Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoen
hij komt er zelf wel achterquote:Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.
Dat snap ik wel Dean, maar dat neemt niet weg dat de baas zich wel twee keer bedenkt voordat hij iemand met een wajong ontslaatquote:Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.
Ik kom nooit met een kater want ik werk niet op zaterdag/zondagquote:Op maandag 27 december 2010 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn baas is ondertussen wel gewend dat ik zondag met een diKke kater binnen kom lopen. Maar ik ben er wel altijddat is mijn probleem niet de zijne.
Of iemand er nou gratis werkt of niet zolang je er niet op kan rekenen zijn ze je liever kwijt dan rijk.
Je moet maar wat aan je instelling doen.
Wat heb je zelf voor die marshall betaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!
En Marshall, deze is wel geinig:
Marshall Jimi Hendrix Tribute Jtm45 Incl 2X 412 Cabs
[ afbeelding ]
En ook geinig+
+
:
[ afbeelding ]
Maar Marshall zijn denk ik niet helemaal mijn type geluid en die ik heb staan is eigenlijk veel te groot voor slaap/huiskamer.
Dus als iemand nog interesse heeft in een VS265 Valvestate, doe een leuk bod!
Ik kan er over nadenken.![]()
Zo een dus:
[ afbeelding ]
Als je interesse hebt, doe een bod!quote:Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat heb je zelf voor die marshall betaald als ik vragen mag?
Ik heb hééél eventueel wel interesse maar dan wil ik graag weten wat je er zelf voor betaald hebtquote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, doe een bod!![]()
Nou ja, wat Dean zei. En stel, ik zou een Wajong krijgen (denk het niet, want we zijn allemaal HBO+ en met reden) en ik kan niet op hem rekenen en hij verstoort de processen, dan ben ik hem liever kwijt dan rijk voordat hij de rest van het team verstoort. Dan is het argument dat het een gratis kracht is niet valide, want een falende kracht is geen krachtquote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoen
Ik zat onderaan die prijsrange. (Reverb was/is kapot, en er komt nu een gebrom uit (buisje vervangen?)quote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb hééél eventueel wel interesse maar dan wil ik graag weten wat je er zelf voor betaald hebt
Edit: zie net dat je op marktplaats al zo op 150-200 zit, dan houd het voor mij op iig
Marshall is sowieso niet geheel mijn smaak maar een goede versterker voor hardrock/ hardere rock stijlen zou ik opzich niet erg vinden
quote:Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat snap ik wel Dean, maar dat neemt niet weg dat de baas zich wel twee keer bedenkt voordat hij iemand met een wajong ontslaatHet kost voor hem immers niets. En dat Braddie niet op z'n werk komt opdagen is inderdaad niet goed. Hij heeft nog geluk dat hij 1-2 dagen van tevoren zich zelf af kan melden, ik moet 2-3 weken van tevoren vrij vragen. En als je hier niet komt opdagen ben je meteen opgehoepeld, zo gaat dat nu eenmaal in de maatschappij
Dus braddie heeft hier gewoon geluk mee.
Dat dus. Al kan je nog zo gratis zijn, als de baas alleen maar irritaties en zorgen/omdenken en ellende van je heeft, dan sta je echt op straat. Of je draait mee in het bedrijf, of je zoekt maar wat anders.quote:Op maandag 27 december 2010 18:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, wat Dean zei. En stel, ik zou een Wajong krijgen (denk het niet, want we zijn allemaal HBO+ en met reden) en ik kan niet op hem rekenen en hij verstoort de processen, dan ben ik hem liever kwijt dan rijk voordat hij de rest van het team verstoort. Dan is het argument dat het een gratis kracht is niet valide, want een falende kracht is geen kracht.
Maar ik praat dan ook denkend dat het alleen dit ene akkefietje isquote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Al kan je nog zo gratis zijn, als de baas alleen maar irritaties en zorgen/omdenken en ellende van je heeft, dan sta je echt op straat. Of je draait mee in het bedrijf, of je zoekt maar wat anders.
Dan zou ik hem verkopen, je hebt immers die Fender Mustang toch?quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zat onderaan die prijsrange. (Reverb was/is kapot, en er komt nu een gebrom uit (buisje vervangen?)
Marshall is denk ik ook niet geheel mijn ding, maar ik weet niet wat ik er zo mee moet. Of verkopen en geld op de rekening zetten of nog even laten staan...
Ja klopt, maar als dit wél tekenend is... zijn baas zal als het een keer voorkomt heus niet uitvallen/'preken'. Nja, of Braddie blaast het nu wat op.quote:Op maandag 27 december 2010 18:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maar ik praat dan ook denkend dat het alleen dit ene akkefietje is
[..]
Dan zou ik hem verkopen, je hebt immers die Fender Mustang toch?
Als je een vraagprijs noemt zullen er hier misschien wel wat geïnteresseerden (misschien ik wel) zijn.
Ik weet niet of Braddie nou zo'n 'iedereen haat me! boehoe!'-puber isquote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja klopt, maar als dit wél tekenend is... zijn baas zal als het een keer voorkomt heus niet uitvallen/'preken'. Nja, of Braddie blaast het nu wat op.
Succes man! Hopelijk is het watquote:
Hmmm je kan hem inderdaad wel bewaren voor als je wat beter bent, want dan wil je vanzelf wel meer dan een Fender Mustang.quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoef 'm nou niet weg. Ik moet maar 'ns wat meer gaan spelen en m'n smaak écht gaan ontdekken. Ik snap dat het irritant is voor jullie maar ik hoop dat julie dat kunnen begrijpen.
Áls ik 'm zou verkopen dan zal de vraagprijs helemaal onder die prijsrange liggen (rond de ¤150), en hou ik jullie aanbevolen.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes man! Hopelijk is het wat
Dit dus. Er is heus tolerantie tegen zulke mensen, heb bij mijn vorige baas [electronica bedrijf] ook regelmatig samengewerkt met WAJONG'ers en DSW'ers. Niet allemaal even helder, maar stuk voor stuk gedreven lui. Tot er een was die echt de kantjes er af liep. Die werkte er dan ook niet zo lang. Een baas geeft zo'n persoon een stukje verantwoordelijkheid, en als je dat keer op keer niet aankan of verputst, dan is er uiteindelijk weinig medelijden meer over.quote:Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn vader was vroeger activiteitenbegeleider van "voormalig verslaafden" (of wat de term ervoor was). Hij leerde hen timmeren enzo, zodat ze erna aan het werk konden. Een keer had hij 5 duimstokken gekocht en de volgende dag waren er al 3 gebroken, dus tegen de derde persoon zei hij dat hij een eikel was voor het breken ervan. Toen mocht mijn vader bij het management komen, want "dat kun je toch niet zeggen". Mijn vader reageerde met "wat denk je dat er gebeurt als ze bij een timmerbedrijf gaan werken?". Doe wat er van je verwacht wordt of ga weg. De maatschappij gaat je niet eeuwig zielig vinden en ze gaan ook niet eeuwig op je wachten.
Waarom zou dat irritant voor ons zijnquote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoef 'm nou nog niet weg. Ik moet maar 'ns wat meer gaan spelen en m'n smaak écht gaan ontdekken. Ik snap dat het irritant is voor jullie maar ik hoop dat julie dat kunnen begrijpen.
Áls ik 'm zou verkopen dan zal de vraagprijs helemaal onder die prijsrange liggen (rond de ¤150), en hou ik jullie aanbevolen. (You'll be the first to know)
Jij hebt toch net een VS100 weggedaan? Die is nagenoeg hetzelfde. Of ga je alle amps bij langs die bestaan?quote:Op maandag 27 december 2010 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom zou dat irritant voor ons zijn
Het is jouw versterker, doe ermee wat je zelf wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |