Je blijft dezelfde vragen stellen waar niemand antwoord op kan gevenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:46 schreef blckbb het volgende:
Hoi ik heb vraagje
Fender PR258 of Fender Frontman 25R?
Ik zeg aardbei.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je blijft dezelfde vragen stellen waar niemand antwoord op kan geven
Dat is net alsof ik aan jou vraag of ik een aardbeien milkshake lekkerder vind dan een vanille
Moet echt een slaapkamer ding worden. Meer voor de blues (Fender soundquote:Op woensdag 29 december 2010 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
|Ik heb vroeger de 25 R gehad, was er erg tevreden over, voord at ding heeft hij een leuke onboard distortion en eht clean is ook meer dan prima voor zo'n ding. Alleen als je hem ver open draait wil hij wel wat schel gaan worden. Voor de rest valt er eigenlijk weinig over te vertellen. Geen idee hoe die 15 in verhouding staat met de 25
Nouja uit die droom zal ik je alvast helpen, je gaat geen typisch fender geluid uit zo'n ding halenquote:Op woensdag 29 december 2010 02:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Moet echt een slaapkamer ding worden. Meer voor de blues (Fender sound) en de iets hardere stijlen (niet per definitie metal) Voor goede jazz cleans heb ik die Roland wel. Die buizenbak kan ik evt. nog voor mijn akoestische gitaar gebruiken.
Uit een Fender Hot Rod Deluxe wel? of ook niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja uit die droom zal ik je alvast helpen, je gaat geen typisch fender geluid uit zo'n ding halen
Geen idee, geen ervaring meequote:Op woensdag 29 december 2010 02:03 schreef LeNick het volgende:
[..]
Uit een Fender Hot Rod Deluxe wel? of ook niet?
Daar komen wel al tonen uit die ik niet zo snel uit mijn Roland kan toverenquote:Op woensdag 29 december 2010 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja uit die droom zal ik je alvast helpen, je gaat geen typisch fender geluid uit zo'n ding halen
Iddquote:Op woensdag 29 december 2010 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon kopen, is het kut, verkoop je het weer opgelost
Die Pod die Menno heeft, heb ik eerst gehad. Ik heb er best vaak mee opgetreden, soms ook wel direct in de PA. De kunst is om hem goed te tweaken, die dingen hebben heel veel mogelijkheden. Ik kreeg er hele vette geluiden uit en over het algemeen doet het niet onder voor een echte amp, maar er zullen altijd meningsverschillen over blijven. Ik merkte dat ik de effecten veel gebruikte, maar de amp-simulaties minder. Op een gegeven moment had ik een paar instellingen die ik relaxed vond, daarna veranderde ik niet zo veel meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou ik denk dat ik er voor mezelf redelijk uit ben.
Als die Pod HD bevalt qua geluid dan koop ik hem en gaat dat me zo'n ¤300,- kosten. Op dat moment zijn m'n pedalen nutteloos geworden dus die mogen dan de deur uit. De straatwaarde daarvan bij elkaar gaat ook over de ¤250 euro misschien nog wel ¤300 voor te krijgen. Dus dat dekt de kosten dan redelijk.
Dan kan ik m'n Valveking houden en heb ik de keus wat ik mee kan nemen. De Valveking + Pod voor effecten als de ruimte er is qua vervoer. En anders alleen de Pod
Okee thnxquote:Op woensdag 29 december 2010 10:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die Pod die Menno heeft, heb ik eerst gehad. Ik heb er best vaak mee opgetreden, soms ook wel direct in de PA. De kunst is om hem goed te tweaken, die dingen hebben heel veel mogelijkheden. Ik kreeg er hele vette geluiden uit en over het algemeen doet het niet onder voor een echte amp, maar er zullen altijd meningsverschillen over blijven. Ik merkte dat ik de effecten veel gebruikte, maar de amp-simulaties minder. Op een gegeven moment had ik een paar instellingen die ik relaxed vond, daarna veranderde ik niet zo veel meer.
Een tijdje later liep ik tegen een versterker aan die echt mijndroom geluid had (Bogner Alchemist), dus die heb ik toen gekocht. Vervolgens een Nova System, want die heeft echt nog mooiere delays etc, toen werd de POD overbodig.
Ik gebruikte hem nog wel af en toe thuis voor opnemen / met de koptelefoon spelen, want daarvoor is hij ook perfect. Of thuis direct op je monitors.
Het voordeel: alles in één, geen losse pedalen meer, enorme diversiteit aan geluiden & rare effecten. Het nadeel: geen ronkende buizenamp, puristen zeggen toch dat ze die analoge warmte missen (vond ik meevallen) en, ja, heeeel veeel instellingen.
Tofquote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
EP van de band. Nog geen covers erbij gedaan want eerst even uitkijken met copyright.
Single wordt: " if we could go back in time'
Gefeliciteerdquote:
Bedankt! Hier en daar wat minder afgewerkt maar we zijn zelf ook wel tevreden, hier kunnen we eindelik wat mee. Opsturen naar cafeetjes en dergelijke. Voeg me anders maar toe op Myspace. Kramtried ook Myspace?quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedankt! Hier en daar wat minder afgewerkt maar we zijn zelf ook wel tevreden, hier kunnen we eindelik wat mee. Opsturen naar cafeetjes en dergelijke. Voeg me anders maar toe op Myspace. Kramtried ook Myspace?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |