En daarom moet je maar op alles kankeren dat wel getrouwd e.d. is?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, het is alleen niet ieders idee van geluk.
Wijsheid op zo'n leeftijd is ineens raarquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat het. Het is weer zo'n pubertje dat zich veel volwassener voelt dan haar vriendinnen.
Mannen geven vrouwen, niet andersom.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:05 schreef amouretvin het volgende:
maar ik heb wat fout gedaan en hij is afgeknaptterwijl ik hem niet eens 'gegeven' heb! dat laat me kut voelen!
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
En daarom moet je maar op alles kankeren dat wel getrouwd e.d. is?
Neen, over een paar jaar kom je er juist achter dat dat géén wijsheid is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wijsheid op zo'n leeftijd is ineens raar? Leeftijd zegt niks.
Die andere pipo wel...quote:
Ik ben liefquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Waarom heb ik geen lieve vriend die van me houdt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Wel iets. Op je 15e ben je gewoon simpelweg biologisch niet in staat volledig helder te denken. Daar is niets raars aan. Je denkt dat je na 1x "verliefd" geweest te zijn alles weet over liefde en het handelen daarin. Maar dat is onzin, liefde is grillig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wijsheid op zo'n leeftijd is ineens raar? Leeftijd zegt niks.
Zegt het woord sarcasme jou iets?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met trouwen en een kind krijgen? Hoe verkankerd moet je zijn...
Ook niet echt, hij zegt alleen dat wat hij om zich heen ziet gebeuren niet geschikt acht voor zichzelf en met zijn huidige situatie gelukkig is.quote:
15 jaar is wel erúg schattig hoor!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wel iets. Op je 15e ben je gewoon simpelweg biologisch niet in staat volledig helder te denken. Daar is niets raars aan. Je denkt dat je na 1x "verliefd" geweest te zijn alles weet over liefde en het handelen daarin. Maar dat is onzin, liefde is grillig.
Hij gooit het op 'sarcasme', dus schijnbaar ziet hij het ook als kankeren; maar neemt de standaard 'exit-route'.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook niet echt, hij zegt alleen dat wat hij om zich heen ziet gebeuren niet geschikt acht voor zichzelf en met zijn huidige situatie gelukkig is.
Ik zie niet hoe dit 'kankeren' kan zijn.
Herkenbaar. Ik dacht alles te weten toen ik een vriendin had op mijn 15e. Als ik nu terugdenk lach ik mezelf gewoon uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wel iets. Op je 15e ben je gewoon simpelweg biologisch niet in staat volledig helder te denken. Daar is niets raars aan. Je denkt dat je na 1x "verliefd" geweest te zijn alles weet over liefde en het handelen daarin. Maar dat is onzin, liefde is grillig.
Hij neemt alleen de exit-route omdat er iemand hier zich ineens verdacht aangesproken voelt en met ziektes gaat gooien. Althans dat denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Hij gooit het op 'sarcasme', dus schijnbaar ziet hij het ook als kankeren; maar neemt de standaard 'exit-route'.
Alsof ik dat nog niet eens doorhebquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef Waaghals het volgende:
ga met je buddies grapefruitthee en peaunutbutterjelly op stap
Met ziektes gooien?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij neemt alleen de exit-route omdat er iemand hier zich ineens verdacht aangesproken voelt en met ziektes gaat gooien. Althans dat denk ik.
Ik neem helemaal niet de exit-route, een ieder moet zelf weten hoe hij z'n leven inricht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Hij gooit het op 'sarcasme', dus schijnbaar ziet hij het ook als kankeren; maar neemt de standaard 'exit-route'.
Je suggereert iets heel anders. En ik weet ook niet alles, behalve dat het heerlijk is om single te zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog niet eens doorhebIk weet dat ik lang niet zo veel ervaringen als jij heb. Maar ik weet genoeg om TS te helpen, en daar gaat het in dit topic om. Toch?
Dus je gaat alleen door op het woord 'kankeren'? Weer een wijze les geleerd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Met ziektes gooien?
Komop zeg, dat zijn geen ziektes...
kankeren
1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zeuren 10) Zich moreel beklagen '
jammer... ik ben ook single maar gelukkig niet alleen met de kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Ik ben alleeeeen met kerst. Het moeilijk om single te zijn, want tja, blijkbaar ben ik niet de moeite waard. De jongen waar ik verliefd op ben is nu met z'n vriendin waarschijnlijk.... hij heeft niet eens gereageerd op het smsje dat ik heb gestuurd een paar dagen geleden om hem een fijne kerst te wensen.. en ik wil niet de jaloerse bitch zijn, maar ik dacht eerst dat hij ook om mij gaf! Maar nee, eerst wil hij me, daarna negeert hij me, Waarom heb ik geen lieve vriend die van me houdt??
Ik ben niet leuk en niet gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |