blckbbquote:Op zondag 26 december 2010 14:40 schreef blckbb het volgende:
GitarenGitaristen
Gitaarmuziek
Metal
Versterkers
Oude versterkers
Fender
Stratocaster
Telecasters
Buizenamps
![]()
![]()
jeuhh mijn eigen soundtrackquote:Op zondag 26 december 2010 14:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ploctones
Ik moet telkens aan dat liedje denken als ik jouw username zie
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staatquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, in de trein terug van m'n ouders weer richting huis. Best handig je mobiel gebruiken als Wifi Hotspot en dan gewoon lekker kunnen internetten
Die heb ik ook nog gehadquote:Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Fender Frontman 25R is een aanrader. Heb er altijd een hoop plezier van gehad!
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!quote:Op zondag 26 december 2010 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staat![]()
Idd, ik blijf lekker warm binnen zittenquote:Op zondag 26 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!
Co2 neutraal, een genot!quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
Maar wel cool.quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Muchachooo het volgende:
haha iemand ooit die MXR demo's gekeken? die vent die dat presenteert is écht lachwekkend
Iedereen hier wel.quote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Marshall heb ik dan weer niet zoveel meequote:
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huisquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Voxquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huis
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huis
Niks lucky, werk er hard voor...!quote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!
Dat dusquote:
dude, serieus?quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: geen idee wie "John Frusciante" is maar ik vind dit wel érg overdreven hoor...:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Cut my life into pizza. This is my plastic fork. Over heating. Heavy breathing. Don't give a fuck if its carbs that I'm eating!quote:
Als je daar nou ff een weekje eerder mee was gekomen wijsneusquote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef guitarist het volgende:
Iemand een Focusrite Saffire Pro 24 kopen? Ik ga een stapje hoger, de pro 40.
Van BYOC?quote:Op zondag 26 december 2010 20:39 schreef Muchachooo het volgende:
ik ga deze week maar eens een MXR Micro Amp clone maken
maar eerst kit bestellen, oftewel wachten totdat hij vanuit fucking USA hier is
die hebben helaas geen Micro Amp.quote:
Ik zou niet weten wat er kut is aan Firewire. Veel stabieler en kan meer data over.quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je daar nou ff een weekje eerder mee was gekomen wijsneus
Maar die draait op firewire dus dat vind ik dan weer net kut
Ja het verschil weet ik ook niet, het kutte ligt bij mij, ik wil hem ook op m'n laptop aan kunnen sluiten om mee te nemen naar de oefenruimte om drums op te nemen. En die heeft geen firewirequote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er kut is aan Firewire. Veel stabieler en kan meer data over.Sorry, had even een week eerder moeten zeggen. ;D
Hja, dan is het wel kut ja.quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het verschil weet ik ook niet, het kutte ligt bij mij, ik wil hem ook op m'n laptop aan kunnen sluiten om mee te nemen naar de oefenruimte om drums op te nemen. En die heeft geen firewire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |