Tja, wat moet je ermee? Je kunt je er heel druk over maken en de discussie aangaan maar wat schiet je ermee op? Zoals ik al zei, ik had ik het jammer gevonden wanneer iedereen hier had gezegd 'nee, dat lijkt me niks' en dat was dan puur vanuit het feit geweest dat het voor mij een bevestiging was 'dat een leuke partner vinden wel eens moeilijk zou kunnen worden'.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet?
Bij een vriendelijk: goed dat trans/queer kan, maar niet aan mijn lijf, kan ik me voorstellen dat je mensen er niet op veroordeelt. Maar wat nou als hier een paar mensen hadden geroepen dat het raar, vies en eng is?
Kom maar langs hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Magenta het volgende:
[...] dat was dan puur vanuit het feit geweest dat het voor mij een bevestiging was 'dat een leuke partner vinden wel eens moeilijk zou kunnen worden'.
Ja, maar.. zat jij niet in Amerika? Flauw hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor.![]()
![]()
![]()
* Bakfiets. wenkbrauwt.
Ik denk dat je daar bij vrouwen wel makkelijker zit dan bij mannen. Volgens mij wil een homo toch een (extra) pik in de relatiequote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik vind het wel een duidelijk antwoord hoor.
Leuk (of goed, fijn) om te lezen dat de meesten hier in ieder geval geen problemen hebben met iemand die een transitie heeft doorgemaakt
Hmm, dan las ik toch het verkeerde in die post van Donsveer..quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Magenta het volgende:
'dat een leuke partner vinden wel eens moeilijk zou kunnen worden'.
Aan de andere kant zijn er ook genoeg potten met pikvrees of pikhaat..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar bij vrouwen wel makkelijker zit dan bij mannen. Volgens mij wil een homo toch een (extra) pik in de relatie
Help waarmee?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook moeilijk. Wonderer, help! (of niet als je daar geen zin in hebt natuurlijk).
Kan me zo voorstellen dat dit is waarom je (W) zo'n hekel aan hokjes hebt...
Ook heterotransmensen hebben met het 'mannen-probleem' te maken. Volgens mij zijn er legio heteromannen die het een probleem vinden wanneer een vrouw vroeger "een vent was", zoals ze dan zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar bij vrouwen wel makkelijker zit dan bij mannen. Volgens mij wil een homo toch een (extra) pik in de relatie
Nee hoor. Dat is Wondererquote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ja, maar.. zat jij niet in Amerika? Flauw hoor
* [ afbeelding ] deze foute smiley zit trouwens niet op Fok!, wel humor
Maar een gefabriceerde kut is veel makkelijker dan een lul. Er zijn veel transmannen (inclusief ondergetekende) die de laatste operatie gewoon niet overwegen omdat het resultaat op z'n best middelmatig is. Volgens mij is dat bij de vrouwen niet echt aan de hand.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook genoeg potten met pikvrees of pikhaat..
Op straat (dus in het dagelijks leven) zal je een transman niet als zodanig herkennen, dan zie je gewoon een man, terwijl (sommige) transvrouwen echt duidelijk man zijn geweest. Maar in bed, als je puur naar de genitalien kijkt, kun je een transvrouw juist weer niet van "echt" onderscheiden en een transman wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef lezzer het volgende:
Hoe moet ik dat gezegde nou vertalen?
* lezzer snapt het niet
Je weet de PM knop te vinden hèquote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is Wonderer [ afbeelding ]
Ja, of datquote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Dames toch...
Bij MtF zie je t niet tussen de benen, bij FtM zie je t niet aan t gezicht.
Kun je dan niet beter beginnen met vertellen hoe je je voelt dan? Wat mij betreft hoef je niet te nuanceren (wat mij betreft moet je natuurlijk helemaal niks). Je kunt niet van mensen verwachten dat ze je in het juiste hokje stoppen danwel goed behandelen, als je niet duidelijk bent. Hoe de maatschappij werkt komt dan later wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Help waarmee?
Mijn identiteit past niet echt in hokjes en ik probeer een combi te vinden tussen hoe ik me voel en hoe de maatschappij werkt. En steeds opnieuw mijn gevoel moeten nuanceren, is veel te lastigDus for all intents and purposes ben ik een homoman.
Er is wel een fok-versie van trouwens:quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Magenta het volgende:
[..]
Je weet de PM knop te vinden hè [ afbeelding ]
O, zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Dames toch...
PM? Gelijk trouwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Magenta het volgende:
[..]
Je weet de PM knop te vinden hè [ afbeelding ]
Tja, zit wat in.. (met de nadruk op wat)quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Vanyel het volgende:
Dames toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |