SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik luisterde naar de soundtrack van De kleine zeemeermin toen ik hierop kwam
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 26 december 2010 08:16 schreef Qebbel het volgende:
Een kerstgroet uit Shanghai!!! Vrolijk kerstfeest iedereen! Wij vliegen vanavond weer naar huis!
*Zwaai*
quote:Op zondag 26 december 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
voor t naamtopic, maar in t licht van lezzers SMkelder ook wel een beetje eng....
Ik ging meer voor het dubbele gebruik van "Van" in je naam (dus "we houden van yel") maar yel is niks.quote:Op zondag 26 december 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
voor t naamtopic, maar in t licht van lezzers SMkelder ook wel een beetje eng....
En ik durf te wedden dat je niet de kleine zeemeermin keek toen je deze bedacht
Ik had jouw bedoeling meteen door.... Hun bedoeling duurde langer.quote:Op zondag 26 december 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging meer voor het dubbele gebruik van "Van" in je naam (dus "we houden van yel") maar yel is niks.
Waarom heb je dan ook zo'n lastige naam, dammit?
The Last Herald Mage? Die zag ik laatst bij iemand in de boekenkast staan. Zal ik 'm maar eens lenen dan?quote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik snapte m wel hoor
Mijn naam is van een fantasyboek. Vanyel had echt een wit paard, dus vorige TT had zelfs gepast
Geeft ze van yeltjequote:Op zondag 26 december 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Ik doe wel een TR als ik iets beters weet
Een week. Wel kort, maar super! We zijn ook nog 1 dag naar 2 andere plaatsjes in de buurt van Sjanghai geweest en we hebben heel veel leuke dingen gezien en gedaan. Het vliegen vond ik natuurlijk ook weer een feestje ('k ben een fanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grap is dat we gewoon totaal de sneeuw-ellende-dans zijn ontsprongen. Wij bleken de laatste vlucht te zijn die is vertrokken van Brussel. Daarna 2 dagen niks. En vandaag was weer de eerste normale aankomstdag. Stonden duizenden koffers overal en bedjes. Wat een ellende! Maar bij ons verliep alles soepel. Ben benieuwd hoe het Lezzer is gegaan, want ik kreeg een hoop mailtjes van mijn werk betreft de stand van zaken en bedankjes aan alle collega's die deze hectische dagen overuren hebben gedraaid waar je u tegen zegt en hoorde van ellende betreft bagage, etc.
Volgende keer gaan we wel mooi met de trein als het zo sneeuwt. Ik was goed klaar zeg met die Belgische tyfuswegen terwijl het goed hard sneeuwde op de heenreis! Ik haat treinen, maar dit was best link eigenlijk.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Klopt! Wat een drama.quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef lezzer het volgende:
Belgische wegen zijn ook tyfus als het niet sneeuwt
Top! Nog geknipoogt naar mijn collega's?quote:Verder, geen enkel probleem, vlucht was keurig op tijd
Wel warm?quote:Vandaag veel bewolking hier, dat is wel jammer
quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef lezzer het volgende:
Ja, 26 graden als het niet waait. Morgen beter denk ik. Niet geknipoogd, want mevrouw in blauw was chagrijnig... In het vliegtuig aardig als altijd. Ik heb het meeste geslapen . De primatour hakte er nogal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je 26 graden!!Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Ik moet vanavond en donderdag werken, maar voor de rest wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:40 schreef Vanyel het volgende:
Dan vooral genieten. Fiets heeft vakantie?
Ik moest aan Denise Huxtable denken. Zal wel iemand anders zijn...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik moet vanavond en donderdag werken, maar voor de rest wel.![]()
Ik ben nou aan het kwijlen over/om/op Denise Crosby.
Ze tikt allemaal leuke dingen in en ze kan goed vechten.quote:
Niet echt dingen die ik zoek in een vrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze tikt allemaal leuke dingen in en ze kan goed vechten.
DAT IS EEN STARFLEET UNIFORM, JA.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Magenta het volgende:
[..]
Niet echt dingen die ik zoek in een vrouw. Die outfit is ook niet helemaal mijn smaak, zeg maar.
Ik begrijp jequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
DAT IS EEN STARFLEET UNIFORM, JA.![]()
![]()
![]()
Enenenenen wat zoek jij dan?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp je
*terug naar voyager fanfiction
Ooh, die heb je ook bij Star Trek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef Magenta het volgende:
HahaStar Trek zal ik me verder niet over uitlaten (en dat heb ik nog niet eens ooit gezien).
Wat ik dan wel zoek? Een type als Dharma (van Greg) prettig gestoord en vol levenslust bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ooh, die heb je ook bij Star Trek.
De vrouwelijke Ferengi, bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even counteren..
Ogen
~Fin
Serieuze ST liefhebber?quote:
Een beetje girl next door, dus? Dat vind ik dan weer niets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Magenta het volgende:
[..]
![]()
Even counteren..
[ afbeelding ]
Ogen
![]()
Ik ben een stiekeme Trekkie maar dat mag niemand weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieuze ST liefhebber?
Ik vooral Voyager hoor.
Boven ons is een mevrouw met hakjes komen wonen
Ja daar kon je op wachten, natuurlijk. Maar goed was maar een voorbeeldjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Een beetje girl next door, dus? Dat vind ik dan weer niets.![]()
Mooi, zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Janeway ja.![]()
Ik zie trouwens nu pas dat het Jenna Elfman is. Die vind ik dan weer wel leuk.
Waarom mag niemand dat weten? Wij zaten jaren aan de buis gekluisterd bij Voyager.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben een stiekeme Trekkie maar dat mag niemand weten.![]()
Is het ge-tik hoorbaar dan?
Omdat ik nog niet uit de kast ben als Trekkie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom mag niemand dat weten? Wij zaten jaren aan de buis gekluisterd bij Voyager.![]()
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet uit de kast ben als Trekkie.IK DURF HET AAN NIEMAND TE VERTELLEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Ook al weer iets waarvoor je je niet hoeft te schamenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet uit de kast ben als Trekkie.IK DURF HET AAN NIEMAND TE VERTELLEN.
Link?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet je die verhaaltjes maar eens lezen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wil alleen even melden dat ik het Star Trek gebeuren hier van harte steun, en dat ik trots op jullie ben.
D'r zitten voor haar denk ik wel confronterende stukjes in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
Nou, volgens mij meer het leed van een kasthomo. Prachtige film trouwens, twee keer gezien.
Sevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vond trouwens Voyager één van de beste Star Trek series, voornamelijk door Seven of Nine en the Borg.
Wat een bijzonder uitgangspunt. Als je in je hele leven maar van 1 persoon houdt (wat bij hem volgens mij het geval was), en die is toevallig van jouw geslacht, ben je niet homo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:14 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Ennis (Ledger) echt homo was. Hij hield gewoon van Jack, niet van mannen op zich.
Nee. Niet als je geen aantrekking tot andere mannen voelt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Seven
[..]
Wat een bijzonder uitgangspunt. Als je in je hele leven maar van 1 persoon houdt (wat bij hem volgens mij het geval was), en die is toevallig van jouw geslacht, ben je niet homo?
En als je als man in je leven maar van 1 vrouw houdt ben je dus ook niet hetero?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Niet als je geen aantrekking tot andere mannen voelt.
Als je je verder niet tot vrouwen aangetrokken voelt? Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En als je als man in je leven maar van 1 vrouw houdt ben je dus ook niet hetero?
Ik zie dat toch anders.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Ga je er daarbij vanuit dat de persoon wel op het niet benoemde geslacht valt (ik niet)?
Hoe zou jij t noemen?
Waarom niet? Behalve dat het raar klinkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Vanyel het volgende:
Tja, de een is nou eenmaal wat geïnteresseerder in dat soort dingen dan de ander. Je kunt t moeilijk jacksueel (in t geval van de film) noemen.
Overigens kan ik me er überhaupt weinig bij voorstellen, maar dat terzijde.
Dat is idd evil en moet zo goed mogelijk bestreden worden!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moet 'ie maar niet zo enorm janken 's nachts.
Ik heb dan liever iedereen in een paar hele grote hokken waarbinnen nog flink wat diversiteit mogelijk is, dan een pietepeuterig hokje per geval.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Behalve dat het raar klinkt.
Mensen stoppen elkaar te snel in hokjes, denk ik, en er zijn te weinig hokjes voor alle afzonderlijke gevallen.
Blijkbaar hebben wij dan een andere uitleg van het begrip. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteitquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
Hoezo? Omdat ik het zo vaak over seks heb?
Je hebt hokje man, hokje vrouw, hokje transsexueel, genderqueer, etc..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen
Hoe rijmt dat makkelijk in een hokje plaatsen dan met het niet passen qua vrouw-man?
Daarom denk ik altijd dat ik een androgyne look heb. Een ander zal het wel butch noemenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je hebt hokje man, hokje vrouw, hokje transsexueel, genderqueer, etc..
Maar het hokje waar je ingestopt wordt, schept verwachtingen. DAT is wat ik er zo vervelend aan vind. Zodra je een label opgeplakt krijgt, moet je aan de "regels" van de label voldoen.quote:Op woensdag 29 december 2010 07:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dan liever iedereen in een paar hele grote hokken waarbinnen nog flink wat diversiteit mogelijk is, dan een pietepeuterig hokje per geval.
Het is ook wel lastig want ik pas ook niet echt in een van die types (A-D), maar ik heb nog nooit gedacht "hm, met hem zou ik wel een beschuitje willen eten" zeg maar, terwijl ik wel bij sommige mannen denk "aww, lekker zoenen en knuffelen, ja!". 't Is dat orgasmes zo lekker zijn...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij dan een andere uitleg van het begrip. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteit
Ik ken iemand die op haar bijna 50e nog maagd is en ook weinig tot geen belangstelling voor enige daad heeft. Die zegt "misschien ben ik wel aseksueel". Dat begrijp ik dan toch beter.
How come?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:43 schreef lezzer het volgende:
En gadverdamme, onze huurauto is gecanceld door de verhuurder
Ik heb geen genderissues, dat maakt de hele rimram een stuk minder gecompliceerd. Vind het soms wel irritant dat de gemiddelde hetero bepaald gedrag/ uiterlijk verwacht van een vrouw, maar heb daar verder weinig boodschap aan. Ik ben ook niet zo goed in het voldoen aan andermans regels, misschien scheelt dat.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
Maar het hokje waar je ingestopt wordt, schept verwachtingen. DAT is wat ik er zo vervelend aan vind. Zodra je een label opgeplakt krijgt, moet je aan de "regels" van de label voldoen.
Maar de behoefte daaraan is dan niet gekoppeld aan samen orgasmeren of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
't Is dat orgasmes zo lekker zijn...
Nope..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar de behoefte daaraan is dan niet gekoppeld aan samen orgasmeren of begrijp ik dat verkeerd?
Ik ruk wel meer, maar dat komt omdat het lekkerder is, niet omdat ik meer zin heb. Als er constant koekjes voor je neus staan, ga je ook meer eten dan als er worteltjes staan, tenslotte, ook al heb je geen hongerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou me voorstellen dat testosteron meer effect heeft op seksdrive dan op beleving van seks.
Maar zonde is het wel!
Je punt?quote:
Het is geen halloween.quote:
Vraag voor iedereen hier, zou je een relatie aangaan met iemand uit één van de laatste twee hokjes? Mensen zijn meestal wel open-minded, maar een relatie met iemand aangaan is weer een tweede..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je hebt hokje man, hokje vrouw, hokje transsexueel, genderqueer, etc..
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit van de term genderqueer gehoord.
Nah, klopt wel hoor, denk ik. Mits die biseksuelen wel een redelijke open mind hebben en niet OF een man OF een vrouw willen in plaats van allebei tegelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je dan ideaal bent voor biseksuelen. Maar iets zegt me dat het niet zo werkt
.
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Vraag voor iedereen hier, zou je een relatie aangaan met iemand uit één van de laatste twee hokjes? Mensen zijn meestal wel open-minded, maar een relatie met iemand aangaan is weer een tweede..
Tevens![]()
Lekkerder? Oneerlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ruk wel meer, maar dat komt omdat het lekkerder is, niet omdat ik meer zin heb. Als er constant koekjes voor je neus staan, ga je ook meer eten dan als er worteltjes staan, tenslotte, ook al heb je geen honger
Dat doen lesbo's net zo hard!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb geen genderissues, dat maakt de hele rimram een stuk minder gecompliceerd. Vind het soms wel irritant dat de gemiddelde hetero bepaald gedrag/ uiterlijk verwacht van een vrouw, maar heb daar verder weinig boodschap aan. Ik ben ook niet zo goed in het voldoen aan andermans regels, misschien scheelt dat.
Ik zal zeker wel een relatie aan kunnen gaan met een transseksueel, gewoon omdat ik diegene dan voor 100% als vrouw zie. Iemand die zichzelf niet als vrouw ziet, of zich deels man voelt, vind ik lastiger, omdat ik gewoon echt op vrouwen val, zowel innerlijk als uiterlijk. Als mijn vriendin nu opeens voor de dag komt met trans-gevoelens, zou ik dat moeilijk vinden, maar ik zou haar altijd steunen en van haar houden. Ook als ze een man zou zijn/worden. Maar dat is niet zo, dus zo goed kan ik het niet vergelijken. Ze is echt een 'rasvrouw'. Dus de vraag is of ik uberhaupt wel op haar zou zijn gevallen dan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Vraag voor iedereen hier, zou je een relatie aangaan met iemand uit één van de laatste twee hokjes? Mensen zijn meestal wel open-minded, maar een relatie met iemand aangaan is weer een tweede..
Tevens![]()
Ik wacht ik toch maar ff met deze post tot ik een normaal toetsenbord heb.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Tevens![]()
Iedereen wil een huurauto... Blijkbaar was er geen auto meer beschikbaar terwijl je dat wel kon boeken via de site 13.gifquote:
Lastige vraag, zo in het algemeen. Als mevrouw V nu zou besluiten als meneer V door het leven te willen gaan (onwaarschijnlijk, maar toch), zou ik daar grote moeite mee hebben en ik weet niet of onze relatie stand zou houden. Ik ben nl. op mevrouw V gevallen. In een meneer zou ik denk ik heel andere dingen zoeken en het is maar de vraag of deze 'nieuwe meneer' die dingen in zich zou hebben. Bovendien val ik toch eigenlijk echt niet zo op mannen, dus het zou lastig zijn. Als het alleen lichamelijk was, zou het niet zo'n punt zijn, maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
Ze doen het ook, maar in mijn ervaring minder hard. Het kan natuurlijk schelen dat ik tegenwoordig beter in het lesbohok pas dan in het heterohok (itt vroeger, ik was als puber je reinste boymagnetquote:
quote:
Ik vind het wel een duidelijk antwoord hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er duidelijker op word. Hoe meer letters, hoe onduidelijker. Tijd voor de volgende post.
Arme julliequote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef lezzer het volgende:
auto voor morgen en overmorgen geboekt!
Dat verplicht ons nu wel om vandaag in de Wellness door te brengen
Ja heel dramatisch, vinden wij ookquote:
Knuppel in het hoenderhok?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Tevens![]()
Van binnen of van buiten?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:01 schreef lezzer het volgende:
En ook, de ene transvrouw is zachter dan de andere. Ik val toch wel heel erg op dat zachte.
Denk ik nu maar dat ik hierin iets lees over jullietwee of is dat ook zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Knuppel in het hoenderhok?(Tevens benieuwd naar reacties)
En na een aantal topics niet aanwezig te zijn geweest, lees ik nu weer mee
Oh, oeps, edit: yeay voor positieve reacties *knuffelt dinnetje nog even*
Ja, want toen ik op de bel drukte, deed hij 't niet. Ik werd eergister ook al aangevallen door een Cliniclown, waarvan ik ook niet had gemerkt dat hij had gedrukt.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Weet je zeker dat ie heeft aangebeld?
En is die roadtrip alleen morgen of doe je er wat langer over?
Ik snap je niet helemaal geloof ik (dat van die knuppel wil ik denk ik niet snappen).quote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Knuppel in het hoenderhok?(Tevens benieuwd naar reacties)
En na een aantal topics niet aanwezig te zijn geweest, lees ik nu weer mee
Oh, oeps, edit: yeay voor positieve reacties *knuffelt dinnetje nog even*
Naja, het is meer dat in mijn persoonlijke ervaring dat het merendeel van de LGB community nog net niet gillend wegrend voor het de T in LGBT. (Ik kon me bijvoorbeeld nog wel een topic herinneren op expreszo) Maar ik ben wel blij dat er veel positieve reacties staan hier. Er lopen hier zeker wel meer openminded LGB'ers rond dan ik in het echte leven ben tegengekomen. (Misschien te danken aan de bijdrage van o.a. Wonderer?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal geloof ik (dat van die knuppel wil ik denk ik niet snappen).
Wat moet ik me hier trouwens concreet bij voorstellen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef Donsveertje het volgende:
Naja, het is meer dat in mijn persoonlijke ervaring dat het merendeel van de LGB community nog net niet gillend wegrend voor het de T in LGBT.
Okeeeeequote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Naja, het is meer dat in mijn persoonlijke ervaring dat het merendeel van de LGB community nog net niet gillend wegrend voor het de T in LGBT.
Ieuw!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik werd eergister ook al aangevallen door een Cliniclown
Jaaaaa.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef Vanyel het volgende:
Heus? Of je een 12-jarig jochie was?
Het lijken dan net hetero's met homohaat/homofobiequote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier trouwens concreet bij voorstellen?
Raar gedoe. Maar goed, ik snap ook niet waarom die T ooit bij LGB is getrokken, vanwege het 'strijden voor rechten/gelijkheid' waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Het lijken dan net hetero's met homohaat/homofobie
Ja, eerlijk gezegd, ik hou me in. Ik snap dat namelijk ook helemaal niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef Magenta het volgende:
[..]
Raar gedoe. Maar goed, ik snap ook niet waarom die T ooit bij LGB is getrokken, vanwege het 'strijden voor rechten/gelijkheid' waarschijnlijk.
Ik had het alleen jammer gevonden, maar daar ga je toch niemand op veroordelen? Ik hoef daar verder ook geen verklaring voor o.i.d. Ieder z'n eigen mening/voorkeur/visie. Maar die bosaap sloeg niet op mij, mag ik hopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd, ik hou me in. Ik snap dat namelijk ook helemaal niet.
Ik vraag me wel af, " wat nou als er minder open minded gereageerd was?". Kijk mij interesseert het allemaal niks eigenlijk, ik verwacht alleen van iemand dat hij/zij zelf duidelijk is. Wonderer zegt nu genderqueer te zijn, ik beschouw hem als homoman, want ik vind dat hij zich zo op stelt. Ik dacht ook altijd dat hij dat zelf ook vond.
Magenta is voor mij altijd een lesbo geweest. Al zit er een bosaap van 2m achter die pc, het maakt me geen kont uit. Als het voor mij maar duidelijk is hoe je aangesproken wilt worden.
Wat een ingewikkeld gedoe eigenlijk ook <zucht>
quote:
Ik ga gewoon naar forum.fok.nl (/user/active blablabla). Heb wel in de instellingen (overig, eerste optie) uitgevinkt dat de layout ook op mobiel gebruikt moet worden.quote:Wat is de mobiele versie van FokForum?
Ik kan alleen de frontpage vinden
Als in bah wat raar, wie doet dat nou en waar slaat het op?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Het lijken dan net hetero's met homohaat/homofobie
Superlesbo to the rescue!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Nee, voor de goede orde, ik denk niet dat jij een bosaap bent.Maar stel, het zou wel zo zijn, en je speelt hier in dit topic een superlesbo, ik kom er nooit achter. Wat zal ik er dan mee zitten?
Dat vind ik ook moeilijk. Wonderer, help! (of niet als je daar geen zin in hebt natuurlijk).quote:Op donderdag 30 december 2010 15:32 schreef lezzer het volgende:
Wonderer zegt nu genderqueer te zijn, ik beschouw hem als homoman, want ik vind dat hij zich zo op stelt. Ik dacht ook altijd dat hij dat zelf ook vond.
Niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik had het alleen jammer gevonden, maar daar ga je toch niemand op veroordelen?
Man/vrouw hokjes zijn voor mij best wel een nonissue. Ik vind het ergens zelfs moeilijk me überhaupt voor te stellen dat je er problemen mee hebt, ik snap niet waar dat 'm nou precies in zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef lezzer het volgende:
Al vraag ik me dan af, wie er nou met hokjes bezig is. Ik kan wel in honderd hokjes...
De "gewone". De HD was me wat te groot en ik hoef niet per sé een extern keyboardquote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De gewone of de HD/Z?
[..]
Ik ga gewoon naar forum.fok.nl (/user/active blablabla). Heb wel in de instellingen (overig, eerste optie) uitgevinkt dat de layout ook op mobiel gebruikt moet worden.
Overigens in DIG Android & Desiretopics
Tja, wat moet je ermee? Je kunt je er heel druk over maken en de discussie aangaan maar wat schiet je ermee op? Zoals ik al zei, ik had ik het jammer gevonden wanneer iedereen hier had gezegd 'nee, dat lijkt me niks' en dat was dan puur vanuit het feit geweest dat het voor mij een bevestiging was 'dat een leuke partner vinden wel eens moeilijk zou kunnen worden'.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet?
Bij een vriendelijk: goed dat trans/queer kan, maar niet aan mijn lijf, kan ik me voorstellen dat je mensen er niet op veroordeelt. Maar wat nou als hier een paar mensen hadden geroepen dat het raar, vies en eng is?
Kom maar langs hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Magenta het volgende:
[...] dat was dan puur vanuit het feit geweest dat het voor mij een bevestiging was 'dat een leuke partner vinden wel eens moeilijk zou kunnen worden'.
Ja, maar.. zat jij niet in Amerika? Flauw hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor.![]()
![]()
![]()
* Bakfiets. wenkbrauwt.
Ik denk dat je daar bij vrouwen wel makkelijker zit dan bij mannen. Volgens mij wil een homo toch een (extra) pik in de relatiequote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik vind het wel een duidelijk antwoord hoor.
Leuk (of goed, fijn) om te lezen dat de meesten hier in ieder geval geen problemen hebben met iemand die een transitie heeft doorgemaakt
Hmm, dan las ik toch het verkeerde in die post van Donsveer..quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Magenta het volgende:
'dat een leuke partner vinden wel eens moeilijk zou kunnen worden'.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg potten met pikvrees of pikhaat..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar bij vrouwen wel makkelijker zit dan bij mannen. Volgens mij wil een homo toch een (extra) pik in de relatie
Help waarmee?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook moeilijk. Wonderer, help! (of niet als je daar geen zin in hebt natuurlijk).
Kan me zo voorstellen dat dit is waarom je (W) zo'n hekel aan hokjes hebt...
Ook heterotransmensen hebben met het 'mannen-probleem' te maken. Volgens mij zijn er legio heteromannen die het een probleem vinden wanneer een vrouw vroeger "een vent was", zoals ze dan zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar bij vrouwen wel makkelijker zit dan bij mannen. Volgens mij wil een homo toch een (extra) pik in de relatie
Nee hoor. Dat is Wondererquote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ja, maar.. zat jij niet in Amerika? Flauw hoor
* [ afbeelding ] deze foute smiley zit trouwens niet op Fok!, wel humor
Maar een gefabriceerde kut is veel makkelijker dan een lul. Er zijn veel transmannen (inclusief ondergetekende) die de laatste operatie gewoon niet overwegen omdat het resultaat op z'n best middelmatig is. Volgens mij is dat bij de vrouwen niet echt aan de hand.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook genoeg potten met pikvrees of pikhaat..
Op straat (dus in het dagelijks leven) zal je een transman niet als zodanig herkennen, dan zie je gewoon een man, terwijl (sommige) transvrouwen echt duidelijk man zijn geweest. Maar in bed, als je puur naar de genitalien kijkt, kun je een transvrouw juist weer niet van "echt" onderscheiden en een transman wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef lezzer het volgende:
Hoe moet ik dat gezegde nou vertalen?
* lezzer snapt het niet
Je weet de PM knop te vinden hèquote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is Wonderer [ afbeelding ]
Ja, of datquote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Dames toch...
Bij MtF zie je t niet tussen de benen, bij FtM zie je t niet aan t gezicht.
Kun je dan niet beter beginnen met vertellen hoe je je voelt dan? Wat mij betreft hoef je niet te nuanceren (wat mij betreft moet je natuurlijk helemaal niks). Je kunt niet van mensen verwachten dat ze je in het juiste hokje stoppen danwel goed behandelen, als je niet duidelijk bent. Hoe de maatschappij werkt komt dan later wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Help waarmee?
Mijn identiteit past niet echt in hokjes en ik probeer een combi te vinden tussen hoe ik me voel en hoe de maatschappij werkt. En steeds opnieuw mijn gevoel moeten nuanceren, is veel te lastigDus for all intents and purposes ben ik een homoman.
Er is wel een fok-versie van trouwens:quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Magenta het volgende:
[..]
Je weet de PM knop te vinden hè [ afbeelding ]
O, zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Dames toch...
PM? Gelijk trouwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Magenta het volgende:
[..]
Je weet de PM knop te vinden hè [ afbeelding ]
Tja, zit wat in.. (met de nadruk op wat)quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Dames toch...
Seksloos en sekseloos (agender en aseksueel) en bij beiden leun ik wat naar de mannen toe. Maar dat moet je dan steeds weer uitleggen in een gesprek, dus in het algemeen pas ik prima in het hokje gay male (vooruit, homoman wil ik ook nog wel accepterenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter beginnen met vertellen hoe je je voelt dan? Wat mij betreft hoef je niet te nuanceren (wat mij betreft moet je natuurlijk helemaal niks). Je kunt niet van mensen verwachten dat ze je in het juiste hokje stoppen danwel goed behandelen, als je niet duidelijk bent. Hoe de maatschappij werkt komt dan later wel.
*koffie inschenkt.
Weet ik niet? Is niet verplicht hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef lezzer het volgende:
Overigens, waarom zou mijn identiteit wel in een hokje passen?
-ik wil niks op de spits drijven, maar het schoot me zo te binnen-
Voorkeuren?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
PM? Gelijk trouwen! [ afbeelding ]![]()
U-Haul!
Knuffelenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef lezzer het volgende:
Ik denk wel dat ik dat begrijp (theoretisch). Wat ik dan niet begrijp is wat je met een partner doet.
-ik moest ineens denken aan lesbische beddendood-
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Magenta het volgende:
Even tussendoor; je bent bijna niet verstaan op je laatste GQC video, wonderer. (meer volume pls!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Ik inquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Magenta het volgende:
[..]
Voorkeuren?
*als men het t/gq/hokjes thema zat is laat het even weten, trouwens
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Magenta het volgende:
[..]Oh, echt? Kut, ik heb hem even snel via youtube opgenomen gister. En ja, met bril lijk ik op mijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik in
[ afbeelding ]
Jij in
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij mag kiezen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Die werkt echt bagger in safari vind ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
Waarom heb je niet de gewone layout op je iPad dan? het scherm is toch groot genoeg?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef lezzer het volgende:
Ook dubbel, een reclamevliegtuigje voor een party in de BoneyM-club
Das toch wat het gezegde zegt?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Magenta het volgende:
[..]
Tja, zit wat in.. (met de nadruk op wat)
Oh, ok.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die werkt echt bagger in safari vind ik.
En tobo blijft hetzelfde, maar je hebt wel spoilers natuurlijk.
Nee vooral eigenlijk om Magenta's nadruk op 'wat'.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Begin jij nou te twijfelen
Oh vanwege niet bijlezen
Ja, dat gezegde gaat natuurlijk niet voor elke situatie op, het was maar ter illustratiequote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee vooral eigenlijk om Magenta's nadruk op 'wat'.
Ik las eerst "bij het toilet" en wilde bijna tikken "dan ga je toch bij de heren"quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef lezzer het volgende:
Ok![]()
* lezzer gaat maar eens in de rij bij het buffet.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat gezegde gaat natuurlijk niet voor elke situatie op, het was maar ter illustratie
Nou wil ik niet patsen, maar dit hotel beschikt over eigen sanitaire voorzieningen in de hotelkamer hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las eerst "bij het toilet" en wilde bijna tikken "dan ga je toch bij de heren"
Thx!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatste dag. Als ik mensen niet meer zie, heb een heerlijk 2011 en dat iedereen zich maar helemaal zichzelf mag en kan voelen in 2011.
Vanwegequote:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar. Ik heb een heel fijn jaar met jullie gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef lezzer het volgende:
Ok![]()
* lezzer gaat maar eens in de rij bij het buffet.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef lezzer het volgende:
Jouw kind gaat nu al obstinaat zitten zijn?
Lijkt dr moeder wel...
Ja, en daarna zit je 18 jaar met een kindquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben het inderdaad behoorlijk zat ja. Nog 4 weken (max 6 met pech) en ik ben klaar met die buik.
Maar op zich zit er best wel wat in je vergelijking.
Maarrrr bij mij gaat het over
Moet je ze eens met z'n tweeën voorstellen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:07 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik had t niet eens over de lesbian interest, ik vind die ene gewoon een lekker wijf
nee hoor, ik vind het zeker wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat nieuwe net5 serie rizzolli & isles best de moeite van t kijken zou kunnen zijn?
dat was ik idd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik maakte eerder al een opmerking over een lesbian interest, en toen werd er hier geroepen dat dat niet waar was.
Nou ja nog een keer dan, dat zeg ik dus ook niet. Lesbian interest betekent niet noodzakelijk dat het lesbisch is.quote:
Vertel !quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:13 schreef wonderer het volgende:
Het raadsel van het plotselinge tijdschrift is opgelost
Een vriendelijk fan dacht mij er een plezier mee te doen.quote:
Er werden vannacht kleurtjes uitgedeeldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:09 schreef Vanyel het volgende:
Waarom ben jij opeens roze? Heb je de überpotaward gewonnen?
en quoten ipv editten is ook niet handigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:15 schreef lezzer het volgende:
Ik ben niet gecharmeerd van dat auto aanvullen van apple ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne dag iedereen!Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Dat hoorde idd bij de ellendequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
en quoten ipv editten is ook niet handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |