Inderdaad...quote:
Dat dus. Of je moet ook graag 't risico willen lopen op een kind bij dame 1.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef RanTheMan het volgende:
De oplossing:
Don't be silly. put a rubber on your Willy!
Verplaats dan. Wil gewoon weten WAT ik kan doen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wat denk je nou, dat je hier serieus mee naar een rechter kunt? Begin eens met een poging tot aangifte doen
of 2 kinderne bij 2 dames, en dan lekker kinderbijslag beuren en een uitkering en wij de hardwerkende fokkers voorzien jouw kinderen dan van een toekomst.. Goed bezig gozert!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat dus. Of je moet ook graag 't risico willen lopen op een kind bij dame 1.
Een condoom gebruiken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef heroftw het volgende:
[..]
Verplaats dan. Wil gewoon weten WAT ik kan doen...
Klopt het niet dat er een vrouw in Nederland is veroordeeld omdat zij HIV voor haar sex-partners verzweeg?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Wat zou je er volgens het Nederlands Recht aan willen doen? Smartegeld? Gevangenisstraf? Ontzegging van bevoegdheid tot het hebben van seks?
Waarheen dan? SEX, zodat ze je het meest logisch kunnen vertellen, nl rubber... Of ONZ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:40 schreef heroftw het volgende:
[..]
Verplaats dan. Wil gewoon weten WAT ik kan doen...
Doe niet zo triest! AUB, alsof ik dat zelf bedacht heb? Dronken mensen maken gewoon rare kikker sprongenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Doe niet zo triest! AUB, alsof ik dat zelf bedacht heb? Dronken mensen maken gewoon rare kikker sprongen.
nog een 3e keer en je bent een ezelquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Doe niet zo triest! AUB, alsof ik dat zelf bedacht heb? Dronken mensen maken gewoon rare kikker sprongen.
Wat jij wil poes. Ik wil gewoon weten OF er iets in een wetboek staat wat ik tegen dame 1 kan gebruiken?! En nee, geen condooms.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarheen dan? SEX, zodat ze je het meest logisch kunnen vertellen, nl rubber... Of ONZ?
Dan ga naar de huisarts, laat je testen en krijg indien nodig een antibioticakuur. Dame 2 hetzelfde laten doen en in het vervolg je verstand gebruiken ipv drank...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Ook als ik dronken ben trek ik er nog net zo gemakkelijk een stuk rubber omheen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef heroftw het volgende:
[..]
Nee, dat staat niet in het wetboekquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef heroftw het volgende:
[..]
Wat jij wil poes. Ik wil gewoon weten OF er iets in een wetboek staat wat ik tegen dame 1 kan gebruiken?! En nee, geen condooms.
Weet je? Laat dan ook maar. Serieuze reacties aub. Alsof ik niet bij de huisarts ben geweest en 2 pillen heb geslikt. Het probleem - chlamydia - is allang weg...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan ga naar de huisarts, laat je testen en krijg indien nodig een antibioticakuur. Dame 2 hetzelfde laten doen en in het vervolg je verstand gebruiken ipv drank...
Ik ben bloedserieusquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef heroftw het volgende:
[..]
Weet je? Laat dan ook maar. Serieuze reacties aub. Alsof ik niet bij de huisarts ben geweest en 2 pillen heb geslikt. Het probleem - chlamydia - is allang weg...
Ik kan uit jouw verhaal niet opmaken dat dame 1 het wist en voor jou verzwegen heeft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef heroftw het volgende:
[..]
Klopt het niet dat er een vrouw in Nederland is veroordeeld omdat zij HIV voor haar sex-partners verzweeg?!
Vrouwen weten vaak niet eens of ze chlamydia hebben. Je bent zelf gewoon zo dom geweest om de gok te wagen. Denk eens logisch na.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef heroftw het volgende:
[..]
Weet je? Laat dan ook maar. Serieuze reacties aub. Alsof ik niet bij de huisarts ben geweest en 2 pillen heb geslikt. Het probleem - chlamydia - is allang weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |