Haha dit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tering ben jij 15?![]()
En maar doen alsof je verstand hebt van mannen![]()
![]()
Wacht maar tot je een keer liefde ervaart.
ben je nu weer vrijgezel dan? aangezien je daar achtergekomen bent..quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar ben ik in een relatie achtergekomen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik pmde iets over dat mexicaantje me eerst geen mongool vond, en nu me ineens mongool gaat noemen
om allemaal gedoe te voorkomen; volgensmij mag ik wat ik zelf stuur wel openbaren, wat ik terugheb gekregen moet mexicaantje zelf maar ergens neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha dit.
Ik weet dat ik misschien nog niet echt verliefd ben geweest. Maar ik weet wel hoe ik in alle situaties moet handelen.
Als ik alles bij elkaar optel is mijn liefdesleven eigenlijk meer naar de klote dan die van jou, ik loop het alleen niet te roepen op het internet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ben je nu weer vrijgezel dan? aangezien je daar achtergekomen bent..
of zit je liever in een relatie?
Zit er tussen die info ook naaktpics? Zoja PM mij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS.
PM me andere even.
Misschien kan ik ( als 15 jarige ) misschien wel wat nuttige informatie doorgeven aan een 18 jarige
Dit is de eerste keer dat ik jou een lachende smiley heb zien maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil dips om misschien over 7/8 jaar liefde te mogen geven aan ts!!
awwwquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar optel is mijn liefdesleven eigenlijk meer naar de klote dan die van jou, ik loop het alleen niet te roepen op het internet.
Die kan ook niemand beantwoorden behalve hij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
okPM en met een vraag? Maar mijn vragen zijn zo rhetorisch, die kan niemand benatwoorden
Vragen zoals: waarom wil hij met niet. Enz.
Dat denken heel veel mensen op jou leeftijd. Ik denk het ook van mezelf, maar ik weet dat het onzin is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha dit.
Ik weet dat ik misschien nog niet echt verliefd ben geweest. Maar ik weet wel hoe ik in alle situaties moet handelen.
Dat zeg ik dus niet, mijn problemen zijn er voor mij om opgelost te worden, niet voor het halve internet.quote:
die had ik toch beantwoorrd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
okPM en met een vraag? Maar mijn vragen zijn zo rhetorisch, die kan niemand benatwoorden
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil dips om misschien over 7/8 jaar liefde te mogen geven aan ts!!
Gewoon even een kleine gedetailleerde situatie met wat er aan de hand is, hoe je hem hebt leren kennen, watvoor persoon het is, watvoor persoon jij bent. En dan moet je die vragen stellen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar toch is haar denkwijze heel wat beter dan die 'prins op het witte paard'-denkwijze die veel meisjes van haar leeftijd erop na houden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat denken heel veel mensen op jou leeftijd. Ik denk het ook van mezelf, maar ik weet dat het onzin is.
Op mijn 15e dacht ik ook verliefd te zijn, maar nu voelt verliefdheid toch echt heel anders. En je kan je NOOIT wapenen tegen elke situatie. Maar dat merk je als je echt verliefd wordt.
Single blijven en af en toe zonder bijbedoeling neuken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef amouretvin het volgende:
Hoe kan ik nu ooit weer verliefd worden als ik weet dat het een stom spelletje is en hij me vroeg of laat misschien pijn doet? En ik vroeg of laat toch weer alleen zal zijn en dan maanden nodig heb om me weer enigzins happy te voelen?
Dat is het risico wat je neemt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef amouretvin het volgende:
Hoe kan ik nu ooit weer verliefd worden als ik weet dat het een stom spelletje is en hij me vroeg of laat misschien pijn doet? En ik vroeg of laat toch weer alleen zal zijn en dan maanden nodig heb om me weer enigzins happy te voelen?
En dit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Single blijven en af en toe zonder bijbedoeling neuken.
En wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef amouretvin het volgende:
Maar ik ben geen meisje om af en toe te neuken, ik word te snel verliefd! 1 keer neuken en
Er komt een moment en dan word je vast weer verliefd dan ben je dit vergeten. Maar ik kan je garanderen iemand gebruiken om over andere jongen heen te komen gaat niet werken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef amouretvin het volgende:
Maar ik ben geen meisje om af en toe te neuken, ik word te snel verliefd! 1 keer neuken en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |