abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2010 @ 22:47:42 #151
241662 Jian
Well, well, well
pi_90473660
quote:
12s.gif Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ik geen notebook maar een laptop heb, ben ik het met bovenstaande eens.

Geschreven vanuit mijn bed, met televisie aan en iPad tegen mijn opgetrokken knieën aan.

Wat is volgens jou het het verschil tussen een notebook en een laptop of ben je in de war met een netbook die natuurlijk veel kleiner is
  zondag 26 december 2010 @ 22:49:54 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90473768
quote:
12s.gif Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

In bed is dat wel net zo handig, op de bank niet.
Aansluitmogelijkheden als USB-poort? ik mis het niet maar daarvoor kun je voor een paar tientjes een adapter kopen.
Ik heb geen digitaal vernuft en dat boeit me ook niet, voor mij is juist daarom een gebruiksvriendelijk en -klaar product als dit ideaal. Ik doe ook niet aan jailbreaken, zie er het nut niet van in.
Als je meer wil tweaken, dan is een Android product een betere keuze, begrijp ik. Maar dat is zo'n DIGdiscussie die daar al elke dag wordt gevoerd :+ .
quote:
10s.gif Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef remlof het volgende:
Hah! Ik wist het :P

Ik vind de iPad voor z'n geld alleen een beetje karig qua aansluitmogelijkheden vergeleken met zo'n Archos voor half het geld.
Aansluitmogelijkheden als USB-poort? ik mis het niet maar daarvoor kun je oor een paar tientjes een adapter kopen.
Ik heb geen digitaal vernuft en dat boeit me ook niet, voor mij is juist daarom een gebruiksvriendelijk en -klaar product als dit ideaal. Ik doe ook niet aan jailbreaken, zie er het nut niet van in.
Als je meer wil tweaken, dan is een Android product een betere keuze, begrijp ik. Maar dat is zo'n DIGdiscussie die daar al elke dag wordt gevoerd :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_90473789
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is het verschil tussen een laptop en een notebook? :@
Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter (en zwaarder) dan de notebooks van nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2010 22:51:18 ]
  zondag 26 december 2010 @ 22:50:54 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90473821
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Jian het volgende:

Wat is volgens jou het het verschil tussen een notebook en een laptop of ben je in de war met een netbook die natuurlijk veel kleiner is
Ik las in de gauwigheid idd netbook.
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 22:52:03 #155
184769 crew  Deisyy
pi_90473877
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter dan de notebooks van nu.
En dat is het verschil, dat de laptop er eerder was dan het notebook?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 26 december 2010 @ 22:54:27 #156
241662 Jian
Well, well, well
pi_90474002
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter (en zwaarder) dan de notebooks van nu.
Zoiets ja, het verschil is klein en er zijn zelfs verschillende lezingen over de verschillen, van de plaats van de koeling tot aan het formaat.
pi_90474019
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En dat is het verschil, dat de laptop er eerder was dan het notebook?
Ja, laptops waren er eerder. De notebooks kwamen een paar jaar later. Maar tegenwoordig gebruiken ze beide namen door elkaar heen. 't Maakt niets meer uit.
  zondag 26 december 2010 @ 22:55:00 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_90474028
quote:
12s.gif Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Aansluitmogelijkheden als USB-poort? ik mis het niet maar daarvoor kun je oor een paar tientjes een adapter kopen.
Knap hoe je de post quote in de post zelf, maar je hebt gelijk, het is een nerddiscussie zonder einde in Android vs. iOS vs. Windows Phone 7 :')
pi_90474156
Nog zo'n rare discussie, je koopt geen computer, want da's maar een chipje (CVE), je koopt een desktop een tower, een netbook, een notebook, etc.
  zondag 26 december 2010 @ 22:59:59 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90474256
quote:
10s.gif Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef remlof het volgende:

Knap hoe je de post quote in de post zelf, maar je hebt gelijk, het is een nerddiscussie zonder einde in Android vs. iOS vs. Windows Phone 7 :')
Ik ging iets editten en denk dat ik toen iets raars heb gedaan :+ .
Ja, dat topic en nog wat andere in zijn soort in DIG. Na twee posts ben je mij al kwijt. Firmware en tethering en shyte. Ik weet niet wat het is en wil het niet weten ook.
ik wil gewoon een tablet dat doet wat het voor mij moet doen zonder dat ik me moet verdiepen in nerdy stof.
Ik heb 'm gevonden :Y) .
pi_90474307
En de AIVD kun je ook nauwelijks meer serieus nemen. Weer zo'n misser, met grof geschut, tamtam en giga geweld onschuldige mensen oppakken 8)7

quote:
Vijf Somaliërs niet meer verdacht
Vijf van de twaalf Somaliërs die vrijdag werden aangehouden wegens betrokkenheid bij terrorisme, zijn niet meer verdacht. Dat heeft het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) zondag laten weten. Twee van hen zijn begin zondagavond vrijgelaten, drie anderen zijn overgedragen aan de vreemdelingenpolitie. De zeven andere mannen zitten nog vast. Het OM beslist maandag of zij aan de rechter-commissaris worden voorgeleid.
  zondag 26 december 2010 @ 23:03:28 #162
241662 Jian
Well, well, well
pi_90474441
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de AIVD kun je ook nauwelijks meer serieus nemen. Weer zo'n misser, met grof geschut, tamtam en giga geweld onschuldige mensen oppakken 8)7

[..]

Te weinig achtergrondinfo om die conclusie te trekken. :N
pi_90474632
Wat Jian zegt (8>
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 26 december 2010 @ 23:11:19 #164
104871 remlof
Europees federalist
pi_90474851
Vandaag alleen muziek van Doe Maar in Met Het Oog Op Morgen omdat Henny Vrienten te gast is *O*
pi_90474908
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Zo! En weer een kerstdag naar de kloten!

Maar wel een leuke en gelukkig hadden we helemaal niet zo heel erg teveel te eten :')

Dat komt mij dan wel weer heel goed uit morgen, want mij familie uit Frankrijk komt eten.
oh ook gezellig Deissy franse familie, en ach kerst he, hebben we het al over gehad O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 26 december 2010 @ 23:13:04 #166
241662 Jian
Well, well, well
pi_90474938
Hé Teun, ik heb trouwens dat verhaal waar Coos mee kwam over die Joris Demmink eens helemaal chronologisch doorgespit (incl. filmpjes) via die klokkenluiders website. Maar dat is een verhaal hoor en naar mijn mening zit er toch een behoorlijk smerig luchtje aan onze Secretaris Generaal van het OM -O-
  zondag 26 december 2010 @ 23:13:44 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90474968
Manbearpig!!!

*O*

Get ready for your Sundae, Kyle. With extra nuts...
pi_90474978
Vijf mensen met echt een hoop geweld oppakken en binnen 48 uur weer vrijlaten, dat kun je niet serieus nemen. Die advocaat doet dat dan ook niet en wil, wat mij betreft, terecht een onderzoek.

Bron: Telegraaf
quote:
Advocaat wil onderzoek naar AIVD-werkwijze
AMERSFOORT - De advocaat van twee Somaliërs die werden verdacht van het voorbereiden van een terroristische aanslag, Michael Ruperti, wil dat er een onderzoek komt naar de werkwijze van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD). De twee mannen werden vrijdag gearresteerd in Rotterdam en zondag vrijgelaten. „Het kan niet anders dan dat de AIVD fouten heeft gemaakt als je verdachten al zo snel weer moet vrijlaten”, aldus Ruperti. De raadsman kondigde aan naar de Commissie van Toezicht voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten te stappen.

Ook willen de mannen die zondag zijn vrijgelaten een schadevergoeding van justitie, zei Ruperti. Ze vertelden hun advocaat dat ze vrijdag geboeid en geblinddoekt zijn afgevoerd en dat ze pas zaterdag hoorden dat ze waren opgepakt om een terrorismeverdenking. „Ze laten het er niet bij zitten”, zei de advocaat. „Een van hen is juist gevlucht uit Somalië omdat daar terroristische organisaties zijn.”

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2010 23:14:14 ]
pi_90475055
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
Hé Teun, ik heb trouwens dat verhaal waar Coos mee kwam over die Joris Demmink eens helemaal chronologisch doorgespit (incl. filmpjes) via die klokkenluiders website. Maar dat is een verhaal hoor en naar mijn mening zit er toch een behoorlijk smerig luchtje aan onze Secretaris Generaal van het OM -O-
Ik heb het voor 80 procent gelezen (denk ik) en ik twijfel ook :Y
De man komt net iets te vaak in het nieuws voor dezelfde feiten.
pi_90475096
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Weet je wat het is Heks, zo'n tablet is hartstikke leuk en best mooi, maar als je eraan begint neem dan wel een goeie, dus een iPad of iets vergelijkbaars. Dat betekent dat je dus wat dieper in de buidel moet. Daarnaast is het zo dat ik een tablet toch meer zie als iets wat je naast een notebook hebt. De mensen die ik ken met een tablet hebben ook een notebook. Ook Cc. heeft die tablet naast een notebook. Ik bedoel, ik zou, gezien jouw bedoelingen, voor een leuke notebook gaan als ik jouw was. Maar da's slechts mijn mening ;)

:Y ben er helemaal uit, wordt gewoon een LapTop of een kleinere en nu zeur ik er niet meer over, morgen gewoon 1 kopen, dan maar iets meer geld uitgeven dan mijn bedoeling was, lekker morgenavond met me Laptop op de bank, of in bed, of op het toilet, of onder het koken in de keuken, ach sleep dat ding straks overal mee naar toe *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 26 december 2010 @ 23:17:07 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_90475128
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf mensen met echt een hoop geweld oppakken en binnen 48 uur weer vrijlaten, dat kun je niet serieus nemen. Die advocaat doet dat dan ook niet en wil, wat mij betreft, terecht een onderzoek.

Bron: Telegraaf

[..]

Een onderzoek mag altijd natuurlijk, maar ik kan zo een situatie schetsen waarbij i.v.m. veiligheidsmaatregelen uit voorzorg een hele groep wordt opgepakt en dat er daarna pas gekeken wordt wie er nu daadwerkelijk "schuldig" zijn.
pi_90475158
quote:
3s.gif Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
...Ik lig nu op mijn zij op de bank...
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Copycat het volgende:
Hij ligt nu voor me, ik hoef hem dus niet vast te houden...Of ik heb hem op schoot, zonder dat hij warm wordt, of hij ligt op tafel...
Ik wear 'm in ieder geval volop out.
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Copycat het volgende:
Nu zit ik rechtop en ligt ie op mijn benen die op de poef liggen. Dus niet met opgetrokken knieën.
Holy moses :9~
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_90475291
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.
  zondag 26 december 2010 @ 23:21:17 #174
241662 Jian
Well, well, well
pi_90475320
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Holy moses :9~
:D
  zondag 26 december 2010 @ 23:22:48 #175
241662 Jian
Well, well, well
pi_90475390
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:

[..]

Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.
Ja, dat had ik hier en daar al gedaan :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')