Ah, okquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:11 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik kijk even hoe ik mij voel , maar in principe doe ik zittend werk. Fitnessen voor de tv ? hoe gaat het met het oortje eigenlijk?
Nix mis met de wegen. Alleen de hele lokale wegen zijn gladquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Als je dat ergens kan zeggen is het hier wel
Hoe zijn de wegen, is iemand al de weg op geweest? Ik moet zo naar Breda voor een verjaardag
nee , ik wil wel meer gaan sportenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
Doen hier nog mensen aan goede voornemens?
altijd..goede voornemens heb ik het hele jaar door hoor!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
Akelig herkenbaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
altijd..goede voornemens heb ik het hele jaar door hoor!!
om ze vervolgens een halve maand verder weer over boord te zetten..
jij ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nee , ik wil wel meer gaan sporten.
Ik vind jou trouwens een normaal postuur hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb alleen maar matige voornemens.. Zoiezo eet ik altijd in de eerste 6 maanden minder, soort compensatie voor de tweede 6 maanden van het jaar
Dat komt door dat balans-halfjaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vind jou trouwens een normaal postuur hebben.
Balans-Ballast jaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat komt door dat balans-halfjaar
Zoietsquote:
de schrik is vaak erger he? rustig aan dan maar!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef WheeleE het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens, veel te veel gedoe.
Na gistermiddag bijna onderuit te zijn gegaan toen zowel mijn voet als mijn stoel wegglee op het ijs bij het uitstappen ben ik vanmorgen alsnog op mn giechel gegaan. Dit keer bij het instappen. Rechtervoet glibbert weg en niks om aan vast te houden *bonk*. nisk aan overgehouden, behalve een nog te vormen blauwe plek op mn heup.
Mja, schrik nieteens. Meer een "Oh kut, dat wordt een blauwe plek." in die splitsecond dat je je realiseerd dat het niet meer te redden isquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
de schrik is vaak erger he? rustig aan dan maar!
Je hebt wel meteen de plek kunnen icen met dit weer
hahahah ik heb haar een tijd terug nog een bericht gestuurd via Twitter. Toen had ze ook al een zo'n uitspraak...leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over backfire gesproken: http://www.telegraaf.nl/b(...)-actief__.html?p=5,1
Wat een domme koe ben je dan zeg
Yep... geen Chlamydia oplopenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
ff heel suf doen:
mits veilig of tenzij veilig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahah ik heb haar een tijd terug nog een bericht gestuurd via Twitter. Toen had ze ook al een zo'n uitspraak...leuk.
Over die Chlamydia...tja... wie er op los neukt kan wat ziektes verwachten natuurlijk....mits veilig
[..]
Yep... geen Chlamydia oplopen
Jou en Gotc overschatten nee , schatten dat zijn jullie dan weer wel!!!quote:
Muziek keihard zetten dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef GotC het volgende:
Pff, lekker zeg. De hele dag al aan t boren, alleen raken ze nu elke keer de verwarming oid aan, dat hoor je hier dus ook![]()
.
Maar ik ga nu soep makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Muziek keihard zetten dusOf koptelefoon op...
Oeh, soepquote:
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Muziek keihard zetten dusOf koptelefoon op...
Dat kan primaquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!
GotC had je unique nog gebeld??
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef MissMSX het volgende:
Hey Ronnie! Weet jij nog een goede loodgieter?
M'n oor kan veel aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!
GotC had je unique nog gebeld??
Wanneer kunnen we langskomen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:31 schreef GotC het volgende:
Net bijna 3 liter verse groentesoep gemaaktEn 2 liter verse sinaasappelsap+paar mandarijntjes gemaakt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb spulletjes voor de vogels gekocht (Bar mond houden!) lekkere pinda's en vetbolletjes
weet niet of de vacature online komt te staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef GotC het volgende:
[..]
M'n oor kan veel aanBen wel benieuwd naar morgen!
Nee nog niet gedaan. Wel online al aangemeld, effe kijken of die vacature er nu wel staat.
Jammer, minder mooi vuurwerk op straatquote:15:36:37 28-12-10 Melding : Circa 1000 kg illegaal vuurwerk in bedrijfsbusjes aangetr. 2 verdachte aangeh.
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
Ik vond a_a al zo stil vandaag...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jammer, minder mooi vuurwerk op straat
Och ik steek nooit wat af maar ik weet wel iemand die die troep allemaal verkoopt, als hij het nog doet dan . Of hij zat in dat busjequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jammer, minder mooi vuurwerk op straat
Is pas een paar minuten geleden gebeurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond a_a al zo stil vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |