quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt: Wat kost niks en toch altijd prijs?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt: Wat kost niks en toch altijd prijs?
Jij!quote:
Lootjes trekken.. soort Christmas Cracker maar dan andersquote:
Dat is naar. Alcohol is goed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Flappekz het volgende:
Zo, verplichtingen achter de rug, weer heerlijk thuis!
Alleen.......geen alcohol in huis
Heb nog wel rum! Alleen geen rum om puur te drinken....En uiteraard ook geen frisdrankquote:
Geen benzinepomp in de buurt die nog open is?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
Heb nog wel rum! Alleen geen rum om puur te drinken....En uiteraard ook geen frisdrank
Nope...lichte paniek hier in huis nuquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen benzinepomp in de buurt die nog open is?
Waar is "hier op de hoek?"quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef tuintegel het volgende:
er is hier op de hoek een avondwinkel (turk) gewoon open en die turkse supermarkt op de Dierenselaan is ook gewoon open
Oude Haagwegquote:
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oude Haagwegals je zeg maar het kruispunt van de Azivo voorbij bent. Dierenselaan is zelfs dichterbij geloof ik als ik het bekijk vanuit waar jullie wonen
.
De supermarkt bij de Dierenselaan zit tegenover AJ Sports, naast dierenzaak Dobey .
Die is tot 12 uur open
Mmmm... Het klinkt hetzelfde als hier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef GotC het volgende:
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaan
Oh, als iemand trek heeft in Baco's of Bacardi lemon+cola, icm 2 mensen in joggingbroek en een huis vol cadeautjes..jullie zijn welkom!
Behalve dat ik geen mens meer ben maar een zombie...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Het klinkt hetzelfde als hier.
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef MissMSX het volgende:
Behalve dat ik geen mens meer ben maar een zombie...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.
Serieusquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaan
Oh, als iemand trek heeft in Baco's of Bacardi lemon+cola, icm 2 mensen in joggingbroek en een huis vol cadeautjes..jullie zijn welkom!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.
Alcohol werkt ontsmettend hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Serieus. Gister was ik heel stoer en sterk . Vandaag dag 2 (ik was weer welkom bij zuslief
, zei het jullie toch
) was het wel even minder om vloeibaar eten naar binnen te blijven werken ... Ik hou zo van stokbroodjes en kruidenboter!
Ik denk dat drank ook geen verstandige keuze is , mag ik een herhaalrecept van jullievoor een volgende keer?
quote:
The MI.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef tuintegel het volgende:
jij zou een geweldige doktersassistente zijn
Uiteraard! Gaan we nog regelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Serieus. Gister was ik heel stoer en sterk . Vandaag dag 2 (ik was weer welkom bij zuslief
, zei het jullie toch
) was het wel even minder om vloeibaar eten naar binnen te blijven werken ... Ik hou zo van stokbroodjes en kruidenboter!
Ik denk dat drank ook geen verstandige keuze is , mag ik een herhaalrecept van jullievoor een volgende keer?
Mag ik missmsx lenenquote:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef tuintegel het volgende:
Mag ik missmsx lenen, al was het alleen maar voor haar droge humor
.
Cheers!quote:
Ik heb hier Mario Kart liggen? Of Mario galaxy?quote:Op zondag 26 december 2010 10:13 schreef tuintegel het volgende:
Oh en ik ga even ergens een wii spelletje lenen om mij te vermaken de komende week (of valt wii Mario niet onder rust)
Die twee heb ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb hier Mario Kart liggen? Of Mario galaxy?
het heeft geregendquote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is best mooi weer en ik lees dat er een weeralarm vanwege gladheid is afgegeven??
Hmmm dan moet ik nog maar even zien of ik naar buiten gaquote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
het heeft geregend. Hier in de wijk zijn de stoepen spiegels
. Maar er wordt hier dan ook echt nooit gestrooid... nog geen korrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |