Knieën optrekken en je tablet tegen je bovenbenen aanleggen gok ik,quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je wel (dat het voor jou handig is) maar ik zie het nog niet voor muh. Ik lig nu onderuit op de bank, heb mijn toetsenbord van mijn notebook op mijn schoot en horizontaal plus het scherm omhoog in een hoek van 90 graden. Ergonomisch redelijk ok, behalve dan dat ik op mijn rug zit.
Hoe doe je dat met een tablet? Dan heb je je handen toch in een hoek van 90 graden omhoog? En hoe hou je die tablet dan vast?
Ja, maar dan staan je handen bij het typen in een hoek van tussen de 45-90 graden omhoog.quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Knieën optrekken en je tablet tegen je bovenbenen aanleggen gok ik,
Ja, in de wifi-intercity tussen Groningen en Zwollequote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, ieder z'n meug hè. Ik zie het nog niet zitten, behalve dan dat hij mij reuze handig lijkt wanneer je vaak onderweg en op reis bent
ja beeldscherm hoe groot bedoel ik.quote:
Precies, voor dat soort zaken. Maar hoe lang kun je eigenlijk met die batterij doen?quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in de wifi-intercity tussen Groningen en Zwolle
Ah inch. Ja 10.1" moet genoeg voor je zijn Heksiequote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja beeldscherm hoe groot bedoel ik.
ga ff je link bekijken remlof
Voor de Archos 70 internet tablet geven ze het volgende op:quote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Precies, voor dat soort zaken. Maar hoe lang kun je eigenlijk met die batterij doen?
Lijkt mij ook welquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah inch. Ja 10.1" moet genoeg voor je zijn Heksie
Dat is idd lang, mijn notebook is met zes uurtje compleet leeg. Afijn, met de NS van vandaag de dag ook weer niet overbodig lang.quote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor de Archos 70 internet tablet geven ze het volgende op:
Music playback time: up to 36 hours
Video playback time: up to 7 hours
Web surfing: up to 10 hours
Dat is behoorlijk langer dan de gemiddelde laptop trouwens.
Ok, zodra ik zo'n ding zie ga ik het eens uitproberen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Copycat het volgende:
Nu zit ik rechtop en ligt ie op mijn benen die op de poef liggen. Dus niet met opgetrokken knieën.
Het is zo simpel.
Doe eens een linkje dan?quote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
wordt helemaal gek, wat staan er mooie tussen, echt what to do what to do
![]()
en echt het scheelt misschien een paar tientjes, nou ik gaat weer verder met speuren
Speuren is leuk. En op een gegeven moment denk je "jaaaaaa, die wil ik hebben" en dan koop je die en ben je er meteen helemaal verliefd opquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
wordt helemaal gek, wat staan er mooie tussen, echt what to do what to do
![]()
en echt het scheelt misschien een paar tientjes, nou ik gaat weer verder met speuren
zie heel veel leuke dingen, en eetsequote:Op zondag 26 december 2010 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Speuren is leuk. En op een gegeven moment denk je "jaaaaaa, die wil ik hebben" en dan koop je die en ben je er meteen helemaal verliefd op
Ik ga effe een vette hap scoren bij Ahmed
dat is niet erg, dat is hebberigquote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
Ik heb een bed-laptop, een bank-laptop, een laptop die ik normaliter meezeul en nog eentje voor m'n Ubuntu-spielerij, da's dus vier![]()
Is dat heel erg
Gun mij ook een ticquote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is niet erg, dat is hebberig![]()
Teun Bobsjop is ook erg goedkoop kom ik ook steeds bij als je *zoveel* winkels aanklikt.
hahaha wordt helemaal gek.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Gun mij ook een tic![]()
Kijk ook eens bij Mycom heks;
http://www.mycom.nl/Productgroep/Notebook/24602
quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Gun mij ook een tic![]()
Kijk ook eens bij Mycom heks;
http://www.mycom.nl/Productgroep/Notebook/24602
Dat is een netbook heks, met een een 10.1 inch scherm, dan kun je ook naar deze kijken; http://www.computerland.n(...)20064684&cn=20064684quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha wordt helemaal gek.
maar of het wordt deze
http://www.bcc.nl/product/samsung-n150-jp02nl of ik verander weer![]()
ga nu naar jou link
Had je misschien al gezien maar die netbookjes ( 10,1) bij Mycom beginnen rond de 270,--quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kinkerstraat ga ik even een bezoekje brengen, daar zijn ze helemaal niet duur.
ben er al uit, stop met linken neerzetten heb de winkel gevonden.
bedankt allemaal
http://www.mycom.nl/Produ(...)6110SD--T3500/298370quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is een netbook heks, met een een 10.1 inch scherm, dan kun je ook naar deze kijken; http://www.computerland.n(...)20064684&cn=20064684
die is vergelijkbaar, maar met een grotere hd en nog goedkoper ook
Bij een netbook zou ik een 360 draaibaar scherm willen, zo'n touchscreen scherm.quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is een netbook heks, met een een 10.1 inch scherm, dan kun je ook naar deze kijken; http://www.computerland.n(...)20064684&cn=20064684
die is vergelijkbaar, maar met een grotere hd en nog goedkoper ook
stap gewoon die winkel binnen, weet nu waar hij zit, en ga gewoon tot die prijs en stap ( mij kennende) met iets moois uit die winkel.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Had je misschien al gezien maar die netbookjes ( 10,1) bij Mycom beginnen rond de 270,--
http://www.mycom.nl/Productgroep/Netbook/24605
Da's een leuk ding, heeft ook een wat groter scherm scherm 15,6, een behoorlijke HD (250),quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Produ(...)6110SD--T3500/298370
had deze denk dat dit hem wordt, morgen even naar de kinkerstraat of dinsdag kan ook.
Ding is op zich goed genoeg voor je Heks. Maar hey, je moet je natuurlijk niet door mij van tablet af laten lullen. Als Cc er goed mee uit de voeten, wie ben ik dan hè. Ik heb nog nooit met het ding gewerkt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.mycom.nl/Produ(...)6110SD--T3500/298370
had deze denk dat dit hem wordt, morgen even naar de kinkerstraat of dinsdag kan ook.
slaap lekker lievquote:
slaap lekker en veel plezier morgen in het bosquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:
Duik er ook vroeg in. Nog een aflevering van South Park kijken, even lezen en pitten. Morgen vroeg dag in de buitenlucht.
nee hoor, ik was gewoon verlieft op een Ipad, maar dat is gewoon het geld niet waard voor mij, daarom ook dat ding van BCC voor 179 maar dat is ook niks, hier roepen ze ook koop gewoon een lappie mam, lekker draadloos kan je er zo mee op de bank zitten.quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ding is op zich goed genoeg voor je Heks. Maar hey, je moet je natuurlijk niet door mij van tablet af laten lullen. Als Cc er goed mee uit de voeten, wie ben ik dan hè. Ik heb nog nooit met het ding gewerkt.
Nogmaals die lap bij Mycom is best een mooi ding voor z'n prijs hoor. Je hebt er trouwens ook nog één van Mycom op de Ceintuurbaan, hèquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, ik was gewoon verlieft op een Ipad, maar dat is gewoon het geld niet waard voor mij, daarom ook dat ding van BCC voor 179 maar dat is ook niks, hier roepen ze ook koop gewoon een lappie mam, lekker draadloos kan je er zo mee op de bank zitten.
huppel en zoon hebben ook draadloos Lap top boven, wil er niet teveel geld aan uitgeven, want ik hoef er geen te hebben, gewoon voor de gemakzucht zeg maar.
ja zag ik van de ceintuurbaan, maar kinker is dichterbij, zit nu op die link van Teun.quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nogmaals die lap bij Mycom is best een mooi ding voor z'n prijs hoor. Je hebt er trouwens ook nog één van Mycom op de Ceintuurbaan, hè
Fijn dat jullie het leuk hebben gehadquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Zo! En weer een kerstdag naar de kloten!
Maar wel een leuke en gelukkig hadden we helemaal niet zo heel erg teveel te eten![]()
Dat komt mij dan wel weer heel goed uit morgen, want mij familie uit Frankrijk komt eten.
Weet je wat het is Heks, zo'n tablet is hartstikke leuk en best mooi, maar als je eraan begint neem dan wel een goeie, dus een iPad of iets vergelijkbaars. Dat betekent dat je dus wat dieper in de buidel moet. Daarnaast is het zo dat ik een tablet toch meer zie als iets wat je naast een notebook hebt. De mensen die ik ken met een tablet hebben ook een notebook. Ook Cc. heeft die tablet naast een notebook. Ik bedoel, ik zou, gezien jouw bedoelingen, voor een leuke notebook gaan als ik jouw was. Maar da's slechts mijn meningquote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zag ik van de ceintuurbaan, maar kinker is dichterbij, zit nu op die link van Teun.
Maar wordt toch morgen even de kinkerstraat want wat ik zei, moet het ook in het echt kunnen zien.
Drukte en gekkenhuis van jewelste, maar leuk en nheul veul foto's germaaktquote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad
Mycom is een goeie zaak, hebben goeie service. Ik heb er mijn Asus laptop ook gekocht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zag ik van de ceintuurbaan, maar kinker is dichterbij, zit nu op die link van Teun.
Maar wordt toch morgen even de kinkerstraat want wat ik zei, moet het ook in het echt kunnen zien.
Buiten het feit dat ik geen notebook maar een laptop heb, ben ik het met bovenstaande eens.quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Jian het volgende:
Weet je wat het is Heks, zo'n tablet is hartstikke leuk en best mooi, maar als je eraan begint neem dan wel een goeie, dus een iPad of iets vergelijkbaars. Dat betekent dat je dus wat dieper in de buidel moet. Daarnaast is het zo dat ik een tablet toch meer zie als iets wat je naast een notebook hebt. De mensen die ik ken met een tablet hebben ook een notebook. Ook Cc. heeft die tablet naast een notebook. Ik bedoel, ik zou, gezien jouw bedoelingen, voor een leuke notebook gaan als ik jouw was. Maar da's slechts mijn mening
Idem, goeie keuze, zowel de zaak als het merkquote:Op zondag 26 december 2010 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Mycom is een goeie zaak, hebben goeie service. Ik heb er mijn Asus laptop ook gekocht.
Hah! Ik wist hetquote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
iPad tegen mijn opgetrokken knieën aan.
Wat is volgens jou het het verschil tussen een notebook en een laptop of ben je in de war met een netbook die natuurlijk veel kleiner isquote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik geen notebook maar een laptop heb, ben ik het met bovenstaande eens.
Geschreven vanuit mijn bed, met televisie aan en iPad tegen mijn opgetrokken knieën aan.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bed is dat wel net zo handig, op de bank niet.
Aansluitmogelijkheden als USB-poort? ik mis het niet maar daarvoor kun je voor een paar tientjes een adapter kopen.
Ik heb geen digitaal vernuft en dat boeit me ook niet, voor mij is juist daarom een gebruiksvriendelijk en -klaar product als dit ideaal. Ik doe ook niet aan jailbreaken, zie er het nut niet van in.
Als je meer wil tweaken, dan is een Android product een betere keuze, begrijp ik. Maar dat is zo'n DIGdiscussie die daar al elke dag wordt gevoerd.
In bed is dat wel net zo handig, op de bank niet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef remlof het volgende:
Hah! Ik wist het
Ik vind de iPad voor z'n geld alleen een beetje karig qua aansluitmogelijkheden vergeleken met zo'n Archos voor half het geld.
Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter (en zwaarder) dan de notebooks van nu.quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is het verschil tussen een laptop en een notebook?
Ik las in de gauwigheid idd netbook.quote:Op zondag 26 december 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Wat is volgens jou het het verschil tussen een notebook en een laptop of ben je in de war met een netbook die natuurlijk veel kleiner is
En dat is het verschil, dat de laptop er eerder was dan het notebook?quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter dan de notebooks van nu.
Zoiets ja, het verschil is klein en er zijn zelfs verschillende lezingen over de verschillen, van de plaats van de koeling tot aan het formaat.quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van oudsher waren de eersten die uitkwamen laptops. Daarna kwamen notebooks (of werden ze zo genoemd). Laptops van vroeger waren groter (en zwaarder) dan de notebooks van nu.
Ja, laptops waren er eerder. De notebooks kwamen een paar jaar later. Maar tegenwoordig gebruiken ze beide namen door elkaar heen. 't Maakt niets meer uit.quote:Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is het verschil, dat de laptop er eerder was dan het notebook?
Knap hoe je de post quote in de post zelf, maar je hebt gelijk, het is een nerddiscussie zonder einde in Android vs. iOS vs. Windows Phone 7quote:Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
In bed is dat wel net zo handig, op de bank niet.
Aansluitmogelijkheden als USB-poort? ik mis het niet maar daarvoor kun je oor een paar tientjes een adapter kopen.
Ik heb geen digitaal vernuft en dat boeit me ook niet, voor mij is juist daarom een gebruiksvriendelijk en -klaar product als dit ideaal. Ik doe ook niet aan jailbreaken, zie er het nut niet van in.
Als je meer wil tweaken, dan is een Android product een betere keuze, begrijp ik. Maar dat is zo'n DIGdiscussie die daar al elke dag wordt gevoerd.
Ik ging iets editten en denk dat ik toen iets raars heb gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef remlof het volgende:
Knap hoe je de post quote in de post zelf, maar je hebt gelijk, het is een nerddiscussie zonder einde in Android vs. iOS vs. Windows Phone 7
quote:Vijf Somaliërs niet meer verdacht
Vijf van de twaalf Somaliërs die vrijdag werden aangehouden wegens betrokkenheid bij terrorisme, zijn niet meer verdacht. Dat heeft het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) zondag laten weten. Twee van hen zijn begin zondagavond vrijgelaten, drie anderen zijn overgedragen aan de vreemdelingenpolitie. De zeven andere mannen zitten nog vast. Het OM beslist maandag of zij aan de rechter-commissaris worden voorgeleid.
Te weinig achtergrondinfo om die conclusie te trekken.quote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de AIVD kun je ook nauwelijks meer serieus nemen. Weer zo'n misser, met grof geschut, tamtam en giga geweld onschuldige mensen oppakken
[..]
oh ook gezellig Deissy franse familie, en ach kerst he, hebben we het al over gehadquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Zo! En weer een kerstdag naar de kloten!
Maar wel een leuke en gelukkig hadden we helemaal niet zo heel erg teveel te eten![]()
Dat komt mij dan wel weer heel goed uit morgen, want mij familie uit Frankrijk komt eten.
quote:Advocaat wil onderzoek naar AIVD-werkwijze
AMERSFOORT - De advocaat van twee Somaliërs die werden verdacht van het voorbereiden van een terroristische aanslag, Michael Ruperti, wil dat er een onderzoek komt naar de werkwijze van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD). De twee mannen werden vrijdag gearresteerd in Rotterdam en zondag vrijgelaten. „Het kan niet anders dan dat de AIVD fouten heeft gemaakt als je verdachten al zo snel weer moet vrijlaten”, aldus Ruperti. De raadsman kondigde aan naar de Commissie van Toezicht voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten te stappen.
Ook willen de mannen die zondag zijn vrijgelaten een schadevergoeding van justitie, zei Ruperti. Ze vertelden hun advocaat dat ze vrijdag geboeid en geblinddoekt zijn afgevoerd en dat ze pas zaterdag hoorden dat ze waren opgepakt om een terrorismeverdenking. „Ze laten het er niet bij zitten”, zei de advocaat. „Een van hen is juist gevlucht uit Somalië omdat daar terroristische organisaties zijn.”
Ik heb het voor 80 procent gelezen (denk ik) en ik twijfel ookquote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
Hé Teun, ik heb trouwens dat verhaal waar Coos mee kwam over die Joris Demmink eens helemaal chronologisch doorgespit (incl. filmpjes) via die klokkenluiders website. Maar dat is een verhaal hoor en naar mijn mening zit er toch een behoorlijk smerig luchtje aan onze Secretaris Generaal van het OM
quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wat het is Heks, zo'n tablet is hartstikke leuk en best mooi, maar als je eraan begint neem dan wel een goeie, dus een iPad of iets vergelijkbaars. Dat betekent dat je dus wat dieper in de buidel moet. Daarnaast is het zo dat ik een tablet toch meer zie als iets wat je naast een notebook hebt. De mensen die ik ken met een tablet hebben ook een notebook. Ook Cc. heeft die tablet naast een notebook. Ik bedoel, ik zou, gezien jouw bedoelingen, voor een leuke notebook gaan als ik jouw was. Maar da's slechts mijn mening
Een onderzoek mag altijd natuurlijk, maar ik kan zo een situatie schetsen waarbij i.v.m. veiligheidsmaatregelen uit voorzorg een hele groep wordt opgepakt en dat er daarna pas gekeken wordt wie er nu daadwerkelijk "schuldig" zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf mensen met echt een hoop geweld oppakken en binnen 48 uur weer vrijlaten, dat kun je niet serieus nemen. Die advocaat doet dat dan ook niet en wil, wat mij betreft, terecht een onderzoek.
Bron: Telegraaf
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
...Ik lig nu op mijn zij op de bank...
quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Copycat het volgende:
Hij ligt nu voor me, ik hoef hem dus niet vast te houden...Of ik heb hem op schoot, zonder dat hij warm wordt, of hij ligt op tafel...
Ik wear 'm in ieder geval volop out.
Holy mosesquote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Copycat het volgende:
Nu zit ik rechtop en ligt ie op mijn benen die op de poef liggen. Dus niet met opgetrokken knieën.
Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
Hé Teun, ik heb trouwens dat verhaal waar Coos mee kwam over die Joris Demmink eens helemaal chronologisch doorgespit (incl. filmpjes) via die klokkenluiders website. Maar dat is een verhaal hoor en naar mijn mening zit er toch een behoorlijk smerig luchtje aan onze Secretaris Generaal van het OM
Ja, dat had ik hier en daar al gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.
Zo'n zooitje ervan maken om een paar mensen te arresteren vind ik ook nogal behoorlijk buitensporig:quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vijf mensen met echt een hoop geweld oppakken en binnen 48 uur weer vrijlaten, dat kun je niet serieus nemen. Die advocaat doet dat dan ook niet en wil, wat mij betreft, terecht een onderzoek.
[..]
Ik las daar op die site voor een jaar of twee geleden al eens een zaak over iemand die volledig stuk werd gemaakt door zijn ex. Een ex die heulde met de rechterlijke macht en waardoor hij geen poot aan de grond kreeg. Interessante zaken staan er af en toe op,quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens bovenaan rechts, namen van personen intikken, kom je nog veel meer te weten.
Precies!quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n zooitje ervan maken om een paar mensen te arresteren vind ik ook nogal behoorlijk buitensporig:
[ afbeelding ]
Heb je al een vibrator heksje? Of zoeken we die morgen voor je?quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
slaap lekker en bedankt voor de hulp.
Bij mijn broer achter heeft een arrestatieteam vorige week de halve voorpui eruit geblazen. Woont een verdachte van een recente afrekening. Je kan de man wel uit het kamp halen ...quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
Zo'n zooitje ervan maken om een paar mensen te arresteren vind ik ook nogal behoorlijk buitensporig:
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken:quote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mijn broer achter heeft een arrestatieteam vorige week de halve voorpui eruit geblazen. Woont een verdachte van een recente afrekening. Je kan de man wel uit het kamp halen ...
Oh my goodnessquote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ] Zo, dat was de kerst [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah... bij een terroristische aanslag is het zooitje nog wel groter heur...quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het opvallendste voor mij blijft toch dat, als Mischa Kat zou liegen of zomaar iets uit de duim zuigt, ze hem niet helemaal dood procederen en een jaartje of wat achter het gaas gooien.quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
truequote:Op maandag 27 december 2010 02:05 schreef remlof het volgende:
Het blijft lastig, maar je hoeft je nog niet te gedragen als de Gestapo als je een paar mensen arresteert.
onderzoek naar de werkwijze, volgens mij is dit een geval 'beter te veel dan te weinig'quote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er pas 2 posts gepleegd, ik zie allemaal nieuwe posters. Waar post jij verder nog?quote:Op maandag 27 december 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
Ja ik zat net al te denken, men heeft natuurlijk gewoon een leven![]()
Ben je alweer aan het posten bij NWS?
Af en toe bij SHO, maar nu de bold tijdelijk is gestopt valt ook daar niet meer zo heeeel veel te posten. Ik lees veel mee bij OUD. En ik post de laatste dagen wat in LIF, het H&M topic met name.quote:Op maandag 27 december 2010 10:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er pas 2 posts gepleegd, ik zie allemaal nieuwe posters. Waar post jij verder nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |