Je hebt hokje man, hokje vrouw, hokje transsexueel, genderqueer, etc..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen
Hoe rijmt dat makkelijk in een hokje plaatsen dan met het niet passen qua vrouw-man?
Daarom denk ik altijd dat ik een androgyne look heb. Een ander zal het wel butch noemenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je hebt hokje man, hokje vrouw, hokje transsexueel, genderqueer, etc..
Maar het hokje waar je ingestopt wordt, schept verwachtingen. DAT is wat ik er zo vervelend aan vind. Zodra je een label opgeplakt krijgt, moet je aan de "regels" van de label voldoen.quote:Op woensdag 29 december 2010 07:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dan liever iedereen in een paar hele grote hokken waarbinnen nog flink wat diversiteit mogelijk is, dan een pietepeuterig hokje per geval.
Het is ook wel lastig want ik pas ook niet echt in een van die types (A-D), maar ik heb nog nooit gedacht "hm, met hem zou ik wel een beschuitje willen eten" zeg maar, terwijl ik wel bij sommige mannen denk "aww, lekker zoenen en knuffelen, ja!". 't Is dat orgasmes zo lekker zijn...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij dan een andere uitleg van het begrip. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteit
Ik ken iemand die op haar bijna 50e nog maagd is en ook weinig tot geen belangstelling voor enige daad heeft. Die zegt "misschien ben ik wel aseksueel". Dat begrijp ik dan toch beter.
How come?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:43 schreef lezzer het volgende:
En gadverdamme, onze huurauto is gecanceld door de verhuurder
Ik heb geen genderissues, dat maakt de hele rimram een stuk minder gecompliceerd. Vind het soms wel irritant dat de gemiddelde hetero bepaald gedrag/ uiterlijk verwacht van een vrouw, maar heb daar verder weinig boodschap aan. Ik ben ook niet zo goed in het voldoen aan andermans regels, misschien scheelt dat.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
Maar het hokje waar je ingestopt wordt, schept verwachtingen. DAT is wat ik er zo vervelend aan vind. Zodra je een label opgeplakt krijgt, moet je aan de "regels" van de label voldoen.
Maar de behoefte daaraan is dan niet gekoppeld aan samen orgasmeren of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
't Is dat orgasmes zo lekker zijn...
Nope..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar de behoefte daaraan is dan niet gekoppeld aan samen orgasmeren of begrijp ik dat verkeerd?
Ik ruk wel meer, maar dat komt omdat het lekkerder is, niet omdat ik meer zin heb. Als er constant koekjes voor je neus staan, ga je ook meer eten dan als er worteltjes staan, tenslotte, ook al heb je geen hongerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou me voorstellen dat testosteron meer effect heeft op seksdrive dan op beleving van seks.
Maar zonde is het wel!
Je punt?quote:
Het is geen halloween.quote:
Vraag voor iedereen hier, zou je een relatie aangaan met iemand uit één van de laatste twee hokjes? Mensen zijn meestal wel open-minded, maar een relatie met iemand aangaan is weer een tweede..quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je hebt hokje man, hokje vrouw, hokje transsexueel, genderqueer, etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |