quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt: Wat kost niks en toch altijd prijs?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt: Wat kost niks en toch altijd prijs?
Jij!quote:
Lootjes trekken.. soort Christmas Cracker maar dan andersquote:
Dat is naar. Alcohol is goed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:53 schreef Flappekz het volgende:
Zo, verplichtingen achter de rug, weer heerlijk thuis!
Alleen.......geen alcohol in huis
Heb nog wel rum! Alleen geen rum om puur te drinken....En uiteraard ook geen frisdrankquote:
Geen benzinepomp in de buurt die nog open is?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
Heb nog wel rum! Alleen geen rum om puur te drinken....En uiteraard ook geen frisdrank
Nope...lichte paniek hier in huis nuquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen benzinepomp in de buurt die nog open is?
Waar is "hier op de hoek?"quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef tuintegel het volgende:
er is hier op de hoek een avondwinkel (turk) gewoon open en die turkse supermarkt op de Dierenselaan is ook gewoon open
Oude Haagwegquote:
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oude Haagwegals je zeg maar het kruispunt van de Azivo voorbij bent. Dierenselaan is zelfs dichterbij geloof ik als ik het bekijk vanuit waar jullie wonen
.
De supermarkt bij de Dierenselaan zit tegenover AJ Sports, naast dierenzaak Dobey .
Die is tot 12 uur open
Mmmm... Het klinkt hetzelfde als hier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef GotC het volgende:
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaan
Oh, als iemand trek heeft in Baco's of Bacardi lemon+cola, icm 2 mensen in joggingbroek en een huis vol cadeautjes..jullie zijn welkom!
Behalve dat ik geen mens meer ben maar een zombie...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Het klinkt hetzelfde als hier.
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef MissMSX het volgende:
Behalve dat ik geen mens meer ben maar een zombie...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.
Serieusquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Flap rent net de deur uit, gaat naar de Dierenselaan
Oh, als iemand trek heeft in Baco's of Bacardi lemon+cola, icm 2 mensen in joggingbroek en een huis vol cadeautjes..jullie zijn welkom!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik geen enkele neiging om je een 'Shaun of the dead' behandeling te geven.
Alcohol werkt ontsmettend hequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Serieus. Gister was ik heel stoer en sterk . Vandaag dag 2 (ik was weer welkom bij zuslief
, zei het jullie toch
) was het wel even minder om vloeibaar eten naar binnen te blijven werken ... Ik hou zo van stokbroodjes en kruidenboter!
Ik denk dat drank ook geen verstandige keuze is , mag ik een herhaalrecept van jullievoor een volgende keer?
quote:
The MI.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef tuintegel het volgende:
jij zou een geweldige doktersassistente zijn
Uiteraard! Gaan we nog regelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Serieus. Gister was ik heel stoer en sterk . Vandaag dag 2 (ik was weer welkom bij zuslief
, zei het jullie toch
) was het wel even minder om vloeibaar eten naar binnen te blijven werken ... Ik hou zo van stokbroodjes en kruidenboter!
Ik denk dat drank ook geen verstandige keuze is , mag ik een herhaalrecept van jullievoor een volgende keer?
Mag ik missmsx lenenquote:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef tuintegel het volgende:
Mag ik missmsx lenen, al was het alleen maar voor haar droge humor
.
Cheers!quote:
Ik heb hier Mario Kart liggen? Of Mario galaxy?quote:Op zondag 26 december 2010 10:13 schreef tuintegel het volgende:
Oh en ik ga even ergens een wii spelletje lenen om mij te vermaken de komende week (of valt wii Mario niet onder rust)
Die twee heb ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb hier Mario Kart liggen? Of Mario galaxy?
het heeft geregendquote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is best mooi weer en ik lees dat er een weeralarm vanwege gladheid is afgegeven??
Hmmm dan moet ik nog maar even zien of ik naar buiten gaquote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
het heeft geregend. Hier in de wijk zijn de stoepen spiegels
. Maar er wordt hier dan ook echt nooit gestrooid... nog geen korrel
gelukquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
Wij moeten naar Amersfoort, wens ons maar geluk
Ben blij dat ik dat allemaal achter de rug heb...wij doen hier vandaag lekker aan bankhangenquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef WheeleE het volgende:
Gedouched, geschoren, overhemd gestreken. Ik ben er klaar voor volgens mij. In een uurtje op weg naar de rest van de familie, opzitten en pootjes geven.
Same samequote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat allemaal achter de rug heb...wij doen hier vandaag lekker aan bankhangen
Hoeveel jaar ben je ondertussen kwijt?quote:Op zondag 26 december 2010 15:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Dooi![]()
Iets minder waren de plekken/stoepen waar nog sneeuw/ijs lag. Stukje met de hond lopen kostte me weer tien jaar van mn leven. Op een gegeven moment maar midden op straat gaan lopen, daar ligt nu gelukkig niets meer.
oeh.. dan sta je ondertussen wsl muurvast..quote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
Wij moeten naar Amersfoort, wens ons maar geluk
Volgens mij sta ik zo langzamerhand al in de minquote:Op zondag 26 december 2010 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ben je ondertussen kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |