Want GMTAquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil het je morgenochtend best zeggen TT maar vannacht wil ik net als Flap graag slapen
Heb je zitten eten?? Eigen schuld!quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef tuintegel het volgende:
Stil hier ja! Oh als ik vannacht typ dat ik buikpijn heb , wil dan iemand terugtikken dat het mijn eigen schuld is
Of admiraal anaal is langs geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heb je zitten eten?? Eigen schuld!
dan had ik aarspijn ipv buikpijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of admiraal anaal is langs geweest.
Het zijn je darmen, toch?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ik aarspijn ipv buikpijn
Uitstulpsel van de dikke darm , schijnt nog best veel voor te komen ook begrijp ik als ik het om me heen vertel .quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of admiraal anaal is langs geweest.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan had ik aarspijn ipv buikpijn
Divertikelquote:Op maandag 27 december 2010 20:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Uitstulpsel van de dikke darm , schijnt nog best veel voor te komen ook begrijp ik als ik het om me heen vertel .
Ja , maar buikpijn bekt lekkerder dan een divertinog wat.
Overigens is het nu hier al vervormd tot zoveel andere dingen , babykriebels onder andere
juist! ontstoken uitstulpsel dus . Een darm met een ontstoken darm.quote:
Kom maar ik heb nog wel een mattenklopper ergens..quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
En wie straft mij voor het nagelbijten?
De pepertjes in de satémarinade.quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
En wie straft mij voor het nagelbijten?
Ga maar liggen dan!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kom maar ik heb nog wel een mattenklopper ergens..
quote:
quote:
Een keer gedaan. NOOIT meer!quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef GotC het volgende:
Nepnagels opplakken Miss! Geloof me, je zal niet meer bijten:
Ik doe niet aan nepquote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop er nu al bijna een week meeNo problemo.
Over backfire gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)-actief__.html?p=5,1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:20 schreef tuintegel het volgende:
morgen ga ik lekker naar mijn werk heb ik besloten ... ben het zo zat binnen
Hoe je m wel heel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:02 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]Maar alleen als je je goed genoeg voelt he
Ik ga zo fijn fitnessen voor de tv
Ah, okquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik kijk even hoe ik mij voel , maar in principe doe ik zittend werk. Fitnessen voor de tv ? hoe gaat het met het oortje eigenlijk?
Nix mis met de wegen. Alleen de hele lokale wegen zijn gladquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Als je dat ergens kan zeggen is het hier wel
Hoe zijn de wegen, is iemand al de weg op geweest? Ik moet zo naar Breda voor een verjaardag
nee , ik wil wel meer gaan sportenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
Doen hier nog mensen aan goede voornemens?
altijd..goede voornemens heb ik het hele jaar door hoor!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
Akelig herkenbaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
altijd..goede voornemens heb ik het hele jaar door hoor!!
om ze vervolgens een halve maand verder weer over boord te zetten..
jij ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nee , ik wil wel meer gaan sporten.
Ik vind jou trouwens een normaal postuur hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb alleen maar matige voornemens.. Zoiezo eet ik altijd in de eerste 6 maanden minder, soort compensatie voor de tweede 6 maanden van het jaar
Dat komt door dat balans-halfjaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vind jou trouwens een normaal postuur hebben.
Balans-Ballast jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat komt door dat balans-halfjaar
Zoietsquote:
de schrik is vaak erger he? rustig aan dan maar!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef WheeleE het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens, veel te veel gedoe.
Na gistermiddag bijna onderuit te zijn gegaan toen zowel mijn voet als mijn stoel wegglee op het ijs bij het uitstappen ben ik vanmorgen alsnog op mn giechel gegaan. Dit keer bij het instappen. Rechtervoet glibbert weg en niks om aan vast te houden *bonk*. nisk aan overgehouden, behalve een nog te vormen blauwe plek op mn heup.
Mja, schrik nieteens. Meer een "Oh kut, dat wordt een blauwe plek." in die splitsecond dat je je realiseerd dat het niet meer te redden isquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
de schrik is vaak erger he? rustig aan dan maar!
Je hebt wel meteen de plek kunnen icen met dit weer
hahahah ik heb haar een tijd terug nog een bericht gestuurd via Twitter. Toen had ze ook al een zo'n uitspraak...leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over backfire gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)-actief__.html?p=5,1
Wat een domme koe ben je dan zeg
Yep... geen Chlamydia oplopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
mits veilig of tenzij veilig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahah ik heb haar een tijd terug nog een bericht gestuurd via Twitter. Toen had ze ook al een zo'n uitspraak...leuk.
Over die Chlamydia...tja... wie er op los neukt kan wat ziektes verwachten natuurlijk....mits veilig
[..]
Yep... geen Chlamydia oplopen
Jou en Gotc overschatten nee , schatten dat zijn jullie dan weer wel!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |