Nog iemand die helemaal alleen isquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:59 schreef presidenttje het volgende:
Kerst
Door de media opgedrongen sentimentele onzin
Vrienden zijn bij familie en hebben een eigen leven, ben niet echt heel belangrijk voor ze... Ik ben ook bij mn ouders maar voel me toch alleenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
geven je vrienden niet om je dan?
plus ik ben ook niet met kerst samen met mijn vriend, wel maandag tot zondag & dat vind ik veel fijner!
Je vindt geen nieuwe liefde, omdat je me negeertquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:01 schreef amouretvin het volgende:
Maar ik wil bij hem zijn, of het nu kerst is of nietde enige manier om over hem heen te komen is door een nieuwe liefde te vinden, maar die vind ik niet. Ligt dat nu aan mij?
ben ook wel redelijk onzeker over mezelf; mn innerlijk, mn uiterlijk.......... nooit is het goed! En complimentjes geloof ik ook nooit, want wtf, ik ben alleen, geen relatie
HAH. Wat is dit dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij familie en hebben een eigen leven, ben niet echt heel belangrijk voor ze... Ik ben ook bij mn ouders maar voel me toch alleen
Dat klopt, maar ik voel me toch kut, ik wou dat ik niet degene was die gedumpt is!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:01 schreef Thund3r het volgende:
Better to have loved and lost than never to have loved at all.
Vier jij kerst met je vrienden?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HAH. Wat is dit dan.
Zoek andere vrienden. Begin een nieuw leven.
Of ga Tong80 inhalen.
habboquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:04 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Vier jij kerst met je vrienden?
waar vind je coole vrienden?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Het moeilijk om single te zijn, want tja, blijkbaar ben ik niet de moeite waard.
Hem hem dr niet bij nodig maar ik mis hem wel en dat is een akelig gevoel, omdat hij mij niet mist! En zijn leven is veel leuker dan het mijne!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef Document1 het volgende:
Tja ik ben eerste kerstdag ook alleen maar ik geniet er in ieder geval wel van met 2 flessen wijn en een paar joints.![]()
![]()
Kruip uit je zielige hoekje en ga je zelf vermaken, heb je toch die gast niet voor nodig.
aww, sweet!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:05 schreef IHVK het volgende:
Je bent niet alleen, wij zijn er toch voor je?
En wat als je nu lekker wilt knuffelen of gewoon je gedachten wilt delen met iemand of behoefte hebt aan intimiteit? Ik ben al heel lang alleen, niet alleen met kerst..... maar besef nu wel wat een leuk leven hij heeft met zn vriendin en dat ik gewoon afgedankt benquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
Single zijn![]()
Doen en laten waar je zin in hebt, geen persoon aan wiens verwachtingen je moet doen en gewoon lekker lol hebben tijdens het uitgaan in plaats van vastgeplakt zitten aan een jarloers figuur
Dat zou betekenen dat hij gay is en dan heeft TS sowieso geen reden tot klagen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef Cucumissativus het volgende:
Rond deze tijd heeft hij voor z'n nieuwe neukertje vast een croissantje in de oven gelegd.
haha, scherpquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
Dat wordt dus alleen maar vin voor TS.
Nou ja ik had in het hasj & wiet topic gevraagd of er kerstfloe ofzo was, maar werd gewoon genegeerd daarquote:
Het lef!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nou ja ik had in het hasj & wiet topic gevraagd of er kerstfloe ofzo was, maar werd gewoon genegeerd daar
hij heeft een vaste relatie, geen neukertjequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef Cucumissativus het volgende:
Rond deze tijd heeft hij voor z'n nieuwe neukertje vast een croissantje in de oven gelegd.
Knuffelen en gedachten delen heb je echt geen relatie voor nodig. Wel vrienden. Of heb je die ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef amouretvin het volgende:
[..]
En wat als je nu lekker wilt knuffelen of gewoon je gedachten wilt delen met iemand of behoefte hebt aan intimiteit? Ik ben al heel lang alleen, niet alleen met kerst..... maar besef nu wel wat een leuk leven hij heeft met zn vriendin en dat ik gewoon afgedankt ben
Geen goede vrienden, geen close friends.... Ik ben er nog naar op zoek... ben 3 maanden geleden verhuisd..quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Knuffelen en gedachten delen heb je echt geen relatie voor nodig. Wel vrienden. Of heb je die ook niet
Ja waarom niet, ik ken eigenlijk niemand die 'echt' iets gaat doen met kerst.quote:
Heb je al eens aan een trio gedacht?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hij heeft een vaste relatie, geen neukertje
ik was zogenaamd zijn neukertje, maar heb jammer genoeg gevoelens gekregen voor een vreemdganger, en die gaan niet weg, dus voel ik me alleen zonder hem.
voor mij hoeft kerst ook niet. Veel omstandigheden en gedoe, ouders spreek ik weken niet, maar gister kerstavond bij familie moest het wel. Maar nu is het gewoon een doodnormale dag voor mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:03 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij familie en hebben een eigen leven, ben niet echt heel belangrijk voor ze... Ik ben ook bij mn ouders maar voel me toch alleenTis gewoon geen gezellig kerst, ook door omstandigheden in familie.
Zo vaak.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een trio gedacht?
uhh... nee.. hij moet me niet meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een trio gedacht?
Dus kerstdiner op kerstavond en niks op eerste kerstdag of wel? Of zou hij dan met zn vriendinnetje naar zn schoonouders gaan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
voor mij hoeft kerst ook niet. Veel omstandigheden en gedoe, ouders spreek ik weken niet, maar gister kerstavond bij familie moest het wel. Maar nu is het gewoon een doodnormale dag voor mij.
Waarom vraag je ons toch altijd van die vreemde dingen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:12 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Dus kerstdiner op kerstavond en niks op eerste kerstdag of wel? Of zou hij dan met zn vriendinnetje naar zn schoonouders gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |