Als jij dat nou even voor me doet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
PM remlof even om te vragen hoeveel het is
Dit is een prima topic. TS heeft de vent van haar leven gevonden, die weet het alleen nog niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb geprobeerd een uitleg voor TS te maken. Maar ik faalde.
Dit hele topic faalt.
Het is jou ban.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als jij dat nou even voor me doet.
Jawel. mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dit is een prima topic. TS heeft de vent van haar leven gevonden, die weet het alleen nog niet.
Dankzij je gejank, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef amouretvin het volgende:
Geez, 200 reacties vol met onzin!!
sorry voor dit topic, het heeft idd niet geholpen, ik blijf met dit gevoel (dankzij mezelf en dankzij gebrek aan liefde!)
Oh?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jou moeder is niet eens trots op je
We zijn ook geen psychologen centrum. Je bent gewoon een onzeker 18 jarig doosje. Af en toe een vent scoren is wat je gaat helpen. Niet hier op FOK! doen alsof je alleen bent. Depressieve vrouwen zijn namelijk niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef amouretvin het volgende:
Geez, 200 reacties vol met onzin!!
sorry voor dit topic, het heeft idd niet geholpen, ik blijf met dit gevoel (dankzij mezelf en dankzij gebrek aan liefde!)
Ik vind je als 15-jarige anders wel tien keer wijzer dan de 18-jarige.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS.
PM me andere even.
Misschien kan ik ( als 15 jarige ) misschien wel wat nuttige informatie doorgeven aan een 18 jarige
Tering ben jij 15?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS.
PM me andere even.
Misschien kan ik ( als 15 jarige ) misschien wel wat nuttige informatie doorgeven aan een 18 jarige
Precies, geen sociale verplichtingen, geen verantwoording hoeven afleggen, geen discussies hoeven voeren om dingen gedaan te krijgen. Die paar dagen dat je je eventueel alleen voelt wegen niet op tegen de voordelen die het vrijgezellenbestaan heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
Single zijn![]()
Doen en laten waar je zin in hebt, geen persoon aan wiens verwachtingen je moet doen en gewoon lekker lol hebben tijdens het uitgaan in plaats van vastgeplakt zitten aan een jarloers figuur
Logisch nadenken helpt veel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind je als 15-jarige anders wel tien keer wijzer dan de 18-jarige.
Kandidaat nummer drie!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ik wil je best liefde geven hoor...
ik pmde iets over dat mexicaantje me eerst geen mongool vond, en nu me ineens mongool gaat noemenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
PM remlof even om te vragen hoeveel het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je mee TS?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Logisch nadenken helpt veel.
Voor alleen voelen heb je vrieden. En af en toe wat scoren heeft nooit iemand verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, geen sociale verplichtingen, geen verantwoording hoeven afleggen, geen discussies hoeven voeren om dingen gedaan te krijgen. Die paar dagen dat je je eventueel alleen voelt wegen niet op tegen de voordelen die het vrijgezellenbestaan heeft.
Ik scoor geen vent zolang hij in mn hoofd zit!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
We zijn ook geen psychologen centrum. Je bent gewoon een onzeker 18 jarig doosje. Af en toe een vent scoren is wat je gaat helpen. Niet hier op FOK! doen alsof je alleen bent. Depressieve vrouwen zijn namelijk niet erg aantrekkelijk.
Daar ben ik in een relatie achtergekomen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, geen sociale verplichtingen, geen verantwoording hoeven afleggen, geen discussies hoeven voeren om dingen gedaan te krijgen. Die paar dagen dat je je eventueel alleen voelt wegen niet op tegen de voordelen die het vrijgezellenbestaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |