Er ligt hier nog genoeg, maar 't smelt langzaam maar zeker weg. 't Wordt tijd voor nieuwquote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is die kutsneeuw, let maar op.
Niemand reageert, ze doen 't erom. Allemaalquote:
Morgen eerst even de Elfstedentocht, toch?quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er ligt hier nog genoeg, maar 't smelt langzaam maar zeker weg. 't Wordt tijd voor nieuw
Perslucht dus, gewoon in ieder gaatje van de laptop stoppen en flink spuiten. Kan niet mis gaan, die bussen zijn ervoor gemaakt. Ga er niet met je neus bovenhangen, dan moet je niezenquote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
AIRDUSTER..
Sichere Entfernung von Staub und Schmutpartikeln.
fotootje erbij van fotoapparatuur, laptop en kopieermachine.
Aha, ja... Die spuit je dus in elk gat dat je kan vinden. VAN JE LAPTOP, viespeuk.quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
AIRDUSTER..
Sichere Entfernung von Staub und Schmutpartikeln.
fotootje erbij van fotoapparatuur, laptop en kopieermachine.
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
TEUN .een Acer,,
Gaat even bril zoeken, anders zie ik de schroefjes niet.
Meestal heb je boven het toetsenbord een plaatje met ledjes (harddisk activiteit, caps- en numlock, etc). Dat plaatje waar die ledjes onder zitten kun je er bij een Dell afwippen, daarna zie je de schroefjes zitten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
TEUN .een Acer,,
Gaat even bril zoeken, anders zie ik de schroefjes niet.
Mjah, best wel dit.quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.
Zinloos, 't kan nergens heen bij een notebookquote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou eerst met die perslucht proberen, voordat je 'm openmaakt. Voor je 't weet krijg je 'm niet meer dicht.
En die Ierse pup dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand reageert, ze doen 't erom. Allemaal!
Die heb ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan je kijken of je ergens zo'n onderstel kan halen, waar je je laptop óp zet om er voor te zorgen dat hij niet al te heet kan worden.
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntjequote:Op maandag 27 december 2010 13:39 schreef hondjes het volgende:
Ian , ik neem de laptop toch mee naar Spanje..
En dan weer naar Nederland.
ik ook. Waarom? Omdat ik deze van mijn ouders heb gekregen toen zij een nieuwe kochten.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntje
Een kennis van me in Duitschland zit elke avond thuis, aan zijn bureau, op zijn laptop_!
Wtf!?
Ja, daar moet je Duitser voor zijn, om op je laptop te gaan zittenquote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik jou toch niet, konijntje
Een kennis van me in Duitschland zit elke avond thuis, aan zijn bureau, op zijn laptop_!
Wtf!?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ook. Waarom? Omdat ik deze van mijn ouders heb gekregen toen zij een nieuwe kochten.
Bedoelde jou dus ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen die niet veel reizen überhaupt een laptop kopen, maar goed.
Ah, ik zie hetquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde jou dus ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |