Nou het klopt wel. Mijn supertoffe gratis fiets rammelt ook ineens aan alle kantenquote:Op maandag 27 december 2010 11:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben mensen nu echt niets anders meer te doen dan non-nieuws brengen of betuttelen
[..]
Met een licht alternatief belletje eraan. Feest compleet!quote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Licht-alternatieve bandjes. Van die omschrijving ga je toch kotsen?
FHF? Wat is dat?quote:
whut!? Kutzooi?quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou het klopt wel. Mijn supertoffe gratis fiets rammelt ook ineens aan alle kanten
quote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef die fiets dan maar weer terug
Goed zo....verwen jezelf maar eens met een mooi kadoquote:Op maandag 27 december 2010 12:09 schreef Toverheks het volgende:
bestelt en morgen in huis
![]()
HP
HP Notebook CQ56-110SD - T3500
NL15.6"/2G/250G/Shared/W7Pr
* Beeldschermdiagonaal: 15.6 "
* Resolutie: 1366 x 768 pixels
* Inclusief besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
* Intern geheugen: 2048 MB
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.quote:Op maandag 27 december 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo....verwen jezelf maar eens met een mooi kado![]()
Het is je van harte gegund
Ik geloof dat je nog zeven (of veertien) dagen hebt om de aankoop ongedaan te maken. Denk er nog even rustig over naquote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.
ja kan er nog maanden over dromen maar nu de knoop maar doorgehakt
Ik zou maar 2 doen, met die vertragingen van tegenwoordig weet je niet of je dezelfde dag nog wel op je bestemming aankomt.quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even 1 of 2 NS dagkaarten halen bij de Hema.
Goedemorgen.
Mogge.quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even 1 of 2 NS dagkaarten halen bij de Hema.
Goedemorgen.
Goezzo Heks.quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.
ja kan er nog maanden over dromen maar nu de knoop maar doorgehakt
Je kan ze ook online bestellen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mogge.
O goeie, moet ik ook nog!
Volgens mij moet je dat zelf aanzetten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
blijkt ie gewoon iedere dag als je de pc aanzet een compleet restore-point aan te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |