abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90503016
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef blckbb het volgende:

[..]

Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoen ;)
Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 27 december 2010 @ 18:21:02 #102
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90503056
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Die WAJONG'ers werken juist om verantwoordelijkheid te leren, en meedraaien in de maatschappij. Niet werken is verlies van uitkering. Niet dat hij bij de eerste dag ontslag meteen zijn uitkering verliest, er zijn zat instanties die je daarbij helpen, maar als dit in zijn aard ligt kan het later mooi wat ellende voor hemzelf opleveren. En zijn ouders, want dan zijn die weer 100% verantwoordelijk voor hem.
hij komt er zelf wel achter :) word ie misschien eens een keer volwassen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_90503186
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Dat snap ik wel Dean, maar dat neemt niet weg dat de baas zich wel twee keer bedenkt voordat hij iemand met een wajong ontslaat ;) Het kost voor hem immers niets. En dat Braddie niet op z'n werk komt opdagen is inderdaad niet goed. Hij heeft nog geluk dat hij 1-2 dagen van tevoren zich zelf af kan melden, ik moet 2-3 weken van tevoren vrij vragen. En als je hier niet komt opdagen ben je meteen opgehoepeld, zo gaat dat nu eenmaal in de maatschappij

Dus braddie heeft hier gewoon geluk mee.
graag verwijderen
  maandag 27 december 2010 @ 18:30:06 #104
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_90503318
Mn baas is ondertussen wel gewend dat ik zondag met een diKke kater binnen kom lopen. Maar ik ben er wel altijd :') dat is mijn probleem niet de zijne.

Of iemand er nou gratis werkt of niet zolang je er niet op kan rekenen zijn ze je liever kwijt dan rijk.

Je moet maar wat aan je instelling doen.
  maandag 27 december 2010 @ 18:30:35 #105
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_90503334
jeuhh heb mijn SHO en taptempo al binnen :D morgen lekker solderen :)
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_90503369
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn baas is ondertussen wel gewend dat ik zondag met een diKke kater binnen kom lopen. Maar ik ben er wel altijd :') dat is mijn probleem niet de zijne.

Of iemand er nou gratis werkt of niet zolang je er niet op kan rekenen zijn ze je liever kwijt dan rijk.

Je moet maar wat aan je instelling doen.
Ik kom nooit met een kater want ik werk niet op zaterdag/zondag :D
graag verwijderen
pi_90503574
En ik ga waarschijnlijk vrij binnenkort een Fender 25R ophalen :)
graag verwijderen
pi_90503713
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Lucky bastard. Dan heb je gewoon dé 2 bekendste/lekkerste (fill in yourself) amps ter wereld!

En Marshall, deze is wel geinig:
Marshall Jimi Hendrix Tribute Jtm45 Incl 2X 412 Cabs
[ afbeelding ]

En ook geinig :P + >:) + :') :
[ afbeelding ]

Maar Marshall zijn denk ik niet helemaal mijn type geluid en die ik heb staan is eigenlijk veel te groot voor slaap/huiskamer.
Dus als iemand nog interesse heeft in een VS265 Valvestate, doe een leuk bod!
Ik kan er over nadenken. ;)

Zo een dus:
[ afbeelding ]
Wat heb je zelf voor die marshall betaald als ik vragen mag? ;)
graag verwijderen
pi_90503775
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:43 schreef blckbb het volgende:

[..]

Wat heb je zelf voor die marshall betaald als ik vragen mag? ;)
Als je interesse hebt, doe een bod! ;)

Klote verkoudheid, 'k heb verdorie gewoon een waterval uit m'n neus. :(
pi_90503854
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als je interesse hebt, doe een bod! ;)
Ik heb hééél eventueel wel interesse maar dan wil ik graag weten wat je er zelf voor betaald hebt :P

Edit: zie net dat je op marktplaats al zo op 150-200 zit, dan houd het voor mij op iig ;)
Marshall is sowieso niet geheel mijn smaak maar een goede versterker voor hardrock/ hardere rock stijlen zou ik opzich niet erg vinden
graag verwijderen
  maandag 27 december 2010 @ 18:50:07 #111
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90503933
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef blckbb het volgende:

[..]

Wut? Braddie werkt daar (voor die baas) gratis hoor, want hij krijgt een Wajong. Dan zal die baas hem echt niet zo snel wegdoen ;)
Nou ja, wat Dean zei. En stel, ik zou een Wajong krijgen (denk het niet, want we zijn allemaal HBO+ en met reden) en ik kan niet op hem rekenen en hij verstoort de processen, dan ben ik hem liever kwijt dan rijk voordat hij de rest van het team verstoort. Dan is het argument dat het een gratis kracht is niet valide, want een falende kracht is geen kracht :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_90504061
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik heb hééél eventueel wel interesse maar dan wil ik graag weten wat je er zelf voor betaald hebt :P

Edit: zie net dat je op marktplaats al zo op 150-200 zit, dan houd het voor mij op iig ;)
Marshall is sowieso niet geheel mijn smaak maar een goede versterker voor hardrock/ hardere rock stijlen zou ik opzich niet erg vinden
Ik zat onderaan die prijsrange. (Reverb was/is kapot, en er komt nu een gebrom uit (buisje vervangen?)
Marshall is denk ik ook niet geheel mijn ding, maar ik weet niet wat ik er zo mee moet. Of verkopen en geld op de rekening zetten of nog even laten staan...
pi_90504096
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:25 schreef blckbb het volgende:

[..]

Dat snap ik wel Dean, maar dat neemt niet weg dat de baas zich wel twee keer bedenkt voordat hij iemand met een wajong ontslaat ;) Het kost voor hem immers niets. En dat Braddie niet op z'n werk komt opdagen is inderdaad niet goed. Hij heeft nog geluk dat hij 1-2 dagen van tevoren zich zelf af kan melden, ik moet 2-3 weken van tevoren vrij vragen. En als je hier niet komt opdagen ben je meteen opgehoepeld, zo gaat dat nu eenmaal in de maatschappij

Dus braddie heeft hier gewoon geluk mee.
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nou ja, wat Dean zei. En stel, ik zou een Wajong krijgen (denk het niet, want we zijn allemaal HBO+ en met reden) en ik kan niet op hem rekenen en hij verstoort de processen, dan ben ik hem liever kwijt dan rijk voordat hij de rest van het team verstoort. Dan is het argument dat het een gratis kracht is niet valide, want een falende kracht is geen kracht :P.
Dat dus. Al kan je nog zo gratis zijn, als de baas alleen maar irritaties en zorgen/omdenken en ellende van je heeft, dan sta je echt op straat. Of je draait mee in het bedrijf, of je zoekt maar wat anders.
pi_90504154
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef The_Dean het volgende:

[..]

[..]

Dat dus. Al kan je nog zo gratis zijn, als de baas alleen maar irritaties en zorgen/omdenken en ellende van je heeft, dan sta je echt op straat. Of je draait mee in het bedrijf, of je zoekt maar wat anders.
Maar ik praat dan ook denkend dat het alleen dit ene akkefietje is
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zat onderaan die prijsrange. (Reverb was/is kapot, en er komt nu een gebrom uit (buisje vervangen?)
Marshall is denk ik ook niet geheel mijn ding, maar ik weet niet wat ik er zo mee moet. Of verkopen en geld op de rekening zetten of nog even laten staan...
Dan zou ik hem verkopen, je hebt immers die Fender Mustang toch?
Als je een vraagprijs noemt zullen er hier misschien wel wat geïnteresseerden (misschien ik wel :P ) zijn.
graag verwijderen
pi_90504207
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:55 schreef blckbb het volgende:

[..]

Maar ik praat dan ook denkend dat het alleen dit ene akkefietje is

[..]

Dan zou ik hem verkopen, je hebt immers die Fender Mustang toch?
Als je een vraagprijs noemt zullen er hier misschien wel wat geïnteresseerden (misschien ik wel :P ) zijn.
Ja klopt, maar als dit wél tekenend is... zijn baas zal als het een keer voorkomt heus niet uitvallen/'preken'. Nja, of Braddie blaast het nu wat op.
  maandag 27 december 2010 @ 18:57:58 #116
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90504223
Mijn vader was vroeger activiteitenbegeleider van "voormalig verslaafden" (of wat de term ervoor was). Hij leerde hen timmeren enzo, zodat ze erna aan het werk konden. Een keer had hij 5 duimstokken gekocht en de volgende dag waren er al 3 gebroken, dus tegen de derde persoon zei hij dat hij een eikel was voor het breken ervan. Toen mocht mijn vader bij het management komen, want "dat kun je toch niet zeggen". Mijn vader reageerde met "wat denk je dat er gebeurt als ze bij een timmerbedrijf gaan werken?". Doe wat er van je verwacht wordt of ga weg. De maatschappij gaat je niet eeuwig zielig vinden en ze gaan ook niet eeuwig op je wachten.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 27 december 2010 @ 18:59:25 #117
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90504274
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja klopt, maar als dit wél tekenend is... zijn baas zal als het een keer voorkomt heus niet uitvallen/'preken'. Nja, of Braddie blaast het nu wat op.
Ik weet niet of Braddie nou zo'n 'iedereen haat me! boehoe!'-puber is :+.
pi_90504297
Ik hoef 'm nou nog niet weg. Ik moet maar 'ns wat meer gaan spelen en m'n smaak écht gaan ontdekken. Ik snap dat het irritant is voor jullie maar ik hoop dat julie dat kunnen begrijpen.

Áls ik 'm zou verkopen dan zal de vraagprijs helemaal onder die prijsrange liggen (rond de ¤150), en hou ik jullie aanbevolen. (You'll be the first to know)
  maandag 27 december 2010 @ 19:00:04 #119
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90504299
Ff een auditie doen. Laters :D.
pi_90504315
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
Succes man! Hopelijk is het wat :)
pi_90504342
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoef 'm nou niet weg. Ik moet maar 'ns wat meer gaan spelen en m'n smaak écht gaan ontdekken. Ik snap dat het irritant is voor jullie maar ik hoop dat julie dat kunnen begrijpen.

Áls ik 'm zou verkopen dan zal de vraagprijs helemaal onder die prijsrange liggen (rond de ¤150), en hou ik jullie aanbevolen.
Hmmm je kan hem inderdaad wel bewaren voor als je wat beter bent, want dan wil je vanzelf wel meer dan een Fender Mustang. ;) EN anders kan je hem altijd nog verkopen en een andere grotere betere versterker kopen in een andere stijl.
graag verwijderen
pi_90504354
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Succes man! Hopelijk is het wat :)
graag verwijderen
pi_90504425
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:57 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn vader was vroeger activiteitenbegeleider van "voormalig verslaafden" (of wat de term ervoor was). Hij leerde hen timmeren enzo, zodat ze erna aan het werk konden. Een keer had hij 5 duimstokken gekocht en de volgende dag waren er al 3 gebroken, dus tegen de derde persoon zei hij dat hij een eikel was voor het breken ervan. Toen mocht mijn vader bij het management komen, want "dat kun je toch niet zeggen". Mijn vader reageerde met "wat denk je dat er gebeurt als ze bij een timmerbedrijf gaan werken?". Doe wat er van je verwacht wordt of ga weg. De maatschappij gaat je niet eeuwig zielig vinden en ze gaan ook niet eeuwig op je wachten.
Dit dus. Er is heus tolerantie tegen zulke mensen, heb bij mijn vorige baas [electronica bedrijf] ook regelmatig samengewerkt met WAJONG'ers en DSW'ers. Niet allemaal even helder, maar stuk voor stuk gedreven lui. Tot er een was die echt de kantjes er af liep. Die werkte er dan ook niet zo lang. Een baas geeft zo'n persoon een stukje verantwoordelijkheid, en als je dat keer op keer niet aankan of verputst, dan is er uiteindelijk weinig medelijden meer over.
pi_90504452
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ik hoef 'm nou nog niet weg. Ik moet maar 'ns wat meer gaan spelen en m'n smaak écht gaan ontdekken. Ik snap dat het irritant is voor jullie maar ik hoop dat julie dat kunnen begrijpen.

Áls ik 'm zou verkopen dan zal de vraagprijs helemaal onder die prijsrange liggen (rond de ¤150), en hou ik jullie aanbevolen. (You'll be the first to know)
Waarom zou dat irritant voor ons zijn :D

Het is jouw versterker, doe ermee wat je zelf wil ^O^
pi_90504654
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:04 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Waarom zou dat irritant voor ons zijn :D

Het is jouw versterker, doe ermee wat je zelf wil ^O^
Jij hebt toch net een VS100 weggedaan? Die is nagenoeg hetzelfde. Of ga je alle amps bij langs die bestaan? :P
pi_90505287
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jij hebt toch net een VS100 weggedaan? Die is nagenoeg hetzelfde. Of ga je alle amps bij langs die bestaan? :P
Als dat zou kunnen :)

Nee, voor thuis ofzo, wellicht leuk als reparatie/studie object ;)
pi_90505835
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen :)

Nee, voor thuis ofzo, wellicht leuk als reparatie/studie object ;)
Ah.

ey, Blckbb, hier heb je nog zo'n Fender PR 258. En nog een.
Kun je misschien ook naar kijken.
En dit setje had ik een paar jaar geleden bijna nieuw gekocht:

Kon ik nu vast wel beter spelen... :{

En hoe cool is dit?:
Een mini stratje:

EDIT: zag op marktplaats ook de Fender Hot Rod Deluxe staan met een minimumbod van ¤450. Op de site van de aanbieder vragen ze ¤575. Just sayin'.

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 27-12-2010 19:56:24 ]
pi_90506038
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 18:59 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik weet niet of Braddie nou zo'n 'iedereen haat me! boehoe!'-puber is :+.
Nee, niet echt..

Ik heb net overigens een mailtje gekregen van iemand die m`n Brian May wilt kopen voor 375 of ruilen tegen een Cort S7 Semi Acoustic OF een Peavey 212...

LOL
pi_90506528
En m'n waterval begint een Niagara waterval te worden. :( x2
pi_90510865
Leuk weekend gehad, morgen of overmorgen onze nummers binnekrijgen. *O*
Iemand ervaring met label etc. hebben we er wat aan en we kunnen toch niet zomaar covers bij de EP opzetten?
pi_90510941
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuk weekend gehad, morgen of overmorgen onze nummers binnekrijgen. *O*
Iemand ervaring met label etc. hebben we er wat aan en we kunnen toch niet zomaar covers bij de EP opzetten?
Begin eens bij het Buma Stemra. Bandnaam al officiëel vastgelegd?
pi_90514264
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah.

ey, Blckbb, hier heb je nog zo'n Fender PR 258. En nog een.
Kun je misschien ook naar kijken.
En dit setje had ik een paar jaar geleden bijna nieuw gekocht:
[ afbeelding ]

Kon ik nu vast wel beter spelen... :{

En hoe cool is dit?:
Een mini stratje:
[ afbeelding ]

EDIT: zag op marktplaats ook de Fender Hot Rod Deluxe staan met een minimumbod van ¤450. Op de site van de aanbieder vragen ze ¤575. Just sayin'.
Volgens mij had ik geen Fender PR258 maar een PR93 ofzoiets, maar als ik daar binnen een paar dagen niks meer van hoor dan ga ik voor de Fender Frontman 25R

EDIT: Was een PR58, zal wel waarschijnlijk een typefoutje geweest zijn van de adverteerder ;)

En die mini strat is een volcano rock a teer, van datzelfde merk heb ik een normaal formaat strat (wel omgebouwd natuurlijk ^O^ )

En ik zou zelf niet zo snel voor een hot rod deluxe (of een twin reverb) gaan want 99% van de Bluesgitaristen gebruikt dat soort spul :')
Voor goede cleans: Roland Spirit 50 (die ik van Dean heb gekocht)
Voor rauwe blues sound: die Fender Frontman

Ik zit ook sterk te denken een nieuwe multi-effect te kopen. Maar dat is d'at of een opknap elektrische gitaar
graag verwijderen
pi_90514383
Heb een tijd een 15R gehad, erg fijn! Soms wel spijt van dat die weggegaan is, heel erg fijne oefenversterker.
pi_90514525
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
Heb een tijd een 15R gehad, erg fijn! Soms wel spijt van dat die weggegaan is, heel erg fijne oefenversterker.
Daar heb ik ook nog biedingen op uitgebracht, maar ingetrokken toen ik er veel slechte reviews over las op UG. Vond via Youtube de sound van de 25R ook een stuk beter dan de 15R, plus dat op de eerste pagina al 2 mensen positieve dingen zeiden over de 25R

Oh en die twee versterkers verschillen bij de mensen waar ik mee heb gemaild uiteindelijk maar 7 euro :') alleen moet ik voor die 25R wel een stukkie met de trein ;)
graag verwijderen
pi_90514645
Succes man, komt wel goed zo te lezen :)
pi_90514736
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Succes man, komt wel goed zo te lezen :)
Dan kan ik een versterkertoren op m'n kamer maken _O-
Roland - Frontman - Crate - Volcano
graag verwijderen
pi_90514738
Pffff, eerste dag met audities met bassisten. Was erg leuk, je merkt al vrij snel wie er wel en wie er niet bij zouden passen. 2 van de 4 door naar de volgende ronde. (klinkt echt stom, volgende ronde)
Morgen nog 5 bassisten, spannend.
PS4 online: micro_nl
pi_90514785
quote:
11s.gif Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef guitarist het volgende:
Pffff, eerste dag met audities met bassisten. Was erg leuk, je merkt al vrij snel wie er wel en wie er niet bij zouden passen. 2 van de 4 door naar de volgende ronde. (klinkt echt stom, volgende ronde)
Ik zou best willen bassen
maarrrem ik heb geen bas en ik speel het ook niet echt veel maar ik kan het wel :')

(toegegeven, iedere gitarist kan bassen :') )
graag verwijderen
pi_90514865
quote:
11s.gif Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef guitarist het volgende:
Gewoon Menno kiezen.

Dan Charlotte met haar keyboard in zee gooien en fatsoenlijke muziek maken :*
pi_90514920
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef blckbb het volgende:

[..]

Dan kan ik een versterkertoren op m'n kamer maken _O-
Roland - Frontman - Crate - Volcano
6.35 mm splitter ertussen en spelen via alle 4! ^O^

En die Volcano, voor die prijs zou ik 'm bijna kopen, da word ge toch blij van?

Ik denk dat ik maar horizontaal ga, klote verkoudheid...
pi_90514971
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Paar slokken Berenburg nemen, knap je van op.
pi_90515147
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen
Nja de normale formaat stratjes kan je wel kopen, nieuwe elementen erin en je hebt een prima strat.
graag verwijderen
pi_90515372
Nu we het over goede strats hebben... iemand interesse in een Phoenix STC-33?
pi_90515706
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
Nu we het over goede strats hebben... iemand interesse in een Phoenix STC-33?
Is die zo goed dan?
graag verwijderen
pi_90515721
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef blckbb het volgende:

[..]

Is die zo goed dan?
Beter vind je ze niet.
pi_90515768
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Beter vind je ze niet.
vast niet
graag verwijderen
pi_90516420
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef blckbb het volgende:

[..]

vast niet
Echt niet.
  maandag 27 december 2010 @ 23:32:31 #148
125915 Dribbel_
pi_90517018
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef blckbb het volgende:

[..]

(toegegeven, iedere gitarist kan bassen :') )
Je hebt bassisten en mislukte gitaristen, en dan merk je heel erg :o
  maandag 27 december 2010 @ 23:34:20 #149
125915 Dribbel_
pi_90517094
Dean je pakketje gaat morgen op de post. Ik vond nog 2 stuks straphouders (dus geen straplocks dit waren de orginelen die op m'n ltd's zaten) Kan jij daar nog wat mee? Zo ja dan pleur ik ze in je pakketje mee ^O^
pi_90517751
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Je hebt bassisten en mislukte gitaristen, en dan merk je heel erg :o
Klopt, zo een hadden we er vandaag ook tussen zitten. Dat is ook meteen een van de afvallers. ;D
  maandag 27 december 2010 @ 23:51:02 #151
125915 Dribbel_
pi_90517788
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef guitarist het volgende:

[..]

Klopt, zo een hadden we er vandaag ook tussen zitten. Dat is ook meteen een van de afvallers. ;D
Maar wel goeie potentie er tussen ? :+
pi_90518427
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen
Nja de normale formaat stratjes kan je wel kopen, nieuwe elementen erin en je hebt een prima strat.
hmm, ik dacht een klein mini-stratje kan altijd leuk zijn. Hoeft geen Fender spul te zijn...
pi_90518505
Morgen op naar het hogere Noorden!
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:07:39 #154
125915 Dribbel_
pi_90518508
Ik ga weer twee elementen in de uitverkoop doen, iemand interesse in 2 humbuckers ? :+
pi_90518541
Heb net die hele dikke Musik Produktiv catalogus door zitten kijken. Pff.. krijg daar wel GAS van! :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:11:55 #156
125915 Dribbel_
pi_90518845
quote:
Tsja ik heb de Les Paul niet meer om ze erin te doen *)
graag verwijderen
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:17:07 #158
20720 brother52
Dus..........
pi_90518928
quote:
Hmmm, is misschien wel wat voor mijn LP.
Eerst maar eens kijken hoeveel ik over houd nadat ik een bas en zo heb.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:17:31 #159
125915 Dribbel_
pi_90518943
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:

[..]

Hmmm, is misschien wel wat voor mijn LP.
Eerst maar eens kijken hoeveel ik over houd nadat ik een bas en zo heb.
Voor gitaristentopic mensen kunnen we altijd wel een speciale prijs maken :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:23:11 #160
20720 brother52
Dus..........
pi_90519193
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Voor gitaristentopic mensen kunnen we altijd wel een speciale prijs maken :+
Die line6 pod was dat een UX1 of UX2?
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar iets waar ik mee op kan nemen en was aan het kijken naar een UX2.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:25:58 #161
125915 Dribbel_
pi_90519350
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef brother52 het volgende:

[..]

Die line6 pod was dat een UX1 of UX2?
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar iets waar ik mee op kan nemen en was aan het kijken naar een UX2.
UX1, en die is verkocht :+

Ik kan hem je wel aanraden, leuk ding voor zoiets voor die prijs :) Nadeel van de UX1 is dat hij geen fantoomvoeding heeft.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:27:21 #162
20720 brother52
Dus..........
pi_90519423
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

UX1, en die is verkocht :+

Ik kan hem je wel aanraden, leuk ding voor zoiets voor die prijs :) Nadeel van de UX1 is dat hij geen fantoomvoeding heeft.
Daarom ben ik ook aan het kijken voor een UX2, die heeft dat volgens mij wel :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:30:24 #163
125915 Dribbel_
pi_90519592
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef brother52 het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook aan het kijken voor een UX2, die heeft dat volgens mij wel :)
Die heeft dat idd wel maar dan zit je gelijk op 200e, dan zou ik je nu die Focusrite Saffire 6 USB kunnen aanraden want die heb je voor 165 een stuk minder en dan heb je ook nog een midi ingang :)

Of je koopt dat ding van Brian :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:34:18 #164
20720 brother52
Dus..........
pi_90519799
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Die heeft dat idd wel maar dan zit je gelijk op 200e, dan zou ik je nu die Focusrite Saffire 6 USB kunnen aanraden want die heb je voor 165 een stuk minder en dan heb je ook nog een midi ingang :)
Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.
Kan ik ook akoestisch opnemen :D
quote:
Of je koopt dat ding van Brian :+
Dat is denk ik een beetje overkill voor mij.

Kun je die pups een week of 2 voor me vasthouden?
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:36:10 #165
125915 Dribbel_
pi_90519914
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.

[..]

Als jij zeker weet dat je ze wil is dat geen probleem :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:39:53 #166
20720 brother52
Dus..........
pi_90520130
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Als jij zeker weet dat je ze wil is dat geen probleem :+
Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.
pi_90520153
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef brother52 het volgende:

[..]

Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.
13e maand :s)
graag verwijderen
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:41:39 #168
20720 brother52
Dus..........
pi_90520223
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:40 schreef blckbb het volgende:

[..]

13e maand :s)
Die heb ik dus niet. Anders had ik nu al bij hem voor de deur gestaan.
pi_90520267
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:41 schreef brother52 het volgende:

[..]

Die heb ik dus niet. Anders had ik nu al bij hem voor de deur gestaan.
Oh oke.. Ik heb wel een 13e maand maar ik leef niet per maand maar per 4 weken op salarissen dus dan maakt dat 13e salaris niet zo gek veel uit :')
graag verwijderen
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:47:38 #170
125915 Dribbel_
pi_90520495
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef brother52 het volgende:

[..]

Als je ze wil hebben mag jef het wat mij betreft ook verdeeld betalen eerst de helft en andere een maand later ofzo dat vind ik geen probleem en heb jij ze al in huis :)

Wat zou je er voor willen geven ?
pi_90520953
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef brother52 het volgende:

[..]

[..]

Ligt er aan wat je wil. Wil je ook nog een beetje ruimte om te groeien. 2 kanalen ter gelijke tijd opnemen is al snel te weinig! :P

Nog iemand hier die zijn aantal microfoon inputs via line inputs wil uitbreiden? Ik heb deze nog in de aanbieding:
http://www.feedback.nl/recording-randapparatuur/sm-pro/q-pre

4 in 1 pre-amp met fantoom.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:04:21 #172
20720 brother52
Dus..........
pi_90521149
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Als je ze wil hebben mag jef het wat mij betreft ook verdeeld betalen eerst de helft en andere een maand later ofzo dat vind ik geen probleem en heb jij ze al in huis :)
Nee, verdeeld betalen is te veel gedoe. Het is voor mij ook meer een kwestie van prioriteiten stellen. Ik denk dat ik de bas dan maar even uit moet stellen tot begin volgend jaar.
quote:
Wat zou je er voor willen geven ?
Ik zie dat ze nieuw rond de 160 zitten. 120 lijkt me wel een leuk bod.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:07:01 #173
125915 Dribbel_
pi_90521269
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef brother52 het volgende:

[..]

Nee, verdeeld betalen is te veel gedoe. Het is voor mij ook meer een kwestie van prioriteiten stellen. Ik denk dat ik de bas dan maar even uit moet stellen tot begin volgend jaar.

[..]

Ik zie dat ze nieuw rond de 160 zitten. 120 lijkt me wel een leuk bod.
Dat vind ik prima voor jou :) Krijg je dat kapje nog erbij, zit je met een matchende set :+

Ik vind het echt geen probleem als je het een maandje later betaald als het niet uitkomt hoor :) Heb het geld nu toch niet nodig. Ik moet morgen toch nog iets rihting Dean sturen, Als je daar eerder komt kan ik het ook die kant opgooien :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:07:41 #174
20720 brother52
Dus..........
pi_90521292
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:59 schreef guitarist het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je wil. Wil je ook nog een beetje ruimte om te groeien. 2 kanalen ter gelijke tijd opnemen is al snel te weinig! :P
Ruimte om te groeien is niet nodig als je vrienden met een complete studio hebt ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:12:52 #175
20720 brother52
Dus..........
pi_90521503
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat vind ik prima voor jou :) Krijg je dat kapje nog erbij, zit je met een matchende set :+
Ok, top. pm me je gegevens maar. Dan maak ik het geld zsm over.
quote:
Ik vind het echt geen probleem als je het een maandje later betaald als het niet uitkomt hoor :) Heb het geld nu toch niet nodig. Ik moet morgen toch nog iets rihting Dean sturen, Als je daar eerder komt kan ik het ook die kant opgooien :)
Vrijdag ga ik die kant weer op. Ik denk niet dat het pakje er dan al is maar Dean moet ze er toch ook voor me in zetten. Dus ze moeten sowieso die kant op.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:13:00 #176
125915 Dribbel_
pi_90521511
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ruimte om te groeien is niet nodig als je vrienden met een complete studio hebt ;)
Dat is wel ideaal ja :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:15:26 #177
20720 brother52
Dus..........
pi_90521602
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat is wel ideaal ja :+
Zeker. En het is elke keer weer afwachten wat er nu weer voor nieuw spul staat.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:17:55 #178
125915 Dribbel_
pi_90521698
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ok, top. pm me je gegevens maar. Dan maak ik het geld zsm over.

[..]

Vrijdag ga ik die kant weer op. Ik denk niet dat het pakje er dan al is maar Dean moet ze er toch ook voor me in zetten. Dus ze moeten sowieso die kant op.
Ik zal ze meesturen dan morgen, dan zijn ze als het goed is gewoon woensdag binnen :)
Pm komt eraan :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:28:03 #179
20720 brother52
Dus..........
pi_90522059
Nu nog even kijken of Dean vrijdag thuis is :D
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:31:33 #180
125915 Dribbel_
pi_90522172
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef brother52 het volgende:
Nu nog even kijken of Dean vrijdag thuis is :D
Die krijgt opeens een extra pakket binnen :D
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:58:29 #181
125915 Dribbel_
pi_90523120
Klaar voor vertrek :+
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:23:21 #182
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_90526044
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
haha mooi!!! _O_
pi_90527569
quote:
[ afbeelding ]
Komt wel aan!!

_O-
pi_90528039
ik ben in Friesland... Nog geen rare dingen gebeurd gelukkig.
pi_90528435
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean je pakketje gaat morgen op de post. Ik vond nog 2 stuks straphouders (dus geen straplocks dit waren de orginelen die op m'n ltd's zaten) Kan jij daar nog wat mee? Zo ja dan pleur ik ze in je pakketje mee ^O^
Ja hoor, altijd welkom :)
pi_90528546
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:25 schreef wimjongil het volgende:
ik ben in Friesland... Nog geen rare dingen gebeurd gelukkig.
Wtf moet jij in Friesland :D
pi_90528566
quote:
[ afbeelding ]
Dat moet wel lukken zo denk ik :D _O-
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:28:44 #188
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_90529798
pi_90530253
nice, op wat welke versterker wil je hem gebruiken?
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:45:36 #190
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_90530317
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, op wat welke versterker wil je hem gebruiken?
mijn Marshall JVM
pi_90530402
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

mijn Marshall JVM
nice! wel oppassen met aanzetten, pedaal kan zo hard dat het je hele amp kan opblazen. gewoon vanaf 0 proberen
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:02:32 #192
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_90533321
Jeej, DD-7 binnen *O*
pi_90534266
ik wil die solo kunnen spelen ;(
graag verwijderen
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:40:53 #194
125915 Dribbel_
pi_90534744
Zo ik ga eens boodschappen doen en Dean z'n pakket op de post doen :9

Uitgeholde SG aan de muur :')

dinsdag 28 december 2010 @ 13:53:36 #195
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90535331
sg's :r
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:56:49 #196
125915 Dribbel_
pi_90535459
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef genakt het volgende:
sg's :r
Vrouwen vallen voor witte SG's hoor :o iedereen hoort er 1 te hebben
pi_90535508
de kop van je gibson in een plafond duwen is ook nooit een goed idee....

* reminder dat me kamer laag is
pi_90537239
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 10:43 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wtf moet jij in Friesland :D
Vakantie op terschelling! :D
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:38:45 #199
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90537325
kwam er net achter dat ik niet staand kan spelen :')
dan ga ik me pols vreemd houden om freets 1 tot en met 5 ongeveer
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:52:19 #200
125915 Dribbel_
pi_90537852
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef genakt het volgende:
kwam er net achter dat ik niet staand kan spelen :')
dan ga ik me pols vreemd houden om freets 1 tot en met 5 ongeveer
Ghehe ja dat is echt wennen als je voor het eerst staand gaat spelen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')