Als ik alles waar ik geen garantie voor kreeg, niet had gedaan, dan had ik nooit geweest waar ik nu ben.quote:Op maandag 27 december 2010 12:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik ook met de mijne , maar het is geen garantie voor een volgende he
mwah en toch zijn die kriebels voorbij , dus neequote:Op maandag 27 december 2010 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik alles waar ik geen garantie voor kreeg, niet had gedaan, dan had ik nooit geweest waar ik nu ben.
lol volgens mij ben je nog niet wakker at, van babykriebels krijg je geen buikpijn , je hebt niks gemist ... babykriebels maakten R_B en A_A ervan .. .quote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Oh, ik heb weer een heel stuk gemist.. Was t niet je darm TT, maar babykriebels
ach.. vriendinnetje heeft een baby gehad en het is echt super schattig.. zelfs als ie gaat huilen ..quote:
Wat ouderwetsquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eerst maar trouwen.. dan baby's maken!!
eyy.. ik heb een ouderwetse man..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wat is dat toch....vrouwen die baby's zien die smelten weg en willen dat dan ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. vriendinnetje heeft een baby gehad en het is echt super schattig.. zelfs als ie gaat huilen ..
eerst maar trouwen.. dan baby's maken!!
Kun je het niet met terugwerkende kracht krijgen?quote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef tuintegel het volgende:
Ik weet pas sinds vandaag dat ik een korting van elf euro per maand op mijn zorgverzekering kan krijgen omdat ik lid ben bij fit4free. Dat had ik verleden jaar moeten weten
.
Als dat niet zou gebeuren dan zou er ook niet meer voortgeplant worden he...quote:Op maandag 27 december 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat is dat toch....vrouwen die baby's zien die smelten weg en willen dat dan ook
Ey welke zorgverzekering zit jij? Wil ook 11 euro kortingquote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef tuintegel het volgende:
Ik weet pas sinds vandaag dat ik een korting van elf euro per maand op mijn zorgverzekering kan krijgen omdat ik lid ben bij fit4free. Dat had ik verleden jaar moeten weten
.
Volgens mij kun je bij Menzis korting krijgen via FitForFree ...quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ey welke zorgverzekering zit jij? Wil ook 11 euro korting
Ik hoop eigenlijk dat ik vannacht gewoon slaap...sorry!quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef tuintegel het volgende:
Stil hier ja! Oh als ik vannacht typ dat ik buikpijn heb , wil dan iemand terugtikken dat het mijn eigen schuld is
Want GMTAquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil het je morgenochtend best zeggen TT maar vannacht wil ik net als Flap graag slapen
Heb je zitten eten?? Eigen schuld!quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef tuintegel het volgende:
Stil hier ja! Oh als ik vannacht typ dat ik buikpijn heb , wil dan iemand terugtikken dat het mijn eigen schuld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |