Oh, ok.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die werkt echt bagger in safari vind ik.
En tobo blijft hetzelfde, maar je hebt wel spoilers natuurlijk.

Nee vooral eigenlijk om Magenta's nadruk op 'wat'.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Begin jij nou te twijfelen
Oh vanwege niet bijlezen

Ja, dat gezegde gaat natuurlijk niet voor elke situatie op, het was maar ter illustratiequote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee vooral eigenlijk om Magenta's nadruk op 'wat'.

Ik las eerst "bij het toilet" en wilde bijna tikken "dan ga je toch bij de heren"quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef lezzer het volgende:
Ok
* lezzer gaat maar eens in de rij bij het buffet.

Dat bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat gezegde gaat natuurlijk niet voor elke situatie op, het was maar ter illustratie

Nou wil ik niet patsen, maar dit hotel beschikt over eigen sanitaire voorzieningen in de hotelkamer hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las eerst "bij het toilet" en wilde bijna tikken "dan ga je toch bij de heren"

Thx!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatste dag. Als ik mensen niet meer zie, heb een heerlijk 2011 en dat iedereen zich maar helemaal zichzelf mag en kan voelen in 2011.

Vanwegequote:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar. Ik heb een heel fijn jaar met jullie gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef lezzer het volgende:
Ok
* lezzer gaat maar eens in de rij bij het buffet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |