Ach, je kunt het ook gewoon gebruiken als toiletverfrisser...quote:Op zondag 26 december 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je kiest ervoor de gegeven fles achter in de kast te zetten. Je gaat toch niet voorje lol met een goor luchtje op lopen?
Alhoewel dit geurtje niet vies ruikt. Maar ik heb een hekel aan nep.
Heeft je kleinkind de griep te pakken? Beterschap!
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
Merry Christmas
![]()
[ afbeelding ]
Heb het plaatje in de OP wegens erg mooilaten staan, vervolg op: [RLS SC 1045] Vrede is gekomen
Ach gosh, zo'n ukkie met griep. Sneu.quote:Op zondag 26 december 2010 13:34 schreef hondjes het volgende:
Bedoel meer , als je een parfumzaak ingaat en zo een ijverige
verkoopster gaat een luchtje op je spuiten.
Of je krijgt een monster, die je vies vindt.
Ik gooi de boel altijd gelijk maar weg, koop mijn eigen parfum wel.
CC, denk inderdaad dat het griep is.
Neen, dat niet, gewoon bij elkaar, koken.quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Noek het volgende:
Beterschap met het moppie, hondjes.
Zou je anders wel uitgebreid kerst gaan vieren?
Negende plaats in de café top honderdquote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Morgenochtend met zijn allen naar Esbeek. Lekker wandelen in het bos en daarna snert en schnaps bij De Bockenreijders.
En Christmust is bijna voorbij.
Wacht maar tot de kleine er is, dan heb je dat gevoel in het kwadraatquote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef Dementor het volgende:
Ik had gewoon nog een week vrij moeten nemen.
Nationale wetenschap quiz & vet hard.quote:Op zondag 26 december 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt een sf-film op RTL7, ik hoop dat het wat is.
Hmm. Nah, dan moet ik teveel nadenkenquote:Op zondag 26 december 2010 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nationale wetenschap quiz & vet hard.
Ja dat vind ik ergens ook een minpunt, maar zoveel is er niet te kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Nah, dan moet ik teveel nadenken
quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
nog een uurtje en dan ga ik lekker instorten
Ha, denk je dat alles uitgepakt is? Malle heks! De helft zit nog in een doos!quote:Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja nu heb je alles achter de rug, verhuizen in en uitpakken en ook nog de kerstdagen, nou liev stort dan maar ff in.
quote:Op zondag 26 december 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, denk je dat alles uitgepakt is? Malle heks! De helft zit nog in een doos!
hebt het gesmaakt Caro, ook zeker blij dat het weer allemaal achter de rug is.quote:
Wat spullen!quote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb van 3 dozen schoenen 1 gemaakt....nog wat dozen met mn jassen....en tassen...maar van die tassen gaat er nog een boel weg en wat rest zijn Dk zn studieboeken en spullen...dusssssssssssssssss het valt wel mee
quote:
Zn eigen spullen mag hij zelf doen...Al opperde hij vandaag aan de kersttafel dat ik die ook vast wel wilde doenquote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijf erbij, blijf erbij, blijf erbij.............
starks gooit ze alles zo de vullisemmer in
quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zn eigen spullen mag hij zelf doen...Al opperde hij vandaag aan de kersttafel dat ik die ook vast wel wilde doen
We hebben meer boeken dan kasten!quote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijf erbij, blijf erbij, blijf erbij.............
starks gooit ze alles zo de vullisemmer in
Oh nee hoor, dat mag van mij wel 4 dagen durenquote:Op zondag 26 december 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hebt het gesmaakt Caro, ook zeker blij dat het weer allemaal achter de rug is.
dat is dus het eerste positieve wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat mag van mij wel 4 dagen duren
Meer omdat we nu niet meer dr uit hoeven met die glibberzooi....en lekker met oud en nieuw thuis met zn 2en...geen bezoekquote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dus het eerste positieve wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.
Morgen moet ik weer gewoon werken, en dat doe ik de rest v/h jaar ook al, dus geef mij maar een langdurige kerst. Heerlijk, filmpie, wijntje, hapje, drankje, kinders die de handstand en de radslag in de woonkamer oefenen. De hele ganse dag. Dat mag dan wel weer wat minder. Maar verder?quote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dus het eerste positiefe wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.
hahahha zie het voor me , die meiden maar van aan de kanttttttt nog een keertje, en dan steeds roepen, mammmm kijk nou ff en dat steeds de hele tijd doorquote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer gewoon werken, en dat doe ik de rest v/h jaar ook al, dus geef mij maar een langdurige kerst. Heerlijk, filmpie, wijntje, hapje, drankje, kinders die de handstand en de radslag in de woonkamer oefenen. De hele ganse dag. Dat mag dan wel weer wat minder. Maar verder?
Jezalliehiee!
Precies!quote:Op zondag 26 december 2010 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zie het voor me , die meiden maar van aan de kanttttttt nog een keertje, en dan steeds roepen, mammmm kijk nou ff en dat steeds de hele tijd door
ik ken het:'( wordt je ook moe van hoor haha en op het laatst zeg je gewoon jahaaaaaaa en kijkt niet en hoor je roepen, je kijkt niet eens ppfftttquote:
jij ook fijne avondquote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijne kerstavond ik ga tv kijken!
Nah... ik heb ook geen klachten heur !quote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dus het eerste positieve wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.
ja was gezellig en volgend jaar doe ik het weer zo, gewoon ontbijten en dan weer pleite, Hans moest werken extra vandaag, er was een kok de keukentrap afgeflikkert en de oudste met vriend gingen bij vrienden eten en huppel gaat ook naar een vriendin dus ik heb alles weer achter de rug. Kinderen blij, ik blij geen verplichtingen werkt het beste.quote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik heb ook geen klachten heur !![]()
Ik heb me eigenlijk wel prima vermaakteen weekend met iets extra's
zeg maar..
vandaag was vooral luiheeeeeeeel errug lui
maar da's ook wel eens
lekker
Hoe wast bij jou Heks?
Is de hele zooi al geweest? en was het nog een beetje gezellie?
owkeeeequote:Op zondag 26 december 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was gezellig en volgend jaar doe ik het weer zo, gewoon ontbijten en dan weer pleite, Hans moest werken extra vandaag, er was een kok de keukentrap afgeflikkert en de oudste met vriend gingen bij vrienden eten en huppel gaat ook naar een vriendin dus ik heb alles weer achter de rug. Kinderen blij, ik blij geen verplichtingen werkt het beste.
en van de oudste ga je nog horen![]()
![]()
![]()
![]()
ja he, echt ben ook zo blij dat ik geleerd heb te zeggen, nee geen zin in etc,.etc. kon gister bij vrienden eten had gewoon geen zin, gewoon lekker thuis al die poespas hou ik niet zo van.quote:Op zondag 26 december 2010 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb wel medelijden met alle mensen die nu helemaal opgetut bij een
gedwongen kerstdiner zitten, dat wel
precies !quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, echt ben ook zo blij dat ik geleerd heb te zeggen, nee geen zin in etc,.etc. kon gister bij vrienden eten had gewoon geen zin, gewoon lekker thuis al die poespas hou ik niet zo van.
weet je wat ik leuk vond, ging vanavond de zak de container ingooien, poes van yvon zat voor de deur, ik bel dan ff aan en laat ze de poes boven, nou ze riep kom ff en heb aangeschoven ze was aan fonduen met haar zoon nou bordje erbij en gelijk even meeeten, dat vind ik gezellig en gewoon spontaan, bakkie koffie en toen weer naar huis.
maar ga volgend jaar niet meer zoveel in huis halen hoor, bijna alles is niet op gegaan, wat eten ze ja een eitje, kaas met tomaat en komkommer klodder mayo erop, paar kopjes thee beetje vleeswaren, nou heb nog zoveel over.quote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owkeeee
dus jij bent wel blij dat het allemaal achter de rug is![]()
maar ik hoefde dan gelukkig ook niks te doenniet gekookt geen visite
geen zak gedaan eigenlijk![]()
lekker
Remlof heeft helemaal geen tijd voor ploatjes te luisteren, die legt ergens uitgetelt op de bank volgens mij die had schoonmaakdag ingelastquote:
ondankbare sekreten zijn het Heks !quote:Op zondag 26 december 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar ga volgend jaar niet meer zoveel in huis halen hoor, bijna alles is niet op gegaan, wat eten ze ja een eitje, kaas met tomaat en komkommer klodder mayo erop, paar kopjes thee beetje vleeswaren, nou heb nog zoveel over.sladade`s garnalen en meer van die zooi, franse kaasjes en toppunt, ik had zo een *gezellig* roomboterklokje op tafel, nou er schoof er weer 1 de ijskast in en pakte de blue band, en dan het komentaar hahah zonde man je weet wij eten die bende niet, denk doe eens duur
hahaha buuv heeft ook nog zoveel over, heeft de helft al ergens in der vriezer gedouwt.quote:Op zondag 26 december 2010 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ondankbare sekreten zijn het Heks !![]()
ga je toch vandaag of morgen als je zin hebt met een zooi naar je Buuv, of je
roept haar effe binnen, flessie wijn erbij ...
Durch die Stille Nacht ta ram tam tam tamquote:Op zondag 26 december 2010 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlof heeft helemaal geen tijd voor ploatjes te luisteren, die legt ergens uitgetelt op de bank volgens mij die had schoonmaakdag ingelast
ik moet morgen naar de tandartsquote:Op zondag 26 december 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha buuv heeft ook nog zoveel over, heeft de helft al ergens in der vriezer gedouwt.
we gaan morgen even naar Tuincentrum Osdorp, alles helft van de prijs he, ff struinen.
ja sommige dingen moeten gebeuren hequote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moet morgen naar de tandarts![]()
controle en schoonmaak
maar schoonmaken als je weer rookt is heul niet prettig..![]()
maar ga ik wel weer schoon het nieuwe jaar in, dus da's dan wel weer een
voordeel
Ik weet het welquote:Op zondag 26 december 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
en heel misschien ja ja ik ben een besluitloze doos, een laptop kopen, wilde eerst een tablet weet ik veel hoe zo een ding heet, maar die is wel erg klein keek ook naar een Ipad maar die is weer te duur ach besluitloos als ik ben zit al maanden erover te zeuren en nog weet ik niet wat ik wil.
quote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Ik wil weer gewoon een laptop![]()
Ik hoef al die shit niet![]()
nah... ik ga koffie drinken en de afwas doen,
niet gekookt, alles uit de vriezer, maar jah... heb je toch afwas
niks aan te doen !
Doei see joe leter !![]()
Zeg Heksje, ik ga d'r iet over maar ik adviseer je gewoon een leuk notebookje. Ga eens kijken op Dell.nl en bestel de goedkoopste, dat is goed genoeg voor wat jij er mee doet.quote:Op zondag 26 december 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
en heel misschien ja ja ik ben een besluitloze doos, een laptop kopen, wilde eerst een tablet weet ik veel hoe zo een ding heet, maar die is wel erg klein keek ook naar een Ipad maar die is weer te duur ach besluitloos als ik ben zit al maanden erover te zeuren en nog weet ik niet wat ik wil.
Wordt straks herhaaldquote:
ja zal eens op die site kijken teun, bedankt voor de tip, is gewoon een extra ding, want ik zit steeds sàvonds met me rug naar de tv en mis van alles als ik zit te Fokken, wil er gewoon 1 extra die ik mee de bank en naar bed (bij wijze van) kan meenemen, en waar ik uitzendinggemist kan kijken in bed.quote:Op zondag 26 december 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Heksje, ik ga d'r iet over maar ik adviseer je gewoon een leuk notebookje. Ga eens kijken op Dell.nl en bestel de goedkoopste, dat is goed genoeg voor wat jij er mee doet.
Als je wil Fokken dan is zo'n tablet volgens mij helemaal niks. Leuk om mee te bladeren en te lezen, maar typen lijkt mij waardeloos.quote:Op zondag 26 december 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zal eens op die site kijken teun, bedankt voor de tip, is gewoon een extra ding, want ik zit steeds sàvonds met me rug naar de tv en mis van alles als ik zit te Fokken, wil er gewoon 1 extra die ik mee de bank en naar bed (bij wijze van) kan meenemen, en waar ik uitzendinggemist kan kijken in bed.
Krijg ook een harde kont van dat zitten op een stoel steeds.
ga ik de herhaling kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Wordt straks herhaald
Is dit niks, Heksie? https://dixons.nl/artikel(...)t_tablet_pc_met_8_GB
oke, ja wil minimaal 250 a 300 euro uitgeven, niet meer zo zonde van me geld, en heb dan dit jaar een tv, nieuwe pc en laptop gekocht is wel mooi geweest vind ik dan.quote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je wil Fokken dan is zo'n tablet volgens mij helemaal niks. Leuk om mee te bladeren en te lezen, maar typen lijkt mij waardeloos.
Een netbook, zo'n kleintje, die vind ik nogal fragiel dus komt je uit bij een laptop (notebook). Als je daar de goedkoopste van neemt, of de één na goedkoopste, dan zit je gewoon goed.
Die 101 is inderdaad moeilijk te krijgen, want is erg gewild, maar je kan 'm altijd bestellen natuurlijk. Ik denk dat ik morgen de 70 ga halen, ze zeiden vrijdag dat ze 'm dan binnen zouden krijgen.quote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik de herhaling kijken.
en deze lag er niet bij Dixons, wel een laptop klein dan van 269, keek ook al steeds op BCC staat er 1 van 179 euro maar die is volgens mij nog kleiner.
Maar was vrijdag nog in de dixons maar was weinig.
Met minimaal bedoel je vast en zeker maximaal? Voor dat geld heb je geen notebookquote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja wil minimaal 250 a 300 euro uitgeven, niet meer zo zonde van me geld, en heb dan dit jaar een tv, nieuwe pc en laptop gekocht is wel mooi geweest vind ik dan.
ja ik durf geen 2e hands meer te nemen Teun, heb altijd 2e handse pc`s gehad wat een ellende, nee ben zo bang als ik 2e hands neem, dat ik er een dag van kan genieten en dat ie dan uitgaat en nooit meer opstart, op marktplaats staan er zoveel.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met minimaal bedoel je vast en zeker maximaal? Voor dat geld heb je geen notebook
Als ik dan voor dat geld iets moest kiezen (want geld brandt in de zak), dan zou ik voor een netbook gaan of een tweedehands notebook.
oke, maar me droom is een Ipad he, vind ik gewoon een gaaf ding, oh ik ben zo besluitloos als het om zulke dingen gaat, kan ik maanden dromen van wat ik ga kopen, heb ik eindelijk weer mooi bedrag ben ik te gierig om het uit te geven, terwijl ik echt wel een gat in me hand hebquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij een netbook heb je ze waarbij je het scherm helemaal plat op je toetsenbord kunt leggen en het scherm touchscreen is. Dan heb een Tablet met een plusje
Als een iPad je droom is moet je gewoon doorsparen. Gat in je hand moet je maar even dichtkitten dan.quote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar me droom is een Ipad he, vind ik gewoon een gaaf ding, oh ik ben zo besluitloos als het om zulke dingen gaat, kan ik maanden dromen van wat ik ga kopen, heb ik eindelijk weer mooi bedrag ben ik te gierig om het uit te geven, terwijl ik echt wel een gat in me hand heb
dat is ook weer waar Pietje, maar ooit moet je je geld uitgeven he, ligt maar te liggen is ook zonde hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Soms is 't dromen leuker dan 't hebben zelf, soms dan.
Teun, ik kan zo een Ipad kopen als ik wil,zelfs 2 als ik wil, maar ja zo zonde hahaha ohhhhhh wordt helemaal gek van mezelf, nou vannacht maar weer eens denken wat ik nu ga doen, maar bedankt voor je tip, ook remlof bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een iPad je droom is moet je gewoon doorsparen. Gat in je hand moet je maar even dichtkitten dan.
ja vrouwenquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vrouwen.........![]()
* Gaat maar film kijken
Nee hoor. Ik FOK! bijna alleen nog per tablet, perfect toetsenbord en scherm daarvoor.quote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je wil Fokken dan is zo'n tablet volgens mij helemaal niks. Leuk om mee te bladeren en te lezen, maar typen lijkt mij waardeloos.
Bedank Pietje maar voor zijn tip en ga d'r lekker over dromen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, ik kan zo een Ipad kopen als ik wil,zelfs 2 als ik wil, maar ja zo zonde hahaha ohhhhhh wordt helemaal gek van mezelf, nou vannacht maar weer eens denken wat ik nu ga doen, maar bedankt voor je tip, ook remlof bedankt voor de tip.
Jij vertelt nu dat dat net zo handig typt als een normaal toetsenbord. Sterker nog, dat het perfect isquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik FOK! bijna alleen nog per tablet, perfect toetsenbord en scherm daarvoor.
Je moet toch typen op dat schermpje? Of heb je een los toetsenbord?quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom je erbij dat typen onhandig gaat?
Af en toe op FOK! posten is wat anders dan een rapport schrijven hè?quote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij vertelt nu dat dat net zo handig typt als een normaal toetsenbord. Sterker nog, dat het perfect is
Nah, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik kan het mij maar moeilijk voorstellen.
Ik vertel dat ik FOK! via mijn iPad in plaats van via mijn laptop. En ja, voor FOK!ken, lezen en posten, vind ik het toetsenbord perfect, voor mijn werk (lange teksten) gebruik ik mijn laptop. Dat is daar weer handiger voor.quote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jij vertelt nu dat dat net zo handig typt als een normaal toetsenbord. Sterker nog, dat het perfect is
Nah, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik kan het mij maar moeilijk voorstellen.
Jep, ik zal het dan wel compleet fout zienquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Af en toe op FOK! posten is wat anders dan een rapport schrijven hè?
10.1 wat?quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
nou zit al overal te kijken, maar een notebook met 10.1 kost nog geen 300 en als ik een laptop neem kom ik ongeveer bij 349 uit de goedkoopste.
Ik geloof je wel (dat het voor jou handig is) maar ik zie het nog niet voor muh. Ik lig nu onderuit op de bank, heb mijn toetsenbord van mijn notebook op mijn schoot en horizontaal plus het scherm omhoog in een hoek van 90 graden. Ergonomisch redelijk ok, behalve dan dat ik op mijn rug zit.quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Dat schermpje is in landscape een aardig ruim scherm ... En dito toetsenbord.
Ik lig nu op mijn zij op de bank, iPad voor me.
Knieën optrekken en je tablet tegen je bovenbenen aanleggen gok ik,quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je wel (dat het voor jou handig is) maar ik zie het nog niet voor muh. Ik lig nu onderuit op de bank, heb mijn toetsenbord van mijn notebook op mijn schoot en horizontaal plus het scherm omhoog in een hoek van 90 graden. Ergonomisch redelijk ok, behalve dan dat ik op mijn rug zit.
Hoe doe je dat met een tablet? Dan heb je je handen toch in een hoek van 90 graden omhoog? En hoe hou je die tablet dan vast?
Ja, maar dan staan je handen bij het typen in een hoek van tussen de 45-90 graden omhoog.quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Knieën optrekken en je tablet tegen je bovenbenen aanleggen gok ik,
Ja, in de wifi-intercity tussen Groningen en Zwollequote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, ieder z'n meug hè. Ik zie het nog niet zitten, behalve dan dat hij mij reuze handig lijkt wanneer je vaak onderweg en op reis bent
ja beeldscherm hoe groot bedoel ik.quote:
Precies, voor dat soort zaken. Maar hoe lang kun je eigenlijk met die batterij doen?quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in de wifi-intercity tussen Groningen en Zwolle
Ah inch. Ja 10.1" moet genoeg voor je zijn Heksiequote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja beeldscherm hoe groot bedoel ik.
ga ff je link bekijken remlof
Voor de Archos 70 internet tablet geven ze het volgende op:quote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Precies, voor dat soort zaken. Maar hoe lang kun je eigenlijk met die batterij doen?
Lijkt mij ook welquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah inch. Ja 10.1" moet genoeg voor je zijn Heksie
Dat is idd lang, mijn notebook is met zes uurtje compleet leeg. Afijn, met de NS van vandaag de dag ook weer niet overbodig lang.quote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor de Archos 70 internet tablet geven ze het volgende op:
Music playback time: up to 36 hours
Video playback time: up to 7 hours
Web surfing: up to 10 hours
Dat is behoorlijk langer dan de gemiddelde laptop trouwens.
Ok, zodra ik zo'n ding zie ga ik het eens uitproberen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Copycat het volgende:
Nu zit ik rechtop en ligt ie op mijn benen die op de poef liggen. Dus niet met opgetrokken knieën.
Het is zo simpel.
Doe eens een linkje dan?quote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
wordt helemaal gek, wat staan er mooie tussen, echt what to do what to do
![]()
en echt het scheelt misschien een paar tientjes, nou ik gaat weer verder met speuren
Speuren is leuk. En op een gegeven moment denk je "jaaaaaa, die wil ik hebben" en dan koop je die en ben je er meteen helemaal verliefd opquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
wordt helemaal gek, wat staan er mooie tussen, echt what to do what to do
![]()
en echt het scheelt misschien een paar tientjes, nou ik gaat weer verder met speuren
zie heel veel leuke dingen, en eetsequote:Op zondag 26 december 2010 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Speuren is leuk. En op een gegeven moment denk je "jaaaaaa, die wil ik hebben" en dan koop je die en ben je er meteen helemaal verliefd op
Ik ga effe een vette hap scoren bij Ahmed
dat is niet erg, dat is hebberigquote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
Ik heb een bed-laptop, een bank-laptop, een laptop die ik normaliter meezeul en nog eentje voor m'n Ubuntu-spielerij, da's dus vier![]()
Is dat heel erg
Gun mij ook een ticquote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet erg, dat is hebberig![]()
Teun Bobsjop is ook erg goedkoop kom ik ook steeds bij als je *zoveel* winkels aanklikt.
hahaha wordt helemaal gek.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Gun mij ook een tic![]()
Kijk ook eens bij Mycom heks;
http://www.mycom.nl/Productgroep/Notebook/24602
quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Gun mij ook een tic![]()
Kijk ook eens bij Mycom heks;
http://www.mycom.nl/Productgroep/Notebook/24602
Dat is een netbook heks, met een een 10.1 inch scherm, dan kun je ook naar deze kijken; http://www.computerland.n(...)20064684&cn=20064684quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha wordt helemaal gek.
maar of het wordt deze
http://www.bcc.nl/product/samsung-n150-jp02nl of ik verander weer![]()
ga nu naar jou link
Had je misschien al gezien maar die netbookjes ( 10,1) bij Mycom beginnen rond de 270,--quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kinkerstraat ga ik even een bezoekje brengen, daar zijn ze helemaal niet duur.
ben er al uit, stop met linken neerzetten heb de winkel gevonden.
bedankt allemaal
http://www.mycom.nl/Produ(...)6110SD--T3500/298370quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is een netbook heks, met een een 10.1 inch scherm, dan kun je ook naar deze kijken; http://www.computerland.n(...)20064684&cn=20064684
die is vergelijkbaar, maar met een grotere hd en nog goedkoper ook
Bij een netbook zou ik een 360 draaibaar scherm willen, zo'n touchscreen scherm.quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is een netbook heks, met een een 10.1 inch scherm, dan kun je ook naar deze kijken; http://www.computerland.n(...)20064684&cn=20064684
die is vergelijkbaar, maar met een grotere hd en nog goedkoper ook
stap gewoon die winkel binnen, weet nu waar hij zit, en ga gewoon tot die prijs en stap ( mij kennende) met iets moois uit die winkel.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Had je misschien al gezien maar die netbookjes ( 10,1) bij Mycom beginnen rond de 270,--
http://www.mycom.nl/Productgroep/Netbook/24605
Da's een leuk ding, heeft ook een wat groter scherm scherm 15,6, een behoorlijke HD (250),quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Produ(...)6110SD--T3500/298370
had deze denk dat dit hem wordt, morgen even naar de kinkerstraat of dinsdag kan ook.
Ding is op zich goed genoeg voor je Heks. Maar hey, je moet je natuurlijk niet door mij van tablet af laten lullen. Als Cc er goed mee uit de voeten, wie ben ik dan hè. Ik heb nog nooit met het ding gewerkt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Produ(...)6110SD--T3500/298370
had deze denk dat dit hem wordt, morgen even naar de kinkerstraat of dinsdag kan ook.
slaap lekker lievquote:
slaap lekker en veel plezier morgen in het bosquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:
Duik er ook vroeg in. Nog een aflevering van South Park kijken, even lezen en pitten. Morgen vroeg dag in de buitenlucht.
nee hoor, ik was gewoon verlieft op een Ipad, maar dat is gewoon het geld niet waard voor mij, daarom ook dat ding van BCC voor 179 maar dat is ook niks, hier roepen ze ook koop gewoon een lappie mam, lekker draadloos kan je er zo mee op de bank zitten.quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ding is op zich goed genoeg voor je Heks. Maar hey, je moet je natuurlijk niet door mij van tablet af laten lullen. Als Cc er goed mee uit de voeten, wie ben ik dan hè. Ik heb nog nooit met het ding gewerkt.
Nogmaals die lap bij Mycom is best een mooi ding voor z'n prijs hoor. Je hebt er trouwens ook nog één van Mycom op de Ceintuurbaan, hèquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, ik was gewoon verlieft op een Ipad, maar dat is gewoon het geld niet waard voor mij, daarom ook dat ding van BCC voor 179 maar dat is ook niks, hier roepen ze ook koop gewoon een lappie mam, lekker draadloos kan je er zo mee op de bank zitten.
huppel en zoon hebben ook draadloos Lap top boven, wil er niet teveel geld aan uitgeven, want ik hoef er geen te hebben, gewoon voor de gemakzucht zeg maar.
ja zag ik van de ceintuurbaan, maar kinker is dichterbij, zit nu op die link van Teun.quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nogmaals die lap bij Mycom is best een mooi ding voor z'n prijs hoor. Je hebt er trouwens ook nog één van Mycom op de Ceintuurbaan, hè
Fijn dat jullie het leuk hebben gehadquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Zo! En weer een kerstdag naar de kloten!
Maar wel een leuke en gelukkig hadden we helemaal niet zo heel erg teveel te eten![]()
Dat komt mij dan wel weer heel goed uit morgen, want mij familie uit Frankrijk komt eten.
Weet je wat het is Heks, zo'n tablet is hartstikke leuk en best mooi, maar als je eraan begint neem dan wel een goeie, dus een iPad of iets vergelijkbaars. Dat betekent dat je dus wat dieper in de buidel moet. Daarnaast is het zo dat ik een tablet toch meer zie als iets wat je naast een notebook hebt. De mensen die ik ken met een tablet hebben ook een notebook. Ook Cc. heeft die tablet naast een notebook. Ik bedoel, ik zou, gezien jouw bedoelingen, voor een leuke notebook gaan als ik jouw was. Maar da's slechts mijn meningquote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zag ik van de ceintuurbaan, maar kinker is dichterbij, zit nu op die link van Teun.
Maar wordt toch morgen even de kinkerstraat want wat ik zei, moet het ook in het echt kunnen zien.
Drukte en gekkenhuis van jewelste, maar leuk en nheul veul foto's germaaktquote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad
Mycom is een goeie zaak, hebben goeie service. Ik heb er mijn Asus laptop ook gekocht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zag ik van de ceintuurbaan, maar kinker is dichterbij, zit nu op die link van Teun.
Maar wordt toch morgen even de kinkerstraat want wat ik zei, moet het ook in het echt kunnen zien.
Buiten het feit dat ik geen notebook maar een laptop heb, ben ik het met bovenstaande eens.quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Jian het volgende:
Weet je wat het is Heks, zo'n tablet is hartstikke leuk en best mooi, maar als je eraan begint neem dan wel een goeie, dus een iPad of iets vergelijkbaars. Dat betekent dat je dus wat dieper in de buidel moet. Daarnaast is het zo dat ik een tablet toch meer zie als iets wat je naast een notebook hebt. De mensen die ik ken met een tablet hebben ook een notebook. Ook Cc. heeft die tablet naast een notebook. Ik bedoel, ik zou, gezien jouw bedoelingen, voor een leuke notebook gaan als ik jouw was. Maar da's slechts mijn mening
Idem, goeie keuze, zowel de zaak als het merkquote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Mycom is een goeie zaak, hebben goeie service. Ik heb er mijn Asus laptop ook gekocht.
Hah! Ik wist hetquote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
iPad tegen mijn opgetrokken knieën aan.
Wat is volgens jou het het verschil tussen een notebook en een laptop of ben je in de war met een netbook die natuurlijk veel kleiner isquote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik geen notebook maar een laptop heb, ben ik het met bovenstaande eens.
Geschreven vanuit mijn bed, met televisie aan en iPad tegen mijn opgetrokken knieën aan.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bed is dat wel net zo handig, op de bank niet.
Aansluitmogelijkheden als USB-poort? ik mis het niet maar daarvoor kun je voor een paar tientjes een adapter kopen.
Ik heb geen digitaal vernuft en dat boeit me ook niet, voor mij is juist daarom een gebruiksvriendelijk en -klaar product als dit ideaal. Ik doe ook niet aan jailbreaken, zie er het nut niet van in.
Als je meer wil tweaken, dan is een Android product een betere keuze, begrijp ik. Maar dat is zo'n DIGdiscussie die daar al elke dag wordt gevoerd.
In bed is dat wel net zo handig, op de bank niet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef remlof het volgende:
Hah! Ik wist het
Ik vind de iPad voor z'n geld alleen een beetje karig qua aansluitmogelijkheden vergeleken met zo'n Archos voor half het geld.
Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter (en zwaarder) dan de notebooks van nu.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is het verschil tussen een laptop en een notebook?
Ik las in de gauwigheid idd netbook.quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Wat is volgens jou het het verschil tussen een notebook en een laptop of ben je in de war met een netbook die natuurlijk veel kleiner is
En dat is het verschil, dat de laptop er eerder was dan het notebook?quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter dan de notebooks van nu.
Zoiets ja, het verschil is klein en er zijn zelfs verschillende lezingen over de verschillen, van de plaats van de koeling tot aan het formaat.quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter (en zwaarder) dan de notebooks van nu.
Ja, laptops waren er eerder. De notebooks kwamen een paar jaar later. Maar tegenwoordig gebruiken ze beide namen door elkaar heen. 't Maakt niets meer uit.quote:Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is het verschil, dat de laptop er eerder was dan het notebook?
Knap hoe je de post quote in de post zelf, maar je hebt gelijk, het is een nerddiscussie zonder einde in Android vs. iOS vs. Windows Phone 7quote:Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
In bed is dat wel net zo handig, op de bank niet.
Aansluitmogelijkheden als USB-poort? ik mis het niet maar daarvoor kun je oor een paar tientjes een adapter kopen.
Ik heb geen digitaal vernuft en dat boeit me ook niet, voor mij is juist daarom een gebruiksvriendelijk en -klaar product als dit ideaal. Ik doe ook niet aan jailbreaken, zie er het nut niet van in.
Als je meer wil tweaken, dan is een Android product een betere keuze, begrijp ik. Maar dat is zo'n DIGdiscussie die daar al elke dag wordt gevoerd.
Ik ging iets editten en denk dat ik toen iets raars heb gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef remlof het volgende:
Knap hoe je de post quote in de post zelf, maar je hebt gelijk, het is een nerddiscussie zonder einde in Android vs. iOS vs. Windows Phone 7
quote:Vijf Somaliërs niet meer verdacht
Vijf van de twaalf Somaliërs die vrijdag werden aangehouden wegens betrokkenheid bij terrorisme, zijn niet meer verdacht. Dat heeft het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) zondag laten weten. Twee van hen zijn begin zondagavond vrijgelaten, drie anderen zijn overgedragen aan de vreemdelingenpolitie. De zeven andere mannen zitten nog vast. Het OM beslist maandag of zij aan de rechter-commissaris worden voorgeleid.
Te weinig achtergrondinfo om die conclusie te trekken.quote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de AIVD kun je ook nauwelijks meer serieus nemen. Weer zo'n misser, met grof geschut, tamtam en giga geweld onschuldige mensen oppakken
[..]
oh ook gezellig Deissy franse familie, en ach kerst he, hebben we het al over gehadquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Zo! En weer een kerstdag naar de kloten!
Maar wel een leuke en gelukkig hadden we helemaal niet zo heel erg teveel te eten![]()
Dat komt mij dan wel weer heel goed uit morgen, want mij familie uit Frankrijk komt eten.
quote:Advocaat wil onderzoek naar AIVD-werkwijze
AMERSFOORT - De advocaat van twee Somaliërs die werden verdacht van het voorbereiden van een terroristische aanslag, Michael Ruperti, wil dat er een onderzoek komt naar de werkwijze van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD). De twee mannen werden vrijdag gearresteerd in Rotterdam en zondag vrijgelaten. „Het kan niet anders dan dat de AIVD fouten heeft gemaakt als je verdachten al zo snel weer moet vrijlaten”, aldus Ruperti. De raadsman kondigde aan naar de Commissie van Toezicht voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten te stappen.
Ook willen de mannen die zondag zijn vrijgelaten een schadevergoeding van justitie, zei Ruperti. Ze vertelden hun advocaat dat ze vrijdag geboeid en geblinddoekt zijn afgevoerd en dat ze pas zaterdag hoorden dat ze waren opgepakt om een terrorismeverdenking. „Ze laten het er niet bij zitten”, zei de advocaat. „Een van hen is juist gevlucht uit Somalië omdat daar terroristische organisaties zijn.”
Ik heb het voor 80 procent gelezen (denk ik) en ik twijfel ookquote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
Hé Teun, ik heb trouwens dat verhaal waar Coos mee kwam over die Joris Demmink eens helemaal chronologisch doorgespit (incl. filmpjes) via die klokkenluiders website. Maar dat is een verhaal hoor en naar mijn mening zit er toch een behoorlijk smerig luchtje aan onze Secretaris Generaal van het OM
quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wat het is Heks, zo'n tablet is hartstikke leuk en best mooi, maar als je eraan begint neem dan wel een goeie, dus een iPad of iets vergelijkbaars. Dat betekent dat je dus wat dieper in de buidel moet. Daarnaast is het zo dat ik een tablet toch meer zie als iets wat je naast een notebook hebt. De mensen die ik ken met een tablet hebben ook een notebook. Ook Cc. heeft die tablet naast een notebook. Ik bedoel, ik zou, gezien jouw bedoelingen, voor een leuke notebook gaan als ik jouw was. Maar da's slechts mijn mening
Een onderzoek mag altijd natuurlijk, maar ik kan zo een situatie schetsen waarbij i.v.m. veiligheidsmaatregelen uit voorzorg een hele groep wordt opgepakt en dat er daarna pas gekeken wordt wie er nu daadwerkelijk "schuldig" zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf mensen met echt een hoop geweld oppakken en binnen 48 uur weer vrijlaten, dat kun je niet serieus nemen. Die advocaat doet dat dan ook niet en wil, wat mij betreft, terecht een onderzoek.
Bron: Telegraaf
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
...Ik lig nu op mijn zij op de bank...
quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Copycat het volgende:
Hij ligt nu voor me, ik hoef hem dus niet vast te houden...Of ik heb hem op schoot, zonder dat hij warm wordt, of hij ligt op tafel...
Ik wear 'm in ieder geval volop out.
Holy mosesquote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Copycat het volgende:
Nu zit ik rechtop en ligt ie op mijn benen die op de poef liggen. Dus niet met opgetrokken knieën.
Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
Hé Teun, ik heb trouwens dat verhaal waar Coos mee kwam over die Joris Demmink eens helemaal chronologisch doorgespit (incl. filmpjes) via die klokkenluiders website. Maar dat is een verhaal hoor en naar mijn mening zit er toch een behoorlijk smerig luchtje aan onze Secretaris Generaal van het OM
Ja, dat had ik hier en daar al gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.
Zo'n zooitje ervan maken om een paar mensen te arresteren vind ik ook nogal behoorlijk buitensporig:quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf mensen met echt een hoop geweld oppakken en binnen 48 uur weer vrijlaten, dat kun je niet serieus nemen. Die advocaat doet dat dan ook niet en wil, wat mij betreft, terecht een onderzoek.
[..]
Ik las daar op die site voor een jaar of twee geleden al eens een zaak over iemand die volledig stuk werd gemaakt door zijn ex. Een ex die heulde met de rechterlijke macht en waardoor hij geen poot aan de grond kreeg. Interessante zaken staan er af en toe op,quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.
Precies!quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n zooitje ervan maken om een paar mensen te arresteren vind ik ook nogal behoorlijk buitensporig:
[ afbeelding ]
Heb je al een vibrator heksje? Of zoeken we die morgen voor je?quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
slaap lekker en bedankt voor de hulp.
Bij mijn broer achter heeft een arrestatieteam vorige week de halve voorpui eruit geblazen. Woont een verdachte van een recente afrekening. Je kan de man wel uit het kamp halen ...quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
Zo'n zooitje ervan maken om een paar mensen te arresteren vind ik ook nogal behoorlijk buitensporig:
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken:quote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mijn broer achter heeft een arrestatieteam vorige week de halve voorpui eruit geblazen. Woont een verdachte van een recente afrekening. Je kan de man wel uit het kamp halen ...
Oh my goodnessquote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ] Zo, dat was de kerst [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah... bij een terroristische aanslag is het zooitje nog wel groter heur...quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het opvallendste voor mij blijft toch dat, als Mischa Kat zou liegen of zomaar iets uit de duim zuigt, ze hem niet helemaal dood procederen en een jaartje of wat achter het gaas gooien.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
truequote:Op maandag 27 december 2010 02:05 schreef remlof het volgende:
Het blijft lastig, maar je hoeft je nog niet te gedragen als de Gestapo als je een paar mensen arresteert.
onderzoek naar de werkwijze, volgens mij is dit een geval 'beter te veel dan te weinig'quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er pas 2 posts gepleegd, ik zie allemaal nieuwe posters. Waar post jij verder nog?quote:Op maandag 27 december 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
Ja ik zat net al te denken, men heeft natuurlijk gewoon een leven![]()
Ben je alweer aan het posten bij NWS?
Af en toe bij SHO, maar nu de bold tijdelijk is gestopt valt ook daar niet meer zo heeeel veel te posten. Ik lees veel mee bij OUD. En ik post de laatste dagen wat in LIF, het H&M topic met name.quote:Op maandag 27 december 2010 10:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er pas 2 posts gepleegd, ik zie allemaal nieuwe posters. Waar post jij verder nog?
quote:Op maandag 27 december 2010 10:04 schreef hondjes het volgende:
Gisteravond was de koorts nog 39.6 van ons moppie.
Vanmorgen 37.9
Dan worden de babyboomers boosquote:
Magnie hèquote:Op maandag 27 december 2010 10:19 schreef Marrije het volgende:
Jullie luisteren met zn allen dezelfde zender?
I-pod maar aan dan
Hoe zit het met die nieuwe daar, heb je daar nog wat aan?quote:Op maandag 27 december 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Magnie hètelefoon rinkelt en collega's komen vragen stellen etc... Eigenlijk is daar het afdelingshoofd voor maarja die weet niks
quote:Op maandag 27 december 2010 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan worden de babyboomers boos
Lijkt me leuk,,veel plezierquote:Op maandag 27 december 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk uitgeslapen en over een half uur word ik opgepikt om de bossen in te gaan.
quote:Op maandag 27 december 2010 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het met die nieuwe daar, heb je daar nog wat aan?
Ik had het over mn collega'squote:
Die lijst wordt gemanipuleerd ook.quote:Op maandag 27 december 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan weekend!Hehe
Worden alleen lange uurtjes met de babyboom2000 op de radio
Ze reageren wel. Ze gaan het "onderzoeken".quote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Geen hiphop ook zeker?
Het is een complot, ik zeg het je en niet reageren is schuld bekennen.
Dan zijn ze ook schuldig, maar minder.quote:Op maandag 27 december 2010 10:50 schreef Gert het volgende:
Ze reageren wel. Ze gaan het "onderzoeken".
Awww liev!quote:Op maandag 27 december 2010 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning all!
Vakantie sinds afgelopen vrijdag t/m 3 Jan. Heerlijk even een weekje thuis wat opruimen en een bezoekje hier en daar, maar vooral ook met de beentjes op de bank bij de kachel.
Onze kleinste kat was zijn halsbandje met belletje kwijt op eerste kerstdag en ik dacht nog 'ahh, ik laat hem wel even zonder, dat maakt nu niet zoveel uit'.
Dat had ik verkeerd gedacht, meneer stond me dezelfde avond en gisteravond aan te kijken met een muis in zijn bek. Gatverdegatver.....![]()
Tis zo'n sul en hij doet echt niemand wat, maar muizen vangen kan ie blijkbaar goed...
je krijgt gewoon kado`tjes van je kat,gewoon omdat hij van je houdquote:Op maandag 27 december 2010 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning all!
Vakantie sinds afgelopen vrijdag t/m 3 Jan. Heerlijk even een weekje thuis wat opruimen en een bezoekje hier en daar, maar vooral ook met de beentjes op de bank bij de kachel.
Onze kleinste kat was zijn halsbandje met belletje kwijt op eerste kerstdag en ik dacht nog 'ahh, ik laat hem wel even zonder, dat maakt nu niet zoveel uit'.
Dat had ik verkeerd gedacht, meneer stond me dezelfde avond en gisteravond aan te kijken met een muis in zijn bek. Gatverdegatver.....![]()
Tis zo'n sul en hij doet echt niemand wat, maar muizen vangen kan ie blijkbaar goed...
quote:Fietsen roesten door pekel
BUNNIK - Fietsen lijden net als auto's erg onder de pekel die dezer dagen kwistig op de weg moet worden gestrooid. Kettingen beginnen binnen de kortste keren te roesten. De lak kan tegen pekel, maar waar een stukje lak van het frame af is kan ook roest ontstaan. Hetzelfde geldt voor auto's, zei een woordvoerder van de Bovag maandag.
Het beste is de fiets na iedere rit goed schoon te maken en de ketting regelmatig in te vetten, adviseert de brancheorganisatie.
Nou het klopt wel. Mijn supertoffe gratis fiets rammelt ook ineens aan alle kantenquote:Op maandag 27 december 2010 11:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben mensen nu echt niets anders meer te doen dan non-nieuws brengen of betuttelen
[..]
Met een licht alternatief belletje eraan. Feest compleet!quote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Licht-alternatieve bandjes. Van die omschrijving ga je toch kotsen?
FHF? Wat is dat?quote:
whut!? Kutzooi?quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou het klopt wel. Mijn supertoffe gratis fiets rammelt ook ineens aan alle kanten
quote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef die fiets dan maar weer terug
Goed zo....verwen jezelf maar eens met een mooi kadoquote:Op maandag 27 december 2010 12:09 schreef Toverheks het volgende:
bestelt en morgen in huis
![]()
HP
HP Notebook CQ56-110SD - T3500
NL15.6"/2G/250G/Shared/W7Pr
* Beeldschermdiagonaal: 15.6 "
* Resolutie: 1366 x 768 pixels
* Inclusief besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
* Intern geheugen: 2048 MB
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.quote:Op maandag 27 december 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo....verwen jezelf maar eens met een mooi kado![]()
Het is je van harte gegund
Ik geloof dat je nog zeven (of veertien) dagen hebt om de aankoop ongedaan te maken. Denk er nog even rustig over naquote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.
ja kan er nog maanden over dromen maar nu de knoop maar doorgehakt
Ik zou maar 2 doen, met die vertragingen van tegenwoordig weet je niet of je dezelfde dag nog wel op je bestemming aankomt.quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even 1 of 2 NS dagkaarten halen bij de Hema.
Goedemorgen.
Mogge.quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even 1 of 2 NS dagkaarten halen bij de Hema.
Goedemorgen.
Goezzo Heks.quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.
ja kan er nog maanden over dromen maar nu de knoop maar doorgehakt
Je kan ze ook online bestellen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mogge.
O goeie, moet ik ook nog!
Volgens mij moet je dat zelf aanzetten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
blijkt ie gewoon iedere dag als je de pc aanzet een compleet restore-point aan te maken
Zou kunnen, zal Dell wel gedaan hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat zelf aanzetten.
Hij wordt te heet? Doen je fans het nog? Anders misschien een extra fannetje in je kast leggen?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
En ik weet niet waar ik spuiten moet.![]()
Computer floept iedere keer uit, omdat hij te heet wordt.
Spuitbus weken geleden gekocht.
Maar waar moet ik nu spuiten
Ergens achter, denk ik
En moet ik dan iets losmaken.
eruit halen of wat dan ook.
staat dat niet op de spuitbus?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
En ik weet niet waar ik spuiten moet.![]()
Computer floept iedere keer uit, omdat hij te heet wordt.
Spuitbus weken geleden gekocht.
Maar waar moet ik nu spuiten
Ergens achter, denk ik
En moet ik dan iets losmaken.
eruit halen of wat dan ook.
Oh, wacht, het is een laptop?quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef hondjes het volgende:
![]()
Zijn Fans die dingen die het koel maken,
bedoel, ik voel wel wind,
En dat is niet meneer hondjes, want dat ruik ik meteen.
Hij staat op de bank, dus trekt natuurlijk allemaal stof aan.
Als je vaak met de trein gaat moet je een kortingskaart kopen. Die heb je er snel uit.quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Die treinkaartjes zijn voor mij zelfs voordeliger dan een retourtje Utrecht, dus ook handig voor de meet.
wat schreeuw jij toch vaak tegen mijquote:
Zorg dat ie schoon is. Dus ipv iets erin te spuiten zou ik eerst flink met perslucht in alle gaten spuiten zodat stof e.d. eruit gaat. Stof beperkt 't koelen enorm en daardoor wordt ie snel heet.quote:
Niet op de bank zettenquote:
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Die treinkaartjes zijn voor mij zelfs voordeliger dan een retourtje Utrecht, dus ook handig voor de meet.
Stofvrij of niet, op een bankstel worden die dingen fix heet, dacht ik.quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zorg dat ie schoon is. Dus ipv iets erin te spuiten zou ik eerst flink met perslucht in alle gaten spuiten zodat stof e.d. eruit gaat. Stof beperkt 't koelen enorm en daardoor wordt ie snel heet.
Of heb je 't over een spuitbus met perslucht?
Natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?
Gekkie, ik schreeuw helemaal niet tegen je.quote:Op maandag 27 december 2010 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat schreeuw jij toch vaak tegen mij![]()
Nou, ik heb er geen verstand van, maar ik zou het niet op alle onderdelen spuiten.
En ja de ventilator is dat ding dat de boel koel houdt.
Is daar twijfel over dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?
Nee!quote:
Wat voor spuit heb je in godsnaam!?quote:Op maandag 27 december 2010 13:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gekkie, ik schreeuw helemaal niet tegen je.![]()
Misschien gewoon achter wat spuiten en voor.
Als die afgekoeld is.
quote:DEPRESSIELIJN VAAK GEBELD MET KERST
Tijdens de kerstdagen is er veelvuldig gebruik gemaakt van de Depressielijn. Volgens een woordvoerder waren de twee lijnen constant bezet.
Hoeveel mensen er precies belden, wordt pas later deze week bekend. Vorig jaar belden tijdens de kerst tussen de 50 en 100 mensen. De medewerkers hebben zelf ooit een zware depressie gehad en herkennen daarom de problemen.
Normaal is de Depressielijn in het weekend niet bereikbaar, maar voor kerst werd een uitzondering gemaakt. Mensen kunnen zich dan vaak extra eenzaam en depressief voelen.
Ik weet niet wat voor laptop je hebt hondjes, maar meestal kun je met drie-vier schroefjes je toetsenbordje eraf halen (schroevjes zitten bij Dell bovenaan onder dat plaatje waar die ledjes branden, dat plaatje kun je eraf wippen). Die zit vervolgens maar vast met een flat cable. Als dat toetsenbord eraf is dan kun je het hele moederbordje zien en met hoge druk (zorg dat er geen vocht mee komt) schoon blazen.quote:
Het is die kutsneeuw, let maar op.quote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar een notebook dat te heet wordt, ik denk dan gelijk aan verkeerde drivers waardoor dat ding in de overdrive gaat en kokend heet wordt.
Er ligt hier nog genoeg, maar 't smelt langzaam maar zeker weg. 't Wordt tijd voor nieuwquote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is die kutsneeuw, let maar op.
Niemand reageert, ze doen 't erom. Allemaalquote:
Morgen eerst even de Elfstedentocht, toch?quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er ligt hier nog genoeg, maar 't smelt langzaam maar zeker weg. 't Wordt tijd voor nieuw
Perslucht dus, gewoon in ieder gaatje van de laptop stoppen en flink spuiten. Kan niet mis gaan, die bussen zijn ervoor gemaakt. Ga er niet met je neus bovenhangen, dan moet je niezenquote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
AIRDUSTER..
Sichere Entfernung von Staub und Schmutpartikeln.
fotootje erbij van fotoapparatuur, laptop en kopieermachine.
Aha, ja... Die spuit je dus in elk gat dat je kan vinden. VAN JE LAPTOP, viespeuk.quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
AIRDUSTER..
Sichere Entfernung von Staub und Schmutpartikeln.
fotootje erbij van fotoapparatuur, laptop en kopieermachine.
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
TEUN .een Acer,,
Gaat even bril zoeken, anders zie ik de schroefjes niet.
Meestal heb je boven het toetsenbord een plaatje met ledjes (harddisk activiteit, caps- en numlock, etc). Dat plaatje waar die ledjes onder zitten kun je er bij een Dell afwippen, daarna zie je de schroefjes zitten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
TEUN .een Acer,,
Gaat even bril zoeken, anders zie ik de schroefjes niet.
Mjah, best wel dit.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.
Zinloos, 't kan nergens heen bij een notebookquote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.
En die Ierse pup dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand reageert, ze doen 't erom. Allemaal!
Die heb ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan je kijken of je ergens zo'n onderstel kan halen, waar je je laptop óp zet om er voor te zorgen dat hij niet al te heet kan worden.
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntjequote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef hondjes het volgende:
Ian , ik neem de laptop toch mee naar Spanje..
En dan weer naar Nederland.
ik ook. Waarom? Omdat ik deze van mijn ouders heb gekregen toen zij een nieuwe kochten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntje
Een kennis van me in Duitschland zit elke avond thuis, aan zijn bureau, op zijn laptop_!
Wtf!?
Ja, daar moet je Duitser voor zijn, om op je laptop te gaan zittenquote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntje
Een kennis van me in Duitschland zit elke avond thuis, aan zijn bureau, op zijn laptop_!
Wtf!?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook. Waarom? Omdat ik deze van mijn ouders heb gekregen toen zij een nieuwe kochten.
Bedoelde jou dus ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen die niet veel reizen überhaupt een laptop kopen, maar goed.
Ah, ik zie hetquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde jou dus ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |