Zou kunnen, zal Dell wel gedaan hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat zelf aanzetten.
Hij wordt te heet? Doen je fans het nog? Anders misschien een extra fannetje in je kast leggen?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
En ik weet niet waar ik spuiten moet.![]()
Computer floept iedere keer uit, omdat hij te heet wordt.
Spuitbus weken geleden gekocht.
Maar waar moet ik nu spuiten
Ergens achter, denk ik
En moet ik dan iets losmaken.
eruit halen of wat dan ook.
staat dat niet op de spuitbus?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
En ik weet niet waar ik spuiten moet.![]()
Computer floept iedere keer uit, omdat hij te heet wordt.
Spuitbus weken geleden gekocht.
Maar waar moet ik nu spuiten
Ergens achter, denk ik
En moet ik dan iets losmaken.
eruit halen of wat dan ook.
Oh, wacht, het is een laptop?quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef hondjes het volgende:
![]()
Zijn Fans die dingen die het koel maken,
bedoel, ik voel wel wind,
En dat is niet meneer hondjes, want dat ruik ik meteen.
Hij staat op de bank, dus trekt natuurlijk allemaal stof aan.
Als je vaak met de trein gaat moet je een kortingskaart kopen. Die heb je er snel uit.quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Die treinkaartjes zijn voor mij zelfs voordeliger dan een retourtje Utrecht, dus ook handig voor de meet.
wat schreeuw jij toch vaak tegen mijquote:
Zorg dat ie schoon is. Dus ipv iets erin te spuiten zou ik eerst flink met perslucht in alle gaten spuiten zodat stof e.d. eruit gaat. Stof beperkt 't koelen enorm en daardoor wordt ie snel heet.quote:
Niet op de bank zettenquote:
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Die treinkaartjes zijn voor mij zelfs voordeliger dan een retourtje Utrecht, dus ook handig voor de meet.
Stofvrij of niet, op een bankstel worden die dingen fix heet, dacht ik.quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zorg dat ie schoon is. Dus ipv iets erin te spuiten zou ik eerst flink met perslucht in alle gaten spuiten zodat stof e.d. eruit gaat. Stof beperkt 't koelen enorm en daardoor wordt ie snel heet.
Of heb je 't over een spuitbus met perslucht?
Natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?
Gekkie, ik schreeuw helemaal niet tegen je.quote:Op maandag 27 december 2010 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat schreeuw jij toch vaak tegen mij![]()
Nou, ik heb er geen verstand van, maar ik zou het niet op alle onderdelen spuiten.
En ja de ventilator is dat ding dat de boel koel houdt.
Is daar twijfel over dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?
Nee!quote:
Wat voor spuit heb je in godsnaam!?quote:Op maandag 27 december 2010 13:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gekkie, ik schreeuw helemaal niet tegen je.![]()
Misschien gewoon achter wat spuiten en voor.
Als die afgekoeld is.
quote:DEPRESSIELIJN VAAK GEBELD MET KERST
Tijdens de kerstdagen is er veelvuldig gebruik gemaakt van de Depressielijn. Volgens een woordvoerder waren de twee lijnen constant bezet.
Hoeveel mensen er precies belden, wordt pas later deze week bekend. Vorig jaar belden tijdens de kerst tussen de 50 en 100 mensen. De medewerkers hebben zelf ooit een zware depressie gehad en herkennen daarom de problemen.
Normaal is de Depressielijn in het weekend niet bereikbaar, maar voor kerst werd een uitzondering gemaakt. Mensen kunnen zich dan vaak extra eenzaam en depressief voelen.
Ik weet niet wat voor laptop je hebt hondjes, maar meestal kun je met drie-vier schroefjes je toetsenbordje eraf halen (schroevjes zitten bij Dell bovenaan onder dat plaatje waar die ledjes branden, dat plaatje kun je eraf wippen). Die zit vervolgens maar vast met een flat cable. Als dat toetsenbord eraf is dan kun je het hele moederbordje zien en met hoge druk (zorg dat er geen vocht mee komt) schoon blazen.quote:
Het is die kutsneeuw, let maar op.quote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar een notebook dat te heet wordt, ik denk dan gelijk aan verkeerde drivers waardoor dat ding in de overdrive gaat en kokend heet wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |