Ik begrijp jequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
DAT IS EEN STARFLEET UNIFORM, JA.![]()
![]()
![]()
Enenenenen wat zoek jij dan?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik begrijp je
*terug naar voyager fanfiction
Ooh, die heb je ook bij Star Trek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef Magenta het volgende:
HahaStar Trek zal ik me verder niet over uitlaten (en dat heb ik nog niet eens ooit gezien).
Wat ik dan wel zoek? Een type als Dharma (van Greg) prettig gestoord en vol levenslust bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ooh, die heb je ook bij Star Trek.
De vrouwelijke Ferengi, bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even counteren..
Ogen
~Fin
Serieuze ST liefhebber?quote:
Een beetje girl next door, dus? Dat vind ik dan weer niets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Magenta het volgende:
[..]
![]()
Even counteren..
[ afbeelding ]
Ogen
![]()
Ik ben een stiekeme Trekkie maar dat mag niemand weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieuze ST liefhebber?
Ik vooral Voyager hoor.
Boven ons is een mevrouw met hakjes komen wonen
Ja daar kon je op wachten, natuurlijk. Maar goed was maar een voorbeeldjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Een beetje girl next door, dus? Dat vind ik dan weer niets.![]()
Mooi, zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Janeway ja.![]()
Ik zie trouwens nu pas dat het Jenna Elfman is. Die vind ik dan weer wel leuk.
Waarom mag niemand dat weten? Wij zaten jaren aan de buis gekluisterd bij Voyager.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben een stiekeme Trekkie maar dat mag niemand weten.![]()
Is het ge-tik hoorbaar dan?
Omdat ik nog niet uit de kast ben als Trekkie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom mag niemand dat weten? Wij zaten jaren aan de buis gekluisterd bij Voyager.![]()
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet uit de kast ben als Trekkie.IK DURF HET AAN NIEMAND TE VERTELLEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Ook al weer iets waarvoor je je niet hoeft te schamenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet uit de kast ben als Trekkie.IK DURF HET AAN NIEMAND TE VERTELLEN.
Link?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet je die verhaaltjes maar eens lezen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wil alleen even melden dat ik het Star Trek gebeuren hier van harte steun, en dat ik trots op jullie ben.
D'r zitten voor haar denk ik wel confronterende stukjes in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
Nou, volgens mij meer het leed van een kasthomo. Prachtige film trouwens, twee keer gezien.
Sevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vond trouwens Voyager één van de beste Star Trek series, voornamelijk door Seven of Nine en the Borg.
Wat een bijzonder uitgangspunt. Als je in je hele leven maar van 1 persoon houdt (wat bij hem volgens mij het geval was), en die is toevallig van jouw geslacht, ben je niet homo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:14 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Ennis (Ledger) echt homo was. Hij hield gewoon van Jack, niet van mannen op zich.
Nee. Niet als je geen aantrekking tot andere mannen voelt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Seven
[..]
Wat een bijzonder uitgangspunt. Als je in je hele leven maar van 1 persoon houdt (wat bij hem volgens mij het geval was), en die is toevallig van jouw geslacht, ben je niet homo?
En als je als man in je leven maar van 1 vrouw houdt ben je dus ook niet hetero?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Niet als je geen aantrekking tot andere mannen voelt.
Als je je verder niet tot vrouwen aangetrokken voelt? Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En als je als man in je leven maar van 1 vrouw houdt ben je dus ook niet hetero?
Ik zie dat toch anders.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
Ga je er daarbij vanuit dat de persoon wel op het niet benoemde geslacht valt (ik niet)?
Hoe zou jij t noemen?
Waarom niet? Behalve dat het raar klinkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Vanyel het volgende:
Tja, de een is nou eenmaal wat geïnteresseerder in dat soort dingen dan de ander. Je kunt t moeilijk jacksueel (in t geval van de film) noemen.
Overigens kan ik me er überhaupt weinig bij voorstellen, maar dat terzijde.
Dat is idd evil en moet zo goed mogelijk bestreden worden!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moet 'ie maar niet zo enorm janken 's nachts.
Ik heb dan liever iedereen in een paar hele grote hokken waarbinnen nog flink wat diversiteit mogelijk is, dan een pietepeuterig hokje per geval.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Behalve dat het raar klinkt.
Mensen stoppen elkaar te snel in hokjes, denk ik, en er zijn te weinig hokjes voor alle afzonderlijke gevallen.
Blijkbaar hebben wij dan een andere uitleg van het begrip. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteitquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
Hoezo? Omdat ik het zo vaak over seks heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |