Nog iemand die helemaal alleen isquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:59 schreef presidenttje het volgende:
Kerst
Door de media opgedrongen sentimentele onzin
Vrienden zijn bij familie en hebben een eigen leven, ben niet echt heel belangrijk voor ze... Ik ben ook bij mn ouders maar voel me toch alleenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
geven je vrienden niet om je dan?
plus ik ben ook niet met kerst samen met mijn vriend, wel maandag tot zondag & dat vind ik veel fijner!
Je vindt geen nieuwe liefde, omdat je me negeertquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:01 schreef amouretvin het volgende:
Maar ik wil bij hem zijn, of het nu kerst is of nietde enige manier om over hem heen te komen is door een nieuwe liefde te vinden, maar die vind ik niet. Ligt dat nu aan mij?
ben ook wel redelijk onzeker over mezelf; mn innerlijk, mn uiterlijk.......... nooit is het goed! En complimentjes geloof ik ook nooit, want wtf, ik ben alleen, geen relatie
HAH. Wat is dit dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij familie en hebben een eigen leven, ben niet echt heel belangrijk voor ze... Ik ben ook bij mn ouders maar voel me toch alleen
Dat klopt, maar ik voel me toch kut, ik wou dat ik niet degene was die gedumpt is!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:01 schreef Thund3r het volgende:
Better to have loved and lost than never to have loved at all.
Vier jij kerst met je vrienden?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HAH. Wat is dit dan.
Zoek andere vrienden. Begin een nieuw leven.
Of ga Tong80 inhalen.
habboquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:04 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Vier jij kerst met je vrienden?
waar vind je coole vrienden?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Het moeilijk om single te zijn, want tja, blijkbaar ben ik niet de moeite waard.
Hem hem dr niet bij nodig maar ik mis hem wel en dat is een akelig gevoel, omdat hij mij niet mist! En zijn leven is veel leuker dan het mijne!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef Document1 het volgende:
Tja ik ben eerste kerstdag ook alleen maar ik geniet er in ieder geval wel van met 2 flessen wijn en een paar joints.![]()
![]()
Kruip uit je zielige hoekje en ga je zelf vermaken, heb je toch die gast niet voor nodig.
aww, sweet!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:05 schreef IHVK het volgende:
Je bent niet alleen, wij zijn er toch voor je?
En wat als je nu lekker wilt knuffelen of gewoon je gedachten wilt delen met iemand of behoefte hebt aan intimiteit? Ik ben al heel lang alleen, niet alleen met kerst..... maar besef nu wel wat een leuk leven hij heeft met zn vriendin en dat ik gewoon afgedankt benquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
Single zijn![]()
Doen en laten waar je zin in hebt, geen persoon aan wiens verwachtingen je moet doen en gewoon lekker lol hebben tijdens het uitgaan in plaats van vastgeplakt zitten aan een jarloers figuur
Dat zou betekenen dat hij gay is en dan heeft TS sowieso geen reden tot klagen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef Cucumissativus het volgende:
Rond deze tijd heeft hij voor z'n nieuwe neukertje vast een croissantje in de oven gelegd.
haha, scherpquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
Dat wordt dus alleen maar vin voor TS.
Nou ja ik had in het hasj & wiet topic gevraagd of er kerstfloe ofzo was, maar werd gewoon genegeerd daarquote:
Het lef!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nou ja ik had in het hasj & wiet topic gevraagd of er kerstfloe ofzo was, maar werd gewoon genegeerd daar
hij heeft een vaste relatie, geen neukertjequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef Cucumissativus het volgende:
Rond deze tijd heeft hij voor z'n nieuwe neukertje vast een croissantje in de oven gelegd.
Knuffelen en gedachten delen heb je echt geen relatie voor nodig. Wel vrienden. Of heb je die ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef amouretvin het volgende:
[..]
En wat als je nu lekker wilt knuffelen of gewoon je gedachten wilt delen met iemand of behoefte hebt aan intimiteit? Ik ben al heel lang alleen, niet alleen met kerst..... maar besef nu wel wat een leuk leven hij heeft met zn vriendin en dat ik gewoon afgedankt ben
Geen goede vrienden, geen close friends.... Ik ben er nog naar op zoek... ben 3 maanden geleden verhuisd..quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Knuffelen en gedachten delen heb je echt geen relatie voor nodig. Wel vrienden. Of heb je die ook niet
Ja waarom niet, ik ken eigenlijk niemand die 'echt' iets gaat doen met kerst.quote:
Heb je al eens aan een trio gedacht?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hij heeft een vaste relatie, geen neukertje
ik was zogenaamd zijn neukertje, maar heb jammer genoeg gevoelens gekregen voor een vreemdganger, en die gaan niet weg, dus voel ik me alleen zonder hem.
voor mij hoeft kerst ook niet. Veel omstandigheden en gedoe, ouders spreek ik weken niet, maar gister kerstavond bij familie moest het wel. Maar nu is het gewoon een doodnormale dag voor mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij familie en hebben een eigen leven, ben niet echt heel belangrijk voor ze... Ik ben ook bij mn ouders maar voel me toch alleenTis gewoon geen gezellig kerst, ook door omstandigheden in familie.
Zo vaak.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een trio gedacht?
uhh... nee.. hij moet me niet meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een trio gedacht?
Dus kerstdiner op kerstavond en niks op eerste kerstdag of wel? Of zou hij dan met zn vriendinnetje naar zn schoonouders gaan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
voor mij hoeft kerst ook niet. Veel omstandigheden en gedoe, ouders spreek ik weken niet, maar gister kerstavond bij familie moest het wel. Maar nu is het gewoon een doodnormale dag voor mij.
Waarom vraag je ons toch altijd van die vreemde dingen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:12 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Dus kerstdiner op kerstavond en niks op eerste kerstdag of wel? Of zou hij dan met zn vriendinnetje naar zn schoonouders gaan?
Wtfquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik zou gewoon vandaag naar hem toegaan, en je hart luchten. Stoor je niet aan de andere mensen in de kamer maar zeg wat je voelt en wat je mist, het moet er blijkbaar uit.
Rond een uurtje of 6 vanmiddag zullen ze vast thuis zijn.... laat even weten hoe het gegaan is.
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:14 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Wtf
nee, ik ga niet helemaal naar hem toe, dan zet ik mezelf voor paal, en ben ik een stalker.
Inderdaad, plus dat ik je hier helemaal niet over de vloer wil.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:14 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Wtf
nee, ik ga niet helemaal naar hem toe, dan zet ik mezelf voor paal, en ben ik een stalker.
je gaat te verquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:15 schreef amouretvin het volgende:
Ik wou gewoon dat hij me weer opbelde en in de armen sloot!! Dat hij me weer aanraakte zoals eerst... dat we weer samen waren. Maar er is nooit iets geweest voor hem, alleen voor mij
voel me kut.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:15 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Inderdaad, plus dat ik je hier helemaal niet over de vloer wil.
Maar ik vind je lief hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:16 schreef amouretvin het volgende:
[..]
waarom wou je eerst wel bij mij over de vloer dan? om eenmalig te neuken?
assholes zijn mannen. Ze breken je hart!
Nee, jullie vrouwen zijn een lekker stelletje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:16 schreef amouretvin het volgende:
[..]
waarom wou je eerst wel bij mij over de vloer dan? om eenmalig te neuken?
assholes zijn mannen. Ze breken je hart!
Ja, lekker zijn we soms wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, jullie vrouwen zijn een lekker stelletje.
Ik date al met haarquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:18 schreef Thund3r het volgende:
Ik ken het gevoel wel, en niets wat iemand nog kan zeggen zal je je nu beter laten voelen. Liefde kan zoveel geluk brengen, maar ook zoveel pijn. Probeer toch als het kan je gedachten te verzetten naar iets anders wat je leuk vind om te doen; misschien een vakantie plannen voor de zomer, of nieuwe schoenen zoeken op internet. En misschien is een datingsite iets voor jou?
Vaker niet dan wel. Alles wat mannen vrouwen aandoen, doen vrouwen ook mannen aan.quote:
Maar ik ben 18, best sneu om dan op een dating site te gaan rondhangen... ik hou sowieso niet van internet dates eerlijk gezegd.........quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:18 schreef Thund3r het volgende:
Ik ken het gevoel wel, en niets wat iemand nog kan zeggen zal je je nu beter laten voelen. Liefde kan zoveel geluk brengen, maar ook zoveel pijn. Probeer toch als het kan je gedachten te verzetten naar iets anders wat je leuk vind om te doen; misschien een vakantie plannen voor de zomer, of nieuwe schoenen zoeken op internet. En misschien is een datingsite iets voor jou?
Zo ben IK nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:20 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar ik ben 18, best sneu om dan op een dating site te gaan rondhangen... ik hou sowieso niet van internet dates eerlijk gezegd.........
Liefde kan soms zoveel pijn doen, en je ziet het ook niet aankomen, want sommige jongens (in dit geval was hij bezet) weten niet wat ze willen en het ene moment noemen ze je schat, lieverd, sluiten ze je in hun armen en geven je liefde, het andere moment negeren ze je compleet.
PM'en danquote:
maar ik niet, ik ben lief en ik ben geen gevoelloze arrogante sloerie! En ik ben nog eerlijk ook als ik niks voel voor iemand. En als ik wel wat voel ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vaker niet dan wel. Alles wat mannen vrouwen aandoen, doen vrouwen ook mannen aan.
Pics, misschien kan ik je helpen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:10 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Geen goede vrienden, geen close friends.... Ik ben er nog naar op zoek... ben 3 maanden geleden verhuisd..
Je bent 18? Waarom ga je dan niet eens flink van je vrijheid genieten voordat je aan liefde begint te denken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:20 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar ik ben 18, best sneu om dan op een dating site te gaan rondhangen... ik hou sowieso niet van internet dates eerlijk gezegd.........
Liefde kan soms zoveel pijn doen, en je ziet het ook niet aankomen, want sommige jongens (in dit geval was hij bezet) weten niet wat ze willen en het ene moment noemen ze je schat, lieverd, sluiten ze je in hun armen en geven je liefde, het andere moment negeren ze je compleet.
Dat noemen ze bij ons geil zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:20 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Dat zeggen zoveel vrouwen, maar mocht het waar zijn dan houd ik me aanbevolen. Dat 'geschifte' in jou trekt me wel aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:21 schreef amouretvin het volgende:
[..]
maar ik niet, ik ben lief en ik ben geen gevoelloze arrogante sloerie! En ik ben nog eerlijk ook als ik niks voel voor iemand. En als ik wel wat voel ook.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alle mannen ineens klootzakken vinden omdat 1 je hart heeft gebroken.
Sommige vrouwen, godverdomme
ik wil ook genieten, maar denk teveel na, en ik voel het gebrek aan liefde teveel...quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent 18? Waarom ga je dan niet eens flink van je vrijheid genieten voordat je aan liefde begint te denken?
En Psy-Freak wil volgens mij wel, waarom ga je niet iets leuks met hem doen? Dan ben je niet alleen.
Alle mannen zijn ook klootzakken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alle mannen ineens klootzakken vinden omdat 1 je hart heeft gebroken.
Sommige vrouwen, godverdomme
nah, geschift?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeggen zoveel vrouwen, maar mocht het waar zijn dan houd ik me aanbevolen. Dat 'geschifte' in jou trekt me wel aan.
Tering, ga is gewoon een keer naar de club en neuk is wat. Je bent jong, geniet. Braaf zijn en burgerlijkheid komen nog wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:23 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik wil ook genieten, maar denk teveel na, en ik voel het gebrek aan liefde teveel...
Veel hebben genoeg eigenschappen waarmee dat compenseert.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alle mannen zijn ook klootzakken.
preciesquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:25 schreef reetveter het volgende:
Stel je niet aan TS. HOezo het nu moeilijk hebben en de andere 363 dagen niet.
Nee in den beginne zijn mannen gewoon boeren pummels en snappen we vrouwen niet. We doen echter wel erg ons best om dat niet teveel naar voren te laten komen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Veel hebben genoeg eigenschappen waarmee dat compenseert.
Waarom 1 keer wel geil en de andere keer niet? Waarom verhalen ophangen dat je iemand nog een keer wil zien?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:22 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Dat noemen ze bij ons geil zijn.
Dan kies je de verkeerde uit. Naïef denken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef amouretvin het volgende:
Heb ik gezegd dat alle mannen klootzakken zijn??? nee, wel het type dat hij is.
Dat is waar, ik heb het na de kerst nog steeds moeilijk. Met nieuwjaar, in februari, als ik hem misschien toevallig weer zie (ik wil hem niet meer zien, aangezien ik teveel achter hem aan heb gelopen!!)quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:25 schreef reetveter het volgende:
Stel je niet aan TS. HOezo het nu moeilijk hebben en de andere 363 dagen niet.
Als jij dat zomaar gaat rondbazuinen heeft het niet zo veel zin meer om je best te doen dat niet naar voren te laten komen hè.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee in den beginne zijn mannen gewoon boeren pummels en snappen we vrouwen niet. We doen echter wel erg ons best om dat niet teveel naar voren te laten komen.
Tja, was verliefd....quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kies je de verkeerde uit. Naïef denken.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Waarom 1 keer wel geil en de andere keer niet? Waarom verhalen ophangen dat je iemand nog een keer wil zien?
en lekker voor hem, ben ik niet met m naar bed geweest, ook al wilde hij maar al te graag. (maar waarom maar 1 avond?) De keer dat ik hem weer zag wilde hij niet meer, dacht zeker dat er niets te halen viel
Well, he was wrong!
Ga eens flink de beest uithangen in een kroeg en voel hoe goed het alleenstaande leven kan zijn. Dat gedoe met 'liefde' en weet ik veel wat kan altijd nog.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Waarom 1 keer wel geil en de andere keer niet? Waarom verhalen ophangen dat je iemand nog een keer wil zien?
en lekker voor hem, ben ik niet met m naar bed geweest, ook al wilde hij maar al te graag. (maar waarom maar 1 avond?) De keer dat ik hem weer zag wilde hij niet meer, dacht zeker dat er niets te halen viel
Well, he was wrong!
Als hij net leeg bij z'n vriendin is weggegaan dan denkt een man opeens weer heel helder en realistisch. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Well, he was wrong!
Een zelfverzekerde maar lieve, en leuke, en iemand die me aandacht geeft (Wat hij dus deed, enkel voor en paar avondjes).quote:
Stereotypesquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee in den beginne zijn mannen gewoon boeren pummels en snappen we vrouwen niet. We doen echter wel erg ons best om dat niet teveel naar voren te laten komen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:27 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als hij net leeg bij z'n vriendin is weggegaan dan denkt een man opeens weer heel helder en realistisch. Zo gaat dat nu eenmaal.
ah, dus iemand die precies het tegenovergestelde van jezelf isquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde maar lieve, en leuke, en iemand die me aandacht geeft (Wat hij dus deed, enkel voor en paar avondjes).
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ah, dus iemand die precies het tegenovergestelde van jezelf is
Jij date alleen maar homo's?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stereotypes
Gelukkig ontloop ik dat soort mannen.
Je moet dus niet gelijk zo serieus bezig zijn in een relatie. Zie het maar even aan. Zijn er 4-6 maanden voorbij, dan kan je serieus gaan denken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde maar lieve, en leuke, en iemand die me aandacht geeft (Wat hij dus deed, enkel voor en paar avondjes).
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
jaaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boo-freakin'-hoo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Friek_ het volgende:
Ja, erg is dat hè? Zie je alle vriendinnen in je omgeving lekker tegen hun warme vent aankruipen terwijl jij gewoon eenzaam thuis zit te verrotten. Overal op de wereld heeft iedereen nu de liefdevolle aandacht van een ander, maar jij zit in je uppie gewoon lekker zielig te wezen.
Ik ben al meer dan 30 jaar vrijgezel, ik heb er geen moeite mee. Op den duur raak je eraan gewend.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Ik ben alleeeeen met kerst. Het moeilijk om single te zijn, want tja, blijkbaar ben ik niet de moeite waard. De jongen waar ik verliefd op ben is nu met z'n vriendin waarschijnlijk.... hij heeft niet eens gereageerd op het smsje dat ik heb gestuurd een paar dagen geleden om hem een fijne kerst te wensen.. en ik wil niet de jaloerse bitch zijn, maar ik dacht eerst dat hij ook om mij gaf! Maar nee, eerst wil hij me, daarna negeert hij me, Waarom heb ik geen lieve vriend die van me houdt??
Ik ben niet leuk en niet gelukkig
Verstandig.quote:
Zo'n topic beginnen zonder FoBo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Ik ben alleeeeen met kerst. Het moeilijk om single te zijn, want tja, blijkbaar ben ik niet de moeite waard. De jongen waar ik verliefd op ben is nu met z'n vriendin waarschijnlijk.... hij heeft niet eens gereageerd op het smsje dat ik heb gestuurd een paar dagen geleden om hem een fijne kerst te wensen.. en ik wil niet de jaloerse bitch zijn, maar ik dacht eerst dat hij ook om mij gaf! Maar nee, eerst wil hij me, daarna negeert hij me, Waarom heb ik geen lieve vriend die van me houdt??
Ga je gangquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:30 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, heeft de TS inmiddels al iemand gevonden of kan ik mijn moves nog maken?
Waar zou dat door komen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 30 jaar vrijgezel, ik heb er geen moeite mee. Op den duur raak je eraan gewend.
Oja, vrolijk kerstfeest
Alpha gedrag houdt in? Iemand neuken voor 1 keer en dan op naar de volgende?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Maar nu even serieus. Mannen kunnen heel romantisch lief en gevoelig zijn, maar een deel daar van is toch echt spel. Het alpha-mannetjes gedrag zit namelijk diep van binnen nog steeds in iedere man. Of je het wilt of niet.
Tenzij je echt grandioze mietjes tegenkomt
Weetik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Maar nu even serieus. Mannen kunnen heel romantisch lief en gevoelig zijn, maar een deel daar van is toch echt spel. Het alpha-mannetjes gedrag zit namelijk diep van binnen nog steeds in iedere man. Of je het wilt of niet.
En de 'grandioze mietjes' vechten onderling om wie het grootste mietje is. Dus bij dat soort mannen is het ook aanwezig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Probeer het ook eens.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Alpha gedrag houdt in? Iemand neuken voor 1 keer en dan op naar de volgende?
Mannen die niet Alpha zijn en geen Beta WO doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Here I am baby, come and take mequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Dat je er aan gewend raakt wil niet zeggen dat het goed is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 30 jaar vrijgezel, ik heb er geen moeite mee. Op den duur raak je eraan gewend.
Oja, vrolijk kerstfeest
Jij lijkt me wel een makkelijk punt voor een loverboy.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Alpha gedrag houdt in? Iemand neuken voor 1 keer en dan op naar de volgende?
maar waarom maar 1x ? weet je... dat snap ik niet. Je vindt iemand leuk of niet. En je kunt iemand toch niet 'leuk vinden voor 1 avondje'?quote:
How??quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Djiezus, start being awesome. Zo moeilijk is het niet.
Iets kan toch tegenvallen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef amouretvin het volgende:
[..]
maar waarom maar 1x ? weet je... dat snap ik niet. Je vindt iemand leuk of niet. En je kunt iemand toch niet 'leuk vinden voor 1 avondje'?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Djiezus, start being awesome. Zo moeilijk is het niet.
Stop met zeiken en ga genieten. Trek er in je eentje op uit, ga naar de kroeg, whatever. Zoals iemand anders al zei: kom uit je zielige hoekje en ga jezelf vermaken.quote:
Hij wou gewoon even neuken, jij wou echte liefde. Dit gaat niet samen. Accepteer het en ga verder in je leven. Er zijn genoeg jongens die perfect voor je zijn binnen handbereik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef amouretvin het volgende:
[..]
maar waarom maar 1x ? weet je... dat snap ik niet. Je vindt iemand leuk of niet. En je kunt iemand toch niet 'leuk vinden voor 1 avondje'?
Dus jij gaat altijd als je buiten de deur eet naar het meest culinaire restaurant in de stad? Je hebt toch ook weleens zin in wat makkelijk maar toch lekker eten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef amouretvin het volgende:
[..]
dus ik viel tegen voor hem?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Iets kan toch tegenvallen?
Maar ik ben niet makkelijk en kende hem al langer..quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus jij gaat altijd als je buiten de deur eet naar het meest culinaire restaurant in de stad? Je hebt toch ook weleens zin in wat makkelijk maar toch lekker eten?
Alleen voor hemquote:
hij wou met mij naar bed dus waarom zou ik lelijk zijn?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef afcajos het volgende:
Je zal wel kankerlelijk zijn. Sowieso vrouwen op fok die aandacht willen
Blijkbaar was je voor hem toch makkelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar ik ben niet makkelijk en kende hem al langer..
Dat. En je bent 18, come on.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij wou gewoon even neuken, jij wou echte liefde. Dit gaat niet samen. Accepteer het en ga verder in je leven. Er zijn genoeg jongens die perfect voor je zijn binnen handbereik.
win ik dan in dat geval?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En de 'grandioze mietjes' vechten onderling om wie het grootste mietje is. Dus bij dat soort mannen is het ook aanwezig.
Je werd toch ook snel verliefd op die kerel die je nu gedumpt heeft? En toch zit je op een forum te jammeren over dat je zo alleen en ongelukkig bent, ga gewoon iets leuks doen en je voelt je wel weer wat beter.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar ik ben niet makkelijk en kende hem al langer..
vier potten pilsquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hij wou met mij naar bed dus waarom zou ik lelijk zijn?
Wat loop je dan te janken in de OP?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hij wou met mij naar bed dus waarom zou ik lelijk zijn?
Jezus christusquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
win ik dan in dat geval?
ik wil niet depri overkomen ofzo.
maar volgensmij is ts eigenlijk vet cool,
en ze probeert wat aan haar problemen te doen. en alles wat ik lees over haar nu net even vind ik alleen maar svhattig klnken
dat bewijst wel waarom jij er wel komt en ik niet. dus ik ben zieliger
namelijk
het is nu 1e kerstdag volgens de kalander heb ik gezien. ik voel me verschrikkelijk. en eenzaam enzo.
ik heb ook 7 jaar liefdesverdriet over iemand gehad, van me 16de tot me 22/23 ste ofzo.
en nu kan ik dat weer minstens net zo lang gaan hebben als het even tegenzit dat ze me nooit meer wil
i kgeef heel veel om haar, maar ik zie het al aankomen dat zij straks helemaal gelukkig is, en mij achterlaat en me nooit meer wilt zien.
ik vind deze(en andere kersts ook al, maar het is bij deze weer stukken erger) kerst ook helemaal niet leuk, maar om te willen dat het voorbij is niet
als kerst straks voorbij is, gaat me verdere slechte kutleven weer verder. dus het heeft geen zin om te hopen dat het snel voorbij gaat.
daarom komt het met jou wel goed, na kerst ofzo dan misschien, of een beetje terugval nog.
maar ik blijf altijd alleen en eenzaam. en of dat ligt aan de hele wereld, of het ligt aan mezelf(lijkt me logischer) en dat kan ik niet zo sterk veranderen dat het allemaal goed komt met me
met jou komt het wel goed dus.
die jongen waar je liefdesverdriet over hebt
het was gewoon not ment to be
-het ligt aan hem
-of aan jou
net als ik not ment to be ben om ooit langdurig gelukkiger te kunnen worden, met mij is het veel erger
niemand wil mij,
daarom ligt het bij mij aan heel de werel,d of aan mezelf wat ik niet kan veranderen
maar jij klinkt wel leuk enzo(iig vind ik dan gezien alleen maar de dingetjes waar je het soms over hebt van jezelf). als dat je helpt
daarom hoef jij niet ernstig te veranderen, en komt het sneller vast wel goed
ik lees dus (volgensmij had ik dat al gedaan) weer eens je o.p van "hoe kom ik ooit over hem heen".
1 brok van herkenning sommige gevoelens!
ik realiseerde me vanacht ook dat het gewoon 1e kerstdag is volgens de kalender.
ik voel me al jaren kut,en het wordt steeds erger. ik wil ook iemand die van me houdt!
maar iedereen roept dat je eerst zelf gelukkiger moet worden enzo, voordat ik iemand misschien kan vinden. ik kan dat niet. ik heb behoefte aan dingen, of ik wil garanties.
jij bent tenminste nog een meisje. ik ontmoet nooit mensen. meisjes willen dat zij worden aangesproken ofzo in het algemeen. vooral de weinige verlegen maar lieve meisjes die mij op de 1 of andere manier misschien nog aardig genoeg vinden.
dat moet ik dan zelf doen , en dat is eng! je weet niet half hoe eng het is !
en dan denk ik hierbij nog alleen maar aan cafe-pickups ofzo, want schijn te gebeuren, in de buitenwereld ofzo weetjewel....
ik heb geen sociaal leven
ik ga niet skieeen met school, ik doe helemaal niets
ik had nog wel een plan om eens te gaan schaatsen, maarja daar is ook niet veel aan in je 1tje denk ik... ik heb er geen zin in
maaja, mijn bedachte oplossing van :"een vriendin lost alles op" klinkt ook weer een beetje extreem
alles is kut. iig kutter dan bij jou. want echt je klaagt. je bent nog (maar) 18-20 ofzoiets heb ik gelezen, en alweer vergeten, en dan kan je wel zeggen dat dat getalletje niets zegt enzo.
maar toen ik 18 was, was ik nog maagd, en al wat meer van alles. toen zat ik te piepen over die vriendin die me op me 16de gedumpt had, en had ik al het voornemen en het gevoel dat ik nooit daarover heen zou komen, en op haar bruiloft(Want zij stampt natuurlijk door met rondsletten, tot ze eindelijk wel een vast vriendje vond, i kzag het allemaal al aankomen) dat ik dan zou roepen :"nee ik heb bezwaar", als burgerijke stand ambtenaar of weet ik het vraagt ogf iemand bezwaar heeft.
allemaal voornemens die ik ietsjes heb laten varen. ik ben zo verliefd op een 2e meisje in me leven die ik van de zomer dit jaar heb ontmoet. ik wil haar, alleen maar haar!
ik kan wel gaan piepen dat ik geen meisjes ontmoet(Wat ook zo is), dat maakt me ook nog depresief en kansloos en wanhopig gewoon op relatiegebied
ik wil haar!~!! het moet gewoon
en dat ik kansloos voor de rest ben, draagt er ook nog aan bijj, dat ik haar MOET
want als het niets wordt, vind ik nooit iemand anders
ik wil haar, maar het MOET ook. anders zelfmoord
helemaal niet erg zou je denken dat ik 1000 keer zo weinig met meisjes praat dan een willekeurige gemiddeld persoon, maar ik heb niet ook een 1000 X zo lange levensverwachting dat het daadwerkelijk niet erg is.
iedereen heeft maar 1 kans op het leven hier.
en mijn leven heeft bijna uber erg gefaald.
je bent verrekte 18. jij komt er nog wel als je ietsjes je gedachtes ertoe zet. misschien is dat de reden waarom ik dat over me middelbare schoolvriendinnetje eigenlijk zolang niet heb gedaan..
gewoon niet willen toegeven en verder WILLEN met me eigen leven
ik stuur haar smsjes met de meest aanhankelijke dingen, en hoop op het beste. ik kan nog gered worden. maar ze smsts niets terug omdat ze me teveel met mezelf in de knoop vind ofzoiets, of ze heeft nog meer problemen erbij
ik vind het heel oneerlijk trouwens voor je dat iemand(die jongen waar je het over hebt) maar eventjes aandacht hjeeft gegeven
dus ik vind dat ik een groter mietje ben dan ts. en alle meisjes
do i win?
Als hij de enige is zou ik daar best blij mee zijn als ik jou wasquote:
Dat van mij ook.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Microtubuli het volgende:
Je exvriend beft nu waarschijnlijk z'n nieuwe vriendin terwijl hij aan jou denkt. Zodat hij een vergelijkend warenonderzoek kan doen tussen de 2 klitjes.
Mooie post wel man, echt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
win ik dan in dat geval?
en ze probeert wat aan haar problemen te doen. en alles wat ik lees over haar nu net even vind ik alleen maar svhattig klnken
namelijk
het is nu 1e kerstdag volgens de kalander heb ik gezien. ik voel me verschrikkelijk. en eenzaam enzo.
ik heb ook 7 jaar liefdesverdriet over iemand gehad, van me 16de tot me 22/23 ste ofzo.
en nu kan ik dat weer minstens net zo lang gaan hebben als het even tegenzit dat ze me nooit meer wil
i kgeef heel veel om haar, maar ik zie het al aankomen dat zij straks helemaal gelukkig is, en mij achterlaat en me nooit meer wilt zien.
ik vind deze(en andere kersts ook al, maar het is bij deze weer stukken erger) kerst ook helemaal niet leuk, maar om te willen dat het voorbij is niet
als kerst straks voorbij is, gaat me verdere slechte kutleven weer verder. dus het heeft geen zin om te hopen dat het snel voorbij gaat.
daarom komt het met jou wel goed, na kerst ofzo dan misschien, of een beetje terugval nog.
maar ik blijf altijd alleen en eenzaam. en of dat ligt aan de hele wereld, of het ligt aan mezelf(lijkt me logischer) en dat kan ik niet zo sterk veranderen dat het allemaal goed komt met me
-het ligt aan hem
-of aan jou
net als ik not ment to be ben om ooit langdurig gelukkiger te kunnen worden, met mij is het veel erger
niemand wil mij,
daarom ligt het bij mij aan heel de werel,d of aan mezelf wat ik niet kan veranderen
maar jij klinkt wel leuk enzo(iig vind ik dan gezien alleen maar de dingetjes waar je het soms over hebt van jezelf). als dat je helpt
ik lees dus (volgensmij had ik dat al gedaan) weer eens je o.p van "hoe kom ik ooit over hem heen".
ik realiseerde me vanacht ook dat het gewoon 1e kerstdag is volgens de kalender.
ik voel me al jaren kut,en het wordt steeds erger. ik wil ook iemand die van me houdt!
maar iedereen roept dat je eerst zelf gelukkiger moet worden enzo, voordat ik iemand misschien kan vinden. ik kan dat niet. ik heb behoefte aan dingen, of ik wil garanties.
jij bent tenminste nog een meisje. ik ontmoet nooit mensen. meisjes willen dat zij worden aangesproken ofzo in het algemeen. vooral de weinige verlegen maar lieve meisjes die mij op de 1 of andere manier misschien nog aardig genoeg vinden.
en dan denk ik hierbij nog alleen maar aan cafe-pickups ofzo, want schijn te gebeuren, in de buitenwereld ofzo weetjewel....
ik had nog wel een plan om eens te gaan schaatsen, maarja daar is ook niet veel aan in je 1tje denk ik... ik heb er geen zin in
maaja, mijn bedachte oplossing van :"een vriendin lost alles op" klinkt ook weer een beetje extreem
alles is kut. iig kutter dan bij jou. want echt je klaagt. je bent nog (maar) 18-20 ofzoiets heb ik gelezen, en alweer vergeten, en dan kan je wel zeggen dat dat getalletje niets zegt enzo.
maar toen ik 18 was, was ik nog maagd, en al wat meer van alles. toen zat ik te piepen over die vriendin die me op me 16de gedumpt had, en had ik al het voornemen en het gevoel dat ik nooit daarover heen zou komen, en op haar bruiloft(Want zij stampt natuurlijk door met rondsletten, tot ze eindelijk wel een vast vriendje vond, i kzag het allemaal al aankomen) dat ik dan zou roepen :"nee ik heb bezwaar", als burgerijke stand ambtenaar of weet ik het vraagt ogf iemand bezwaar heeft.
allemaal voornemens die ik ietsjes heb laten varen. ik ben zo verliefd op een 2e meisje in me leven die ik van de zomer dit jaar heb ontmoet. ik wil haar, alleen maar haar!
ik kan wel gaan piepen dat ik geen meisjes ontmoet(Wat ook zo is), dat maakt me ook nog depresief en kansloos en wanhopig gewoon op relatiegebied
en dat ik kansloos voor de rest ben, draagt er ook nog aan bijj, dat ik haar MOET
helemaal niet erg zou je denken dat ik 1000 keer zo weinig met meisjes praat dan een willekeurige gemiddeld persoon, maar ik heb niet ook een 1000 X zo lange levensverwachting dat het daadwerkelijk niet erg is.
je bent verrekte 18. jij komt er nog wel als je ietsjes je gedachtes ertoe zet. misschien is dat de reden waarom ik dat over me middelbare schoolvriendinnetje eigenlijk zolang niet heb gedaan..
ik stuur haar smsjes met de meest aanhankelijke dingen, en hoop op het beste. ik kan nog gered worden. maar ze smsts niets terug omdat ze me teveel met mezelf in de knoop vind ofzoiets, of ze heeft nog meer problemen erbij
ik vind het heel oneerlijk trouwens voor je dat iemand(die jongen waar je het over hebt) maar eventjes aandacht hjeeft gegeven
do i win?
Ik heb het bijna helemaal gelezen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jezus christus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Samenvatting?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het bijna helemaal gelezen.
Inderdaad. Dat leven is niet grijs, maar pikzwart.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat grote verhaal een paar posts boven mij__!
lolquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat grote verhaal een paar posts boven mij__!
Wissel msn uit en zeik niet TS. Je hebt de ideale jongen gevonden.
Hij is een mongool die hoopt dat een meisje naar hem toe komt lopen en hem in haar armen sluit terwijl hij de deur niet uitkomt.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lol
nee want ik ben verliefd op iemand anders al.
ik moet haar hebben
misschien over 7 jaar ofzo(als ik over deze 2de liefde die me gaat verlaten heen ben)
Je weet nu dus al dat het over 7 jaar uitgaat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lol
ik moet haar hebben
misschien over 7 jaar ofzo(als ik over deze 2de liefde die me gaat verlaten heen ben)
[..]
lol
ik moet haar hebben
edit: en sorry het is een beetje vlug geschreven trouwens die lange post....
[..]
lol
ik moet haar hebben
hoe lang duurt een relatie gemiddeld als je 20 bent?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet nu dus al dat het over 7 jaar uitgaat?Goeien relatie. Veel hoop enzo.
Nutteloos dit.
Gast, kom op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lol
ik moet haar hebben
Nee, hij gaat er 7 jaar over huilen, binnenkort gaat 't uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet nu dus al dat het over 7 jaar uitgaat?Goeien relatie. Veel hoop enzo.
Nutteloos dit.
ben niet eens met hem naar bed geweest, dat had er nog eens bij moeten komenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Cucumissativus het volgende:
Soms vind ik ook een auto mooi en wil ik een proefritje maken, maar dan is er vaak wel iets dat me doet besluiten om hem niet te kopen. Te gladde stoelen die scuhuiven in de bochten, of de snelheid valt me tegen. Dat is allemaal erg persoonlijk, maar het wil niet zeggen dat de auto zelf niet goed is.
Misschien moet je liefde wat meer relativeren en professionele hulp gaan zoeken. 7 jaar janken over een ex van toen je 16 was, tering hé. Dat was kalverliefde.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lol
ik moet haar hebben
Ahh. Mijn vriendin vertoont precies hetzelfde gedrag. En dan ooknog zeiken en huilen dat ze nooit een vriendje heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is een mongool die hoopt dat een meisje naar hem toe komt lopen en hem in haar armen sluit terwijl hij de deur niet uitkomt.
Je hebt niks aan gemiddelden, ga het ervaren. FFS.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hoe lang duurt een relatie gemiddeld als je 20 bent?
Dat doet hij ook. Match made in heaven?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahh. Mijn vriendin vertoont precies hetzelfde gedrag. En dan ooknog zeiken en huilen dat ze nooit een vriendje heeft.
FFS?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt niks aan gemiddelden, ga het ervaren. FFS.
nee het komt nooit aan. en dan ga ik 7 jaar liefdesverdriet hebbenquote:
'Acties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.'quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het komt nooit aan. en dan ga ik 7 jaar liefdesverdriet hebben
maar dat is maar een wilde gok he, gebaseerd op me leven van het verleden
van wie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHAHAHA ik krijg echt een hilarische PM. Kusjes.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Je mag PM's niet openbaar maken volgens mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijnlevenisgrijs. Of mag ik dat niet zeggen en krijg ik nu een ban?
Ja, ga nu vast huilen over hoe kut je je straks gaat voelen. Want op deze manier ga je zeker falen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je mag PM's niet openbaar maken volgens mij.
PM remlof even om te vragen hoeveel het isquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhh dan zit ik toch in Berlijn.
Als jij dat nou even voor me doet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
PM remlof even om te vragen hoeveel het is
Dit is een prima topic. TS heeft de vent van haar leven gevonden, die weet het alleen nog niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb geprobeerd een uitleg voor TS te maken. Maar ik faalde.
Dit hele topic faalt.
Het is jou ban.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als jij dat nou even voor me doet.
Jawel. mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dit is een prima topic. TS heeft de vent van haar leven gevonden, die weet het alleen nog niet.
Dankzij je gejank, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef amouretvin het volgende:
Geez, 200 reacties vol met onzin!!
sorry voor dit topic, het heeft idd niet geholpen, ik blijf met dit gevoel (dankzij mezelf en dankzij gebrek aan liefde!)
Oh?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jou moeder is niet eens trots op je
We zijn ook geen psychologen centrum. Je bent gewoon een onzeker 18 jarig doosje. Af en toe een vent scoren is wat je gaat helpen. Niet hier op FOK! doen alsof je alleen bent. Depressieve vrouwen zijn namelijk niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef amouretvin het volgende:
Geez, 200 reacties vol met onzin!!
sorry voor dit topic, het heeft idd niet geholpen, ik blijf met dit gevoel (dankzij mezelf en dankzij gebrek aan liefde!)
Ik vind je als 15-jarige anders wel tien keer wijzer dan de 18-jarige.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS.
PM me andere even.
Misschien kan ik ( als 15 jarige ) misschien wel wat nuttige informatie doorgeven aan een 18 jarige
Tering ben jij 15?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS.
PM me andere even.
Misschien kan ik ( als 15 jarige ) misschien wel wat nuttige informatie doorgeven aan een 18 jarige
Precies, geen sociale verplichtingen, geen verantwoording hoeven afleggen, geen discussies hoeven voeren om dingen gedaan te krijgen. Die paar dagen dat je je eventueel alleen voelt wegen niet op tegen de voordelen die het vrijgezellenbestaan heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
Single zijn![]()
Doen en laten waar je zin in hebt, geen persoon aan wiens verwachtingen je moet doen en gewoon lekker lol hebben tijdens het uitgaan in plaats van vastgeplakt zitten aan een jarloers figuur
Logisch nadenken helpt veel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind je als 15-jarige anders wel tien keer wijzer dan de 18-jarige.
Kandidaat nummer drie!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ik wil je best liefde geven hoor...
ik pmde iets over dat mexicaantje me eerst geen mongool vond, en nu me ineens mongool gaat noemenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
PM remlof even om te vragen hoeveel het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je mee TS?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Logisch nadenken helpt veel.
Voor alleen voelen heb je vrieden. En af en toe wat scoren heeft nooit iemand verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, geen sociale verplichtingen, geen verantwoording hoeven afleggen, geen discussies hoeven voeren om dingen gedaan te krijgen. Die paar dagen dat je je eventueel alleen voelt wegen niet op tegen de voordelen die het vrijgezellenbestaan heeft.
Ik scoor geen vent zolang hij in mn hoofd zit!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
We zijn ook geen psychologen centrum. Je bent gewoon een onzeker 18 jarig doosje. Af en toe een vent scoren is wat je gaat helpen. Niet hier op FOK! doen alsof je alleen bent. Depressieve vrouwen zijn namelijk niet erg aantrekkelijk.
Daar ben ik in een relatie achtergekomen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, geen sociale verplichtingen, geen verantwoording hoeven afleggen, geen discussies hoeven voeren om dingen gedaan te krijgen. Die paar dagen dat je je eventueel alleen voelt wegen niet op tegen de voordelen die het vrijgezellenbestaan heeft.
Haha dit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tering ben jij 15?![]()
En maar doen alsof je verstand hebt van mannen![]()
![]()
Wacht maar tot je een keer liefde ervaart.
ben je nu weer vrijgezel dan? aangezien je daar achtergekomen bent..quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar ben ik in een relatie achtergekomen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik pmde iets over dat mexicaantje me eerst geen mongool vond, en nu me ineens mongool gaat noemen
om allemaal gedoe te voorkomen; volgensmij mag ik wat ik zelf stuur wel openbaren, wat ik terugheb gekregen moet mexicaantje zelf maar ergens neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha dit.
Ik weet dat ik misschien nog niet echt verliefd ben geweest. Maar ik weet wel hoe ik in alle situaties moet handelen.
Als ik alles bij elkaar optel is mijn liefdesleven eigenlijk meer naar de klote dan die van jou, ik loop het alleen niet te roepen op het internet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ben je nu weer vrijgezel dan? aangezien je daar achtergekomen bent..
of zit je liever in een relatie?
Zit er tussen die info ook naaktpics? Zoja PM mij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS.
PM me andere even.
Dit is de eerste keer dat ik jou een lachende smiley heb zien maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil dips om misschien over 7/8 jaar liefde te mogen geven aan ts!!
awwwquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar optel is mijn liefdesleven eigenlijk meer naar de klote dan die van jou, ik loop het alleen niet te roepen op het internet.
Die kan ook niemand beantwoorden behalve hij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
okPM en met een vraag? Maar mijn vragen zijn zo rhetorisch, die kan niemand benatwoorden
Vragen zoals: waarom wil hij met niet. Enz.
Dat denken heel veel mensen op jou leeftijd. Ik denk het ook van mezelf, maar ik weet dat het onzin is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha dit.
Ik weet dat ik misschien nog niet echt verliefd ben geweest. Maar ik weet wel hoe ik in alle situaties moet handelen.
Dat zeg ik dus niet, mijn problemen zijn er voor mij om opgelost te worden, niet voor het halve internet.quote:
die had ik toch beantwoorrd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
okPM en met een vraag? Maar mijn vragen zijn zo rhetorisch, die kan niemand benatwoorden
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil dips om misschien over 7/8 jaar liefde te mogen geven aan ts!!
Gewoon even een kleine gedetailleerde situatie met wat er aan de hand is, hoe je hem hebt leren kennen, watvoor persoon het is, watvoor persoon jij bent. En dan moet je die vragen stellen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar toch is haar denkwijze heel wat beter dan die 'prins op het witte paard'-denkwijze die veel meisjes van haar leeftijd erop na houden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat denken heel veel mensen op jou leeftijd. Ik denk het ook van mezelf, maar ik weet dat het onzin is.
Op mijn 15e dacht ik ook verliefd te zijn, maar nu voelt verliefdheid toch echt heel anders. En je kan je NOOIT wapenen tegen elke situatie. Maar dat merk je als je echt verliefd wordt.
Single blijven en af en toe zonder bijbedoeling neuken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef amouretvin het volgende:
Hoe kan ik nu ooit weer verliefd worden als ik weet dat het een stom spelletje is en hij me vroeg of laat misschien pijn doet? En ik vroeg of laat toch weer alleen zal zijn en dan maanden nodig heb om me weer enigzins happy te voelen?
Dat is het risico wat je neemt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef amouretvin het volgende:
Hoe kan ik nu ooit weer verliefd worden als ik weet dat het een stom spelletje is en hij me vroeg of laat misschien pijn doet? En ik vroeg of laat toch weer alleen zal zijn en dan maanden nodig heb om me weer enigzins happy te voelen?
En dit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Single blijven en af en toe zonder bijbedoeling neuken.
En wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef amouretvin het volgende:
Maar ik ben geen meisje om af en toe te neuken, ik word te snel verliefd! 1 keer neuken en
Er komt een moment en dan word je vast weer verliefd dan ben je dit vergeten. Maar ik kan je garanderen iemand gebruiken om over andere jongen heen te komen gaat niet werken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef amouretvin het volgende:
Maar ik ben geen meisje om af en toe te neuken, ik word te snel verliefd! 1 keer neuken en
Komt vanzelf. Gewoon een tijd wat rond daten, lol maken, je komt vanzelf iemand tegen waarmee het goed klikt. Je moet kieskeurig zijn. Weten wat je eigenwaarde is. Hoge eisen stellen. Is een jongen iets te afwezig of te onzeker? weg ermee. Er zijn genoeg anderen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef amouretvin het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Gewoon een tijd wat rond daten, lol maken, je komt vanzelf iemand tegen waarmee het goed klikt. Je moet kieskeurig zijn. Weten wat je eigenwaarde is. Hoge eisen stellen. Is een jongen iets te afwezig of te onzeker? weg ermee. Er zijn genoeg anderen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
win ik dan in dat geval?
namelijk
-het ligt aan hem
-of aan jou
niemand wil mij,
do i win?
jewel, anders heb je ons nog!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:01 schreef amouretvin het volgende:
Alleen kom ik die andere leukerd niet tegen
maar thanks
merry christmas!!
1995quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Gewoon een tijd wat rond daten, lol maken, je komt vanzelf iemand tegen waarmee het goed klikt. Je moet kieskeurig zijn. Weten wat je eigenwaarde is. Hoge eisen stellen. Is een jongen iets te afwezig of te onzeker? weg ermee. Er zijn genoeg anderen.
En wat als-ie zelfverzekerd is, maar soms ook afwezig? Beetje rare eisen hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel. Hou op met kniezen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef amouretvin het volgende:
Ik ga ook niet zomaar met iemand naar bed, ik moet me vertrouwd voelen. En dat voelde ik me bij hem.
Je moet geduld hebben. Je wens wordt niet zomaar vervuld.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:01 schreef amouretvin het volgende:
Alleen kom ik die andere leukerd niet tegen
maar thanks
merry christmas!!
aaah a little princess bitch in the makingquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laat het. Het is weer zo'n pubertje dat zich veel volwassener voelt dan haar vriendinnen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:02 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
En wat als-ie zelfverzekerd is, maar soms ook afwezig? Beetje rare eisen hoor.
Waarom reageer ik überhaupt op dit...
Ik heb genoeg voorbeelden om mij heen om tot de conclusie te komen dat ik blij ben om vrijgezel te blijven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar ben ik in een relatie achtergekomen.
toen speelde ik nog met poppen manquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lul niet man:
geboortedatum: 05-01-1991
Jij komt toch ook wel eens een vent tegen waar je zonder reden geen gevoel bij hebt? Het zou eerder abnormaal zijn op op iedere vrouw die je tegenkomt verliefd te worden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef amouretvin het volgende:
maar ik heb wat fout gedaan en hij is afgeknaptterwijl ik hem niet eens 'gegeven' heb! dat laat me kut voelen!
Wat is er nou weer mis met trouwen en een kind krijgen? Hoe verkankerd moet je zijn...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voorbeelden om mij heen om tot de conclusie te komen dat ik blij ben om vrijgezel te blijven.
Vrienden krijgen een vrouwtje, gaan trouwen, krijgen een kind. nou nog een golden retriever en een stationcar en het ideale gezinsbeeld is compleet.
Ik krijg rillingen over mijn rug als ik eraan denk. Ik dacht eerst ook dat je een vriendin 'moet' krijgen om gelukkig te zijn. Wat had ik het mis.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voorbeelden om mij heen om tot de conclusie te komen dat ik blij ben om vrijgezel te blijven.
Vrienden krijgen een vrouwtje, gaan trouwen, krijgen een kind. nou nog een golden retriever en een stationcar en het ideale gezinsbeeld is compleet.
Daar is niks mis mee, het is alleen niet ieders idee van geluk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met trouwen en een kind krijgen? Hoe verkankerd moet je zijn...
Je zit als een enorme pessimist te janken op een forum. Als je dat in het echte leven ook doet, knappen kerels daar op af.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef amouretvin het volgende:
maar ik heb wat fout gedaan en hij is afgeknaptterwijl ik hem niet eens 'gegeven' heb! dat laat me kut voelen!
En daarom moet je maar op alles kankeren dat wel getrouwd e.d. is?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, het is alleen niet ieders idee van geluk.
Wijsheid op zo'n leeftijd is ineens raarquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat het. Het is weer zo'n pubertje dat zich veel volwassener voelt dan haar vriendinnen.
Mannen geven vrouwen, niet andersom.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef amouretvin het volgende:
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
En daarom moet je maar op alles kankeren dat wel getrouwd e.d. is?
Neen, over een paar jaar kom je er juist achter dat dat géén wijsheid is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wijsheid op zo'n leeftijd is ineens raar? Leeftijd zegt niks.
Die andere pipo wel...quote:
Ik ben liefquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Waarom heb ik geen lieve vriend die van me houdt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Wel iets. Op je 15e ben je gewoon simpelweg biologisch niet in staat volledig helder te denken. Daar is niets raars aan. Je denkt dat je na 1x "verliefd" geweest te zijn alles weet over liefde en het handelen daarin. Maar dat is onzin, liefde is grillig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wijsheid op zo'n leeftijd is ineens raar? Leeftijd zegt niks.
Zegt het woord sarcasme jou iets?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met trouwen en een kind krijgen? Hoe verkankerd moet je zijn...
Ook niet echt, hij zegt alleen dat wat hij om zich heen ziet gebeuren niet geschikt acht voor zichzelf en met zijn huidige situatie gelukkig is.quote:
15 jaar is wel erúg schattig hoor!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wel iets. Op je 15e ben je gewoon simpelweg biologisch niet in staat volledig helder te denken. Daar is niets raars aan. Je denkt dat je na 1x "verliefd" geweest te zijn alles weet over liefde en het handelen daarin. Maar dat is onzin, liefde is grillig.
Hij gooit het op 'sarcasme', dus schijnbaar ziet hij het ook als kankeren; maar neemt de standaard 'exit-route'.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook niet echt, hij zegt alleen dat wat hij om zich heen ziet gebeuren niet geschikt acht voor zichzelf en met zijn huidige situatie gelukkig is.
Ik zie niet hoe dit 'kankeren' kan zijn.
Herkenbaar. Ik dacht alles te weten toen ik een vriendin had op mijn 15e. Als ik nu terugdenk lach ik mezelf gewoon uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wel iets. Op je 15e ben je gewoon simpelweg biologisch niet in staat volledig helder te denken. Daar is niets raars aan. Je denkt dat je na 1x "verliefd" geweest te zijn alles weet over liefde en het handelen daarin. Maar dat is onzin, liefde is grillig.
Hij neemt alleen de exit-route omdat er iemand hier zich ineens verdacht aangesproken voelt en met ziektes gaat gooien. Althans dat denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Hij gooit het op 'sarcasme', dus schijnbaar ziet hij het ook als kankeren; maar neemt de standaard 'exit-route'.
Alsof ik dat nog niet eens doorhebquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Waaghals het volgende:
ga met je buddies grapefruitthee en peaunutbutterjelly op stap
Met ziektes gooien?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij neemt alleen de exit-route omdat er iemand hier zich ineens verdacht aangesproken voelt en met ziektes gaat gooien. Althans dat denk ik.
Ik neem helemaal niet de exit-route, een ieder moet zelf weten hoe hij z'n leven inricht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Hij gooit het op 'sarcasme', dus schijnbaar ziet hij het ook als kankeren; maar neemt de standaard 'exit-route'.
Je suggereert iets heel anders. En ik weet ook niet alles, behalve dat het heerlijk is om single te zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog niet eens doorhebIk weet dat ik lang niet zo veel ervaringen als jij heb. Maar ik weet genoeg om TS te helpen, en daar gaat het in dit topic om. Toch?
Dus je gaat alleen door op het woord 'kankeren'? Weer een wijze les geleerd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Met ziektes gooien?
Komop zeg, dat zijn geen ziektes...
kankeren
1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zeuren 10) Zich moreel beklagen '
jammer... ik ben ook single maar gelukkig niet alleen met de kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |