SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik luisterde naar de soundtrack van De kleine zeemeermin toen ik hierop kwam
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 26 december 2010 08:16 schreef Qebbel het volgende:
Een kerstgroet uit Shanghai!!! Vrolijk kerstfeest iedereen! Wij vliegen vanavond weer naar huis!
*Zwaai*
quote:Op zondag 26 december 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
voor t naamtopic, maar in t licht van lezzers SMkelder ook wel een beetje eng....
Ik ging meer voor het dubbele gebruik van "Van" in je naam (dus "we houden van yel") maar yel is niks.quote:Op zondag 26 december 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
voor t naamtopic, maar in t licht van lezzers SMkelder ook wel een beetje eng....
En ik durf te wedden dat je niet de kleine zeemeermin keek toen je deze bedacht
Ik had jouw bedoeling meteen door.... Hun bedoeling duurde langer.quote:Op zondag 26 december 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging meer voor het dubbele gebruik van "Van" in je naam (dus "we houden van yel") maar yel is niks.
Waarom heb je dan ook zo'n lastige naam, dammit?
The Last Herald Mage? Die zag ik laatst bij iemand in de boekenkast staan. Zal ik 'm maar eens lenen dan?quote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik snapte m wel hoor
Mijn naam is van een fantasyboek. Vanyel had echt een wit paard, dus vorige TT had zelfs gepast
Geeft ze van yeltjequote:Op zondag 26 december 2010 17:22 schreef wonderer het volgende:
Ik doe wel een TR als ik iets beters weet
Een week. Wel kort, maar super! We zijn ook nog 1 dag naar 2 andere plaatsjes in de buurt van Sjanghai geweest en we hebben heel veel leuke dingen gezien en gedaan. Het vliegen vond ik natuurlijk ook weer een feestje ('k ben een fanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grap is dat we gewoon totaal de sneeuw-ellende-dans zijn ontsprongen. Wij bleken de laatste vlucht te zijn die is vertrokken van Brussel. Daarna 2 dagen niks. En vandaag was weer de eerste normale aankomstdag. Stonden duizenden koffers overal en bedjes. Wat een ellende! Maar bij ons verliep alles soepel. Ben benieuwd hoe het Lezzer is gegaan, want ik kreeg een hoop mailtjes van mijn werk betreft de stand van zaken en bedankjes aan alle collega's die deze hectische dagen overuren hebben gedraaid waar je u tegen zegt en hoorde van ellende betreft bagage, etc.
Volgende keer gaan we wel mooi met de trein als het zo sneeuwt. Ik was goed klaar zeg met die Belgische tyfuswegen terwijl het goed hard sneeuwde op de heenreis! Ik haat treinen, maar dit was best link eigenlijk.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Klopt! Wat een drama.quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef lezzer het volgende:
Belgische wegen zijn ook tyfus als het niet sneeuwt
Top! Nog geknipoogt naar mijn collega's?quote:Verder, geen enkel probleem, vlucht was keurig op tijd
Wel warm?quote:Vandaag veel bewolking hier, dat is wel jammer
quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef lezzer het volgende:
Ja, 26 graden als het niet waait. Morgen beter denk ik. Niet geknipoogd, want mevrouw in blauw was chagrijnig... In het vliegtuig aardig als altijd. Ik heb het meeste geslapen . De primatour hakte er nogal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je 26 graden!!Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik moet vanavond en donderdag werken, maar voor de rest wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:40 schreef Vanyel het volgende:
Dan vooral genieten. Fiets heeft vakantie?
Ik moest aan Denise Huxtable denken. Zal wel iemand anders zijn...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik moet vanavond en donderdag werken, maar voor de rest wel.![]()
Ik ben nou aan het kwijlen over/om/op Denise Crosby.
Ze tikt allemaal leuke dingen in en ze kan goed vechten.quote:
Niet echt dingen die ik zoek in een vrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze tikt allemaal leuke dingen in en ze kan goed vechten.
DAT IS EEN STARFLEET UNIFORM, JA.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:25 schreef Magenta het volgende:
[..]
Niet echt dingen die ik zoek in een vrouw. Die outfit is ook niet helemaal mijn smaak, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |