Seksloos en sekseloos (agender en aseksueel) en bij beiden leun ik wat naar de mannen toe. Maar dat moet je dan steeds weer uitleggen in een gesprek, dus in het algemeen pas ik prima in het hokje gay male (vooruit, homoman wil ik ook nog wel accepterenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter beginnen met vertellen hoe je je voelt dan? Wat mij betreft hoef je niet te nuanceren (wat mij betreft moet je natuurlijk helemaal niks). Je kunt niet van mensen verwachten dat ze je in het juiste hokje stoppen danwel goed behandelen, als je niet duidelijk bent. Hoe de maatschappij werkt komt dan later wel.
*koffie inschenkt.
Weet ik niet? Is niet verplicht hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef lezzer het volgende:
Overigens, waarom zou mijn identiteit wel in een hokje passen?
-ik wil niks op de spits drijven, maar het schoot me zo te binnen-
Voorkeuren?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
PM? Gelijk trouwen! [ afbeelding ]![]()
U-Haul!
Knuffelenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef lezzer het volgende:
Ik denk wel dat ik dat begrijp (theoretisch). Wat ik dan niet begrijp is wat je met een partner doet.
-ik moest ineens denken aan lesbische beddendood-
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Magenta het volgende:
Even tussendoor; je bent bijna niet verstaan op je laatste GQC video, wonderer. (meer volume pls!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Ik inquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Magenta het volgende:
[..]
Voorkeuren?
*als men het t/gq/hokjes thema zat is laat het even weten, trouwens
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Magenta het volgende:
[..]Oh, echt? Kut, ik heb hem even snel via youtube opgenomen gister. En ja, met bril lijk ik op mijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik in
[ afbeelding ]
Jij in
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij mag kiezen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Die werkt echt bagger in safari vind ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
Waarom heb je niet de gewone layout op je iPad dan? het scherm is toch groot genoeg?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef lezzer het volgende:
Ook dubbel, een reclamevliegtuigje voor een party in de BoneyM-club
Das toch wat het gezegde zegt?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Magenta het volgende:
[..]
Tja, zit wat in.. (met de nadruk op wat)
Oh, ok.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die werkt echt bagger in safari vind ik.
En tobo blijft hetzelfde, maar je hebt wel spoilers natuurlijk.
Nee vooral eigenlijk om Magenta's nadruk op 'wat'.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Begin jij nou te twijfelen
Oh vanwege niet bijlezen
Ja, dat gezegde gaat natuurlijk niet voor elke situatie op, het was maar ter illustratiequote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee vooral eigenlijk om Magenta's nadruk op 'wat'.
Ik las eerst "bij het toilet" en wilde bijna tikken "dan ga je toch bij de heren"quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef lezzer het volgende:
Ok![]()
* lezzer gaat maar eens in de rij bij het buffet.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat gezegde gaat natuurlijk niet voor elke situatie op, het was maar ter illustratie
Nou wil ik niet patsen, maar dit hotel beschikt over eigen sanitaire voorzieningen in de hotelkamer hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las eerst "bij het toilet" en wilde bijna tikken "dan ga je toch bij de heren"
Thx!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatste dag. Als ik mensen niet meer zie, heb een heerlijk 2011 en dat iedereen zich maar helemaal zichzelf mag en kan voelen in 2011.
Vanwegequote:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar. Ik heb een heel fijn jaar met jullie gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef lezzer het volgende:
Ok![]()
* lezzer gaat maar eens in de rij bij het buffet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |