blckbbquote:Op zondag 26 december 2010 14:40 schreef blckbb het volgende:
GitarenGitaristen
Gitaarmuziek
Metal
Versterkers
Oude versterkers
Fender
Stratocaster
Telecasters
Buizenamps
![]()
![]()
jeuhh mijn eigen soundtrackquote:Op zondag 26 december 2010 14:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ploctones
Ik moet telkens aan dat liedje denken als ik jouw username zie
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staatquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, in de trein terug van m'n ouders weer richting huis. Best handig je mobiel gebruiken als Wifi Hotspot en dan gewoon lekker kunnen internetten
Die heb ik ook nog gehadquote:Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Fender Frontman 25R is een aanrader. Heb er altijd een hoop plezier van gehad!
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!quote:Op zondag 26 december 2010 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staat![]()
Idd, ik blijf lekker warm binnen zittenquote:Op zondag 26 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!
Co2 neutraal, een genot!quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
Maar wel cool.quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Muchachooo het volgende:
haha iemand ooit die MXR demo's gekeken? die vent die dat presenteert is écht lachwekkend
Iedereen hier wel.quote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Marshall heb ik dan weer niet zoveel meequote:
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huisquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Voxquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huis
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huis
Niks lucky, werk er hard voor...!quote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!
Dat dusquote:
dude, serieus?quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: geen idee wie "John Frusciante" is maar ik vind dit wel érg overdreven hoor...:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Cut my life into pizza. This is my plastic fork. Over heating. Heavy breathing. Don't give a fuck if its carbs that I'm eating!quote:
Als je daar nou ff een weekje eerder mee was gekomen wijsneusquote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef guitarist het volgende:
Iemand een Focusrite Saffire Pro 24 kopen? Ik ga een stapje hoger, de pro 40.
Van BYOC?quote:Op zondag 26 december 2010 20:39 schreef Muchachooo het volgende:
ik ga deze week maar eens een MXR Micro Amp clone maken
maar eerst kit bestellen, oftewel wachten totdat hij vanuit fucking USA hier is
die hebben helaas geen Micro Amp.quote:
Ik zou niet weten wat er kut is aan Firewire. Veel stabieler en kan meer data over.quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je daar nou ff een weekje eerder mee was gekomen wijsneus
Maar die draait op firewire dus dat vind ik dan weer net kut
Ja het verschil weet ik ook niet, het kutte ligt bij mij, ik wil hem ook op m'n laptop aan kunnen sluiten om mee te nemen naar de oefenruimte om drums op te nemen. En die heeft geen firewirequote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er kut is aan Firewire. Veel stabieler en kan meer data over.Sorry, had even een week eerder moeten zeggen. ;D
Hja, dan is het wel kut ja.quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het verschil weet ik ook niet, het kutte ligt bij mij, ik wil hem ook op m'n laptop aan kunnen sluiten om mee te nemen naar de oefenruimte om drums op te nemen. En die heeft geen firewire
Ja dat schiet niet op neequote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, dan is het wel kut ja.
Collega heeft laatst ook een laptop gekocht. Zonder firewire. Maar hij wil hem wel gebruiken voor audio en video doeleinden. Dan zit je voor 80% van de spullen al aan firewire vast.
veel mensen gebruiken een Mac, en die heeft standaard firewire.quote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet op nee![]()
Maar wel raar dat het zoveel via Firewire is en niet USB, want met die nieuwe USB poorten is de overdracht snelheid gelijk getrokken. En het schijnt wat stabieler te zijn maar dat zou ik niet zeker weten. Het is in ieder geval universeler
Ja dat is al het geval bij USB 2.0quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
veel mensen gebruiken een Mac, en die heeft standaard firewire.
bovendien zijn er (nog) bijna geen usb 3.0 audio interfaces...
ohquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is al het geval bij USB 2.0
Cobain.quote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik twijfel tussen deze 2 voor aan de muur in m'n kamer, of allebei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind vooral die van Hendrix gaaf
Red Hot Chilli Peppers, n00b.quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
Is dit of dit niet wat voor je? (o.i.d.). Of wil je een écht oude amp?
EDIT: geen idee wie "John Frusciante" is maar ik vind dit wel érg overdreven hoor...:
[ afbeelding ]
quote:
Ik krijg van iedereen deze 2 verschillende antwoordne, dus ik heb ze allebei maar besteldquote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind die van Hendrix zó ontzettend veel gaver...
zou ook vreemd zijn als je 3 antwoorden kreegquote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg van iedereen deze 2 verschillende antwoordne, dus ik heb ze allebei maar besteld
mail sturen of ff opbellen of dat er nog ff los bij kan geprobeerd?quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zou ook vreemd zijn als je 3 antwoorden kreeg
Oh laatste vraag. Iemand ooit naar Newtone geweest om dingen op te halen? ik ben namelijk vergeten een knop te bestellen en heb écht geen zin om nóg een losse bestelling te moeten plaatsen, dus ik vroeg me af of je dat soort dingen daar ook ter plekke kan krijgen...
nope, heb nog geen afspraak gemaakt voor ophalen (verwacht ook niet dat die mensen daar mee bezig zijn op tweede kerstdag)quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mail sturen of ff opbellen of dat er nog ff los bij kan geprobeerd?
valide punt, zo op de late zondag avondquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nope, heb nog geen afspraak gemaakt voor ophalen (verwacht ook niet dat die mensen daar mee bezig zijn op tweede kerstdag)
Een nep Hillel Slovakquote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
EDIT: geen idee wie "John Frusciante"
Fender (Frontman) lijkt me ook prima. Hou wel van het Fender geluid stiekem.quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
Is dit of dit niet wat voor je? (o.i.d.). Of wil je een écht oude amp?
[ afbeelding ]
Waarom ga je in godsnaam niet gewoon testen wat je mooi vind klinken en koop je dat. Er zijn zat fender amps die gewoon ronduit kut klinken.quote:Op maandag 27 december 2010 00:45 schreef blckbb het volgende:
Roland ST-50
[ afbeelding ]
Roland DAC
[ afbeelding ]
Fender Frontman 38watt
[ afbeelding ]
Fender PR58
[ afbeelding ]
Een of ander Yamaha ding (VR4000 ofzo)
[ afbeelding ]
Fender Frontman 15G
http://link.marktplaats.nl/405356832
En ik zoek op marktplaats verder naar een Fender amp
+ wellicht nieuwe multi-effect shizzle + eventueel een opknapgitaar = gitaaraankopen van 2011
Omdat ik dan weer een helse versterkerjacht moet openen in tig winkels waarin ze nooit alle amps hebben die je zoekt. En Youtube al een heel aardig beeld geeftquote:Op maandag 27 december 2010 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam niet gewoon testen wat je mooi vind klinken en koop je dat. Er zijn zat fender amps die gewoon ronduit kut klinken.
Nee, je kan em wel gewoon kopen, bon bewaren en terugbrengen als die niet bevaltquote:Op maandag 27 december 2010 01:01 schreef Muchachooo het volgende:
Feedback zal trouwens niet snel een pedaal meegeven naar huis om te testen of wel?
want ik wil natuurlijk alles wat ik koop het liefst testen op mijn eigen setup, en ik ga echt geen Marshall meeslepen naar de feedback voor een pedaaltje...
Mja daar kan zo'n zaak gewoon niet aan beginnen. Zeker niet voor zo'n klein lullig bedrag, kost ze alleen maar meer geld dan het oplevert.quote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef Muchachooo het volgende:
Als je bij De Gier of Haar een pedaal aan zou willen schaffen zie ik het nog wel gebeuren dat je onder borg dat pedaal mee kan nemen om te testen ofzo...
Bristol Motor Speedwayquote:Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Moet weer werken. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar
. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS
.
Een van de vele:quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand van jullie hier ervaring met zelfbouw van een gitaar? Wat is handige literatuur er voor?
Heb al veel projecten gezien op internet.
Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).quote:Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Moet weer werken. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar
. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS
.
Gewoon terugpreken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).
En hopen dat ik op de Fender Precision kan spelen(alweer!)
niet met de kit, met het pedaal wel. heb hem hier ook liggen en is gewoon goede cleanboost! leuk om je buizenversterker een extra trap onder de kont mee te geven om die lekkere drive eruit te halen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Muchachooo het volgende:
heeft er iemand trouwens ervaring met die Flower Booster kit van Newtone?
Heeft weinig nut..quote:
Het is ook zeker geen wereldreis.quote:Op maandag 27 december 2010 13:32 schreef The_Dean het volgende:
Maar als je weet dat je donderdag moet werken dan neem je toch de eerste trein terug? Dan bel je dat je door omstandigheden iets later komt en zorg je dat je er zo snel mogelijk bent. Almere Hilversum lijkt me geen wereldreis, zelfs met het OV.
Geef je baas wel gelijk, moet ik eerlijk zeggen.
Lullig voor jou, maar daar heeft je baas weinig boodschap aan, zeker als het gewoon een werkweek is. Vrije dagen vraag je eerder aan, en je meld je niet diezelfde ochtend af, zeker niet via email. Nja, ziek is ziek, maar dit is anders, en dat wist je baas ook wel. En als je wel doorfeest die dag, dan moet je mans genoeg zijn om gewoon te verschijnen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen wereldreis.
Maar het hele probleem was dat de eerste trein al om 6 uur s`ochtends ging, en ik pas om 3 uur s`nachts sliep zeg maar. En ik had m`n wekker op 9 uur gezet, maar daar sliep ik doorheen..
Dat ben ik er ook zeker mee eens.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
werk = werk en daar hoor je aanwezig te zijn, je baas heeft een punt! als je wilt feesten de avond ervoor moet je ook zo mannelijk zijn om op je werk op te komen dagen.
's avonds een vent, 's morgens een vent
Ach, zolang Tilburg in het Markermeer ligt, valt dat nog wel mee.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm die 9292 Android app is echt klote na de update.. en hij geeft nu aan dat intercity schiphol vanaf spoor 3 vertrekt terwijl ik Ãn die trein zit op spoor 5...
Nutteloze app als het allemaal niet eens klopt...
Je mag blij zijn dat je er nog werkt, grapjurk. Als een van mijn jongens dit zo zou doen dan kunnen ze maar beter direct emigreren.quote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik er ook zeker mee eens.
Maargoed, het is gebeurd, m`n baas die heeft nu zoiets van ja dit kan je niet doen als stagaire..
Maar hij klaart wel weer op, zal wel moeten(aangezien we woensdag wat nummers gaan opnemen voor Youtube)
Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoenquote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er nog werkt, grapjurk. Als een van mijn jongens dit zo zou doen dan kunnen ze maar beter direct emigreren.
Cool, ik krijg voor 2011 als het goed is ook een DD-7 binnenquote:Op maandag 27 december 2010 00:59 schreef Muchachooo het volgende:
en dan komt als het goed is deze week nog binnen:
• Boss DD-7
• DIY tap tempo switch voor dd-7
• DIY SHO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |