote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef guitarist het volgende:
[..]
En dan ga je alleen nog maar akoestische dingen doen?
(heb je hem nou gekocht of niet??)
Hoorde dat die nieuwe dingen een veel betere amp simulatie hebben, dus ik ga die eens checkenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik gebruik hem/haar als Distortion/Overdrive pedaal en meer niet dus aan mij moet je dat niet vragen hahaDat is ook de reden dat ik hem weer weg doe. Ga een nieuwe versterker kopen die vette scheur heeft een een mooie clean.
Je blijft dezelfde vragen stellen waar niemand antwoord op kan gevenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:46 schreef blckbb het volgende:
Hoi ik heb vraagje
Fender PR258 of Fender Frontman 25R?
Ik zeg aardbei.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je blijft dezelfde vragen stellen waar niemand antwoord op kan geven
Dat is net alsof ik aan jou vraag of ik een aardbeien milkshake lekkerder vind dan een vanille
Moet echt een slaapkamer ding worden. Meer voor de blues (Fender soundquote:Op woensdag 29 december 2010 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
|Ik heb vroeger de 25 R gehad, was er erg tevreden over, voord at ding heeft hij een leuke onboard distortion en eht clean is ook meer dan prima voor zo'n ding. Alleen als je hem ver open draait wil hij wel wat schel gaan worden. Voor de rest valt er eigenlijk weinig over te vertellen. Geen idee hoe die 15 in verhouding staat met de 25
Nouja uit die droom zal ik je alvast helpen, je gaat geen typisch fender geluid uit zo'n ding halenquote:Op woensdag 29 december 2010 02:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Moet echt een slaapkamer ding worden. Meer voor de blues (Fender sound) en de iets hardere stijlen (niet per definitie metal) Voor goede jazz cleans heb ik die Roland wel. Die buizenbak kan ik evt. nog voor mijn akoestische gitaar gebruiken.
Uit een Fender Hot Rod Deluxe wel? of ook niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja uit die droom zal ik je alvast helpen, je gaat geen typisch fender geluid uit zo'n ding halen
Geen idee, geen ervaring meequote:Op woensdag 29 december 2010 02:03 schreef LeNick het volgende:
[..]
Uit een Fender Hot Rod Deluxe wel? of ook niet?
Daar komen wel al tonen uit die ik niet zo snel uit mijn Roland kan toverenquote:Op woensdag 29 december 2010 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja uit die droom zal ik je alvast helpen, je gaat geen typisch fender geluid uit zo'n ding halen
Iddquote:Op woensdag 29 december 2010 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon kopen, is het kut, verkoop je het weer opgelost
Die Pod die Menno heeft, heb ik eerst gehad. Ik heb er best vaak mee opgetreden, soms ook wel direct in de PA. De kunst is om hem goed te tweaken, die dingen hebben heel veel mogelijkheden. Ik kreeg er hele vette geluiden uit en over het algemeen doet het niet onder voor een echte amp, maar er zullen altijd meningsverschillen over blijven. Ik merkte dat ik de effecten veel gebruikte, maar de amp-simulaties minder. Op een gegeven moment had ik een paar instellingen die ik relaxed vond, daarna veranderde ik niet zo veel meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou ik denk dat ik er voor mezelf redelijk uit ben.
Als die Pod HD bevalt qua geluid dan koop ik hem en gaat dat me zo'n ¤300,- kosten. Op dat moment zijn m'n pedalen nutteloos geworden dus die mogen dan de deur uit. De straatwaarde daarvan bij elkaar gaat ook over de ¤250 euro misschien nog wel ¤300 voor te krijgen. Dus dat dekt de kosten dan redelijk.
Dan kan ik m'n Valveking houden en heb ik de keus wat ik mee kan nemen. De Valveking + Pod voor effecten als de ruimte er is qua vervoer. En anders alleen de Pod
Okee thnxquote:Op woensdag 29 december 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die Pod die Menno heeft, heb ik eerst gehad. Ik heb er best vaak mee opgetreden, soms ook wel direct in de PA. De kunst is om hem goed te tweaken, die dingen hebben heel veel mogelijkheden. Ik kreeg er hele vette geluiden uit en over het algemeen doet het niet onder voor een echte amp, maar er zullen altijd meningsverschillen over blijven. Ik merkte dat ik de effecten veel gebruikte, maar de amp-simulaties minder. Op een gegeven moment had ik een paar instellingen die ik relaxed vond, daarna veranderde ik niet zo veel meer.
Een tijdje later liep ik tegen een versterker aan die echt mijndroom geluid had (Bogner Alchemist), dus die heb ik toen gekocht. Vervolgens een Nova System, want die heeft echt nog mooiere delays etc, toen werd de POD overbodig.
Ik gebruikte hem nog wel af en toe thuis voor opnemen / met de koptelefoon spelen, want daarvoor is hij ook perfect. Of thuis direct op je monitors.
Het voordeel: alles in één, geen losse pedalen meer, enorme diversiteit aan geluiden & rare effecten. Het nadeel: geen ronkende buizenamp, puristen zeggen toch dat ze die analoge warmte missen (vond ik meevallen) en, ja, heeeel veeel instellingen.
Tofquote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
EP van de band. Nog geen covers erbij gedaan want eerst even uitkijken met copyright.
Single wordt: " if we could go back in time'
Gefeliciteerdquote:
Bedankt! Hier en daar wat minder afgewerkt maar we zijn zelf ook wel tevreden, hier kunnen we eindelik wat mee. Opsturen naar cafeetjes en dergelijke. Voeg me anders maar toe op Myspace. Kramtried ook Myspace?quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedankt! Hier en daar wat minder afgewerkt maar we zijn zelf ook wel tevreden, hier kunnen we eindelik wat mee. Opsturen naar cafeetjes en dergelijke. Voeg me anders maar toe op Myspace. Kramtried ook Myspace?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |