blckbbquote:Op zondag 26 december 2010 14:40 schreef blckbb het volgende:
GitarenGitaristen
Gitaarmuziek
Metal
Versterkers
Oude versterkers
Fender
Stratocaster
Telecasters
Buizenamps
![]()
![]()
jeuhh mijn eigen soundtrackquote:Op zondag 26 december 2010 14:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ploctones
Ik moet telkens aan dat liedje denken als ik jouw username zie
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staatquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, in de trein terug van m'n ouders weer richting huis. Best handig je mobiel gebruiken als Wifi Hotspot en dan gewoon lekker kunnen internetten
Die heb ik ook nog gehadquote:Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Fender Frontman 25R is een aanrader. Heb er altijd een hoop plezier van gehad!
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!quote:Op zondag 26 december 2010 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden terug, ik sta nu vast omdat de trein in de fik staat![]()
Idd, ik blijf lekker warm binnen zittenquote:Op zondag 26 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dan nog lekker kunt internetten!
Co2 neutraal, een genot!quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja iedereen steekt nu z'n kop uit het raam om te kijken, het is wachten op een langsrazende intercity die iedereen in 1 beweging een kopje kleiner maakt, ben ik gelijk van al die zeikende mensen af hier.
Maar wel cool.quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Muchachooo het volgende:
haha iemand ooit die MXR demo's gekeken? die vent die dat presenteert is écht lachwekkend
Iedereen hier wel.quote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Marshall heb ik dan weer niet zoveel meequote:
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huisquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
Ik zou graag nog eens een Fender Twinverb of een AC-30 van Vox willen!
Voxquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ga morgen kijken voor een vox ac15 of 30, vergelijken wat de verschillen zijn, en dan huppa, derde vox amp in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |