Godverdomme HANS!quote:
Oneens. Ken genoeg mensen via FOK!. Mijn ex ook. Maar die was een beetje raar. Maar als je maar in één of twee SC's komt dan is het tof.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Het is op FOK zo massaal dat je zelden mensen echt beter gaat kennen (is mijn ervaring dan, ik zit hier nog niet superlang) maar hier is dat wel leuk!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Het is op FOK zo massaal dat je zelden mensen echt beter gaat kennen (is mijn ervaring dan, ik zit hier nog niet superlang) maar hier is dat wel leuk!!
Iedereen met een sociaal leven laat zich hier niet zien. Maar ik geniet van mijn brave levenloosheid hoor. Sommige mensen vind het raar, dat ik mezelf niet hakkend elk weekend in coma zuip en met een of ander teut wijf sta te bekken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:07 schreef ValHallen het volgende:
Het is idd nog best leuk hier. De nasleep van SR waar alle eenzamen zich verzamelen
Aha oke, wel!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]Dat is iets wat op fok nou net regelmatig gebeurd
. Er zijn zelfs al babytjes van fokkers die elkaar van hier kennen
Niet als je Hans heetquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef Guanabana het volgende:
Het is nog lastig om de lapo te hebben
Heb daar ook nooit van gehouden, kan ook niet met alcohol omgaan haha, maar nee.. kroeg vind ik wel leuk, potje biljarten,kletsen (waar je elkaar nog verstaat)quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen met een sociaal leven laat zich hier niet zien. Maar ik geniet van mijn brave levenloosheid hoor. Sommige mensen vind het raar, dat ik mezelf niet hakkend elk weekend in coma zuip en met een of ander teut wijf sta te bekken.
Ik heb ook heus wel een sociaal leven, maar ik vind het soms serieus fijner om gewoon 's avonds op de bank te zitten op FOK!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen met een sociaal leven laat zich hier niet zien. Maar ik geniet van mijn brave levenloosheid hoor. Sommige mensen vind het raar, dat ik mezelf niet hakkend elk weekend in coma zuip en met een of ander teut wijf sta te bekken.
Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat alleen mensen met een sociaal leven zich hier niet meer laten zien.. Ik weet gewoon mijn tijd te verdelen over internet/sociaal leven/even lekker einzelganger zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn we zijn hier elkaar (de vaste posters dan) toch een stuk beter gaan kennen. Ik weet nu al dat Guanabana een prachtige stem heeft en ik niet de enige ben die geen chick kan scoren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef DaMook het volgende:
Ligt er aan waar je allemaal komt. Ik kom merendeel in 3FM, en verder wat DIG-topics, maar dan houdt het ook op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef Guanabana het volgende:
Misschien iets om in de zomer een Fok!3FM-meet te organiseren?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:08 schreef CindieY het volgende:
Zie ik een leuk vast clubje 3FMposters ontstaan?
(Naast natuurlijk de mensen die hier al postten)
Ja idd, ik heb zelf ook vaak van dat soort avondenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel een sociaal leven, maar ik vind het soms serieus fijner om gewoon 's avonds op de bank te zitten op FOK!
En meetings, er zijn jaarlijks meerdere meetingsquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Aha oke, wel!
Ja, ligt er ook aan waar je post inderdaad, je hebt op de meeste fora wel van die vaste kletsgroepjes.
Ik ben wel voor een meet jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je allemaal komt. Ik kom merendeel in 3FM, en verder wat DIG-topics, maar dan houdt het ook op.
Dan leer je de meeste mensen kennen.
[..]
Misschien iets om in de zomer een Fok!3FM-meet te organiseren?
Ik wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Sowieso, uitgaan en dan bekken met vreemden![]()
Heb dat nooit zo gesnapt.
Okee op de vrouwen na dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel een sociaal leven, maar ik vind het soms serieus fijner om gewoon 's avonds op de bank te zitten op FOK!
Ik ben uberhaupt nog nooit uitgegaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Sowieso, uitgaan en dan bekken met vreemden![]()
Heb dat nooit zo gesnapt.
Ik eigenlijk ook wel.quote:
lijkt me sterk, tenzij er hier 10 en 11 jarigen zitten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef DaMook het volgende:
Maar dat wisten wequote:
Ik vind het ook wel fijn dat ik hier gewoon even 5 minuten niks hoef te zeggen zonder dat iedereen vraagt: "DeLuna? Is er iets??"quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb zelf ook vaak van dat soort avonden
Ik mag ook wel graag wat rondflirten tijdens uitgaan jaquote:
Heb ook wel aardig wat meetings gehad van een ander forum ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En meetings, er zijn jaarlijks meerdere meetings.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn we zijn hier elkaar (de vaste posters dan) toch een stuk beter gaan kennen. Ik weet nu al dat Guanabana een prachtige stem heeft en ik niet de enige ben die geen chick kan scoren.
Ja toch, alleen stampen en zuipen gaat ook vervelen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag ook wel graag wat rondflirten tijdens uitgaan ja
Eerste kind is toch van 2001?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lijkt me sterk, tenzij er hier 10 en 11 jarigen zitten.
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb daar ook nooit van gehouden, kan ook niet met alcohol omgaan haha, maar nee.. kroeg vind ik wel leuk, potje biljarten,kletsen (waar je elkaar nog verstaat)
Nee die babytjes zelf zitten hier nog nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lijkt me sterk, tenzij er hier 10 en 11 jarigen zitten.
Preciesquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch, alleen stampen en zuipen gaat ook vervelen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
Want alle kroegen draaien de Havenzangersquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet in een kroeg thuis, een neger in de kroeg die staat mee te hossen op de Havenzangers ziet er toch niet uit joh.Dan blijf ik liever thuis.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch, alleen stampen en zuipen gaat ook vervelen.
Over negers gesproken..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
Tikem antiliaan
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
die handkus deed het hemquote:
Whehequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordeel van single zijn ja, niemand die loopt te miepen over het een of ander.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
En ik heb altijd m'n kat nog, die wordt nooit boos, die zeurt niet over dat ik te laat naar bed ga
quote:
Zoentutje als in, je bent preuts qua zoenen of qua zoenen is alles wat je doet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou niet van uitgaan. Ik ben bijna nog nooit echt uitgegaan.
En ik ben een zoentutje.
Maar goed, laat ik nu niet meteen teveel van mezelf bloot gaan geven.
voor zover er nog kroegen op open zijn, kun je dat wel op kerstavond verwachten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want alle kroegen draaien de Havenzangers
Langzaam strippen mag ook hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
Hadden we nog niet doorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een aandachtshoer. Tijdens uitgaan en op FOK!.![]()
Ik zeg ook niks meer mijn reputatie heb ik vervolgens mij verpest met al die eerlijkheid over mijn leven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
Ik hou ook niet van uitgaan. Ben maar 1 keer echt geweest. Al die dronken mensen, ik vind er echt niks aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben een zoentutje.
M'n zusje twitterde iets over YMCAquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor zover er nog kroegen op open zijn, kun je dat wel op kerstavond verwachten.
Ik ben niet Antilliaans.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
Ga naar technofeestjes, geen alcohol maar liefde door andere drugs.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitgaan. Ben maar 1 keer echt geweest. Al die dronken mensen, ik vind er echt niks aan.
Ik zit liever bij vrienden thuis ofzo
Ik ben preuts in alles volgens mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoentutje als in, je bent preuts qua zoenen of qua zoenen is alles wat je doet?
Op FOK! heb je geen reputatiequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks meer mijn reputatie heb ik vervolgens mij verpest met al die eerlijkheid over mijn leven.
Nee bedanktquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga naar technofeestjes, geen alcohol maar liefde door andere drugs.
Ik ook, de tijd van 3 a 4 x per week uitgaan is voorbijquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef ValHallen het volgende:
Uitgaan vind ik ook wel prettig, maar ik ben zo iemand die 1 keer per 2 maanden gaat en dan strontlazerus wordt en compleet uit zijn plaat gaat
Zei ik Groningen?quote:
Dronken mensen negeren en rondhangen met de leuke mensenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitgaan. Ben maar 1 keer echt geweest. Al die dronken mensen, ik vind er echt niks aan.
Ik zit liever bij vrienden thuis ofzo
Bwahahahahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over negers gesproken..
[ afbeelding ]
Tering dat zou ik echt niet trekken. Ik ga eens per maand of 1,5 maand naar een tof feest en als ik vakantie heb nog naar de kroeg ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, de tijd van 3 a 4 x per week uitgaan is voorbij. Heb dat wel gehad dat ik gewoon van donderdag tot zondag elke dag in de kroeg zat
.
Als ik er zo aan terug denk was dat echt een toffe tijd, jammer dat die over is.
quote:
Michielosquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik krijg altijd jeuk aan me handen als ik dronken mensen zie..fout, maar weet niet waarom ik ben een hele aardige jongen
Ik heb de laatste tijd veel verjaardagen waarna we daarna nog de stad in gaan, is nu zeker elke week welquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tering dat zou ik echt niet trekken. Ik ga eens per maand of 1,5 maand naar een tof feest en als ik vakantie heb nog naar de kroeg ofzo.
Was echt een toffe tijdquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tering dat zou ik echt niet trekken. Ik ga eens per maand of 1,5 maand naar een tof feest en als ik vakantie heb nog naar de kroeg ofzo.
Haha nee, ik doe het niet, ik denk het (maar vind ik ook al niet fijn), ik ben wel een (tering) happy drunk.. tot nu toe altijd geweestquote:
Wat is jouw drugs CV?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben serieus he.Ik haat alcohol best wel erg eigenlijk.
Ik ook, zo'n klasgenoot van mij probeerde op een gegeven moment bier bij mij naar binnen te gieten. Die heb ik toen even duidelijk gemaakt dat ze dat niet moest doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben serieus he.Ik haat alcohol best wel erg eigenlijk.
Die trap ik gewoon altijd neer. Of gooi een glas.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens gaan altijd aan me zitten als ze dronken zijn.Aan iedereen trouwens. Maar echt ik kan daar zooooooooo niet tegen.
Maar wat is hetquote:
Dronken mannen zijn irritant ja. Gisteren toch ook weer een stuk of wat van me moeten afschudden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens gaan altijd aan me zitten als ze dronken zijn.Aan iedereen trouwens. Maar echt ik kan daar zooooooooo niet tegen.
Het ging me dan ook om de sfeer die er hangt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n klasgenoot van mij probeerde op een gegeven moment bier bij mij naar binnen te gieten. Die heb ik toen even duidelijk gemaakt dat ze dat niet moest doen.![]()
Verder ben ik heel aardig hoor.![]()
Maar ik hou ook niet zo van drugs eigenlijk.
Oh..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om de sfeer die er hangt.
Ik kan ook niet tegen zulke lamballen vreselijk irritant dat soort gasten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dronken mannen zijn irritant ja. Gisteren toch ook weer een stuk of wat van me moeten afschudden.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Had je er maar minder knap uit moeten zienquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dronken mannen zijn irritant ja. Gisteren toch ook weer een stuk of wat van me moeten afschudden.
Daarom, ik was serieus.quote:
Shade, we leven in een vrij land en je mag hier vrijelijk over je drugsjes pratenquote:
Dat wil nog niet zeggen dat ik ook wil dat iedereen alles avn mij weet wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shade, we leven in een vrij land en je mag hier vrijelijk over je drugsjes praten
Bij mij trouwens niet verder gekomen dan Wiet/Hasj, Paddo's en 1 keer een pilletje
En festivals dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tenzij je niet van feestjes houdt natuurlijk.
Ik ben nou nooit irritant als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is ok weer zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom, ik was serieus.Je hoeft niet zelf te gebruiken maar het is gewoon veeeeel chiller dan in de kroeg oid waar iedereen dronken is.
Is ook niet veel aan, over het algemeen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Oh, aan drugs begin ik niet. Joints enzo, nah doe dan maar een biertje extra
Da's slechter voor je.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik vraag me af of ik er rustig van wordt of dat het versterktquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik had het nog nooit meegemaakt, tot in mei. De ene kant echt geweldig maar aan de andere kant echtquote:
Thuis met vrienden aangeschoten/dronken worden is wel relaxt. Bij ons komen dan altijd DE gesprekken op gang.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom, ik was serieus.Je hoeft niet zelf te gebruiken maar het is gewoon veeeeel chiller dan in de kroeg oid waar iedereen dronken is.
Wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit meegemaakt, tot in mei. De ene kant echt geweldig maar aan de andere kant echt![]()
Juistquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Als muziekliefhebbers is dat niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt wel het feestjes, uitgaan en festivals topic joh.
Moet je eens XTC doen. Alles in één zin opgelostquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thuis met vrienden aangeschoten/dronken worden is wel relaxt. Bij ons komen dan altijd DE gesprekken op gang.
Maar als Fok!ers welquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als muziekliefhebbers is dat niet zo gek toch?
Het is anders. Ik gebruik het nog amper(drugs) en als ik al iets doe is het een jointje roken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef Pino112 het volgende:
Niks geen oplossingen. Juist discussiëren over de dingen des levens enzo. Ik had laatst nog een goed gesprek met 2 vrienden, over studeren enzo. Toch een hele hoop over mezelf en mijn studiegedrag erbij geleerd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet je eens XTC doen. Alles in één zin opgelost
Op dit tijdstip vind ik dat dat mag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt wel het feestjes, uitgaan en festivals topic joh.
Ik wil oko zo'n regeling.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef Pino112 het volgende:
Maar sowieso begin ik niet aan roken, anders moet ik mn rijbewijs lappen
Ja maar ik kan totaal niet meepraten. Het enige festival wat ik ooit heb meegemaakt is de UitMarkt en toen was ik 10.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als muziekliefhebbers is dat niet zo gek toch?
Nou de muziek en de mensen en feest enzoquote:
Dat hebben mijn ouders nooit kunnen doen, ons mam rookt zelf ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef Pino112 het volgende:
Tik em aan ouwe!quote:
Oh dat mag ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks geen oplossingen. Juist discussiëren over de dingen des levens enzo. Ik had laatst nog een goed gesprek met 2 vrienden, over studeren enzo. Toch een hele hoop over mezelf en mijn studiegedrag erbij geleerd.
Zeiden mijn ouders ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou de muziek en de mensen en feest enzo
Maar de baggeren het lopen van podium naar podium en het dure eten en omslachtig gedoe met spullen in kluisje enzo
En als je pech hebt, de regen
Nee, daarom ga ik ook niet weer denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jij bent geen festivalganger.
You said itquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jij bent geen festivalganger.
Ja dit dus alleen dat sigaretje was op mij 11dequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik doe alleen aan alcohol, aan roken en wiet/xtc/ghb enz. niet. Wel overigens op mn 15e ofso een sigaretje gerookt om te kijken hoe het is, maar mooi niet dus
Hmm, die laatste dingen is juist wat een festival zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de baggeren het lopen van podium naar podium en het dure eten en omslachtig gedoe met spullen in kluisje enzo
dat heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef Pino112 het volgende:
Enige nadeel van festivals vind ik het smakeloze festivalbier. Niet te zuipen dat spul.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met XTC op? Lijkt me niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een goed gesprek met 2 vrienden, over studeren enzo. Toch een hele hoop over mezelf en mijn studiegedrag erbij geleerd.
Studie kreeg ik ook, maar daar ben ik toen mee gestoptquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil mijn rijbewijs ook krijgen.
Maargoed ik krijg mijn kamer en studie, nog chiller eigenlijk.
3 jaar sigaar van opa, 11 sigaret, 12 hooi in een a4quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit dus alleen dat sigaretje was op mij 11de
Hoe kan dat danquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook super, merendeel hier helaas niet
Dag en tschuss!, ik ga ook maar even wegquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef Guanabana het volgende:
Nou, als het over feesten en uitgaan gaat ga ik maar. :p
Moet ook niet al te laat gaan slapen voor morgen. Tot later weer!![]()
SR2010 is voorbij![]()
QFT. En dan ook nog even 2,50 voor wegtikken...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enige nadeel van festivals vind ik de smakeloze festivalbier. Niet te zuipen dat spul.
Ik vind hem ook wel mooi hoor!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook super, merendeel hier helaas niet
water ftw, nog goedkoop ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
QFT. En dan ook nog even 2,50 voor wegtikken...
Ben jaloersquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan tot maandag 16.30 in mijn bed blijven liggen!
Ik heb veel drugs ervaren maar heb nooit zin gehad XTC te gebruiken, alleen al omdat de mensen in mijn omgeving zich er debiel van gingen gedragen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet je eens XTC doen. Alles in één zin opgelost
quote:
Nja, prijzen neem ik voor lief. Dan maar zoet wit, rosé en colaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik rook ieder jaar één sigaar, op de nieuwjaarsborrel, krijg ik er altijd een van een van mijn ooms.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
3 jaar sigaar van opa, 11 sigaret, 12 hooi in een a4geen van alle beviel
Vertel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb veel drugs ervaren maar heb nooit zin gehad XTC te gebruiken, alleen al omdat de mensen in mijn omgeving zich er debiel van gedragen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan tot maandag 16.30 in mijn bed blijven liggen!
Vooral dat laatste is wel weer goed te doen. Nu al zin in #PP11quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, prijzen neem ik voor lief. Dan maar zoet wit, rosé en cola
In Zwolle zit wel een tent waar ze dit soort muziek met enige regelmaat draaienquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:32 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat deze hakperiode voor mijn tijd was..
Nu we het toch over uitgaan hebben, als TUUURRBOOOO langskomt ga ik wel helemaal los![]()
Ik moet ook nog even mijn zusje overhalen jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is wel weer goed te doen. Nu al zin in #PP11
Ik vind SuperGabber zo'n leuke plaat, dat even terzijde.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:32 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat deze hakperiode voor mijn tijd was..
Nu we het toch over uitgaan hebben, als TUUURRBOOOO langskomt ga ik wel helemaal los![]()
Ik vind het echt allemaal rommel, ik krijg het spaans benauwd als die rook in mijn richting komtquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik rook ieder jaar één sigaar, op de nieuwjaarsborrel, krijg ik er altijd een van een van mijn ooms.
Ja toch, niet dan!quote:
Sziget is je oplossing! Halve liter redelijk bier voor een euro.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ik heb alles zelf betaald (¤1500,-)quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn ouders hebben het ook bij mn zus nageleefd, dus dan doen ze het ook bij mij.
Bloopers? Bommel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle zit wel een tent waar ze dit soort muziek met enige regelmaat draaienJe bent alleen te jong om er binnen te mogen.
Idd. Ditzelfde heb ik als ik een parfumerie in loopquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind het echt allemaal rommel, ik krijg het spaans benauwd als die rook in mijn richting komt
Sziget, daar wil ik zeker nog eens heen. Of nouja, ik wil nog naar zoveelquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sziget is je oplossing! Halve liter redelijk bier voor een euro.
Ook elk jaar 90's party of artiesten die het draaien, Decibel lijkt me echt vetquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle zit wel een tent waar ze dit soort muziek met enige regelmaat draaienJe bent alleen te jong om er binnen te mogen.
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat een avondje uit met vrienden op den duur behoorlijk irritant word aangezien er uiteindelijk altijd iemand is die ergens niet naar binnen mag.quote:
Ik ook. Ik hou niet van parfum.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. Ditzelfde heb ik als ik een parfumerie in loop
Ah.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat een avondje uit met vrienden op den duur behoorlijk irritant word aangezien er uiteindelijk altijd iemand is die ergens niet naar binnen mag.
Ik kan prima tegen roken, maar ik kan niet gaan roken als ik mijn moeder eraf probeer te helpen. O ja ik vind het ook niet heel lekker dat je denkt ik wil meer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind het echt allemaal rommel, ik krijg het spaans benauwd als die rook in mijn richting komt
Uiteindelijk is het eigenlijk ook niet lekker meer, maar een domme verslavingquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen roken, maar ik kan niet gaan roken als ik mijn moeder eraf probeer te helpen. O ja ik vind het ook niet heel lekker dat je denkt ik wil meer.
[socialmode] gecondoleerdquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aan XTC ben ik eerder dit jaar overigens bijna een Nichtje in Canada verloren. Die wilde het een keer proberen op een feestje. Ze heeft weken in coma gelegen. No way dus dat ik het ooit aan ga raken.
Ik weet niet meer waar d at op sloegquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:34 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, we hebben dus weer een nieuwe kreet: Tik 'm aan, ouwe!
Vorig jaar: We staan nog in de plus en dat kan toch helemaal niet Timur.
Vandaag ook weer, was even naar de stad met m'n pa, hij wou nog een bluerayspelert, en nog een kerstcadeau voor mn moederquote:
Joe, bijna he.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[socialmode] gecondoleerd[/gecondoleerd], vriendin van een vriendin van mij precies zelfde gebeurd, die vriend van dat meisje wel overleefd (hij gekocht, voel je je schuldig)
Ik ook! En Woodstock. Maar dat laatste wordt wat lastiger geloof ik...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sziget, daar wil ik zeker nog eens heen. Of nouja, ik wil nog naar zoveel
Ik ga hem ook introduceren bij mijn vriendenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:34 schreef -Hans- het volgende:
Moet je zeker doen, 1 van mijn mooiste ervaringen. Een week lang helemaal los.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sziget, daar wil ik zeker nog eens heen. Of nouja, ik wil nog naar zoveel
Die van "We staan nog in de plus?"quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar d at op sloeg
Moet je eens een dag of wat niet roken en er dan een opstekenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het eigenlijk ook niet lekker meer, maar een domme verslaving
Mag ik vragen wat er gebeurd was dan? Want op echte XTC (MDMA dus) kan je bijna niet fout gaan, iig niet tot zo'n staat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aan XTC ben ik eerder dit jaar overigens bijna een Nichtje in Canada verloren. Die wilde het een keer proberen op een feestje. Ze heeft weken in coma gelegen. No way dus dat ik het ooit aan ga raken.
Haha doen! Hij kan primaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga hem ook introduceren bij mijn vrienden
Ja dahag, in een parfumerie. Ik ben juist dol op parfum, maar uiteraard met mate.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandaag ook weer, was even naar de stad met m'n pa, hij wou nog een bluerayspelert, en nog een kerstcadeau voor mn moederdus die winkel in
helemaal vol met mensen die hun gezicht dichtgeplamuurd hadden
en DIE LUCHT!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:34 schreef -Hans- het volgende:
Ik geef vaak high-fives, dat wordt nu tik em aan ouwe!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga hem ook introduceren bij mijn vrienden
ja!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van "We staan nog in de plus?"
Ja of kleedkamersquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandaag ook weer, was even naar de stad met m'n pa, hij wou nog een bluerayspelert, en nog een kerstcadeau voor mn moederdus die winkel in
helemaal vol met mensen die hun gezicht dichtgeplamuurd hadden
en DIE LUCHT!
Dat riep Ekdom toen iemand binnen kwam wandelen met de tussenstand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van "We staan nog in de plus?"
Whehe die zijn echt leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
OF:
Tik 'm antiliaan!
Tik 'm aan blauwe! (hadden ze blauwe handschoentjes aan)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat riep Ekdom toen iemand binnen kwam wandelen met de tussenstand.
Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
quote:
Bij tussenstand 3 volgens mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren.
Ah, okay! Ramon heeft het in elk geval aardig vaak geroepenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kan je tweede kerstdag uitslapen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie zijn veel te gezellig om te verlaten .. ik moet er morge vroeg uit
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef Pino112 het volgende:
Oh; en: Rokende chicks
Meteen een afknapper.
Of gewoon overmatig deo gebruik, op mijn vorige school was er iemand die deed na gym altijd een heel busje, een heel busje, ik herhaal een heel busje deo over zn lichaam, die hele school rook ernaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of kleedkamersVol 300 verschillende deoluchten. Ik bedoel, ik gebruik ook heus wel deo na het sporten, maar daar kan ik niet tegen
Ja wat meer, maar dan denk ik verplicht naar oma..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan je tweede kerstdag uitslapen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:37 schreef Pino112 het volgende:
Oh; en: Rokende chicks
Meteen een afknapper.
Wat ik ervan weet (het is in Canada gebeurd, waar ze woont), is dat het vervuilde XTC was.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er gebeurd was dan? Want op echte XTC (MDMA dus) kan je bijna niet fout gaan, iig niet tot zo'n staat.
Wtf.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het geil als iemand rookt.
Oh dat soort types ken ik, gelukkig heb ik geen gym meer nou ja gelukkig ik sport nu helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of gewoon overmatig deo gebruik, op mijn vorige school was er iemand die deed na gym altijd een heel busje, een heel busje, ik herhaal een heel busje deo over zn lichaam, die hele school rook ernaar
2 pakjes.. jezus vuile schoorsteenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Soms rook ik in een nacht twee pakjes leegen dan rook ik weer heeeel lang niet want dan vind ik het teringgoor.
Ik rook alleen op feestjes.Krijg er altijd energie van.
Op bezoek gaan doen wij Nederlanders toch pas vanaf een uur of 3/4 's middags?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja wat meer, maar dan denk ik verplicht naar oma..![]()
Niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat soort types ken ik, gelukkig heb ik geen gym meer nou ja gelukkig ik sport nu helemaal niet meer.
Ik ken alleen witte ster pilletjes en die waren wel goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet (het is in Canada gebeurd, waar ze woont), is dat het vervuilde XTC was.
Overigens, om nog even te benadrukken, ze heeft het wél overleefd en lijkt er ook weer volledig bovenop te komen.
Mja maar dan heeft het dus niet met de XTC zelf te maken. En in NL kan je het laten testen. Niet dat ik je eraan wil praten ofzo want ik snap het, maar het klopt dus niet wat je zegt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet (het is in Canada gebeurd, waar ze woont), is dat het vervuilde XTC was.
Overigens, om nog even te benadrukken, ze heeft het wél overleefd en lijkt er ook weer volledig bovenop te komen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het geil als iemand rookt.
True, en je hebt natuurlijk een kans om het roken er helemaal uit te stampenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoorLigt er wel echt aan hoe ze er voor de rest uitziet.
Half 2, maar ik kom dan met me broer om half 4 en om half 5 naar huisquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op bezoek gaan doen wij Nederlanders toch pas vanaf een uur of 3/4 's middags?
Ik sport gelukkig wel! Hardlopen & Mountainbike! alleen met dit weer, allemaal ijs, pas ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat soort types ken ik, gelukkig heb ik geen gym meer nou ja gelukkig ik sport nu helemaal niet meer.
Oma's toch gemiddeld wat vroeger? Ouders wel om die tijd, doe ik ook nog steeds...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die rommel wordt ook gewoon geïmporteerd van uit het builtenlandquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken alleen witte ster pilletjes en die waren wel goed. Denk ook dat je in het buitenland eerder rommel koopt dan hier.
quote:
Echt niet, morgen om 11:00u zit ik bij oma en opaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vakanties: 3 pakjes per dag of een buil shag per dag (alleen op vakantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
2 pakjes.. jezus vuile schoorsteen
Leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgenochtend zit ik rond een uur of 11:00 al bij mijn oma
Allochtonen komen pas om 8 uur s'avonds. Moet overmorgen naar mijn tante ach ja alsof ik nog iets beters had te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, toen mijn oma nog leefde altijd laat op de middag. Maar we aten ons daar ook wel dusdanig vol aan toast/stokbrood/hapjes dat we pas 's avonds na een foute film weggingenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Oma's toch gemiddeld wat vroeger? Ouders wel om die tijd, doe ik ook nog steeds...
Tenzij je een 'gezellige' wandeling eilt gaan maken, dan komt het gespuis al rond een uurtje of 11 's ochtends.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt ook aan je leverancier natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die rommel wordt ook gewoon geïmporteerd van uit het builtenland
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het soms geil als iemand rookt. Bij sommige mannen is het gewoon geil.
Wtf.. ziekelijk..quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vakanties: 3 pakjes per dag of een buil shag per dag (alleen op vakantie)
Oh ik weet wat de risico's zijn en ook dat ze klein zijn, maar het is meer zo dat het gewoon niet hoeft van mij. En ik heb er ook geen behoefte aan want ik kan op vette muziek sowieso al helemaal uit m'n dak gaan ( PP09+PP10quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja maar dan heeft het dus niet met de XTC zelf te maken. En in NL kan je het laten testen. Niet dat ik je eraan wil praten ofzo want ik snap het, maar het klopt dus niet wat je zegt.
En sterkte!
Ik gebruik al Ritalinquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je ooit XTC wilt proberen moet je het nu doen trouwens.Manmanman wat een goede pillen overal.
Okayquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je ooit XTC wilt proberen moet je het nu doen trouwens.Manmanman wat een goede pillen overal.
dit dus...quote:
Ik moet in het nieuwe jaar verplichte sportclinics volgen aan de ene kant kut (ik ben te lui om te sporten, tenzij voetbal) Aan de andere kant, kan ik eens wat sporten uitproberen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sport gelukkig wel! Hardlopen & Mountainbike! alleen met dit weer, allemaal ijs, pas ik
Nee daarom, maar ik wilde het misverstand even uit de wereld helpen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh ik weet wat de risico's zijn en ook dat ze klein zijn, maar het is meer zo dat het gewoon niet hoeft van mij. En ik heb er ook geen behoefte aan want ik kan op vette muziek sowieso al helemaal uit m'n dak gaan ( PP09+PP10).
Als je doorvoeren meerekent. Maar wij hebben minder export goederen dan dat we import goederen gebruiken (voedsel, kleding, grondstoffen)quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt ook aan je leverancier natuurlijk, maar wij exporteren meer dan we importeren horen
, neem dat maar van me aan
.
TIK EM AAN OUWE!quote:
Ja in de legale handel misschien wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je doorvoeren meerekent. Maar wij hebben minder export goederen dan dat we import goederen gebruiken (voedsel, kleding, grondstoffen)
Ik ben eigelijk heel sportief.. maar gewoon te lui om te gaan.. als je mij vraagt om te voetballen .. nee nu niet, straks, later.. maar als je me teleporteert ga ik meteen hard achter die bal aan als husain boltquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet in het nieuwe jaar verplichte sportclinics volgen aan de ene kant kut (ik ben te lui om te sporten, tenzij voetbal) Aan de andere kant kan ik eens wat sporten uitproberen.
True that....quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja in de legale handel misschien wel ja. NL is groot leverancier van xtc in de wereld
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |