Dan worden de babyboomers boosquote:
Magnie hèquote:Op maandag 27 december 2010 10:19 schreef Marrije het volgende:
Jullie luisteren met zn allen dezelfde zender?
I-pod maar aan dan
Hoe zit het met die nieuwe daar, heb je daar nog wat aan?quote:Op maandag 27 december 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Magnie hètelefoon rinkelt en collega's komen vragen stellen etc... Eigenlijk is daar het afdelingshoofd voor maarja die weet niks
quote:Op maandag 27 december 2010 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan worden de babyboomers boos
Lijkt me leuk,,veel plezierquote:Op maandag 27 december 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk uitgeslapen en over een half uur word ik opgepikt om de bossen in te gaan.
quote:Op maandag 27 december 2010 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe zit het met die nieuwe daar, heb je daar nog wat aan?
Ik had het over mn collega'squote:
Die lijst wordt gemanipuleerd ook.quote:Op maandag 27 december 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan weekend!Hehe
Worden alleen lange uurtjes met de babyboom2000 op de radio
Ze reageren wel. Ze gaan het "onderzoeken".quote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Geen hiphop ook zeker?
Het is een complot, ik zeg het je en niet reageren is schuld bekennen.
Dan zijn ze ook schuldig, maar minder.quote:Op maandag 27 december 2010 10:50 schreef Gert het volgende:
Ze reageren wel. Ze gaan het "onderzoeken".
Awww liev!quote:Op maandag 27 december 2010 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning all!
Vakantie sinds afgelopen vrijdag t/m 3 Jan. Heerlijk even een weekje thuis wat opruimen en een bezoekje hier en daar, maar vooral ook met de beentjes op de bank bij de kachel.
Onze kleinste kat was zijn halsbandje met belletje kwijt op eerste kerstdag en ik dacht nog 'ahh, ik laat hem wel even zonder, dat maakt nu niet zoveel uit'.
Dat had ik verkeerd gedacht, meneer stond me dezelfde avond en gisteravond aan te kijken met een muis in zijn bek. Gatverdegatver.....![]()
Tis zo'n sul en hij doet echt niemand wat, maar muizen vangen kan ie blijkbaar goed...
je krijgt gewoon kado`tjes van je kat,gewoon omdat hij van je houdquote:Op maandag 27 december 2010 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning all!
Vakantie sinds afgelopen vrijdag t/m 3 Jan. Heerlijk even een weekje thuis wat opruimen en een bezoekje hier en daar, maar vooral ook met de beentjes op de bank bij de kachel.
Onze kleinste kat was zijn halsbandje met belletje kwijt op eerste kerstdag en ik dacht nog 'ahh, ik laat hem wel even zonder, dat maakt nu niet zoveel uit'.
Dat had ik verkeerd gedacht, meneer stond me dezelfde avond en gisteravond aan te kijken met een muis in zijn bek. Gatverdegatver.....![]()
Tis zo'n sul en hij doet echt niemand wat, maar muizen vangen kan ie blijkbaar goed...
quote:Fietsen roesten door pekel
BUNNIK - Fietsen lijden net als auto's erg onder de pekel die dezer dagen kwistig op de weg moet worden gestrooid. Kettingen beginnen binnen de kortste keren te roesten. De lak kan tegen pekel, maar waar een stukje lak van het frame af is kan ook roest ontstaan. Hetzelfde geldt voor auto's, zei een woordvoerder van de Bovag maandag.
Het beste is de fiets na iedere rit goed schoon te maken en de ketting regelmatig in te vetten, adviseert de brancheorganisatie.
Nou het klopt wel. Mijn supertoffe gratis fiets rammelt ook ineens aan alle kantenquote:Op maandag 27 december 2010 11:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben mensen nu echt niets anders meer te doen dan non-nieuws brengen of betuttelen
[..]
Met een licht alternatief belletje eraan. Feest compleet!quote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Licht-alternatieve bandjes. Van die omschrijving ga je toch kotsen?
FHF? Wat is dat?quote:
whut!? Kutzooi?quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou het klopt wel. Mijn supertoffe gratis fiets rammelt ook ineens aan alle kanten
quote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef die fiets dan maar weer terug
Goed zo....verwen jezelf maar eens met een mooi kadoquote:Op maandag 27 december 2010 12:09 schreef Toverheks het volgende:
bestelt en morgen in huis
![]()
HP
HP Notebook CQ56-110SD - T3500
NL15.6"/2G/250G/Shared/W7Pr
* Beeldschermdiagonaal: 15.6 "
* Resolutie: 1366 x 768 pixels
* Inclusief besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
* Intern geheugen: 2048 MB
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.quote:Op maandag 27 december 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo....verwen jezelf maar eens met een mooi kado![]()
Het is je van harte gegund
Ik geloof dat je nog zeven (of veertien) dagen hebt om de aankoop ongedaan te maken. Denk er nog even rustig over naquote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.
ja kan er nog maanden over dromen maar nu de knoop maar doorgehakt
Ik zou maar 2 doen, met die vertragingen van tegenwoordig weet je niet of je dezelfde dag nog wel op je bestemming aankomt.quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even 1 of 2 NS dagkaarten halen bij de Hema.
Goedemorgen.
Mogge.quote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even 1 of 2 NS dagkaarten halen bij de Hema.
Goedemorgen.
Goezzo Heks.quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, als je het gister gevolgd had hier, had er buikpijn van, hans komt beneden ik laat hem die linken zien, zeg ga je straks even mee naar de Kinkerstraat, nou dat was dan weer teveel moeite maar heeft wel gelijk via zijn bank ( ik heb geen internetbankieren) die laptop bestelt.
ja kan er nog maanden over dromen maar nu de knoop maar doorgehakt
Je kan ze ook online bestellen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mogge.
O goeie, moet ik ook nog!
Volgens mij moet je dat zelf aanzetten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
blijkt ie gewoon iedere dag als je de pc aanzet een compleet restore-point aan te maken
Zou kunnen, zal Dell wel gedaan hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat zelf aanzetten.
Hij wordt te heet? Doen je fans het nog? Anders misschien een extra fannetje in je kast leggen?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
En ik weet niet waar ik spuiten moet.![]()
Computer floept iedere keer uit, omdat hij te heet wordt.
Spuitbus weken geleden gekocht.
Maar waar moet ik nu spuiten
Ergens achter, denk ik
En moet ik dan iets losmaken.
eruit halen of wat dan ook.
staat dat niet op de spuitbus?quote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef hondjes het volgende:
En ik weet niet waar ik spuiten moet.![]()
Computer floept iedere keer uit, omdat hij te heet wordt.
Spuitbus weken geleden gekocht.
Maar waar moet ik nu spuiten
Ergens achter, denk ik
En moet ik dan iets losmaken.
eruit halen of wat dan ook.
Oh, wacht, het is een laptop?quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef hondjes het volgende:
![]()
Zijn Fans die dingen die het koel maken,
bedoel, ik voel wel wind,
En dat is niet meneer hondjes, want dat ruik ik meteen.
Hij staat op de bank, dus trekt natuurlijk allemaal stof aan.
Als je vaak met de trein gaat moet je een kortingskaart kopen. Die heb je er snel uit.quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Die treinkaartjes zijn voor mij zelfs voordeliger dan een retourtje Utrecht, dus ook handig voor de meet.
wat schreeuw jij toch vaak tegen mijquote:
Zorg dat ie schoon is. Dus ipv iets erin te spuiten zou ik eerst flink met perslucht in alle gaten spuiten zodat stof e.d. eruit gaat. Stof beperkt 't koelen enorm en daardoor wordt ie snel heet.quote:
Niet op de bank zettenquote:
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?quote:Op maandag 27 december 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Die treinkaartjes zijn voor mij zelfs voordeliger dan een retourtje Utrecht, dus ook handig voor de meet.
Stofvrij of niet, op een bankstel worden die dingen fix heet, dacht ik.quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zorg dat ie schoon is. Dus ipv iets erin te spuiten zou ik eerst flink met perslucht in alle gaten spuiten zodat stof e.d. eruit gaat. Stof beperkt 't koelen enorm en daardoor wordt ie snel heet.
Of heb je 't over een spuitbus met perslucht?
Natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?
Gekkie, ik schreeuw helemaal niet tegen je.quote:Op maandag 27 december 2010 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat schreeuw jij toch vaak tegen mij![]()
Nou, ik heb er geen verstand van, maar ik zou het niet op alle onderdelen spuiten.
En ja de ventilator is dat ding dat de boel koel houdt.
Is daar twijfel over dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als dat nog doorgaat, gaat dat nog door?
Nee!quote:
Wat voor spuit heb je in godsnaam!?quote:Op maandag 27 december 2010 13:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gekkie, ik schreeuw helemaal niet tegen je.![]()
Misschien gewoon achter wat spuiten en voor.
Als die afgekoeld is.
quote:DEPRESSIELIJN VAAK GEBELD MET KERST
Tijdens de kerstdagen is er veelvuldig gebruik gemaakt van de Depressielijn. Volgens een woordvoerder waren de twee lijnen constant bezet.
Hoeveel mensen er precies belden, wordt pas later deze week bekend. Vorig jaar belden tijdens de kerst tussen de 50 en 100 mensen. De medewerkers hebben zelf ooit een zware depressie gehad en herkennen daarom de problemen.
Normaal is de Depressielijn in het weekend niet bereikbaar, maar voor kerst werd een uitzondering gemaakt. Mensen kunnen zich dan vaak extra eenzaam en depressief voelen.
Ik weet niet wat voor laptop je hebt hondjes, maar meestal kun je met drie-vier schroefjes je toetsenbordje eraf halen (schroevjes zitten bij Dell bovenaan onder dat plaatje waar die ledjes branden, dat plaatje kun je eraf wippen). Die zit vervolgens maar vast met een flat cable. Als dat toetsenbord eraf is dan kun je het hele moederbordje zien en met hoge druk (zorg dat er geen vocht mee komt) schoon blazen.quote:
Het is die kutsneeuw, let maar op.quote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar een notebook dat te heet wordt, ik denk dan gelijk aan verkeerde drivers waardoor dat ding in de overdrive gaat en kokend heet wordt.
Er ligt hier nog genoeg, maar 't smelt langzaam maar zeker weg. 't Wordt tijd voor nieuwquote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is die kutsneeuw, let maar op.
Niemand reageert, ze doen 't erom. Allemaalquote:
Morgen eerst even de Elfstedentocht, toch?quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er ligt hier nog genoeg, maar 't smelt langzaam maar zeker weg. 't Wordt tijd voor nieuw
Perslucht dus, gewoon in ieder gaatje van de laptop stoppen en flink spuiten. Kan niet mis gaan, die bussen zijn ervoor gemaakt. Ga er niet met je neus bovenhangen, dan moet je niezenquote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
AIRDUSTER..
Sichere Entfernung von Staub und Schmutpartikeln.
fotootje erbij van fotoapparatuur, laptop en kopieermachine.
Aha, ja... Die spuit je dus in elk gat dat je kan vinden. VAN JE LAPTOP, viespeuk.quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
AIRDUSTER..
Sichere Entfernung von Staub und Schmutpartikeln.
fotootje erbij van fotoapparatuur, laptop en kopieermachine.
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
TEUN .een Acer,,
Gaat even bril zoeken, anders zie ik de schroefjes niet.
Meestal heb je boven het toetsenbord een plaatje met ledjes (harddisk activiteit, caps- en numlock, etc). Dat plaatje waar die ledjes onder zitten kun je er bij een Dell afwippen, daarna zie je de schroefjes zitten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
TEUN .een Acer,,
Gaat even bril zoeken, anders zie ik de schroefjes niet.
Mjah, best wel dit.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.
Zinloos, 't kan nergens heen bij een notebookquote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.
En die Ierse pup dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand reageert, ze doen 't erom. Allemaal!
Die heb ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan je kijken of je ergens zo'n onderstel kan halen, waar je je laptop óp zet om er voor te zorgen dat hij niet al te heet kan worden.
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntjequote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef hondjes het volgende:
Ian , ik neem de laptop toch mee naar Spanje..
En dan weer naar Nederland.
ik ook. Waarom? Omdat ik deze van mijn ouders heb gekregen toen zij een nieuwe kochten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntje
Een kennis van me in Duitschland zit elke avond thuis, aan zijn bureau, op zijn laptop_!
Wtf!?
Ja, daar moet je Duitser voor zijn, om op je laptop te gaan zittenquote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntje
Een kennis van me in Duitschland zit elke avond thuis, aan zijn bureau, op zijn laptop_!
Wtf!?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook. Waarom? Omdat ik deze van mijn ouders heb gekregen toen zij een nieuwe kochten.
Bedoelde jou dus ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen die niet veel reizen überhaupt een laptop kopen, maar goed.
Ah, ik zie hetquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde jou dus ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |