quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt: Wat kost niks en toch altijd prijs?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt: Wat kost niks en toch altijd prijs?
Jij!quote:
Lootjes trekken.. soort Christmas Cracker maar dan andersquote:
Dat is naar. Alcohol is goed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Flappekz het volgende:
Zo, verplichtingen achter de rug, weer heerlijk thuis!
Alleen.......geen alcohol in huis
Heb nog wel rum! Alleen geen rum om puur te drinken....En uiteraard ook geen frisdrankquote:
Geen benzinepomp in de buurt die nog open is?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
Heb nog wel rum! Alleen geen rum om puur te drinken....En uiteraard ook geen frisdrank
Nope...lichte paniek hier in huis nuquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen benzinepomp in de buurt die nog open is?
Waar is "hier op de hoek?"quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef tuintegel het volgende:
er is hier op de hoek een avondwinkel (turk) gewoon open en die turkse supermarkt op de Dierenselaan is ook gewoon open
Oude Haagwegquote:
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oude Haagwegals je zeg maar het kruispunt van de Azivo voorbij bent. Dierenselaan is zelfs dichterbij geloof ik als ik het bekijk vanuit waar jullie wonen
.
De supermarkt bij de Dierenselaan zit tegenover AJ Sports, naast dierenzaak Dobey .
Die is tot 12 uur open
Mmmm... Het klinkt hetzelfde als hier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef GotC het volgende:
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaan
Oh, als iemand trek heeft in Baco's of Bacardi lemon+cola, icm 2 mensen in joggingbroek en een huis vol cadeautjes..jullie zijn welkom!
Behalve dat ik geen mens meer ben maar een zombie...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Het klinkt hetzelfde als hier.
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef MissMSX het volgende:
Behalve dat ik geen mens meer ben maar een zombie...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.
Serieusquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaan
Oh, als iemand trek heeft in Baco's of Bacardi lemon+cola, icm 2 mensen in joggingbroek en een huis vol cadeautjes..jullie zijn welkom!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.
Alcohol werkt ontsmettend hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Serieus. Gister was ik heel stoer en sterk . Vandaag dag 2 (ik was weer welkom bij zuslief
, zei het jullie toch
) was het wel even minder om vloeibaar eten naar binnen te blijven werken ... Ik hou zo van stokbroodjes en kruidenboter!
Ik denk dat drank ook geen verstandige keuze is , mag ik een herhaalrecept van jullievoor een volgende keer?
quote:
The MI.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef tuintegel het volgende:
jij zou een geweldige doktersassistente zijn
Uiteraard! Gaan we nog regelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Serieus. Gister was ik heel stoer en sterk . Vandaag dag 2 (ik was weer welkom bij zuslief
, zei het jullie toch
) was het wel even minder om vloeibaar eten naar binnen te blijven werken ... Ik hou zo van stokbroodjes en kruidenboter!
Ik denk dat drank ook geen verstandige keuze is , mag ik een herhaalrecept van jullievoor een volgende keer?
Mag ik missmsx lenenquote:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef tuintegel het volgende:
Mag ik missmsx lenen, al was het alleen maar voor haar droge humor
.
Cheers!quote:
Ik heb hier Mario Kart liggen? Of Mario galaxy?quote:Op zondag 26 december 2010 10:13 schreef tuintegel het volgende:
Oh en ik ga even ergens een wii spelletje lenen om mij te vermaken de komende week (of valt wii Mario niet onder rust)
Die twee heb ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb hier Mario Kart liggen? Of Mario galaxy?
het heeft geregendquote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is best mooi weer en ik lees dat er een weeralarm vanwege gladheid is afgegeven??
Hmmm dan moet ik nog maar even zien of ik naar buiten gaquote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
het heeft geregend. Hier in de wijk zijn de stoepen spiegels
. Maar er wordt hier dan ook echt nooit gestrooid... nog geen korrel
gelukquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
Wij moeten naar Amersfoort, wens ons maar geluk
Ben blij dat ik dat allemaal achter de rug heb...wij doen hier vandaag lekker aan bankhangenquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef WheeleE het volgende:
Gedouched, geschoren, overhemd gestreken. Ik ben er klaar voor volgens mij. In een uurtje op weg naar de rest van de familie, opzitten en pootjes geven.
Same samequote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat allemaal achter de rug heb...wij doen hier vandaag lekker aan bankhangen
Hoeveel jaar ben je ondertussen kwijt?quote:Op zondag 26 december 2010 15:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Dooi![]()
Iets minder waren de plekken/stoepen waar nog sneeuw/ijs lag. Stukje met de hond lopen kostte me weer tien jaar van mn leven. Op een gegeven moment maar midden op straat gaan lopen, daar ligt nu gelukkig niets meer.
oeh.. dan sta je ondertussen wsl muurvast..quote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
Wij moeten naar Amersfoort, wens ons maar geluk
Volgens mij sta ik zo langzamerhand al in de minquote:Op zondag 26 december 2010 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ben je ondertussen kwijt?
BAM!quote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
Hoe zat het nou ook alweer met die kutjochies en hun vuurwerk? Mag je nou wel of niet het vuurwerk in hun reet stoppen en aansteken?
Alleen als het zwaar vuurwerk isquote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
Hoe zat het nou ook alweer met die kutjochies en hun vuurwerk? Mag je nou wel of niet het vuurwerk in hun reet stoppen en aansteken?
Welke bandjes?quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijke avond luisteren naar mn favo jaren '90 bandjes.....die ik grotendeels pas in de 00's ontdekte maar goedYay voor de internets.
Lijkt van nietquote:Op maandag 27 december 2010 08:24 schreef WheeleE het volgende:
Zo. Op kantoor aan de koffie. Prima vermaakt dit weekend
.
Leeft u allen nog?
tot vrijdag zei de arts, dan gaan ze weer bloed afnemen, een echo maken en een fijn onderzoekquote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef Lovechild het volgende:
Hier leven we ook nog hoor. Vakantie hier, dus niet zo vroeg op
TT, hoe lang moet je het vloeibaar nog volhouden? Tot je volgende controle?
Lekker hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gooooooooeeedenmorgenmiddag! Hier lekker geen werk en wel harde muziek
Vraag me af of het mag , aangezien de arts in het ziekenhuis heel stellig wasquote:Op maandag 27 december 2010 12:10 schreef Lovechild het volgende:
Dat laatste lijkt me een goed idee, TT.
Ja van een ontstekingquote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
straks ben je zwanger
dat zou pas een wonder zijn
![]()
Sterkte in ieder gevalen als ik wat kan betekenen laat je het wel weten he?
Verder iedereen een leuke kerst gehad?
Kwas vanmorgen al om 05.30 aan het werk maarja ooit zal het wennen
Die heb ik ook al een paar keer geopperdquote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
straks ben je zwanger
dat zou pas een wonder zijn
![]()
Ik geloof niet dat je dat nu nog kan opperenquote:Op maandag 27 december 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar keer geopperd
Omdat een dokter zegt dat het niet zo is?? Wie is die dokter dan dat hij denkt het beter te weten dan ons?quote:Op maandag 27 december 2010 12:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat nu nog kan opperen
Wat weet jij meer als mij dan behalve dat het dan werkelijk een godswonder zou zijnquote:Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat een dokter zegt dat het niet zo is?? Wie is die dokter dan dat hij denkt het beter te weten dan ons?
quote:Op maandag 27 december 2010 12:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja van een ontsteking. Ik zal het je laten weten
. Pff dat is vroeg! nu vrij?
Onbevlekt zwanger of ik heb wel een heel klein buikjequote:Op maandag 27 december 2010 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ga je M. nou een infectie noemen
![]()
Nee, heb gebroken dienst dus vandaag van 05.30 tot 10.00 en van 14.00 tot 18.00
Kutdiensten maarja.....laat ik maar eens positief blijven
quote:Op maandag 27 december 2010 12:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Onbevlekt zwanger of ik heb wel een heel klein buikje.
Als het een kutdienst is mag je wel een regenpak aan.
In deze periode van het jaar kun je natuurlijk niets uitsluiten hequote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wat weet jij meer als mij dan behalve dat het dan werkelijk een godswonder zou zijn
quote:
hahahaha ik ga deze post gebruiken voor iemand die sinds kort wel babykriebels heeftquote:Op maandag 27 december 2010 12:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
R_B de kerstspirit is voorbij dus geen kindeke Jezus. en mijn babykriebels van een paar weken terug zijn ook voorbij
. Oppassen voor een paar uurtjes ok , maar gebroken nachten , krampjes , poepluiers , huiluren ... nee toch maar niet
u riep ??quote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahaha ik ga deze post gebruiken voor iemand die sinds kort wel babykriebels heeft
Mwah, hebben we 't best getroffen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:43 schreef tuintegel het volgende:
maar gebroken nachten , krampjes , poepluiers , huiluren ... nee toch maar niet
Ik ook met de mijne , maar het is geen garantie voor een volgende hequote:Op maandag 27 december 2010 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, hebben we 't best getroffen.
Als ik alles waar ik geen garantie voor kreeg, niet had gedaan, dan had ik nooit geweest waar ik nu ben.quote:Op maandag 27 december 2010 12:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik ook met de mijne , maar het is geen garantie voor een volgende he
mwah en toch zijn die kriebels voorbij , dus neequote:Op maandag 27 december 2010 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik alles waar ik geen garantie voor kreeg, niet had gedaan, dan had ik nooit geweest waar ik nu ben.
lol volgens mij ben je nog niet wakker at, van babykriebels krijg je geen buikpijn , je hebt niks gemist ... babykriebels maakten R_B en A_A ervan .. .quote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Oh, ik heb weer een heel stuk gemist.. Was t niet je darm TT, maar babykriebels
ach.. vriendinnetje heeft een baby gehad en het is echt super schattig.. zelfs als ie gaat huilen ..quote:
Wat ouderwetsquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eerst maar trouwen.. dan baby's maken!!
eyy.. ik heb een ouderwetse man..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wat is dat toch....vrouwen die baby's zien die smelten weg en willen dat dan ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. vriendinnetje heeft een baby gehad en het is echt super schattig.. zelfs als ie gaat huilen ..
eerst maar trouwen.. dan baby's maken!!
Kun je het niet met terugwerkende kracht krijgen?quote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef tuintegel het volgende:
Ik weet pas sinds vandaag dat ik een korting van elf euro per maand op mijn zorgverzekering kan krijgen omdat ik lid ben bij fit4free. Dat had ik verleden jaar moeten weten
.
Als dat niet zou gebeuren dan zou er ook niet meer voortgeplant worden he...quote:Op maandag 27 december 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat is dat toch....vrouwen die baby's zien die smelten weg en willen dat dan ook
Ey welke zorgverzekering zit jij? Wil ook 11 euro kortingquote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef tuintegel het volgende:
Ik weet pas sinds vandaag dat ik een korting van elf euro per maand op mijn zorgverzekering kan krijgen omdat ik lid ben bij fit4free. Dat had ik verleden jaar moeten weten
.
Volgens mij kun je bij Menzis korting krijgen via FitForFree ...quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ey welke zorgverzekering zit jij? Wil ook 11 euro korting
Ik hoop eigenlijk dat ik vannacht gewoon slaap...sorry!quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef tuintegel het volgende:
Stil hier ja! Oh als ik vannacht typ dat ik buikpijn heb , wil dan iemand terugtikken dat het mijn eigen schuld is
Want GMTAquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil het je morgenochtend best zeggen TT maar vannacht wil ik net als Flap graag slapen
Heb je zitten eten?? Eigen schuld!quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef tuintegel het volgende:
Stil hier ja! Oh als ik vannacht typ dat ik buikpijn heb , wil dan iemand terugtikken dat het mijn eigen schuld is
Of admiraal anaal is langs geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heb je zitten eten?? Eigen schuld!
dan had ik aarspijn ipv buikpijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of admiraal anaal is langs geweest.
Het zijn je darmen, toch?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ik aarspijn ipv buikpijn
Uitstulpsel van de dikke darm , schijnt nog best veel voor te komen ook begrijp ik als ik het om me heen vertel .quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of admiraal anaal is langs geweest.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ik aarspijn ipv buikpijn
Divertikelquote:Op maandag 27 december 2010 20:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Uitstulpsel van de dikke darm , schijnt nog best veel voor te komen ook begrijp ik als ik het om me heen vertel .
Ja , maar buikpijn bekt lekkerder dan een divertinog wat.
Overigens is het nu hier al vervormd tot zoveel andere dingen , babykriebels onder andere
juist! ontstoken uitstulpsel dus . Een darm met een ontstoken darm.quote:
Kom maar ik heb nog wel een mattenklopper ergens..quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
En wie straft mij voor het nagelbijten?
De pepertjes in de satémarinade.quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
En wie straft mij voor het nagelbijten?
Ga maar liggen dan!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kom maar ik heb nog wel een mattenklopper ergens..
quote:
quote:
Een keer gedaan. NOOIT meer!quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef GotC het volgende:
Nepnagels opplakken Miss! Geloof me, je zal niet meer bijten:
Ik doe niet aan nepquote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop er nu al bijna een week meeNo problemo.
Over backfire gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)-actief__.html?p=5,1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:20 schreef tuintegel het volgende:
morgen ga ik lekker naar mijn werk heb ik besloten ... ben het zo zat binnen
Hoe je m wel heel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:02 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]Maar alleen als je je goed genoeg voelt he
Ik ga zo fijn fitnessen voor de tv
Ah, okquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik kijk even hoe ik mij voel , maar in principe doe ik zittend werk. Fitnessen voor de tv ? hoe gaat het met het oortje eigenlijk?
Nix mis met de wegen. Alleen de hele lokale wegen zijn gladquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Als je dat ergens kan zeggen is het hier wel
Hoe zijn de wegen, is iemand al de weg op geweest? Ik moet zo naar Breda voor een verjaardag
nee , ik wil wel meer gaan sportenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
Doen hier nog mensen aan goede voornemens?
altijd..goede voornemens heb ik het hele jaar door hoor!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
Akelig herkenbaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
altijd..goede voornemens heb ik het hele jaar door hoor!!
om ze vervolgens een halve maand verder weer over boord te zetten..
jij ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nee , ik wil wel meer gaan sporten.
Ik vind jou trouwens een normaal postuur hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb alleen maar matige voornemens.. Zoiezo eet ik altijd in de eerste 6 maanden minder, soort compensatie voor de tweede 6 maanden van het jaar
Dat komt door dat balans-halfjaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vind jou trouwens een normaal postuur hebben.
Balans-Ballast jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat komt door dat balans-halfjaar
Zoietsquote:
de schrik is vaak erger he? rustig aan dan maar!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef WheeleE het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens, veel te veel gedoe.
Na gistermiddag bijna onderuit te zijn gegaan toen zowel mijn voet als mijn stoel wegglee op het ijs bij het uitstappen ben ik vanmorgen alsnog op mn giechel gegaan. Dit keer bij het instappen. Rechtervoet glibbert weg en niks om aan vast te houden *bonk*. nisk aan overgehouden, behalve een nog te vormen blauwe plek op mn heup.
Mja, schrik nieteens. Meer een "Oh kut, dat wordt een blauwe plek." in die splitsecond dat je je realiseerd dat het niet meer te redden isquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
de schrik is vaak erger he? rustig aan dan maar!
Je hebt wel meteen de plek kunnen icen met dit weer
hahahah ik heb haar een tijd terug nog een bericht gestuurd via Twitter. Toen had ze ook al een zo'n uitspraak...leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over backfire gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)-actief__.html?p=5,1
Wat een domme koe ben je dan zeg
Yep... geen Chlamydia oplopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
mits veilig of tenzij veilig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahah ik heb haar een tijd terug nog een bericht gestuurd via Twitter. Toen had ze ook al een zo'n uitspraak...leuk.
Over die Chlamydia...tja... wie er op los neukt kan wat ziektes verwachten natuurlijk....mits veilig
[..]
Yep... geen Chlamydia oplopen
Jou en Gotc overschatten nee , schatten dat zijn jullie dan weer wel!!!quote:
Muziek keihard zetten dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef GotC het volgende:
Pff, lekker zeg. De hele dag al aan t boren, alleen raken ze nu elke keer de verwarming oid aan, dat hoor je hier dus ook![]()
.
Maar ik ga nu soep makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Muziek keihard zetten dusOf koptelefoon op...
Oeh, soepquote:
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Muziek keihard zetten dusOf koptelefoon op...
Dat kan primaquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!
GotC had je unique nog gebeld??
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef MissMSX het volgende:
Hey Ronnie! Weet jij nog een goede loodgieter?
M'n oor kan veel aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!
GotC had je unique nog gebeld??
Wanneer kunnen we langskomen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:31 schreef GotC het volgende:
Net bijna 3 liter verse groentesoep gemaaktEn 2 liter verse sinaasappelsap+paar mandarijntjes gemaakt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb spulletjes voor de vogels gekocht (Bar mond houden!) lekkere pinda's en vetbolletjes
weet niet of de vacature online komt te staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef GotC het volgende:
[..]
M'n oor kan veel aanBen wel benieuwd naar morgen!
Nee nog niet gedaan. Wel online al aangemeld, effe kijken of die vacature er nu wel staat.
Jammer, minder mooi vuurwerk op straatquote:15:36:37 28-12-10 Melding : Circa 1000 kg illegaal vuurwerk in bedrijfsbusjes aangetr. 2 verdachte aangeh.
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
Ik vond a_a al zo stil vandaag...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jammer, minder mooi vuurwerk op straat
Och ik steek nooit wat af maar ik weet wel iemand die die troep allemaal verkoopt, als hij het nog doet dan . Of hij zat in dat busjequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jammer, minder mooi vuurwerk op straat
Is pas een paar minuten geleden gebeurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond a_a al zo stil vandaag...
Blue Bloodsquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:43 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Is pas een paar minuten geleden gebeurd
@TuinT, dark blue af, welke serie moest ik nu binnen slurpen?
Staat nu ook op de 170 gig. lange slurp lijst!! (alle godfathers in bluray a 50 gig per film, YEAH!)quote:
oeh mijn vader zal jaloers zijn als hij dat hoort .. over the godfathers danquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Staat nu ook op de 170 gig. lange slurp lijst!! (alle godfathers in bluray a 50 gig per film, YEAH!)
Ik heb daar geen specifieke redenen voor nodig hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
overigens zit ik het gall & gall krantje na te lezen , zie ik de flessen champagne staan die ik heb gekregen , staat hier gewoon voor 80 euro 2 flessen champagne weg te stoffen. Ik zou behalve nieuwjaar niet zo snel weten wanneer je dat moet opdrinken.
Lekker he .. ik krijg er vast nog wel een paar van J.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
overigens zit ik het gall & gall krantje na te lezen , zie ik de flessen champagne staan die ik heb gekregen , staat hier gewoon voor 80 euro 2 flessen champagne weg te stoffen. Ik zou behalve nieuwjaar niet zo snel weten wanneer je dat moet opdrinken.
Hoe kun je nu lekker he naar mij schrijven als ik ze nog niet eens open hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lekker he .. ik krijg er vast nog wel een paar van J.
zuipschuitquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb daar geen specifieke redenen voor nodig hoor
hahaha das waar ook...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe kun je nu lekker he naar mij schrijven als ik ze nog niet eens open heb. Ik weet nog niet of ze lekker zijn:) . Misschien geef ik ze wel weg
Enkele weken ook gewoon....ik mag hopen dat er toch wel iemand aan de bel trekt als ik een paar weken verdwijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/47259
Tis toch best sneu dat je als 28-jarige totaal niet wordt gemist in je omgeving, alleen door je huurbaas omdat je al een tijdje achterloopt met de huur. Schijnbaar werkloos of heel veel vakantiedagen, geen familie of vrienden die regelmatig contact houd...sneu.
ingesproken op je voicemail : Hallo R_B we zien je al een paar weken niet op kantoor, je hebt nog genoeg vakantiedagen over dus neem je tijd... RB al gorgelend: hellup ...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Enkele weken ook gewoon....ik mag hopen dat er toch wel iemand aan de bel trekt als ik een paar weken verdwijn.
ghe ghe... valsquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ingesproken op je voicemail : Hallo R_B we zien je al een paar weken niet op kantoor, je hebt nog genoeg vakantiedagen over dus neem je tijd... RB al gorgelend: hellup ...
sorrie
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
ja! Hij komt morgen kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat doet me denken.... Necta...heb jij nog gebeld??
Ik weet morgen nog wel een feestjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef tuintegel het volgende:
Oh dan kan ik wel ze wel meenemen , mits ik geen pijn meer heb natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Hij komt morgen kijkenFiksen kan pas als de sneeuw weg is.
Dat is waar ook , morgen is de dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik weet morgen nog wel een feestje![]()
oh en mooie boom!En schattige kat
![]()
drankquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef tuintegel het volgende:
Dat is waar ook , morgen is de dag. Zou je het echt een leuk kadootje vinden ?
Morgen, mijn beste flappert, is het een feestdag voor jarige stukken fruit. En om dat te vieren heb ik net een perzikkwarktaart in de koelkast gezetquote:
Kwarktaart! Dat was een van de eerste dingen die ik vroeger van mijn moeder mocht helpen maken. Alleen moest ze opletten dat ik niet al het bodemdeeg opat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen, mijn beste flappert, is het een feestdag voor jarige stukken fruit. En om dat te vieren heb ik net een perzikkwarktaart in de koelkast gezet
Het is simpel en eigenlijk altijd lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef WheeleE het volgende:
Kwarktaart! Dat was een van de eerste dingen die ik vroeger van mijn moeder mocht helpen maken. Alleen moest ze opletten dat ik niet al het bodemdeeg opat.
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:46 schreef Lovechild het volgende:
Goed, hierbij dan de kerstboomfoto's. De kwaliteit is ruk, het licht was niet meer zo goed en haastig gemaakt. Wie betere kwaliteit wil is nog steeds welkom om hem in het echt te komen bewonderen
Er hangt een kerstkaart in en Oudste Dochter is verantwoordelijk voor de witte slinger: die heeft ze zelf gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mochten jullie vinden dat de onderkant nogal leeg is, hierbij de jongedame die dat op haar geweten heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort ook maar eens een poging wagen denk ik. Aardbeien ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is simpel en eigenlijk altijd lekker
ik kan ze op m'n werk niet bekijken.. en hier thuis zie ik alleen de linker helft??quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Lovechild het volgende:
Zeg Barretje, nu heb je meermaals om kerstboomfoto's gevraagd, nu heb ik die dan eindelijk gepost, zeg je niks
gefeliciteerd necta!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen, mijn beste flappert, is het een feestdag voor jarige stukken fruit. En om dat te vieren heb ik net een perzikkwarktaart in de koelkast gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Da's geen taartquote:Op woensdag 29 december 2010 08:25 schreef GotC het volgende:
In dat geval, is deze voor Nectafiertje
[ afbeelding ]
Het is misschien gek, maar ik vind de taarten voor chep er appetijtelijker uitzien...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:50 schreef nectarientje het volgende:
Wat een schitterende taarten trouwens zeg
Vind je die paarse niet mooi dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:15 schreef nectarientje het volgende:
Dat mag.. Ik vind mijn taarten ook iets te gespierd en nadrukkelijk maar niettemin
De Mac op de Escamplaanquote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
weet er nog iemand een leuk/schattig/fijn restaurantje in den haag en omgeving waar ik vanavond kan gaan eten??
Chep heeft min of meer geeist dat er uit eten gegaan moet worden vandaag...![]()
*vervelend*
*Mental Note : neem GotC een keer mee naar een ECHT restaurant...*quote:
Hou je van pittig indonesisch eten? Zo ja, dan Istana in de wagenstraatquote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
weet er nog iemand een leuk/schattig/fijn restaurantje in den haag en omgeving waar ik vanavond kan gaan eten??
Chep heeft min of meer geeist dat er uit eten gegaan moet worden vandaag...![]()
*vervelend*
ik niet.. hij wel ..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hou je van pittig indonesisch eten? Zo ja, dan Istana in de wagenstraat
Boh, de Mac is kei-echt ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*Mental Note : neem GotC een keer mee naar een ECHT restaurant...*
waar zit de wibra??quote:Op woensdag 29 december 2010 10:33 schreef nectarientje het volgende:
Mijn quoteknoppen zijn weer eens pleite: Guilliano's in de straat waar ook de wibra zit. Lief klein pastarestaurantje![]()
Thnx At
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit...
bij de fiddlers!!! zeg DAT dan!
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Fiddlerquote:
organisweer jij de volgende meet in de fiddlersquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zou ik best wel weer eens een biertje willen drinken
tsss..quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
organisweer jij de volgende meet in de fiddlers
( ze hebben daar toch ook quiz-night?? )
kijk aan...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
tsss..
En Flap, keertje doen dan?
De quiznight is daar erg gezellig! Vooraf eten voor 6,50 en mijn dag is perfect
oeh.. das wel vrij rap na de komende meet hoor.. weet niet of ik dat allemaal aankan! :pquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef nectarientje het volgende:
dinsdag 11 januari, 20.30u in de Fiddler. Wie doet er mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
oeh.. das wel vrij rap na de komende meet hoor.. weet niet of ik dat allemaal aankan! :pNoem het dan geen meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Chep is volgens mij ouder dan nectaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd voor Chep!Delen hij en Necta alleen de geboortedag of ook het geboortejaar?
Oeh, een muziekquiz lijkt me tof. Zal eens mijn liefste lief aankijken of ik alleen de hort op magK weet toch meer van muziek dan hij.
Voor een goede muziekquiz moeten we naar de popquiz in het Paard. De quiznight in de Fiddler is meer algemeenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd voor Chep!Delen hij en Necta alleen de geboortedag of ook het geboortejaar?
Oeh, een muziekquiz lijkt me tof. Zal eens mijn liefste lief aankijken of ik alleen de hort op magK weet toch meer van muziek dan hij.
Fris, fruitig en in de bloei van mn leven!quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fris, fruitig en in de bloei van mn leven!
Wie nog meer dan?quote:
Oh, hoe kwam ik nou weer bij een muziekquiz danquote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Voor een goede muziekquiz moeten we naar de popquiz in het Paard. De quiznight in de Fiddler is meer algemeen
Oh gelukkig, die bloei duurt dus nog even en houdt niet op bij 30. Geruststelling ditquote:
Hee, heb je mij niet zien bloeien dan? En ik ben de 30 alláng voorbij hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh gelukkig, die bloei duurt dus nog even en houdt niet op bij 30. Geruststelling dit
* Barretje80 bloeit ook rustig verder hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hee, heb je mij niet zien bloeien dan? En ik ben de 30 alláng voorbij hoor.
Ja, er was weer een sessiequote:Op woensdag 29 december 2010 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 bloeit ook rustig verder hoor
zeg LC.. was er maandag niet weer een sessie??
en chep is 5 jaartjes ouder dan necta..
ik ook, ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 12:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is ook vrij fris volgens mij....en toch ga ik zo lekker even naar het strand!
hmm.. ik wil een lease hond denk ik..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
ik ook, ik ook
Lekker ff rennen met kleine pluis....dan heb ik tenminste de rest van de middag rust
ik heb er 1 voor je , maar die wil je nietquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik wil een lease hond denk ik..
af en toe met een hond over het strand rennen is wel lekker..![]()
maar iedere dag knettervroeg je bed uit om met dat beest een rondje te gaan lopen...
ohh.. dat is z'n eigen probleem ( of moet ik er achter na?? )quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor je , maar die wil je niet. Hij rent namelijk rustig de zee in
.
rose! ole!quote:
Ik ook, moet zo werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |