ben niet eens met hem naar bed geweest, dat had er nog eens bij moeten komenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Cucumissativus het volgende:
Soms vind ik ook een auto mooi en wil ik een proefritje maken, maar dan is er vaak wel iets dat me doet besluiten om hem niet te kopen. Te gladde stoelen die scuhuiven in de bochten, of de snelheid valt me tegen. Dat is allemaal erg persoonlijk, maar het wil niet zeggen dat de auto zelf niet goed is.
Misschien moet je liefde wat meer relativeren en professionele hulp gaan zoeken. 7 jaar janken over een ex van toen je 16 was, tering hé. Dat was kalverliefde.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lol
nee want ik ben verliefd op iemand anders al.
ik moet haar hebben
misschien over 7 jaar ofzo(als ik over deze 2de liefde die me gaat verlaten heen ben)
edit: en sorry het is een beetje vlug geschreven trouwens die lange post....
Ahh. Mijn vriendin vertoont precies hetzelfde gedrag. En dan ooknog zeiken en huilen dat ze nooit een vriendje heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is een mongool die hoopt dat een meisje naar hem toe komt lopen en hem in haar armen sluit terwijl hij de deur niet uitkomt.
Je hebt niks aan gemiddelden, ga het ervaren. FFS.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef amouretvin het volgende:
[..]
hoe lang duurt een relatie gemiddeld als je 20 bent?
Dat doet hij ook. Match made in heaven?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahh. Mijn vriendin vertoont precies hetzelfde gedrag. En dan ooknog zeiken en huilen dat ze nooit een vriendje heeft.
FFS?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt niks aan gemiddelden, ga het ervaren. FFS.
nee het komt nooit aan. en dan ga ik 7 jaar liefdesverdriet hebbenquote:
'Acties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.'quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het komt nooit aan. en dan ga ik 7 jaar liefdesverdriet hebben
maar dat is maar een wilde gok he, gebaseerd op me leven van het verleden
van wie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHAHAHA ik krijg echt een hilarische PM. Kusjes.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Je mag PM's niet openbaar maken volgens mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijnlevenisgrijs. Of mag ik dat niet zeggen en krijg ik nu een ban?
Ja, ga nu vast huilen over hoe kut je je straks gaat voelen. Want op deze manier ga je zeker falen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je mag PM's niet openbaar maken volgens mij.
PM remlof even om te vragen hoeveel het isquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhh dan zit ik toch in Berlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |