quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:27 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als hij net leeg bij z'n vriendin is weggegaan dan denkt een man opeens weer heel helder en realistisch. Zo gaat dat nu eenmaal.
ah, dus iemand die precies het tegenovergestelde van jezelf isquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde maar lieve, en leuke, en iemand die me aandacht geeft (Wat hij dus deed, enkel voor en paar avondjes).
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ah, dus iemand die precies het tegenovergestelde van jezelf is
Jij date alleen maar homo's?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stereotypes
Gelukkig ontloop ik dat soort mannen.
Je moet dus niet gelijk zo serieus bezig zijn in een relatie. Zie het maar even aan. Zijn er 4-6 maanden voorbij, dan kan je serieus gaan denken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde maar lieve, en leuke, en iemand die me aandacht geeft (Wat hij dus deed, enkel voor en paar avondjes).
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
jaaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boo-freakin'-hoo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Friek_ het volgende:
Ja, erg is dat hè? Zie je alle vriendinnen in je omgeving lekker tegen hun warme vent aankruipen terwijl jij gewoon eenzaam thuis zit te verrotten. Overal op de wereld heeft iedereen nu de liefdevolle aandacht van een ander, maar jij zit in je uppie gewoon lekker zielig te wezen.
Ik ben al meer dan 30 jaar vrijgezel, ik heb er geen moeite mee. Op den duur raak je eraan gewend.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Ik ben alleeeeen met kerst. Het moeilijk om single te zijn, want tja, blijkbaar ben ik niet de moeite waard. De jongen waar ik verliefd op ben is nu met z'n vriendin waarschijnlijk.... hij heeft niet eens gereageerd op het smsje dat ik heb gestuurd een paar dagen geleden om hem een fijne kerst te wensen.. en ik wil niet de jaloerse bitch zijn, maar ik dacht eerst dat hij ook om mij gaf! Maar nee, eerst wil hij me, daarna negeert hij me, Waarom heb ik geen lieve vriend die van me houdt??
Ik ben niet leuk en niet gelukkig
Verstandig.quote:
Zo'n topic beginnen zonder FoBo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:57 schreef amouretvin het volgende:
Ik ben alleeeeen met kerst. Het moeilijk om single te zijn, want tja, blijkbaar ben ik niet de moeite waard. De jongen waar ik verliefd op ben is nu met z'n vriendin waarschijnlijk.... hij heeft niet eens gereageerd op het smsje dat ik heb gestuurd een paar dagen geleden om hem een fijne kerst te wensen.. en ik wil niet de jaloerse bitch zijn, maar ik dacht eerst dat hij ook om mij gaf! Maar nee, eerst wil hij me, daarna negeert hij me, Waarom heb ik geen lieve vriend die van me houdt??
Ik ben niet leuk en niet gelukkig
Ga je gangquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:30 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, heeft de TS inmiddels al iemand gevonden of kan ik mijn moves nog maken?
Waar zou dat door komen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 30 jaar vrijgezel, ik heb er geen moeite mee. Op den duur raak je eraan gewend.
Oja, vrolijk kerstfeest
Alpha gedrag houdt in? Iemand neuken voor 1 keer en dan op naar de volgende?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Maar nu even serieus. Mannen kunnen heel romantisch lief en gevoelig zijn, maar een deel daar van is toch echt spel. Het alpha-mannetjes gedrag zit namelijk diep van binnen nog steeds in iedere man. Of je het wilt of niet.
Tenzij je echt grandioze mietjes tegenkomt
Weetik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Maar nu even serieus. Mannen kunnen heel romantisch lief en gevoelig zijn, maar een deel daar van is toch echt spel. Het alpha-mannetjes gedrag zit namelijk diep van binnen nog steeds in iedere man. Of je het wilt of niet.
En de 'grandioze mietjes' vechten onderling om wie het grootste mietje is. Dus bij dat soort mannen is het ook aanwezig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Probeer het ook eens.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Alpha gedrag houdt in? Iemand neuken voor 1 keer en dan op naar de volgende?
Mannen die niet Alpha zijn en geen Beta WO doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |