Of admiraal anaal is langs geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heb je zitten eten?? Eigen schuld!
dan had ik aarspijn ipv buikpijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of admiraal anaal is langs geweest.
Het zijn je darmen, toch?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ik aarspijn ipv buikpijn
Uitstulpsel van de dikke darm , schijnt nog best veel voor te komen ook begrijp ik als ik het om me heen vertel .quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of admiraal anaal is langs geweest.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ik aarspijn ipv buikpijn
Divertikelquote:Op maandag 27 december 2010 20:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Uitstulpsel van de dikke darm , schijnt nog best veel voor te komen ook begrijp ik als ik het om me heen vertel .
Ja , maar buikpijn bekt lekkerder dan een divertinog wat.
Overigens is het nu hier al vervormd tot zoveel andere dingen , babykriebels onder andere
juist! ontstoken uitstulpsel dus . Een darm met een ontstoken darm.quote:
Kom maar ik heb nog wel een mattenklopper ergens..quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
En wie straft mij voor het nagelbijten?
De pepertjes in de satémarinade.quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
En wie straft mij voor het nagelbijten?
Ga maar liggen dan!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kom maar ik heb nog wel een mattenklopper ergens..
quote:
quote:
Een keer gedaan. NOOIT meer!quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef GotC het volgende:
Nepnagels opplakken Miss! Geloof me, je zal niet meer bijten:
Ik doe niet aan nepquote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop er nu al bijna een week meeNo problemo.
Over backfire gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)-actief__.html?p=5,1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:20 schreef tuintegel het volgende:
morgen ga ik lekker naar mijn werk heb ik besloten ... ben het zo zat binnen
Hoe je m wel heel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:02 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]Maar alleen als je je goed genoeg voelt he
Ik ga zo fijn fitnessen voor de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |