quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit van de term genderqueer gehoord.
Nah, klopt wel hoor, denk ik. Mits die biseksuelen wel een redelijke open mind hebben en niet OF een man OF een vrouw willen in plaats van allebei tegelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je dan ideaal bent voor biseksuelen. Maar iets zegt me dat het niet zo werkt
.
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Vraag voor iedereen hier, zou je een relatie aangaan met iemand uit één van de laatste twee hokjes? Mensen zijn meestal wel open-minded, maar een relatie met iemand aangaan is weer een tweede..
Tevens![]()
Lekkerder? Oneerlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ruk wel meer, maar dat komt omdat het lekkerder is, niet omdat ik meer zin heb. Als er constant koekjes voor je neus staan, ga je ook meer eten dan als er worteltjes staan, tenslotte, ook al heb je geen honger
Dat doen lesbo's net zo hard!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb geen genderissues, dat maakt de hele rimram een stuk minder gecompliceerd. Vind het soms wel irritant dat de gemiddelde hetero bepaald gedrag/ uiterlijk verwacht van een vrouw, maar heb daar verder weinig boodschap aan. Ik ben ook niet zo goed in het voldoen aan andermans regels, misschien scheelt dat.
Ik zal zeker wel een relatie aan kunnen gaan met een transseksueel, gewoon omdat ik diegene dan voor 100% als vrouw zie. Iemand die zichzelf niet als vrouw ziet, of zich deels man voelt, vind ik lastiger, omdat ik gewoon echt op vrouwen val, zowel innerlijk als uiterlijk. Als mijn vriendin nu opeens voor de dag komt met trans-gevoelens, zou ik dat moeilijk vinden, maar ik zou haar altijd steunen en van haar houden. Ook als ze een man zou zijn/worden. Maar dat is niet zo, dus zo goed kan ik het niet vergelijken. Ze is echt een 'rasvrouw'. Dus de vraag is of ik uberhaupt wel op haar zou zijn gevallen dan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Vraag voor iedereen hier, zou je een relatie aangaan met iemand uit één van de laatste twee hokjes? Mensen zijn meestal wel open-minded, maar een relatie met iemand aangaan is weer een tweede..
Tevens![]()
Ik wacht ik toch maar ff met deze post tot ik een normaal toetsenbord heb.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Tevens![]()
Iedereen wil een huurauto... Blijkbaar was er geen auto meer beschikbaar terwijl je dat wel kon boeken via de site 13.gifquote:
Lastige vraag, zo in het algemeen. Als mevrouw V nu zou besluiten als meneer V door het leven te willen gaan (onwaarschijnlijk, maar toch), zou ik daar grote moeite mee hebben en ik weet niet of onze relatie stand zou houden. Ik ben nl. op mevrouw V gevallen. In een meneer zou ik denk ik heel andere dingen zoeken en het is maar de vraag of deze 'nieuwe meneer' die dingen in zich zou hebben. Bovendien val ik toch eigenlijk echt niet zo op mannen, dus het zou lastig zijn. Als het alleen lichamelijk was, zou het niet zo'n punt zijn, maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
Ze doen het ook, maar in mijn ervaring minder hard. Het kan natuurlijk schelen dat ik tegenwoordig beter in het lesbohok pas dan in het heterohok (itt vroeger, ik was als puber je reinste boymagnetquote:
quote:
Ik vind het wel een duidelijk antwoord hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er duidelijker op word. Hoe meer letters, hoe onduidelijker. Tijd voor de volgende post.
Arme julliequote:Op donderdag 30 december 2010 10:54 schreef lezzer het volgende:
auto voor morgen en overmorgen geboekt!
Dat verplicht ons nu wel om vandaag in de Wellness door te brengen
Ja heel dramatisch, vinden wij ookquote:
Knuppel in het hoenderhok?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Tevens![]()
Van binnen of van buiten?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:01 schreef lezzer het volgende:
En ook, de ene transvrouw is zachter dan de andere. Ik val toch wel heel erg op dat zachte.
Denk ik nu maar dat ik hierin iets lees over jullietwee of is dat ook zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Knuppel in het hoenderhok?(Tevens benieuwd naar reacties)
En na een aantal topics niet aanwezig te zijn geweest, lees ik nu weer mee
Oh, oeps, edit: yeay voor positieve reacties *knuffelt dinnetje nog even*
Ja, want toen ik op de bel drukte, deed hij 't niet. Ik werd eergister ook al aangevallen door een Cliniclown, waarvan ik ook niet had gemerkt dat hij had gedrukt.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Weet je zeker dat ie heeft aangebeld?
En is die roadtrip alleen morgen of doe je er wat langer over?
Ik snap je niet helemaal geloof ik (dat van die knuppel wil ik denk ik niet snappen).quote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Knuppel in het hoenderhok?(Tevens benieuwd naar reacties)
En na een aantal topics niet aanwezig te zijn geweest, lees ik nu weer mee
Oh, oeps, edit: yeay voor positieve reacties *knuffelt dinnetje nog even*
Naja, het is meer dat in mijn persoonlijke ervaring dat het merendeel van de LGB community nog net niet gillend wegrend voor het de T in LGBT. (Ik kon me bijvoorbeeld nog wel een topic herinneren op expreszo) Maar ik ben wel blij dat er veel positieve reacties staan hier. Er lopen hier zeker wel meer openminded LGB'ers rond dan ik in het echte leven ben tegengekomen. (Misschien te danken aan de bijdrage van o.a. Wonderer?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal geloof ik (dat van die knuppel wil ik denk ik niet snappen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |